אולי הסיפור בינתיים נראה לכם צפוי אבל הוא לא יהיה. המשך יבוא...

You&I פרק 12

02/06/2014 972 צפיות 9 תגובות
אולי הסיפור בינתיים נראה לכם צפוי אבל הוא לא יהיה. המשך יבוא...

You&I פרק 12:
"טוב אני צריך להפסיק לחשוב על זאיין." חשב לעצמו נייל. הוא נכנס לביתו והלך למקרר. הוא פתח את המקרר והוציא שניצל קפוא מאתמול. הוא חימם את השניצל במיקרוגל וכאשר השניצל היה מוכן הוא אכל אותו. אחרי שהוא אכל את השניצל הוא שם את הצלחת בסלון. לפתע צלצלו בדלת. הוא הלך אליה ופתח אותה. "שלום," הוא אמר.
"היי נייל," אמרה אשלי.
"איך את יודעת איפה אני גר?" הוא שאל.
"הארי אמר לי." היא השיבה.
"בואי כנסי," הוא אמר מזמין אותה להיכנס.
"באתי כי אני רוצה להגיד לך משהו." היא אמרה.
"רוצה להגיד לי מה?" הוא שאל.
"זה דיי מוזר לי ואני יודעת שאנחנו בקושי מכירים אבל אני אוהבת אותך." היא אמרה והשפילה את ראשה.
"זה מוזר לי אבל גם אני." הוא אמר והיא הרימה את ראשה.
"באמת?" היא שאלה והוא הנהן לחיוב. פתאום שפתייה של אשלי הונחתו על שפתיו של נייל. הוא הופתע והעמיק את הנשיקה. אחרי שהם התנשקו הם התחבקו. "נייל," אמרה אשלי.
"מה אשלי?" הוא שאל.
"אסור לאף-אחד לדעת מה קרה כאן כרגע. במיוחד לא להארי." היא אמרה. זה היה צפוי, נייל חשב.
"אני מסכים איתך. אבל יש לי שאלה שקשורה לזה." הוא השיב על מה שהיא אמרה.
"מה השאלה?" היא שאלה בהתעניינות.
"הוא לא שאל למה רצית לבוא אליי?" שאל נייל.
"גילית שאתה אוהב לאכול אז אמרתי לו שאני רוצה לטעום מהאוכל שלך. כלומר האוכל שאתה מכין לעצמך ולדעת אם זה טעים. והוא קנה את זה." היא אמרה.
"את רוצה לטעום מהאוכל שלי?" הוא שאל.
"בהזדמנות אחרת. כרגע אני לא רעבה." היא אמרה.
"בסדר," הוא אמר ונישק אותה.
"נייל, אתה וזאיין רבתם?" אשלי שאלה.
"לא, איך הגעת? אני והוא מעולם לא רבנו?" הוא שיקר.
"אז למה לואי אמר לי שהוא חושב שרבתם? שאתה כועס עליו?" היא שאלה אותו. הוא לא רצה לספר לה, הוא לא רצה לספר שזה בגלל שזאיין נישק אותה כי היא יכולה להרגיש רע, שבגללה נייל רב עם זאיין, אבל לפי דעתו של נייל זה לא נכון. לפי דעתו של נייל, הוא וזאיין רבו משום שזאיין נישק את אשלי וזו אינה אשמתה של אשלי. לפי דעתו של נייל, זאיין אשם בכך שהם רבו ולא אף אדם אחר.
"אין לי מושג למה לואי אמר לך. הדבר היחידי שאני יודע הוא שגם לואי חושב שאני וזאיין רבנו אך הוא טועה." אמר נייל. בתשובתו הייתה אמת והיה שקר, לואי באמת חשב שנייל וזאיין רבים ונייל בהחלט ידע על כך אבל לואי לא טועה אלא לואי צודק.
"בסדר, פשוט לא רציתי שתריבו." אמרה אשלי.
"למה לא רצית שנריב?" שאל נייל לא מבין.
"כי אתם חברים טובים." אמרה אשלי.
"את מלאך." הוא אמר והיא הסמיקה.
"נייל, נצטרך גם לא להיראות כמו זוג ליד אנשים, במיוחד ליד הארי והתקשורת." אמרה אשלי לנייל. זה העציב אותם אך הם ידעו שאם ברצונם להיות ביחד הם צריכים להסתיר זאת.
"אני יודע," הוא אמר ונישק אותה.
"אני חייבת ללכת." אמרה אשלי עצובה מכך שהיא צריכה ללכת מנייל אך לא הייתה לה ברירה. אם היא לא תלך מביתו הארי עלול לחשוד שיש בינה לבין נייל משהו הרי היא אמרה לו שתחזור במהרה.
המשך יבוא…


תגובות (9)

יואוווו מושלם תמשיכיייייי
היא בסוף תהיה עם זאיין נכון?פליזזזזזזז למרות שנייל חמוד טילים אבל אני רוצה שהיא תהיה עם זאיין

03/06/2014 07:53

    היא אולי תהיה עם זאיין. הוא מאוד לא צפוי במיוחד כי לא כתבתי את כל הסיפור. וכנראה שאני אמשיך היום.

    03/06/2014 09:36

מהמםם!!! תמשיכיי

03/06/2014 08:35

    תודה♥

    03/06/2014 09:36

מדהים!!!♥♥♥
ושלא תהיה עם זאין!!!שתהיה עם ניילוש♥
תמשיכייי

03/06/2014 09:44

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    אני לא מגלה עם מי היא תהיה.

    03/06/2014 13:19

זה מדהים!!!!!! תמשיכי מהר!! :)
חג שבועות שמח!!

03/06/2014 10:26

    תודה♥
    חג שבועות שמח גם לך♥

    03/06/2014 13:20

המשכתי♥

16/06/2014 23:32
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך