~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~ המשך יבוא... ~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

You&I פרק 19

21/07/2014 1007 צפיות 4 תגובות
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~ המשך יבוא... ~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
מוקדש לכל הקוראים המדהימים שלי!
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
You&I פרק 19:
"אני לא יכולה להחליט ביניכם וזה שובר אותי, הורס אותי. אני לא יודעת עם אתם אוהבים אותי אני מקווה שלא. אבל עם כן אז אני מקווה שתפסיקו כמה שיותר מהר יותר טוב." היא אמרה לעצמה בשקט. היא לא נתנה לעצמה לדבר בקול רם או קול שהוא לא לחישה. היא לא תסתכן בכך שהארי ישע זאת כמו ששמע את הבכי שלה. היא צריכה להתרחק מהם. פתאום היא עלתה על פתרון שלדעתה היה פשוט גאוני. היא לא תראה אותם, תשמע אותם או תדבר איתם או עליהם. זה אולי ישכיח את רגשותיה העמוקים לפחות קצת.
******************************
"מה קרה נייל? למה קראת לי?" שאל לואי כאשר הגיע לביתו של נייל וראה אותו בוכה.
"אשלי נפרדה ממני." אמר נייל בוכה. לואי חיבק אותי.
"למה?" שאל לואי את נייל.
"כי היא אוהבת מישהו אחר. אני לא יודע מי. היא אמרה לי שהיא אוהבת עוד מישהו והיא פוחדת לפגוע בי בעתיד אבל אני יודע שהיא לא אוהבת אותי." אמר נייל בוכה. לואי האמין שאשלי באמת אוהבת את נייל. הוא מכיר את זה שבנות אומרות שהן אוהבות עוד מישהו והן לא רוצות לפגוע בך אבל מי שהן אוהבות הוא לא אתה. אם זה לא היה אשלי ונייל הוא היה מאמין שהיא לא באמת אוהבת אותו אבל לואי מאמין שהיא כן. לואי יודע שאשלי כן אוהבת את נייל.
"נייל היא אוהבת אותך. אני יודע את זה. רואים את זה עליה. אני חושבת שהיא מאוהבת בך ובעוד מישהו. אני בטוח שהיא תרצה לחזור אלייך בעתיד." אמר לואי לנייל.
"טוב, אני לא יודע אם אני ארצה." אמר נייל ומחה את דמעותיו.
"אני יודע שאתה תרצה. וגם אם לא זה לא משנה עכשיו. אתה לא צריך להיות עצוב בגללה, נייל. אתה צריך להראות שלא אכפת לך. ובאמת צריך שלא יהיה אכפת לך. בין אם היא אוהבת אותך ובין אם לא, לא צריך להיות לך אכפת. אתה לא צריך להיות עצוב כי בחורה נפרדה ממך. אתה נפרדת ממלא בחורות." אמר לואי לנייל בחיוך מנסה לעודד אותו כמה שיותר. הוא לא הצליח.
"זה שאני נפרד מבחורות לא אומר שאני לא יודע איך הן מרגישות. אז לא ידעתי אבל עכשיו אני יודע." אמרתי נייל ללואי.
"אני יודע מה יעודד אותך." אמר לואי. "בוא לננדוס."
"אין לי כוח ללכת לננדוס. אני אוותר." אמר נייל.
"מוזר." אמר לואי. "מעולם לא וויתרת על ללכת לאכול בננדוס. כנראה את באמת אוהב אותה כל כך. נייל תקשיב אני בטוח שתחזרו עוד איזה שבוע." זה לא עוזר לעודד את נייל. הוא לא רוצה שהוא ואשלי יחזרו עוד איזה שבוע הוא רוצה לחזור אליה עכשיו ולא בשום זמן אחר.
"אני יודע שאני לא יכול לקבל את מה שאני רוצה אבל אני רוצה לחזור אליה עכשיו." אמר נייל.
"יש לי רעיון." אמר לואי.
"מה הרעיון?" שאל נייל.
"אהת תבוא איתי לננדוס ואחר כך תגיד לאשלי שאתה רוצה שתחזרו ולא אכפת לך עם היא אוהבת עוד מישהו והיא עלולה לפגוע בך כי אתה אוהב אותה וסומך עליה ואתה לא יכול לחיות בלעדיה." אמר לואי לנייל את הרעיון שלו. נייל חשב על זה לרגע ואז אמר ללואי "אתה יודע מה. אני מופתע. זה רעיון טוב." לואי ונייל התחילו לצחוק.
"אני לא כזה טיפש כמו שאתה חושב." אמר לואי. "טוב בוא לננדוס."
"סבבה." השיב נייל והם הלכו לננדוס. הם הזמינו אוכל ואכלו. "אז מה אני אגיד לאשלי?" שאל נייל את לואי. אם הוא מתכנן ללכת לאשלי ולהגיד לה שהוא רוצה שהם יחזרו הוא צריך לדעת מה לומר.
"תענה לי אתה." אמר לואי.
"נו לואי אני לא יודע." אמר נייל.
"מה אתה חושב עליה? למה אתה רוצה לחזור אליה?" שאל לואי את נייל.
"אני חושב שהיא בחורה מדהימה. אני אמנם בקושי מכיר אותה אבל אני יודע שאני אוהב אותה אהבת אמת. אני רוצה לחזור אליה בגלל שהיא גורמת לי להיות מאושר ובגלל שאני אוהב אותה. אני לא מסוגל להיות בלעדיה. בלעדיה אני שבור. אם היא לא תחזור אליי אני לא יודע איך אני אחייה, אלו יהיו חיים של סבל." אמר נייל ללואי. לואי חייך. "מה אתה מחייך?" שאל נייל.
"כל מה שאמרת לי על מה אתה חושב עליה ועל למה אתה רוצה שתחזרו זה מה שאתה צריך להגיד לה. אתה לא באמת צריך לכתוב איזה נאום מרגש אלא פשוט להגיד לה את מה שבלב שלך. זה הכי מרגש." אמר לואי לנייל. נייל חייך על המחשבה שלו ושל אשלי מתנשקים בוכים מהתרגשות. הוא לא מעכל את זה שבגללה הוא נהיה כזה קיטשי.
"אתה צודק." אמר נייל וקם.
"לאן אתה הולך?" שאל לואי את נייל.
"להגיד לה את מה שבלב שלי." אמר נייל והלך אל אשלי. הוא הגיע אל אשלי ודפק על הדלת. אשלי פתחה לו את הדלת. "היי נייל." היא אמרה. "מה אתה עושה פה?"
"אשלי תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב. אני רוצה לחזור אלייך. לפני שאת שוללת את זה תקשיבי לי. אני חושב שאת הבחורה הכי מדהימה שפגשתי כל חיי, גם אם הכרנו לפני בערך יומיים. את משמחת אותי ועושה אותי מאושר. אני לא מסוגל להיות בלעדייך. אני אוהב אותך ואני רוצה להיות איתך לעד. אני מבין שאת אוהבת עוד מישהו ומפחדת לפגוע בי, זה לפחות מה שאמרת. אבל אני לא מפחד מזה, אשלי. אני יודע שלא תפגעי בי. שלא תרסקי לי את הלב למליון רסיסים. אני יודע שנהיה ביחד לעד. אפילו המוות לא יפריד ביננו. כשאחד מאיתנו ימות, רוחו של השני תלווה אותו. אני יודע שזה קיטשי בטירוף מה שאני אומר אבל אני מתכוון לזה, באמת." נייל אמר לאשלי והחזיק את ידה. מסתכל אל תוך עינייה אשר דומעות מהתרגשות. הוא ניגב בגב ידו השנייה את הדמעות. הוא לא מבין. זה בדיוק מה שהיא פחדה ממנו. הוא אומר לה כאן שהוא אוהב אותה וסומך עליה אבל היא לא סומכת על עצמה. היא לעולם לא תרצה לפגוע בו אך מה אם זה יקרה בטעות?
"נייל," היא אמרה ממשיכה לבכות. "זה מדהים מה שאמרת פה ואני מרגישה מדהים בגלל העובדה שאתה באמת סומך עליי שאני לא אשבור את ליבך אבל אני לא סומכת על עצמי. אני לא רוצה לשבור לך את הלב בכוונה לעולם אבל אנשים עושים טעויות ואני פוחדת לשבור את הלב שלך בטעות." היא אמרה לו. הוא הסתכל עליה בעצב לא מבין מדוע היא אינה מבינה.
"אשלי-" הוא התחיל לומר אך היא קטעה אותו "נייל אל תגיד כלום. אם כמה שאני רוצה קשר רומנטי ביננו אני מפחדת וגם לא כל כך רוצה למקרה שאני אפגע או יותר גרוע אתה תפגע." אחרי שהיא אמרה את זה היא נישקה אותו נשיקה חלושה בשפתיים וסגרה את שלת ביתה. נייל נשאר קצת שם בוהה בדלת ושם שתי אצבעות על שפתיו. "אני אוהב אותך." הוא אמר והלך משם.
המשך יבוא…


תגובות (4)

תמשיכייייייי

21/07/2014 22:15

    שמחה שאהבת♥

    21/07/2014 22:46

תמשיכי

22/07/2014 00:28

אני אולי אמשיך היום אבל לא בטוח.

26/07/2014 17:49
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך