You&I פרק 14
You&I פרק 14:
אשלי חשבה על זאיין ונתקפה בזיכרון מחריד אשר קשור בו.
היא רק הגיעה לבית הספר אשר גם זאיין למד בו. היא ניסתה להצליח בלימודים ולרכוש חברים אך לא הכל הלך בטוב. בלימודים השגייה אכן שגשגו כמו שרצתה ואף מעל ומעבר לכך אך חברים הייתה הבעיה. חברים היא לא הצליחה לרכוש יותר מאחד. אולי כמה אמרו לה שלום כאשר ראו אותה או בוקר טוב אך לא היו לה חברים חוץ מנערה אחת. הכל קרה בגלל נער אחד. נער עם שיער שחור ועיניים חומות. נער שקרא לה שמנה ליד כל תלמידי הכיתה. נער אשר גם קילל אותה והיכה אותה. נער שגזר עליה סבל מהרגע שראה אותה. ולנער הזה קוראים זאיין מאליק. היא נכנסה לכיתה כמעט באיחור. כאשר נשמע הצלצול תלמידי הבית ספר מיהרו לעבר הכיתות. המורה הציגה אותה בפני תלמידי הכיתה. "אשלי השמנה" כך כינו אותה זאיין וחבריו.
היא נזכרה ביום הראשון ללימודים וגם ביום השני ואפילו בחודש השלישי. ביום הראשון ללימודים התלמידים הבהירו לה את "חוקי הכיתה". מלכת הכיתה זוהי סטפני סטיוארט ומלך הכיתה זהו זאיין מאליק. חברתה היחידה הייתה קייט ג'קסון. ביום השני כבר התחילו המכות. המשיכו הקללות ואף התגברו. התחילה השנאה והיא רק התגברה מרגע לרגע. בחודש השלישי קייט "בגדה" בה. היא הצטרפה אל זאיין ואל חבריו אשר שונאים את אשלי ומתעללים בה. היא זוכרת את הרגע בו שאלה את קייט, "למה עשית לי את זה?"
"בגלל שאיתך אני סובלת. אני לא מוכנה לסבול כל התיכון בגללך. אני לא מוכנה שהתקופה שללא מעט אנשים היא התקופה הכי מדהימה בחייהם תהפוך לתקופה הכי נוראה בחיי. אני לא מוכנה שרק משם שאני חברה שלך ישנאו אותי. אני לא רוצה לנטוש אותך אך אני גם איני רוצה לסבול את שנות התיכון שאמורות להיות השנים הנפלאות בחיי. השנים האלו חשובות לי. אני מקווה שיפסיקו להתעלל בך, באמת ואני מקווה שאת אינך שונאת אותי ושלא תנסי לפגוע בי בעתיד כי אני פוגעת בך עכשיו." התשובה הזו של קייט גרמה לדמעות בעיניה של אשלי.
"אני לעולם לא אפגע בך." אמרה אשלי. "את חשובה לי. ואני לא שונאת אותך. אפשר בבקשה חיבוק שכנראה יהיה אחרון לעד?" שאלה אשלי וגם בעיניה של קייט התחילו דמעות. היא הנהנה בראשה לחיוב וחיבקה את אשלי חיבוק חזק וכנראה אחרון לעד. קשה לה. קשה לה עם זה שהיא פוגעת בילדה שלדעתה הכי מדהימה שהיא אי פעם הכירה לטובת זאיין הרשע הזה. אבל גם קשה לה לסבול מזאיין. אמנם הוא רשע והיא אינה רוצה להיות ידידה שלו אך הם היו חברי ילדות. חברים שיעשו אחד בשביל השני וכשהיא עם אשלי הוא פוגע בה. וקשה לה שדווקא הוא מכולם פוגע בה. אבל הבן אדם שהכי יפגע בקייט אם הוא אי פעם יפגע בה זו אשלי. קייט יודעת שאשלי לעולם לא תפגע בה. מסיבה אחת פשוטה. אשלי לא מסוגלת לפגוע באדם בכוונה. שנאה, נקמה ופגיעה הן לא הדרך שלה.
"את חשובה לי." היא אמרה לאשלי והלכה למקום בו זאיין ישב.
אחרי הזיכרון הזה אשלי לקחה כרית ובכתה אליה. בכתה והוציאה את כל הנשמה שלה. בכתה ולא הפסיקה. בכתה יותר משהיא בכתה אי פעם בחייה. "קייט את חשובה לי… אני לא שונאת אותך… אני לעולם לא אפגע בך…" היא מלמלה לעצמה. כאב לה להיזכר בקייט. אשלי יודעת שקייט אינה "מרושעת" כמו זאיין מהסיבה הזו זה כואב לה מאוד. כל זיכרון שלה אשר קשור בקייט ובכמה שקייט פגעה מלווה בבכי ומלמולים מוזרים. תמיד כאשר הארי שומע את הבכי ואת המלמולים הוא נכנס לחדרה של אשלי ושואל אם קרה משהו. והיא מנידה את ראשה לשלילה. בהחלט תגובה שקרית.
המשך יבוא…
תגובות (5)
תמשיכי יש לי דמעות…
הכתיבה שלך מאוד יפה! ♥
העליתי פרק מוזמנת לקרוא ולהגיב ;)
תמשיכיייים
תמשיכי!!!
זה ממש ממש יפה!!!
את מוזמנת לקרוא את הוואן שוט שלי ולהגיב את דעתך^~^
תמשיכיי!!
ושתגיד להארי את האמת כבר!
המשכתי♥