MUSIC❤️
אוף. אני מזעזעת. סליחה, מכל הלב. באמת. נמאס לי כבר מהסיפור הזה, זה לטחון מים. אני לא נהנת לכתוב אותו, זה כבר נהיה כמו שיעורים בשבילי. עוד ממש קצת הוא יגמר, ואני אתחיל לעלות אחד שאני כבר באמצע שלו. אגב, את Losing Battle אני כרגע לא ממשיכה. איך היה פורים? למה התחפשתן? היה לי ממש כיף, הייתי כיפה אדומה. גם אצלכן היה מיליון שיכורים? שבוע טוב, ושוב, מצטערת. ❤️

Well Liam Payne? Thank you פרק 46, 47 ❤️

MUSIC❤️ 07/03/2015 1530 צפיות 3 תגובות
אוף. אני מזעזעת. סליחה, מכל הלב. באמת. נמאס לי כבר מהסיפור הזה, זה לטחון מים. אני לא נהנת לכתוב אותו, זה כבר נהיה כמו שיעורים בשבילי. עוד ממש קצת הוא יגמר, ואני אתחיל לעלות אחד שאני כבר באמצע שלו. אגב, את Losing Battle אני כרגע לא ממשיכה. איך היה פורים? למה התחפשתן? היה לי ממש כיף, הייתי כיפה אדומה. גם אצלכן היה מיליון שיכורים? שבוע טוב, ושוב, מצטערת. ❤️

– פתקים 46 –
״היי,״ מילמלתי.
״מה זה היה מקודם?״ שאלה סטייסי.
״אני לא יודעת.. אנחנו רבים הרבה בזמן האחרון על הנושאים האלה. הוא נהיה כזה מגונן ודאגן, אני יכולה לדאוג לעצמי!״ אמרתי במעט עצבים.
״אלה, את הבת זוג שלו. לא איזה ידידה שלו. זה כבר יותר רציני מה שהולך בינכם חוץ מ'בני זוג'. זה כבר נחשב עוד מעט לבעל ואישה. אתם שנתיים וקצת ביחד. ופתאום את מדגמנת, ואז יש לכם ילדה, ואז יש לך בית ספר, ואת פחות איתו כמו שפעם היית. הוא דואג לך, הוא לא רוצה שיקרה לך משהו, שיפגעו בך, שיגידו לך דברים שתעלבי מהם. אני בטוחה שאת נורא חשובה לו וזה מה שמביא אותו לדאוג לך ככה. את צריכה להגיד תודה שיש לך מישהו שידאג לך. לא לכולם יש,״ אמרה.
״אני יודעת. אבל מאז שילדתי זה התחזק הרבה יותר, זה מגיע לרמות שהוא מתעצבן שאני יוצאת מהבית לבד,״ שותלת נשיקה רכה על דייזי, דיברתי.
״למה הוא מתעצבן שאת יוצאת מהבית אלה? אל תישכחי שהוא עדיין מפחד עלייך ממה שקרה עם דור,״ אמרה ואני הנהנתי נאנחת.
״הוא יודע שכשאת יוצאת לבד ברחוב יכול לקרות לך כל כך הרבה דברים, ואולי זה התחזק מהלידה כי יש לכם תינוקת, ואם חס וחלילה יקרה לך משהו, ודייזי תגדל בלי אמא, הוא מפחד. הוא דואג לשתיכן,״ לטיפה את כתפי היא דיברה בעדינות.
״לא יודעת. זה פשוט.. מעצבן.״ דיברתי.
״אז תתגברי על העיצבון ותתנצלי בפניו.״ היא מעט כעסה, ״בואי נחזור?״ היא הציעה.
״בסדד,״ נאנחתי. 
הבטתי בדייזי שנרדמה בידיי וסטייסי לקחה אותה מידיי ואני סידרתי את הבגדים חזרה עלי, לוקחת את דייזי ומניחה אותה על כתפי.
״תחשבי מה דייזי תגיד,״ היא אמרה לפתע.
״מה דייזי תגיד כשהיא תראה שאמא שלה הצטלמה בהלבשה תחתונה כשיש לה ילדה קטנה,״ היא המשיכה.
״אבל אני רוצה לתת לזה לקרות גם עם דייזי. שזה שיש לי ילדה קטנה לא אומר שאני לא יכולה להמשיך בחיים שלי,״ אמרתי, קולי סדוק כמו ליבי. אני אוהבת את דייזי. בחיי שאני אוהבת אותה בכל ליבי, אבל החששות שהיו לי בלשמור את התינוק היו אלה, ואני נותנת להם להתממש.
״אלה..״ היא אמרה בקול מעט עצוב כשנעצרה, ידה על כתפי הפנויה כשעצרנו.
״זה טיפה דברים שעושים חושבים עליהם לפני שיולדים, כי זה חיים חדשים, זה בן אדם בפני עצמו עם רגשות משלו, ואם היא תגיד שאמא שלה התנהגה לא בסדר? אלה את יודעת שגם אני, וגם ליאם אוהבים אותך, ואנחנו רק דואגים למה שיקרה,״ היא אמרה כשפשפה את ידה בחום על כתפי.
״טוב אז אולי אני לא צריכה את הדאגה הזאת! אולי אני יודעת מה אני עושה! אני לא תמיד צריכה מישהו שידאג לי ככה! תעזבו אותי כבר!״ צעקתי בכעס, מתרחקת משם.
רצתי לליאם עם דייזי בידיי, מגיעה אליו בהתנשמות.
״קח, הילדה שלך. אני לא יכולה עם זה יותר,״ אמרתי לו, מניחה את דייזי על ידיו, שמה את התיק על כתפי, ויוצאת בריצה מהמקום.
״פאק!! מה?!!״ ליאם צעק בחוסר הבנה מאחורי. המשכתי לרוץ, רצתי כמו שלא רצתי הרבה זמן, רציתי רק לברוח, לצאת מהמציאות לכמה זמן עד שאני אוכל להתאפס על עצמי.
״אלה!! ליאם צעק מאחורי, רואה אותו רץ אחרי.
המשכתי לרוץ, עד שפניתי לאחד המסדרונות בבית הספר בלי שהוא יראה ונכנסתי לחדר של השרת.
״פאק!״ צעקתי כשהבטתי בילד יושב שם באוזניות, קופצת בבהלה.
״הא, היי, את מיב' נכון?״ הצביע עליי.
״אני, משלימה בגרויות, מה לעזאזל אתה עושה כאן,״ שאלתי מבוהלת.
״אני פשוט בורח מאחת המורות, את?״ שאל.
״בורחת מהמציאות,״ נאנחתי.
״תקשיב, אתה יודע מי זה ליאם פיין?״ שאלתי.
״כן.״ הוא אישר את דבריי.
״אתה יודע איך הוא נראה?״ שאלתי והוא הנהן בחוסר הבנה.
״אני צריכה שתצא, ותבדוק עם הוא נמצא שם,״ אמרתי.
״ומה יצא לי מזה?״ שאל בשעמום.
״נשיקה על הלחי מחברה שלו,״ חייכתי כשנתתי לו נשיקה על הלחי.
״כושל אבל אני אהיה נחמד.״ חייך חצי חיוך ויצא, מביט לצדדים לפני שיצא.
״הוא לא שם,״ הודיע כשנכנס.
״אוקיי תודה ובהצלחה,״ אמרתי במהירות, יוצאת מהתא ורצה מחוץ לבית הספר.
עכשיו לאן? פרי.
שולפת את הטלפון, חייגתי את המספר שלה כשהמשכתי לרוץ במהירות.
״נו תעני..״ מילמלתי.
״היי בייב,״ היא ענתה.
״פרי את בבית?״ שאלתי.
״אני בבית שלי, מה קרה?״ שאלה בבילבול.
״אני יכולה לבוא?״ שאלתי.
״ברור,״ היא אמרה.
״אני בדרך אלייך,״ אמרתי וניתקתי.
תפסתי את אחת המוניות, מוסרת לו את הכתובת. מה אני עושה? מה אני פאקינג עושה אלוהים.
הגעתי לפרי, מתקתקת על דלת ביתה.
"היי לאב, מה קרה?" שאלה.
"הוא מחרפן אותי. מה הבעיה בלהצטלם הלבשה תחתונה?" שאלתי בכעס. נכסת לביתה בל לשאול אפילו.
"תסבירי מההתחלה," ביקשה.
הסברתי לה את כל הסיפור, כולל על ויקטוריה סיקרט.
"שניכם צודקים. אני לא יודעת," היא מלמלה.
"תחשבי על עלייך כתור ליאם. סלבריטאיי שכל העולם מכיר, עם ילדה, שהחברה שלו מצלמת כמעט בערום." היא אמרה.
"אני לא יודעת.. מצד אחד כן, זה מעורר קנאה וחששות אבל למה הוא לא שחמ בשבילי, הוא לא אוהב אותי?" שאלתי בעצב.
"הוא כן אוהב אותך. יפה שלי בטח שכן, אבל דווקא בגלל שהוא אוהב אותך, הוא לא רוצה לחלוק את מה שהוא אוהב לכולם," היא הסבירה.
"את צודקת." נאנחתי.
"אני אלך עכשיו להתנצל ולדבר איתו, תודה בייב," חייכתי חצי חיוך שבור כשחיבקתי אותה.
"תמיד כאן בשבילך יפה שלי. אוהבת אותך," נשקה ללחיי כשיצאתי מדלת ביתה.
עניתי לטלפון שצלצל -מיקי המכוער שלי ??
"ה-היי," היססתי לדבר.
"איפה את?" הוא שאל בנוקשות.
"בדרך הביתה, אני מצטערת. אני לא יודעת מה עבר עליי. אתה יכול לבוא הביתה, שנדבר?" שאלתי ברכות.
"אני בבית, איפה את בדיוק? אני בא לאסוף אותך," אמר, קולו מתרכך ביחד עם שלי.
"ליד הבית של פרי, אני מחכה, סליחה בייב."
"אני בדרך." מלמל, רעש התנעת האופנוע נשמע.
חיכיתי כמה דקות עד שראיתי אותו מתקרב, ועוצר ליידי.
"בואי, אני אשים לך," אמר כששם את הקסדה מעל ראשי, נותן נשיקה קטנה לשפתיי.
הוא התיישב ואני התיישבתי מאחוריו, אוחזת בבטנו ומחבקת חזק.
ירדנו מהאופנוע כשעצרנו. שולפת את הקסדה מראשי.
"ים?" שאלתי בחוסר הבנה.
"כן,״ השיב.
״אוקי..״ מילמלתי, אוחזים ידיים התחלנו לצעוד לעבר הים, מורידה את נעליי.
״אני חשבתי שאת הולכת לעזוב אותי,״ פצח את פיו ראשון.
״ליאם, בחיים לא. לא משנה מה תעשה, או מה יקרה אני לא אעשה את זה,״ אמרתי בשקט.
התיישבנו על כיסא נמוך, אני ישבתי על ליאם, ראשי נח על כתפו.
״הבנתי שבזמן האחרון השקענו יותר בדייזי מאשר במערכת יחסים שלנו,״ הוא אמר.
״כמה זמן לפי דעתך, לא התנשקנו?״ שאל אותי.
״אנחנו כן מתנשקים,״ התנגדתי.
״לא פיקה, נשיקה נשיקה, את המזמוזים שלנו, שיכולים להארך יותר משעה.״ הוא אמר.
״הרבה, הרבה זמן,״ נאנחתי.
״את רואה? זה דברים בסיסים שאנחנו צריכים ולא קורים. כמה זמן לא שכבנו?״ שאל.
״המון. המון. זמן.״ נאנחתי.
״אוקיי, חכי דקה,״ הוא אמר לפתע, מוציא את הטלפון מחייג ומרים אותו לאוזנו.
״נייל? אתה יכול לצאת עם דייזי לטיול?״ שאל ליאם.
״תודה ברו, חייב לך,״ דיבר ליאם. 
״יאלה, קומי בייב,״ אמר.
קמנו ביחד, צועדים לכיוון האוטו.
הוא הביט בי בחיוך חמוד, חייכתי לו גם אחד, והוא חיבק אותי כשמעך אותי אליו, נושק לשפתיי נשיקה ארוכה.
ירדנו מהאוטו כשהגענו הביתה, אוחזים ידיים ונכנסים לבפנים.
״זה מביך מידיי,״ צייצתי.
״כן,״ הוא הביט בי, זרקתי לו חיוך. הוא החזיר לי אחד, ואני פשוט צחקקתי, הוא צחק אחריי. התחלנו להתגלגל מצחוק, מתקרבים לנשיקה. שפתינו נצמדות ונדבקות, ידיי נשלחו לאורפו. ידיו על צידיי ביטני, אגודליו מלטפים את האזור.
מכאן, רק אני, ליאם והמיטה יודעים מה קרה בחדר (;
– פרק 47 –
״נייל יש מצב אתה מביא לי קופסא?״ שאלתי אותו, ממשיכה לחתוך לדייזי פרות לים.
״כן ברור,״ אמר בקלילות לפני שפנה אל המגרה ושלף קופסא בינונית. 
״היא בסדר?״ שאל.
״אממ כן״ אמרתי והושיט לי את הקופסא, הנחתי את כל הפירות שם, חתוכות טוב טוב לדייזי עם ארבעת השיניים.
״ליאם! איפה דייזי??״ צעקתי כשהכנסתי לתיק את הקופסה.
״היא עם פריי,״ החזיק בצעקה.
״פרי?״ שאלתי בקול מורם.
״אני כאן,״ ענתה. 
״איפה דייזי?״ שאלתי בבילבול.
״עם זאין בסלון ללכת להביא אותה?״ שאלה.
״לא, תודה לאב, אני גם ככה אלביש אותה בסלון הבגד ים שלה כבר שם,״ אמרתי הולכת לעבר הסלון ופרי איתי.
״הנה את,״ אמרתי בחיוך גדול כשלקחתי אותה מזאין.
״זאין מה יש לך שם?״ שאלתי בבילבול.
״איפה?״ שאל בחוסר הבנה.
״ליד הכתף,״ השבתי.
״אומיגאד איו דייזי!״ אמר מתלונן.
״תירגע זה סך הכל פליטה,״ אמרתי מגלגלת את עיניי לפני שהבאתי לו את המגבונים.
״אתה צריך להתרגל לזה אם אתה רוצה ילדים,״ אמרתי צוחקת והוא פער את עינייו בגועל.
הפשטתי את בגדיה של דייזי בעדינות מחליפה לה את החיתול לחיתול בגד ים, ושמה לה מעל בגד ים שלם. לא לפני שמרחתי לה קרם הגנה בכל הגוף.
״היא כל כך חמודה,״ אמרו שניהם שישבו ביחד והביטו בי מלבישה אותה
״אני יודעת,״ אמרתי מצחקקת והרמתי את דייזי על כתפי.
״נלך לאכול?״ שאלתי אותה, למרות שידעתי שהיא לא תענה.
לקתי את הטיטול מבד ששמים כשמניקים על התינוק, אך הוא עדיין מאפשר להם לנשום.
ליאם ירד למטה עם התיק בבגד ים וחולצת ויי לבנה.
״את החלפת לבגד ים?״ שאל.
״לא, אבל אני צריכה להאכיל את דייזי.״ אמרתי כשהחלתי לעלות במגדרות.
״מה שמת בתיק?״ שאלתי כשנעצרתי.
״מגבות, חיתולים לדייזי, עוד כמה חיתולים של בגד ים קרם הגנה בגדים להחלפה לדייזי ובגדים להחלפה לי ולך מים ואני אכין לכולם סנדוויצ׳ים,״ אמר.
״יאו נסיך שלי תודה תודה תודה,״ אמרתי שהתכופפתי טיפה לנשק אותו.
״בייב.. תיזהריי.. על.. דייזי,״ מלמל לשפתיי.
״שיט אני צריכה להאכיל אותה,״ מילמלתי והתנתקתי, עולה למעלה במהירות ומתיישבת במיטה, מניחה את דייזי בצורה שהיא תאכל לאכול ומשחררת את החזיה מצד אחד ומביאה לדייזי לאכול, שמה את הטיטול עליי ועל דייזי.
״אלה יש לך חזיית בגד ים יפה?״ נאנחה פרי שנכנסה לחדר.
״אוי אופס,״ אמרה מובכת.
״זה בסדר בואי,״ אמרתי לה והיא התיישבה לידי.
״זה לא כואב?״ שאלה.
״אממ דיי כן, אבל אני חייבת, זה האוכל שלה,״ הסברתי.
״מה יותר כואב, שליאם עושה את זה או היא?״ שאלה. אני רק ציחקקתי במבוכה.
״ליאם עושה את זה נעים,״ אמרתי מובכת.
״היא מכאיבה,״ המשכתי.
״הבנות שאלו אותי עם עשית הגדלת חזה.״ אמרה צוחקת.
״זה מההנקה,״ צחקתי בקול.
״זהו נסיכה?״ שאלתי את דייזי הקטנה שהשתחררה לי מהחזה.
״יש מצב את טופחת לה חלש על הגב עד שהיא תעשה גרפס? אני חייבת להתלבש,״ אמרתי. היא לקחה את דייזי מידיי והניחה אותה על כתפה, עוקבת אחר ההוראות שלי
קמתי לעבר הארון שולפת חזייה סטרפלס תכלת ועוד אחד שחורה פירחונית לפרי.
״את אוהבת את זאתי?״ שאלתי את פרי כשהראתי לה את החזיה
״יאו כן היא מושלמת!״ אמרה בהתלהבות
״אני אקח את זאתי ותחתון שחור?״ שאלתי לה שהראתי לה את החזיה התכלת.
״וואו כן.״ 
״היא עכשיו עשתה גרפס,״ אמרה.
״את יכולה לשים אותה בלול אם את רוצה,״ הצעתי לה לפני שהחלפתי את הבגד ים מול פרי, היא ראתה אותי המון פעמים ערומה.
״שמעי אחותי, הלוואי היה לי את מה שהיה לך,״ אמרה קורצת.
״זה לא יפה, שאני שמה את החזיה של הבגד ים זה נראה כמו פושאפ וזה חזה ענקי למישהי בת 19,״ אמרתי כשסגרתי את הבגד ים, הוא כמו גוזיה סטרפלס וריצרץ׳ זהב באמצע.
סגרתי את שלושת הכפתורים בשורט ג'ינס והשחלתי לגופי גופייה שחורה.
״מי כל כך חמודה?? כן זאת את!״ פרי אמרה לה בקול ילדותי כשדייזי הגיבה בהתלהבות, מוחאת כפיים כמו שלימדנו אותה.
״כןן, מי בוביי,״ פרי המשיכה בחיוך ענקי ואני חייכתי באושר.
״אם את כל כך מתלהבת מזה למה את לא מבקשת מזאין שיעשה לך אחד?״ שאלתי צוחקת.
״אני רוצה. אבל אני מפחדת מאיך שהוא יגיב, וגם אני לא יכולה עכשיו לעשות את זה עם כל המעריצות של שנינו והקריירה,״ אמרה בחשש.
״אל תפחדי לספר לו, זה הדבר הכי שגוי במערכת יחסים,״ אמרתי בניסיון.
״צודקת.. אני אדבר איתו על זה היום.״ אמרה.
״טוב בואי נרד כבר הם מחכים שעות,״ אמרה, לקחתי את דייזי בידיי וירדנו ללמטה.
״ההורים שלי אמורים להגיע כל דקה ויוצאים,״ אמר ליאם כשלקח את דייזי מידיי ונישק אותה מספר נשיקות על שפתייה.
״היילי הגעתת,״ אמרתי בחיוך לפני שחיבקתי אותה.
״חח כן, מה קורה לאב?״ שאלה בחיוך.
״בסדר״ אמרתי בחיוך.
״תביא לי אותה תביא לי אותה תביא לי אותההה!״ צעקה ניקול כשהם נכנסו לביפנים והיא רצה לליאם וחטפה את דייזי מידיו.
״יאו היא כזאת נושית!״ אמרה בהתלהבות סוחפת את הצחוק של כולם.
״אתם מוכנים לצאת?״ שאל אביו של ליאם ג׳ף.
״כן חיכינו לכם,״ אמר נייל בחיוך.
״נתפצל לשלוש מכוניות,״ הציעה ניקול שעמדה עם דייזי בידה.
״איפה רות׳?״ שאל ליאם בביאוס.
״היא רצתה להישאר יש לה מבחן חשוב השבוע באוניברסיטה,״ אמרה קארן אמו של ליאם.
״חבל..״ מילמל בעצב.
״אוקיי אלה בואי נסע אנחנו עם ההורים שלי והם יתפצלו לשניים?״ שאל ליאם.
״אוקיי,״ אמרתי.
״ניקול דייזי עלי בנסיעה,״ אמר לפני שתציע היא להיות איתה.
״אוף מעצבן אני רציתי,״ אמרה בהתלוננות.
״את לא יכולה להחזיק אותה עלייך, זה נסיעה ואני אוהב אותה וממש לא בא לי שיקרה לילדה שלי משהו,״ אמר שלקח ממנה את דייזי.
״אלה מה שלומך?״ שאל ג׳ף.
״אני בסדר, איתך?״ שאלתי בחיוך.
״הכל מעולה,״ אמר בחיוך.
״אנחנו נשמח עם תבואו אלינו, דייזי צריכה להכיר את המשפחה המורחבת שלה,״ אמר בחיוך כששם את ידו על כתפי בסוג של חיבוק.
״אבא תישתחרר לי מהחברה.״ סינן ליאם בכעס.
״שטלתן,״ סיננו אני וג׳ף ביחד.
״עכשיו אתם גם מדברים ביחד, תהפכו לזוג וזהו,״ אמר בגילגול עיניים.
״ועוד אתה מגלגל עיניים,״ מילמלתי.
״אני יכניס את העגלה והתיק לביפנים וניסע,״ אמר כשהביא לי את דייזי שנחה על חזי בשלווה.
״היא צריכה לישון צהרים עוד מעט,״ אמרתי וליאם הנהן.
״אפשר לנסוע?״ שאל ג׳ף כשליאם נכנס לאוטו וחגר אותו ואת דייזי ביחד.
״קדימה לים!״ אמר.
תוך דקות ספורות הגענו לים שהיה יחסית קרוב אלינו והאוטו של שאר הבנים והבנות חנה ליידנו.
״צריכה עזרה לאב?״ שאל נייל שלקח את התיק מידי ומקל עליי, נותן לי תנוחה נוחה יותר לאחוז בדייזי.
״תודה״ מילמלתי
״אני אכניס אותה לעגלה,״ אמר ליאם כשלקח אותה מידיי והכניס אותה לעגלה, חוגר אותה ומסדר לה את המשענת בכדי שתוכל לשבת בנוח, ושם את הדבר הזה נגד שמש, העמסנו מספר דברים על העגלה והתחלנו לצעוד לעבר הים.
״אלינור תצטרף עוד מעט,״ הודיע לואי.
״היא לא באוניברסיטה?״ שאל הארי בבילבול.
״נתנו להם חופשה,״ השיב.
״הנה מקום טוב,״ אמר זאין כשהצביע על מקום מוצל בזכות מספר השימשיות שהיו שם, וכיסאות.
הנהנו כולם והתמקמנו בנוחות. 
״נכנס לים?״ הציע הארי.
״בואו״ אמרה היילי.
״אתם באים?״ שאלתי את הוריו של ליאם וניקול שהתיישבו.
״אני לא טיפוס של מים,״ הודה ג׳ף.
״אני אשאר איתו,״ אמרה קארן.
״ניקול בואי.״ הצעתי.
״אוקיי,״ אמרה בחיוך והתקדמנו לים, דייזי הייתה בתוך הגלגל עם מצופים שליאם ניפח על ידה הקטנות, קרובה לליאם שדיבר איתה וגרם לה לצחוק ולחייך מנשק אותה מידי פעם, חייכתי למראה הזה. החבר שלי, האבא של הילדה שלי, האהוב שלי, מיקי שלי, עומד שם ומצחיק את הבת הקטנה שלנו כשהוא עדיין כל כך דואג לה. הוא אבא נהדר.
״יש לך אח שלא מוצאים בכל יום,״ אמרתי בחיוך לניקול שבההתה בגבר אחד.
״אה? מה?״ התנערה מטלטלת את ראשה.
״סליחה מה אמרת?״ אמרה במבוכה.
״שיש לך אח שלא מוצאים כל יום,״ צחקתי לאיך שקפצה.
״מה יש למצוא בו?״ שאלה צוחקת.
״תעריכי את זה שהוא אח שלך, אח שלי לא ככה,״ אמרתי בגאווה. דור כבר לא כל כך מעניין אותי. איזה אח זה עם הוא צורח וצועק עלייך כל דקה כשהוא בא לבקר, וגם זה בקושי קורה. אך הגאווה.. הגאווה הייתה על ליאם. הוא הגבר שלי, אני זכיתי בו, זכיתי בזה שהוא אוהב אותי ככה, זכיתי לאהוב אותו.
״על מה את חושבת?״ נעירה אותי ניקול. 
״על ליאם,״ מילמלתי בחיוך מובך.
״הוא אוהב אותך,״ היא אמרה
״הוא כל החיים שלי,״ סיכמתי. 
״בואי נלך כבר אליהם, יש לי חשק לטרוף לאח שלך את הפה,״ אמרתי צוחקת.
״תרגעי. זה אח שלי בכל מצב,״ אמרה בציניות צוחקת והתקדמנו אליהם, זה היה יחסית עמוק, זה הגיע לליאם טיפה מתחת לכפתיים, אז לי זה הולך להגיע מעל הראש, עקב כך שאני ממש נמוכה.
״אין לך מושג כמה אני רוצה לטרוף לך את הפה,״ לחשתי לליאם כשטיפסתי על גבו, אני לא יכולה לעמוד, אני לא מגיעה לרצפה. 
״מי אמר שאת לא יכולה,״ שאל בחיוך לפני שמשך אותי לנשיקה טובענית וחוקרת.
״ככה אתם משאירים את דייזי,״ אמר הארי מטלטל את ראשו ולקח אותה אליו, לרגע שכחתי ממנה. לעזאזל מה שהוא עושה לי!
״אלה בואי נלך לשירותים,״ לחש לי באוזן כשהתנתק מהנשיקות שלו בצאוורי.
״איי אפשר מה עם דייזי? וההורים שלך פה,״ לחשתי לו מבין ההנאה של נשיקותיו.
״אין לך מושג כמה אני רוצה לעשות אותך כל כך חזק הלילה,״ לחש לי.
״מי אמר שאתה לא יכול,״ לחשתי לו חזרה כמו מקודם. צוללת לצאוורו ומנשקת אותו נשיקות קטנות ונעימות, עד שתפסתי חתיכה מעורו ומצצתי אותה, עד שנוצר לו היקי אדמדם על צאוורו, העברתי את לשוני על המקום ונשפתי, ושוב העברתי אל לשוני ונשקתי למקום.
״שני חרמנים, תנתקו אחד מהשני הילדה שלכם לא מפסיקה לבכות,״ דחקה בנו ניקול, התנתקתי מצאוורו מובכת.
״שני דוחים,״ מילמלה.
״ילדה יפה שלי אל תיבכי,״ אמר ליאם שמשך אליו את דייזי הקטנה שלא הפסיקה לבכות.
״היא צריכה לישון בגלל זה היא בוכה,״ הסברתי לו שלקחתי אותה אליי, שולפת אותה מהגלגל, והיא נשארת עם המצופים בלבד. ליאם מרים אותי ואני מרימה את דייזי.
״נייל מה לעזאזל אתה מנסה לעשות?״ שאלתי אותו בבילבול שהוא התעסק עם הגלגל של דייזי
״בא לי לעלות על זה,״ אמר בפשטות.
״תהנה. אנחנו חוזרים עכשיו לחוף שאתה בא תביא איתך את הגלגל,״ אמרתי וליאם התחיל ללכת איתי ועם דייזי בידיו לכיוון החוף.
״אנחנו לא כבדות לך?״ שאלתי אותו.
״את שוקלת כמו נוצה והיא לא שוקלת כלום,״ אמר מצחקק.
״לא נכון אני ממש השמנתי מהלידה,״ אמרתי בביאוס.
״ברור,״ אמר בציניות.
״למזלך יצאת מעולה מהלידה, אין לך שום סימני מתיחה בשום מקום והחזה שלך עדיין מהמם,״ אמר שנשק קרוב אליו.
״איך אתה יודע על זה בכלל?״ צחקתי.
״כשלו׳, זאתי שמסדרת את השיער שלנו, יצאה מהלידה של לוקס היא סיפרה לנו שניהיו לה סימני מתיחות בבטן וברגלים, והחזה שלה היה נפול כמו של אישה זקנה,״ הסביר.
״וואו זה נשמע מבאס רצח,״ אמרתי והוא הנהן.
״להביא לה קודם לאכול או שהיא תלך קודם לישון?״ שאלתי את ליאם.
״היא נורא עיפה, אני חושבת שניתן לה לשתות משהו שלא תתיבש והיא תישן ואז תאכל,״ אמר והגענו לחוף, הוא המשיך להרים את שנינו והוריד אותנו רק ליד ההורים שלו.
״למה חזרתם?״ קארן שאלה.
״דייזי עייפה,״ הסברתי והוצאתי את הבקבוק מים שלה נותנת לה לישתות לפני והחזרתי את הבקבוק.
״אני אצא איתה לטיול קטן שהיא תירדם,״ אמרתי ולקחתי את דייזי בידיי.
מנענת אותה בידיי ומחכה שהיא תרדם בזמן שישבתי על כיסא מרוחק יחסית ממקום הישיבה שלנו.
״את עושה ביביסיטר בים? יפה.״ אמר לי איזה בחור שרירי כזה, שיער שחור שמסודר למעלה ועיניים ירוקות , הוא ללא ספק היה חתיך, אך לא יותר מליאם.
״סוג של..״ מילמלתי.
״אז מה את עושה כאן לבד?״ שאל והתיישב ליידי.
״מחכה שהיא תרדם,״ הסברתי.
״שווה את הכסף?״ שאל והבטתי בו בחוסר הבנה.
״מה? איזה כסף?״ שאלתי בבילבול.
״של הביביסיטר״ אמר כאילו זה ברור.
״היא הילדה שלי,״ אמרתי.
״ילדה בגיל 16? וואו,״ אמר.
״16? אני בת 19,״ אמרתי. 
״אממ סליחה.. את פשוט נראת 16,״ הסביר מובך.
״אני לא יודעת אם לקחת את זה כמחמאה אבל תודה?״ אמרתי צוחקת.
״אז איך קוראים לה?״ שאל.
״דייזי,״ אמרתי בחיוך כשהבטתי בה.
״ואיפה האבא? …. יש לה בכלל אבא?״ שאל בחשש.
״הוא שם עם ההורים שלו,״ הצבעתי עליהם.
״אממ לא. זה ליאם פיין מוואן דיירקשן,״ אמר בבילבול.
״והוא החבר שלי,״ השלמתי אותו.
״טוב לדעת,״ אמר צוחק.
״אז איך קוראים לך חברה של ליאם?״ שאל נאנח בצחוק קל.
״אלה, ליי, תבחר אחד מהם,״ אמרתי בצחוק קל.
״אז אתה תמיד מתחיל עם בנות בנות 16?״ שאלתי.
״רק היפות מבינהם״ אמר קורץ.
״אני הוזה או שאתה מתחיל איתי גם אחרי שגילית שזאת הילדה שלי ושיש לי חבר שיכול להרוג אותך מכות?״ שאלתי. 
״נגיד שאת הוזה,״ אמר בקריצה.
״ולמה שליאם יהרוג אותי מכות? סך הכל דיברתי איתך,״ אמר בבילבול.
״אממ הוא טיפוס נורא מגונן וקנאי. הוא לא אוהבים שנכנסים לטריטוריה שלו.״ הסברתי.
״שזאת במקרה את,״ המשיך את ההסבר ואני הנהנתי צוחקת. 
״אז עדיין לא אמרת לי איך קוראים לך,״ אמרתי צוחקת.
״נואה כמה זמן לוקח לך לקנות פאקינג קפה מזדיין?!״ צעק מישהו שהחל להתקרב אלינו.
״אני מניחה שקוראים לך נואה,״ אמרתי בחצי חיוך והוא הנהן.
״ומי היפה?״ שאל וקרץ לי.
״היה נחמד לדבר איתך נואה, אני חייבת לחזור לליאם הוא יתחיל לחשוב שחטפו אותי ואת דייז׳. ״ אמרתי צוחקת ומתעלמת מהבחור כשקמתי והתרוממתי על רגליי לחבק אותו חיבוק קצר.
״ביי, נדבר,״ אמר בחיוך שנופף לי ואני התרחקתי.
״מה לקח לך כל כך הרבה זמן?״ שאל ליאם שנישק את שפתיי.
״פגשתי מישהו,״ אמרתי בקלילות וליאם פרס מגבת על החול במקום מוצל.
״מישהו או מישהי?״ שאל כשלקח אותה ממני והניח אותה על המגבת ומרח לה טיפה קרם הגנה בעדינות כדי שהיא לא תתעורר.
״מישהו,״ אמרתי. 
״ועל מה דיברתם?״ שאל.
״עלייך,״ אמרתי כשנשקתי לו ללחי.
״איזה מין דברים עליי?״ שאל.
״שאתה מכוער, ומעצבן ומציק, ושאני בכלל לא אוהבת אותך,״ אמרתי בקלילות והוא פער את עינייו לפני שהתעצבן.
״תירגעעע לחץ, על זה שאתה לא רוצה שבנים ידברו איתי כי הם נכנסים לך לטריטוריה,״ אמרתי כשדחפתי אותו ליישיבה מהכתפיים שהתיישבתי עליו ששתיי רגליי מונחות על שתי צידי גופו. 
״ואני אוהבת אותך הכי בעולם,״ המשכתי בחיוך שנשקתי לו נשיקה קטנה.
״אנחנו עדיין פה..״ אמרה קארן באילוץ כזה מובך.
״לא נורא, תתמודדו.״ אמר להם ליאם שהמשיך לנשק אותי.
״למה אתם לא נכנסים למים?״ שאל ג׳ף כשאנחנו התנתקנו והסתובבנו אליהם.
״כי דייזי ישנה, ״ הסביר ליאם.
״אנחנו כאן שומרים עליה, לכו תהנו.״ אמרה קארן בחיוך וליאם עשה לי שק קמח ורץ לים מיד אחרי שהודנו להם.
״אני אוהבת את ההורים שלך,״ אמרתי שנשקתי לצאוורו.
״והם אוהבים אותך,״ אמר מצחקק.
״נלך אליהם או שננטוש אותם?״ שאל ליאם.
״נממ ננטוש,״ אמרתי צוחקת לפני כשהוא סובב אותי כך שפניי יופנו אליו ונישקתי אותו.
״מממ אני אוהבת אותך,״ מילמלתי לשפתיו לפני שהוא החדיר את לשונו באיטיות ואני אחריו, נשיקה שהתחילה עדינת והפכה במהירות לפראית.
״אני הולכת לשחק בסרט,״ מילמלתי לשפתיו.
״טוב שאת אומרת לי, איזה סוג סרט?״ שאל.
״כעיקרון זה סרט אהבה,״ אמרתי.
״ואת השחקנית הראשית?״ שאל.
״אני והשחקן שמגלם את החבר,״ השבתי.
״ומי הוא יהיה?״ שאל.
״ליאם המסוורת׳, ״ אמרתי בהתלהבות.
״גם גונב לי את השם וגם את החברה, איזה יופי..״ מלמל ליאם.
״לא נכון, קוראים לך מיקי,״ אמרתי בחיוך ענקי של ילדה קטנה וליאם ציחקק.
״יהיו קטעים של..?״ שאל.
״יהיה קטע קטן שאנחנו נתנשק על מיטה רק עם חזיה ותחתון, זהו״ אמרתי בשקט כשידעתי שזה יצור ריב.
״אני סומך עלייך בייב ואני מבין אותך, אבל לא להגזים,״ אמר כהזהרה צוחק.
״אתה מסכים? באמת?? יאוו תודה תודה תודה תודה!״ אמרתי בהתלהבות לפני שנישקתי אותו חזק.
״אל תידאג, רוב הנשיקות יהיו מזויפות חוץ מהצרפתיות״ אמרתי.
״מה זה נשיקה מזויפת?״ שאל בבילבול, הנחתי את שפתיי בין האזור שבו גודל שפם טיפה על שפתו העליונה ולחצתי על המקום. 
״הא?״ שאל בבילבול.
״נשיקה מזויפת,״ הסברתי.
״ואיך יקראו לסרט?״ שאל.
״השיר האחרון,״ השבתי.
*
אני יודעת שזה סרט שמיילי משחקת בו כעיקרון, אבל בשביל הסיפור נגיד שזאת אלה משחקת בו. וליאם המסוורת׳ באמת משחק בסרט הזה חחח
אני ממש ממליצה לראות סרט ממש טוב.
*
״על מה הוא מדבר?״ שאל בהתענינות.
״על ילדה מדוכאת ועצובה שסוג של עבריינית שנוסעת עם אחיה הקטן לאבא שלה, היא מכירה את ליאם בגלל העבודה שלו והם נהפכים לזוג, אבא שלה חולה במחלה ומת אחרי כמה זמן, והיא מסיימת את לחן שהוא כתב ומנגנת את זה בהלוויה שלו כי זה כאילו מה שמחבר ביו שניהם. אבל זה לא הכל שכחתי חלק מהפרטים,״ אמרתי ממלמלת בסוף.
״זה נשמע סרט טוב,״ אמר ואני הנהנתי.
״המפקים זה דיסני,״ המשכתי להסביר.
״אז זה בטוח יהיה טוב,״ אמר והינהנתי.
״מתי הצילמוים יתחילו?״ שאל.
״עוד בערך חצי שנה ככה,״ הסברתי.
״אה אז יש עוד זמן,״ אמר והינהנתי.
״בואי נחזור, אני רעב,״ אמר.
״בוא,״ אמרתי ותפסתי בגבו והוא שחה. הגענו כבר למים הנמוכים והלכנו ביחד, עד שראינו את קארן ואת דייזי יושבות על שפת הים דייזי עם חתיכת פרי ביד מניפה אותה לצדדים כשהיא מוציאה קולות מפיה וצוחקת ואחרי זה קארן מכניסה לפיה חצי ענב מקולף שהבאתי איתנו.
אני וליאם הבטנו אחד בשני לפני שחייכנו באושר ונופפנו להם לשלום כשקארן מראה לדייזי אותנו ודייזי מוחאת כפיים בהתלהבות ומחייכת.
״מי ילדה יפה שליי מייי??״ אמרתי צוחקת כשהנפתי אותה באוויר וטילטלתי אותה במעט מנשקת אותה בלי הפסקה שהיא לא מפסיקה לצחוק.
״אוף! אני כל כך אוהבת אותך!״ אמרתי בחיוך מאושר לפני שחזרתי לנשק אותה
״אי אפשר להפסיק את כזאת בובה,״ אמרתי בקול מצחיק כזה והיא המשיכה לצחוק עם צחוקה המתגלגל.
״שלווםםם,״ קול מוכר נשמע ואלינור רצה לעברנו עם ידיים פתוחות לחיבוק ואני חייכתי מחכה לחיבוקה הקרב.
התבלבלתי מעט שלא הרגשתי חיבוק ולא את דייזי, רואה את אלינור מחבקת את דייזי.
״אממ אוקיי אאוץ׳,״ אמרתי פגועה.
״אה היי אלה לא ראיתי אותך,״ אמרה בקלילות לפני שחיבקה אותי. 
״כאילו..??!״ טילטלתי את ראשי בעצבים.
״צוחקת עצבן איך אפשר לפספס יפה כמוך הא??? כוסיית שליייי,״ היא צרחה לפני שמעכה אותי בחיבוק ושתינו צוחקות בלי הפסקה.
״דייזיי, את באה איתי למים??״ היא שאלה אותה ודייזי עשתה לא עם ראשה.
״מה זה? יאו חצופה לכי לכי לאמא שלך,״ אמרה צוחקת לפני שהיא הביאה לי את דייזי.
״היי ליאם!!״ היא נופפה לו מתלהבת, כמה אנרגיות בבן אדם אחד??
״בוו בר שלייייי,״ היא צרחה לפני שרצה אל כולם שיצאו הרגע מהים והתנפלה על לואי בחיבוק והוא כתגובה חיבק אותה כל כך חזק שאפשר לחשוב שהם לא התראו שנים.
״פדחנים,״ מילמלתי.
״בואי דייז׳ נלך לאבא??״ שאלתי אותה והלכנו לעבר מקום הישיבה שלנו. 
״לילי תביאי לי את דייזי,״ ביקשה היילי בחיוך כשאני הבאתי לה את דייזי והתיישבתי על ליאם בטיבעיות משעינה את ראשי על חזהו והוא כורך את ידיו סביבי.
״היי ליי!״ צעק לי קול והבטתי שם על נואה.
״היי נואה!״ אמרתי בחיוך לפני שקמתי מליאם וחיבקתי אותו.
״בוא תכיר את ליאם,״ אמרתי בחיוך כשהבאתי אותו אל ליאם.
״מיקי תכיר, זה נואה, נואה תכיר ליאם, אבא של דייזי והחבר שלי.״ אמרתי בחיוך וליאם רק נשאר עם פרצוף נעול וחמוץ.
״איפה באמת דייזי?״ שאל ליאם בבילבול.
״בייב איפה דייזי?״ שאלתי את היילי שלקחה לי ממקודם את דייזי.
״עם נייל,״ היא השיבה לפני שחזרה לדבר עם אלי.
״ניילרר,״ צעקתי כשהתנפלתי עליו בחיבוק מאחורה.
״לילושש,״ הוא אמר בחיוך.
״תביא לי את דייזי, היא צריכה להכיר מישהו,״ אמרתי בחיוך והוא הביא לי את דייזי, הלכתי על נואה שדיבר עם ליאם ושניהם צחקו, סוף סוף ליאם לא כועס.
״הנה היא,״ אמרתי בחיוך והוא חייך אליה.
״שלום דייזי,״ אמר מחייך.
״היה נחמד לדבר ליי, נדבר?״ שאל ואני הנהנתי בחיוך.
״ביי גבר,״ נופף לשלום לליאם.
״ביי גבר? מתי הספקת להתחבר אליו?״ שאלתי את ליאם במעט עצבים.
״את מקאנה לגבר? באמת אלה?״ שאל צוחק.
״לא אני לא,״ אמרתי בקול שקט.
״אני שלך, את צריכה לדעת את זה, ואני לא אהיה הומו בקרוב,״ אמר בחיוך ואני צחקתי.
״מעולה,״ אמרתי מרוצה. קמתי לעבר תיק התינוקות של דייזי, שולפת משם את הבקבוק ששאבתי וניערתי אותו טיפה לפני שהשכבתי אותה בתנוחת תינוקות עליי ונתתי לה לאכול בעודי יושבת על ליאם איתה.
״היא כזאת נושית,״ אמרה פרי מחוייכת.
״רוצה להאכיל אותה?״ שאלתי
״אוקיי,״ אמרה בחיוך לפני שהתיישבה על זאין והאכילה את דייזי.
״הם צריכים תינוק,״ לחש לי ליאם באזון.
״למה?״ שאלתי צוחקת.
״כי הם גונבים לי את הילדה,״ אמר ואני צחקתי.
״את רוצה לאכול?״ שאל.
״אממ לא אני בסדר,״ השבתי.
״מתי הפעם האחרונה שאכלת?״ שאל.
״אתמול,״ אמרתי בשקט.
״ועכשיו צהרים, את אוכלת עכשיו,״ אמר.
״ומאיפה תביא אוכל?״ שאלתי בהתחכמות.
״נזמין. יש כאן מסעדה,״ אמר בחיוך מנצח.
״דאמט,״ מילמלתי.
״בבקשה, לא לקלל,״ אמר בציניות ואני רק גילגלתי את עיניי בעצבים.
״אני הולך להזמין,״ הודיע לי לפני שהקים אותי והלך לקנות אחרי שכולם מסרו לו מה להזמין להם.


תגובות (3)

זה באמת סיפור מושלם אני מתה עליו!! אבל אם את לא אוהבת לכתוב אותו אז עדיף שתעשי פרק אחרון אפילוג וזהו…..
אבל רק שתדעי אני מתה על הסיפורים שלך !!!!!!

08/03/2015 00:08

איזהה מושלםםם ❤️
איזה באסה אם לא תמשיכי :/ אבל לא כותבים משהו אם לא אוהבים את זה..
דירגתי -5-

08/03/2015 01:28

פרק מושלם!!

12/04/2015 00:39
43 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך