סיפור.

what_ever 26/12/2015 546 צפיות 4 תגובות

אבא אחד שאל את בנו בן החמש: "מה תרצה כמתנת יום הולדת?", הילד ענה שהוא רוצה בלון אדום. האבא קנה לילד בלון אדום. וכך המשיך העניין, גיל שש- בלון אדום, גיל שמונה- בלון אדום. עד שהגיע הילד לגיל בר מצווה גיל 13, האב שאל אותו מה הוא רוצה ליום הולדתו המיוחד והחגיגי, הילד אמר: "בלון כחול.", האב הלך וקנה לבנו בלון כחול. כשהבן התחתן בגיל 27, שאלו האב מה הוא רוצה לכבוד חגיגות נישואיו. ה"ילד" ענה:" בלון כחול.", האב הלך וקנה לו בלון כחול.
וכך עברו השנים, כל שנה בלון כחול. עד שיום אחד האב קיבל טלפון מבית החולים. הוא הופתע לשמוע שבנו עבר תאונת דרכים וכעת הוא מאושפז בבית החולים במצב קשה. האב הלך לבקר את בנו. הוא הביא איתו מבעוד מועד- בלון כחול בשביל לעודד את בנו. כשהגיע לבית החולים והתיישב ליד מיטת בנו, קשר את הבלון הכחול למעקה מיטתו. בנו שמח מאוד. הבן החלים ולאחר חודשיים חגג יום הולדת- ניחשתם נכון והוא ביקש בלון כחול. האב הלך וקנה לו בלון כחול, והבן היה מאושר. אך לאחר שבוע, חטף הבן התקף לב ונפל למשכב. אביו הלך לבקרו, וכשעמד על ערש דווי, לחש הבן בשקט לאביו: "קנה לי, בלון אדום."
וכך בזבזתי לכם דקה מהחיים על הקריאה של הסיפור חסר המשמעות הזה! חחח


תגובות (4)

מכירה את הסיגנון רק עם כדורי פינג- פינג- פאנג- פונג (אל תשאלי מה זה) וסוף אחר

26/12/2015 21:59

אין לי מושג למה אבל הסיפור הזה ממש ריגש אותי

בי

26/12/2015 22:47

וואו פשוט… וואו????

26/12/2015 22:55

כמעט והיה בזה מוסר השכל כלשהו, אבל לא מצאתי אותו, ככה שאני מתחבטת אם זה באמת היה בזבוז זמן????

27/12/2015 11:31
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך