המשך יבוא...

You&I פרק 13

16/06/2014 942 צפיות 3 תגובות
המשך יבוא...

You&I פרק 13:
"את כבר צריכה ללכת?" שאל נייל מקווה שאשלי תוכל להישאר לפחות עוד קצת. אך היא אינה יכלה.
"מצטערת נייל. אמרתי להארי שאחזור במהרה." היא אמרה. הם התאכזבו.
"בסדר," הוא אמר וליווה אותה אל הדלת. לפני שהיא הלכה הוא נישק אותה וחיבק אותה. "להתראות," הוא אמר.
"להתראות נייל," היא אמרה והלכה. היא שמחה שהיא התאהבה במישהו שאוהב אותה בחזרה ולא הופך את החיים שלה לסבל וייסורים. כאשר היא הגיעה לביתה וכמובן נכנסה אליו היא ראתה את הארי. היא זכרה לא לספר כלום להארי. "איפה היית?!" הוא שאל עצבני.
"אצל נייל," היא אמרה.
"אמרת לי שאת הולכת לזמן מועט לא לשעה!" הוא התעצבן עליה.
"לא הייתי אצל נייל הרבה זמן, ההליכה גם לקחה לי הרבה זמן." היא אמרה לו מקווה שהוא יאמין לה וישכח מכך שלקח לה זמן רב להגיע לביתה. אבל הוא לא שכח.
"מה קורה ביניכם?" שאל הארי מסתכל בעיניה של אשלי. אוי לא! הוא יגלה מה יש ביני לבין נייל ויהרוס את זה!- כך חשבה לעצמה אשלי. אשלי השפילה את מבטה לא מסתכלת בעיניו. "גיליתי לבד." הוא אמר והיא הרימה את ראשה בהפתעה שואלת "מתי?"
"הרגע," הוא השיב והיא הבינה. השפלת ראשה העידה להארי שהיא אינה רוצה לגלות לו משהו והוא הרי אסר עליה לצאת עם חבריו בלהקה, אפילו לחשוב על זה אז כנראה שזה הדבר אשר אותו היא הסתירה ממנו.
"אתה תכריח אותי להיפרד ממנו?" שאלה אשלי והסתכלה בעיניו של הארי.
"אשלי, הוא יפגע בך. זה לא שאני לא סומך על שיקול דעתך או על אחד מחבריי הטובים ביותר. פשוט אני יודע שנייל פגע בבנות בעבר ואני לא רוצה שהוא יפגע בך כמו שהוא פגע בהן." אמר הארי מניח את ידו על כתפה ומסתכל בעיניה.
"הארי אני יודעת שהסיכוי שהוא יפגע בי יכול להיות גדול אך אני לא חושבת עליו. מסיבה אחת. והיא שאני אוהבת אותו. אמנם אני בקושי מכירה אותו ולא יודעת מדוע אבל אני אוהבת אותו, מאוהבת בו. הוא הבחור הראשון שאי-פעם התאהבתי בו והוא אהב אותי בחזרה. הבחור הראשון שהראה לי אהבה. הבחור הראשון שהרגשתי בטוחה איתו, הרגשתי שאם אסמוך עליו הוא לעולם לא יפגע בי. ואני עדיין מרגישה זאת אל נייל." היא אמרה להארי. קצת מדבריה היו שגויים הרי היא הייתה מאוהבת בזאיין והוא אהב אותה אך היא לא ידעה זאת, הוא לא הפגין אליה חיבה רבה, בטח שאף אדם לא האמין שהוא מאוהב בה. אף אדם מלבד בחורה אחת, מלבד קייט.
"אני סומך עלייך ועל דעותיךך ולכן לא אכריח אותך להיפרד ממנו או ממנו להיפרד ממך. אך תבטיחי לי שתזהרי, תזהרי לא להיפגע. אל תתני לו לשבור את ליבך." אמר הארי מנסה להוציא מאשלי אחותו הבטחה, הבטחה שאומרת שלא תיתן לנייל לפגוע בה, לפגוע ברגשותייה לשבור את ליבה.
"אני מבטיחה לנסות כמה שיותר לא להיפגע במידה שהוא יפגע בי." היא אמרה וחיוך הצטייר על שפתיו של הארי. כתגובה הוא אמר "יופי, אני סומך עלייך." ונשק למצחה של אחותו אשלי. גם על פניה הצטייר חיוך והיא הלכה לחדרה. היא שכבה במיטתה מסתכלת על תקרת חדרה וחושבת עליו, חושבת על הבחור שגנב את ליבה והיא גנבה את שלו. היא חשבה על נייל.
***************
נייל חשב על אשלי. הוא חשב על אהבתו אליה ועל כך שהוא לא מוכן לאבד אותה והוא לא יוותר עליה בכל מחיר. אשלי הייתה הדבר הטוב ביותר שקרה לנייל מזה זמן רב. חייו לא היו מדהימים במיוחד, הוא שנא אותם. היא החזירה את השמחה לחייו. הוא מוכן להקריב בשבילה הכל גם את החברות עם זאיין.
המשך יבוא…


תגובות (3)

תמשיכיי:)

17/06/2014 09:20

תמשיכי!

17/06/2014 09:43

המשכתי♥♥♥

22/06/2014 22:28
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך