MUSIC❤️
אוף זה מרגיש קצר): אז פרק כפול (: היה לפני כמה דקות אזעקה אני עדיין בסטרס, אני רועדת מפחד אוף מקווה שזה יעבור כבר ): התגובות לסיפור הקודם ממש מאכזבות. למחוק את הסיפור הזה לגמריי ולהפסיק להעלות אותו? אוהבת ❤️

Well Liam Payne? Thank you – פרק 37 + 38❤️

MUSIC❤️ 17/07/2014 1792 צפיות 7 תגובות
אוף זה מרגיש קצר): אז פרק כפול (: היה לפני כמה דקות אזעקה אני עדיין בסטרס, אני רועדת מפחד אוף מקווה שזה יעבור כבר ): התגובות לסיפור הקודם ממש מאכזבות. למחוק את הסיפור הזה לגמריי ולהפסיק להעלות אותו? אוהבת ❤️

פרק כפול (:

*

– פרק 37 –

– מנקודת המבט של ליאם –

שלושה שבועות עברו להם, אלה בחודש השביעי כבר להריון. לפי מה שהרופאים אמרו, יש סיכוי גדול מאוד למוות התינוקת.
״אני אוהב אותך,״ לחשתי לה מודע לכך שהיא לא שומעת.
״לעזאזל תקומי כבר, אני מתגעגע אלייך,״ אמרתי במעט עצבים. אבל העצבים האלה מופנים רק לעצמי. אני זה שננתתי לזה לקרות, ואני לא הולך לתת לה לצאת מהבית לבד פעם הבאה.
״היי ברו,״ אמר לואי כשנכנס לתוך החדר.
״היי,״ מילמלתי.
״טוב, כיוון שאתה לא מתכוון לצאת לאכול, הבאתי לך אוכל.״ אמר, מושיט לי שקית של סטארבאקס.
״תודה,״ אמרתי, פותח את השקית, מיילשייק שוקולד היה שם ודונאט שוקולד.
״זה מה שאני והיא אכלנו פעם ראשונה בסטארבקס,״ אמרתי בחיוך קטן ועצוב.
״אתה חייב לצאת מזה, אני אוהב את אלה והכל אבל הגזמת, אתה חייב הפסקה,״ אמר בטילטול ראש.
״למה שאני לא אגזים? האישה שלי לעתיד מחוסרת הכרה והיא בחודש שביעי להריון עם הילדה קטנה שלי! איזה סיבה יש לי לא להגזים?״ שאלתי בעצבים.
״תגזים כמה שבא לך. אבל אל תבוא ותהיה לי נמושה ותקשר כל דבר אליה! 'אנחנו נושמים את אותו האוויר' אני לא יכול אני חייב לבכות כאן, נו באמת????? זה פאקינג לא ליאם שאני מכיר,״ אמר מטלטל את ראשו כשיצא מהחדר בעצבים.
כבר דיי אבדתי תקוות בעיניין שהיא תתעורר.
הייתי חייב לשרותים, ורק לואי נמצא כאן איתי היום בבית החולים והוא לא יסכים לדבר איתי.
״בבקשה, תתעוררי רק כשאני יבוא,״ לחשתי לה כשנשקתי למצחה הקר והלכתי מהר אל השירותים.

*

חזרתי בריצה כשסיימתי, אלה עדיין שם, ממצמצת בעינייה היפות.
״אלוהים סוף סוף, התעוררת,״ אמרתי באנחה כשרצתי אליה, מחבק אותי חזק בעודי מוריד דמעות אחדות.
״מי אתה? תפסיק לגעת בי בבקשה,״ אמרה מבוהלת.
״את לא זוכרת?״ שאלתי בעצב ובמעט גימגום.
״אני מצטערת, אבל לא,״ אמרה.
״אני חבר שלך,״ אמרתי לה.
״איך קוראים לי? אני בן או בת? ולמה אני כל כך שמן?״ שאלה ברצף, היא לא זוכרת כלום כנראה.
״קוראים לך אלה, את בת, ואת בהריון ובגלל זה יש לך בטן כל כך יפה,״ אמרתי לך בחיוך קטן.
״ממי אני בהריון?״ שאלה המומה.
״ממני,״ אמרתי בחיוך קטן כשליטפתי בעדינות את פניה.
״תקשיבי, תישארי כאן, אני כבר חוזר, אל תזוזי לשום מקום,״ אמרתי והיא הנהנה.
הלכתי במהירות לאחד הרופאים.
״היא התעוררה והיא לא זוכרת כלום,״ אמרתי לו.
״איך זה שהיא לא זוכרת כלום? היא צריכה לזכור הכל, כי היא גם שמעה כל מה שדיברתם בחדר שלה.״ אמר בבילבול כשהלך איתי לחדרה של אלה.
״רגע מה זה אומר שמעה הכל?״ שאלתי בבילבול.
״כשבן אדם בתרדמת הוא שומע הכל,״ אמר.
נכנסנו לתוך החדר, אלה עדיין שכבה שם, בוהה בתיקרה.
״היי אלה את יכולה להגיד לי בת כמה את?״ שאל אותה הרופא.
״אני בת 19,״ אמרה.
״איפה את גרה?״ שאל אותה.
״בלונדון,״ השיבה.
״עם מי את גרה?״ המשיך לשאול.
״עם להקת וואן דיירקשן,״ ענתה.
״היא זוכרת הכל אני לא מבין מה הבעיה, אני אלך להביא טפסים רק שניה,״ אמר כשיצא מהחדר.
עמדתי שם מבולבל, לא מבין מה קורה.
״עבדתי עלייך דביל, איך אפשר לשכוח בן אדם מדהים כמוך?״ שאלה בחיוך.
״הבהלת אותי אלוהים אלה אל תעשי את זה יותר,״ אמרתי, נושם לרווחה.
״אני מחכה,״ אמרה.
״למה?״ שאלתי בבילבול.
״לנשיקה ממך,״ אמרה ואני חייכתי טיפה לפני שהתקרבתי אליה, נושק לשפתיה הרכות, כמה שהתגעגעתי אליה.
״את סוף סוף ערה, כל כך התגעגעתי אלייך דונל שלי,״ אמרתי לה, ממשיך לנשק אותה.
סימסתי לכולם שהיא התעוררה, וכולם בדרך לכאן.
״אני מחכה להסבר למה שקרה בינך לבין דור,״ אמרה.
״מה קרה ביני לבין דור?״ שאלתי מכחיש, מתיישב בכיסא ליידה.
״מה נראה לך שהוא חזר לישראל בגללך??! ומה נראה לו בכלל! לעזאזל אנחנו הולכים לקיים שיחה שלושתינו, חסר לך ואתה אומר לא,״ אמרה בהזהרה.
״את רצינית עכשיו? הוא פאקינג גרם לך לאבד את ההכרה לחודש, יש סיכוי שהתינוקת תמות בגללו, או שהיא מתה כבר. כל העולם עצבני עליי בגללך, ואני אשם בסיפור?!״ שאלתי בכעס.
״היא מתה?״ שאלה מגמגמת.
״יש סיכוי גדול מאוד שכן, אי אפשר היה לבדוק כי היית מחוסרת הכרה – בגללו.״ אמרתי בכעס.
״אתה צודק אני מצטערת,״ אמרה מטלטלת את ראשה.
״זה בסדר, והוא רק צעק כאן והפריע, הוא היה צריך לחזור,״ סיננתי.
״ליאם אני אוהבת אותך, ואתה הולך להיות הגבר שלי לכל החיים מתישהו, למה אתה לא יכול להסתדר עם אח שלי?״ שאלה נאנחה כשליטפה את לחיי.
״אני לא יסתדר עם מישהו שגורם לך לרע, הוא תמיד פוגע בך, גם נפשית וגם פיזית.״ אמרתי נושק לשפתיה.
״אני עוד מעט אתקשר לקבוע לך פגישת הריון לבדוק מה איתה,״ אמרתי והיא הנהנה.
הרופא נכנס חזרה לחדר, מגיש לי כמה טפסים שאומרים שבעוד שעתים נוכל להשתחרר מבית החולים.
״יש לך עכשיו בדיקות לראות שהכל בסדר, בואי איתי,״ אמר לה הרופא.
״יש מצב שהוא נכנס איתי גם?״ שאלה.
״כן, עם זה לא מפריע לך אז כן,״ אמר מהנהן.
הושטתי לה את ידיי והיא קמה אליי.
״כמה שהתגעגעתי אלייך,״ אמרתי מחבק אותה בחוזקה.
״אני אוהבת אותך,״ לחשה לי באוזן.

*
אלה שוחררה מבית החולים מלפני שבוע, בבדיקות יצא שהיא בסדר רק שהגוף שלה חלש.
אנחנו כרגע נכנסים לתוך החדר לבדוק מה עם התינוקת – למרות שכבר היינו, הרופאה אמרה לנו לבוא כל יומיים לראות מה איתה כי זה שלב נורא מתקדם של ההריון ואחריי החודש שהיא הייתה בחוסר הכרה צריך להתמיד על הבדיקות עד סוף ההריון.
״היי אלה, היי ליאם, זה יהיה בדיקות שגרתיות בערך, היום ננסה שוב לחפש את הפרצוף שלה וסוף סוף תקבלו תשובה מה עם הכליות,״ אמרה ואנחנו הנהנו.
״אוקיי אז כמו תמיד, תישכבי כאן בבקשה,״ אמרה ואלה נשכבה, אני ישבתי ליידה, אוחז בידה הקטנה.
״ליאם אתה מוזמן למרוח לה את הג׳ל אמרה, אלה הרימה את החולצה לפס החזיה, הבטן שלה נהייתה ענקית. מרחתי לה את הג׳ל בעדינות על כל הבטן.
״אלוהים איך אני הולכת להוריד הכל אחריי הלידה,״ מילמלה אלה.
״סיימת ליאם?״ שאלה הרופאה.
״כן,״ השבתי.
״אוקיי, בואו נראה,״ אמרה, לוקחת את המכשיר ושמה אותו על הבטן של אלה, מחפשת את פרצופה של התינוקת.
״אומיגאד זה היד שלה!״ אמרה אלה באושר.
״תוציאי כמה תמונות שאת יכולה להוציא,״ אמרתי לה. היא המשיכה להעביר את המכשיר על בטנה של אלה עד שראינו את הפרצוף.
״אומיגאד! מיקי יש לה את אותו האף שלך!״ צעקה אלה בהתרגשות.
״וואו היא ממש מזכירה אותי,״ אמרתי בציחקוק.
״היא יפייפיה,״ אמרתי בחיוך קטן.
״יש לה את השפתיים שלך דונל,״ אמרתי לאלה, מביט בה בחיוך.
״יהיה לי עכשיו את מי לנשק כשאת לא תהיי,״ לחשתי לה באוזן והיא חייכה.
״היא כל כך יפה,״ אמרה אלה מחייכת כשהביטה בה.
״היא ממש מתוקה,״ אמרה הרופאה.
״אוקיי עכשיו זה מכשיר אחר, נבדוק מה עם האיברים הפנימיים שלה,״ אמרה והנהתי.
״את דואגת?״ שאלתי אותה כשליטפתי את ידה.
״אני קצת מפחדת שהיא תצא כמונו, אני יודעת איזה סבל זה, ואני כל כך לא רוצה שזה יקרה לה,״ אמרה בעצב.
״היא תהיה בסדר, אני מקווה.״ אמרתי, נושק לידה.
״אוקיי מוכנים? אז אתם הפעם לא תוכלו לראות את האיברים שלה, זה יוצג על המחשב שלי ואני אעביר לכם תוצאות. ליאם תעביר את זה על הבטן שלה עד שאני יגיד לך לעצור,״ אמרה ואני הנהנתי.
היא העבירה לי את המכשיר ואני העברתי אותו על בטנה.
״עצור,״ אמרה , השארתי את המכונה על אותו מקום והיא החלה לדבר.
״וואו, וואו, וואו, מזל טוב לכם. הילדה שלכם בריאה והכליות שלה מתפקדות מצוין!״ אמרה בחיוך.
״אומיגאד, יש, איזה אושר אלוהים,״ אמרתי באנחה כשחיבקתי את אלה.
״היא תהיה בסדר,״ אמרה אלה בחיוך ענקי כשליטפה את לחיי.
״אני אוהב אותכן,״ אמרתי, נושק לשפתיה נשיקה קטנה.
״אותכן?״ שאלה אלה בבילבול.
״ובכן, יש לך תינוקת בבטן שהיא נכללת בגוף שלך, זה דיי פוגע להגיד אותך כשהילדה שלי בפינים,״ אמרתי בחיוך.
״אתה אדיוט,״ אמרה מצחקקת כשנשקה לי.
״אוקיי אתם יכולים להתארגן אני שניה אדפיס את כל התמונות שיצאו,״ אמרה ואלה הנהנה.
ניגבתי את הג׳ל מהבטן של אלה, והיא החזירה את החולצה למקום.
״אני רוצה שהיא תצא כבר, אין לי סבלנות כבר להיות איתה כל היום,״ אמרה אלה.
״זה הולך להיות כל כך שונה,״ אמרתי ואלה הנהנה.
״אבל זה יהיה מדהים,״ אמרתי בחיוך.
״הנה כל התמונות,״ אמרה הרופאה והביאה לי שקית עם תמונות של התינוקת.
״תודה רבה, נתראה בקרוב,״ אמרה אלה לרופאה כשהלכנו ביחד החוצה מהחדר.

עצרתי את האוטו כשהגענו למקום שרציתי להגיע אליו, אלה נראתה מבולבלת ולא הבינה מה בידיוק קורה.
״איפה אנחנו בייב?״ שאלה בבלבול.
״חנות מסוימת, בואי,״ אמרתי, פותח לה את הדלת ומושיט לה את ידי.
״ליאם, בוא נזדרז,״ אמרה אלה שהצביעה על חבורת בנות שרצו לכיווננו.
״בואי מהר,״ אמרתי לה כשרצנו לעבר החנות.
״אומיגאד,״ אמרה המומה בחיוך ענק.
״עכשיו?״ שאלה בהתרגשות.
״עם לא עכשיו אז מתי? היא כבר באה,״ אמרתי בחיוך.

– נקודת מבט אלה –

הבטתי מסביבי, חנות לתינוקות, אני באמת הולכת להיות אמא.
״ממה נתחיל?״ שאל ליאם.
״מה שהכי קרוב, נלך לפי הסדר,״ אמרתי והוא הנהן, זה לא כזה פשוט ללכת הרבה כשיש לך תינוקת בתוך הבטן.
״זה מיטות,״ אמר.
״אומיגאד ליאם, תיראה את זה,״ אמרתי והצבעתי על אחת מהמיטות, היא הייתה נראת מושלם.
״אני אוהב אותה, היא נראת מיטה של נסיכות,״ אמר מחייך.
״את רוצה שניקח אותה?״ שאל.
״אני חושבת שכן,״ אמרתי.

*

הגענו הביתה הרגע, קנינו כל דבר שהיינו צריכים לתינוקת, חוץ מבגדים כמובן כי עוד לא צריך להגזים, היא עדיין בבטן שלי.
אנחנו הולכים מחר לדבר עם אדריכל, אנחנו נעשה שיפוץ בחדר שלי ושל ליאם בישביל התינוקת.
ליאם אמר שהוא רוצה שנעבור לגור כבר ביחד אבל הוא מעדיף להישאר עוד קצת עם הבנים בדירה.
״איפה הייתם כל כך הרבה זמן?״ שאל נייל שאכל במטבח.
״בדיקת הריון וקנינו את כל הדברים לתינוקת,״ אמר ליאם כשהניח את המפתחות על השולחן.
״אמרו לכם משהו על הכליות שלה?״ שאל נייל.
״הן בריאות לגמרי,״ אמרתי בחיוך כשהתיישבתי עליו ולקחתי לו את המזלג לפני שאכלתי מהאוכל שלו.
״זה מעולה,״ אמר ואני הכנסתי גם לו אוכל לפה.
״כן, זה כל כך כיף לדעת שהיא בריאה,״ אמר ליאם כשהתקרב אלינו.
״אני עולה לישון,״ הודיע לי לאחר שבלע את האוכל שהבאתי לו.
״אוקיי,״ אמרתי, הוא נתן לי נשיקה לפני שעלה ללמעלה.
״יש לך תמונות של הדברים שקניתם לה?״ שאל נייל ואני הצעתי לו עוד אוכל, זה היה ממש מצחיק שאני מאכילה אותו וגם את ליאם וגם את עצמי.
״כן זה בטלפון שלי אני שניה יראה לך הכל,״ אמרתי כשלקחתי עוד ביס לפני שהבאתי את הטלפון שלי.
״יש לה ממש מיטה של נסיכה,״ אמר נייל.
״כן,״ אמרתי בחיוך קטן כשהעברתי את כל הדברים.
״אה כן, והיום עברתי בחנות אחת וקניתי לה משהו,״ אמר וקם לעבר שקית שהייתה בסלון, הבטתי בו בבילבול, מה הוא כבר יכול לקנות לה?
״אומיגאד אתה לא אמיתי!״ אמרתי צוחקת , הוא קנה לה בגד גוף לבן, שהיה מודפס עליו 'crazy mofos' כמו הרבה מהחולצות של נייל.
״אתה ממש לא אמיתי,״ אמרתי צוחקת והוא חייך.
״תודה, זה חמוד ומדהים,״ אמרתי כשחיבקתי אותו.
״כשאני אטייל איתה אני אלבש את את החולצה הזאת שלי, ואז נצלם את זה,״ אמר בחיוך.
״זה יהיה חמוד,״ אמרתי מצחקקת.
״תגידי כבר יש תמונות שלה?״ שאל.
״כן בידיוק היום הוצאנו מלא תמונות שלה,״ אמרתי לפני שהוצאתי את כל התמונות והראתי לנייל.
״וואו היא ממש חמודה, היא מזכירה את ליאם באף ואותך בשפתיים,״ אמר נייל.
״כן, היא ממש מתוקה,״ אמרתי בחיוך.
״תקשיבי, זוכרת שהלכנו להופעה של JLS ולא הספקנו לפגוש אותם? אז היום נלך ביחד גם להופעה וגם למסעדה איתם אחריי זה, אוקיי?״ שאל נייל ואני פערתי את פי.
״אתה לא אמיתי! אומיגאד יש נייל תודה תודה תודה! יאו!״ אמרתי המומה כשמעכתי אותו בחיבוק, זה חלום גדול שלי.
״פאק אווץ'״ אמרתי לפתע בכאב, זה כנראה היה ציר מדומה.
״מה קרה?״ שאל בבהלה.
״צירים מדומים,״ אמרתי נושכת שפתיים בכאב.
״תנשמי עמוק, לקרוא לליאם?״ שאל נייל.
״לא, הוא עייף. תן לו לישון שלא יקום סתם,״ אמרתי כשהתיישבתי, עוצמת את עיניי בכאב.
״אלה זה לא סתם.״ אמר.
״זה יעבור עוד כמה דקות, אני רגילה.״ אמרתי הוא הושיט לי את ידיו, אחזתי בהם בחוזקה, מוחצת אותם כנגד הכאב.
״תוציאי הכל על הידיים שלי, תמעכי אותם,״ אמר ופעלתי לפיו, לאט לאט הכאב החל להחלש.
״זה נחלש,״ מילמלתי בגמגום כשנשמתי במהירות, משחררת את ידיו באיטיות.
״את בסדר?״ שאל.
״יותר טוב,״ אמרתי בהנהון קטן והוא חיבק אותי, מניח נשיקה על מצחי.
״את עדיין רוצה ללכת?״ שאל מעל ראשי.
״כן, זה חלום שלי לפגוש אותם ואין סיכוי שאני מוותרת עליו,״ אמרתי.
״זה בסדר, אפשר לדחות את זה,״ אמר.
״ככל שנדחה את זה ההריון יתקדם יותר מהר ואז הצירים המדומים יבואו בתדירות יותר גבוהה,״ אמרתי.
״גם משהו,״ אמר.
״טוב מתי הולכים לשם?״ שאלתי.
״בשבע ההופעה מתחילה, נצא לשם בשש וחצי,״ אמר ואני הנהנתי.
״את צריכה שאני יעזור לך במשהו?״ שאל.
״לא זה בסדר תודה, אני אלך להתקלח, זה יעביר לי את הזמן,״ אמרתי כשנשקתי ללחיו והוא הנהן, עליתי לחדר שלי ושל ליאם, מסתכלת על אהובי שנח לו בבוקסרים שחורים בלבד על גופו, שום שמיכה לא הייתה עליו וכבר התחיל להיות קר, כיסיתי אותו בשמיכה ונשקתי לקצה אפו.
הוצאתי לי בגדים ארוכים עקב הקור ששורר לו כאן בערב, ונכנסתי למקלחת.
יצאתי לאחר 40 דקות, לבושה ומוכנה לקראת ההופעה.
״אתה ער,״ אמרתי בחיוך קטן.
״כן אני ער כבר 10 דקות למען האמת, לא הצלחתי לישון טוב,״ אמר.
״לאן את הולכת?״ שאל.
״עם נייל להופעה של JLS ואחר כך אנחנו הולכים איתם למסעדה, אתה רוצה לבוא?״ שאלתי למרות שידעתי שתשובתו תהיה שלילית. הוא לא אוהב אותם, אך בכל מצב רציתי לשאול אותו.
״את יודעת שאני לא אוהב אותם, אין לי כל כך מה לעשות שם, אבל תהני בייב,״ אמר.
״תודה,״ אמרתי בחיוך קטן.
״אתה רעב? להכין לך משהו לאכול?״ שאלתי.
״ממ כן אבל אני יכין לעצמי זה בסדר. איך הבטן?״ שאל.
״מקודם היה לי טיפה צירים מדומים אבל זה היה בסדר לא כל כך כאב,״ שיקרתי. הוא סתם ילחץ ויאשים את עצמו שהוא ישן ולא היה ליידי.
״אחד מהבנים היו איתך?״ שאל.
״נייל,״ השבתי.
״בוא ללמטה, אני יכין לך אוכל,״ אמרתי והוא קם לעברי, הנחתי את ידיי על כתפיו.
״תתלבש לפני זה,״ אמרתי, נושקת לקצה סנטרו, לא יכולתי להגיד גבוהה יותר. כלומר, לא הרמתי את רגליי, זה נורא כואב כשיש לך בטן ענקית ועוד משקל מופעל על הרגליים.
״רק בסנתר?״ שאל בביאוס.
״תתכופף ותקבל עוד,״ אמרתי מצחקקת, הוא התכופף לעברי, נושק לשפתי כמה נשיקות לפני שלחץ את שפתיו נגדי למשך כמה שניות.
״אני אוהב אותך,״ אמר לפני שנתן לי עוד נשיקה.
״גם אני אותך,״ אמרתי בחיוך קטן כשליטפתי את שערו.
״אתה צריך להסתפר,״ אמרתי, מעבירה את ידיי בשיערו, השיער שלו ממש ארך.
״אני אבקש מלו מחר שתבוא לספר אותי,״ אמר.
״למה דווקא לו? אתה יכול למצוא כאן בקלות מספרה למה שהיא סתם תבוא?״ שאלתי.
״כי היא לא מסכימה לנו להסתפר אצל מישהו אחר,״ הסביר.
״תקשיבי, עוד יומיים יש לנו ראיון, את רוצה שנספר על ההריון?״ שאל כשליטף את ביטני מתחת לחולצה.
״אני חושבת שכן, שלא יחשבו בטעות שזה ממישהו אחר,״ אמרתי בהיסוס, אני כן רוצה לספר, אבל תמיד יש את החששות של מה הן יגידו. כלומר, המעריצות.
״כן.. כבר הרבה זמן שואלים על הבטן שלך,״ אמר.
״ידעתי שהם שאלו, אתה פשוט לא אמרת לי.״ אמרתי מטלטלת את ראשי.
״אני לא הייתי אומר לך שבכל ראיון שהיינו בו בזמן האחרון שאלו עם זה הריון וממי ואני עונה שאין תשובה. זה לא באמת יעניין אותך וזה מיותר שתדעי.״ אמר.
״ליאם מעניין אותי כל דבר שקשור אליך, אפילו עם היום הזזת את הבוהן ברגל שלך, הכל מעניין אותי לגבך, ואגב, אני עוקבת בטוויטר אחריי דף מעריצות שלכם והן מעלות כל דבר שאתם עושים, אז ראיתי את הראיונות, אתה ממש חמוד כשאתה מסמיק,״ אמרתי, נושקת ללחיו ותופסת בידו לכיוון המעלית.
״אני לא מסמיק!״ אמר בהתגוננות.
״כן אתה כן,״ ואמרתי.
״לא אני לא,״ התווכח.
״נשאל את המעריצות שלכם בטוויטר?״ שאלתי בחיוך.
״אוקיי.״ אמר, יצאנו מהמעלית והלכנו לסלון, התיישבתי על זאין שכרך את ידיו סביבי ונשק ללחיי, ממשיך לצפות במשחק כדורגל יחד עם חבר שלו שאני לא מכירה.
״נכון שליאם מסמיק לפעמים בראיונות?״ שאלתי את זאין.
״כן, תמיד שמדברים עלייך ומחימיאים לך,״ אמר זאין ואני הוצאתי לליאם לשון.
״חכי, הם עונות,״ אמר ליאם.
״בעצם לא משנה,״ אמר כשסגר את הטלפון וקם.
״אז הם אמרו שאתה כן,״ אמרתי מגלגלת את עיניי בחיוך ניצחון.
״וגם עם כן זה כבר לא משנה,״ אמר ואני צחקתי, הוא יכול היות כל כך שטותי לפעמים.

– פרק 38 –

~ נקודת מבט אלה ~
״היי קופה, היום ג'סטין בא אלינו לעל האש,״ אמר נייל כשהתיישב לידי בסלון.
״איזה ג'סטין? ג'סטין ביבר?״ שאלתי בחוסר הבנה.
״כן, את אוהבת אותו?״ שאל בחיוך.
״לא. למען האמת דיי שונאת אותו,״ אמרתי כאילו זה כלום, טוב בישבילי זה כלום.
״תנסי להיות נחמדה אליו רק לצהריים האלה?״ התחנן.
״אני ינסה, לא מרגיזים אישה בהריון,״ צחקתי.
״או..קיי,״ אמר בפחד כשהתרחק לאט לאט מהאזור והארי נכנס.
״היי שמן,״ ציחקקתי.
״עכשיו גם אני יכול לקרוא לך שמנה,״ צחק.
״לא אתה לא,״ אמרתי בציניות.
״אני סתם צוחקת, הבטן ההריונית באמת עושה אותי דבה,״ צחקתי שהיה לו מבט מפוחד.
״זה חמוד, אני כבר מחכה שתילדי, זה יהיה מצחיק לראות כאן בלונדה קטנה רצה לנו בין הרגליים,״ אמר בחיוך קטנטן.
״כן.. אני וליאם גם צריכים להחליט על שם,״ אמרתי.
״מה עם דארסי? דארסי זה חמוד,״ אמר.
״אני לא מתחברת כל כך לזה.. וגם צריך שם שליאם יאהב,״ הסברתי.
״את אוהבת את ג'סטין ביבר?״ שאל.
״שונאת״ צחקתי.
״טוב רע בישבילך, הוא בדלת,״ צחק לפני שהלך לפתוח לו את דלת הבית.
״ג'סטין הגיע?????״ צעק נייל.
״אני כאן,״ צחק ג'סטין,
״אלי שחררי תטלפון ולכי לקרוא לכולם,״ אמר הארי.
״אוקיי אוקיי,״ מלמלה לפני שעלתה למעלה.
״ומי זאת?״ שאל ג'סטין שהצביע עליי.
״החברה של ליאם,״ אמר.
״יש לי שם,״ אמרתי בעצבים.
״תתעלם, אלה לא במצב חברותי,״ אמר בציניות.
״כן אני כן, תראה,״ אמרתי וקמתי מהספה.
״שלום, אני אלה החברה של ליאם,״ אמרתי בחיוך ענקי ומזויף שהושטתי לו את ידי ללחיצה.
״ג'סטין ביבר, נעים להכיר,״ חייך אלי בחזרה.
״הרבה זמן לא שמעו עלייך בציבור,״ אמר כשהתיישבנו חזרה בספה.
״כן.. אני לא ממש יכולה לצאת עם הבטן החוצה,״ אמרתי.
״אבל כבר יודעים שאת בהריון,״ אמר בבילבול.
״כן, אבל אז הפאפרצי תופסים עוד תמונות,״ עניתי.
״איך המעריצות הגיבו?״ שאל.
״מי ידע שהן אוהבות תינוקות, כולן הגיבו ממש טוב ונחמד, גם בנות שלפני זה לא אהבו אותנו ביחד, הן נהיות רגשניות כשזה נוגע לתינוקות.
״היי ג'ס, היי בייב,״ חייך אלי ליאם כשבא ליידנו ונשק לי.
״למה את לא מחליפה לבגד ים?״ שאל בבילבול כשהתנתק.
״אני לא מתכוונת להכנס למים ושכולם יראו את הבטן השמנה שלי,״ צחקתי.
״את כן בואי אני יעזור לך להחליף,״ צחק לפני כשמשך בידי ללמעלה.
״אבל אני לא רוצה להכנס,״ אמרתי כשהגענו לחדר.
״קדימה בואי,״ אמר כשהושיט לי את הבגד ים.
״אז אני לא נכנסת הרבה,״ אמרתי.
״אווצ׳ אומיגאד זה כאב,״ אמרתי נושכת שפתיים.
״מה קרה?״ שאל בדאגה.
״היא בועטת, לעזאזל בנות לא צריכות לבעוט ככה,״ החנקתי צחוק לכאב.
״תביא את היד,״ אמרתי בחיוך, ותפסתי בידו, מניחה אותי מתחת לחולצה על האזור שהתינוקת בעטה.
״ואו היא בועטת חזק,״ אמר מצחקק.
״אני עדיין לא מאמין שעוד פחות מחודש תיהייה לי ילדה מהאישה שאני כל כך אוהב,״ אמר בחיוך ענקי, מעלה גם את שלי.
״אני עדיין לא מאמינה שתיהיה לי ילדה מהבן אדם שאני הכי אוהבת בכל העולם,״ אמרתי בחיוך מאושר, אני באמת מאושרת.
״אני אוהב אותך,״ אמר בחיוך.
״גם אני אותך,״ החזרתי מחויכת לפני שנישקתי אותו.
״את באה?״ שאל כשהתנתקנו.
״אני ישים משהו מעל ואני יבוא,״ אמרתי כשקמתי לארון, שולפת חזיית בגד ים תכלת ותחתון שחור, שמלה שצמודה בחזה ורחבה עד ללמטה, רק שזה היה צמוד גם בבטן בגלל הבטן ההריונית שלי.
״סוף סוף ירדתם, חשבנו הלכתם לעשות עוד אחד,״ אמר לואי צוחק כשכולם צוחקים אחריו.
״מצחיק מאוד,״ אמרתי בציניות.
״אתם באים???״ צעק נייל מהבריכה בחוץ.
״כן שניה,״ צעק לו ליאם בחזרה.
״למה שניה? בוא״ אמרתי בבילבול.
״אני הולך להביא כמה בירות,״ מלמל כשפתח את המקרר.
״בואי,״ אמר כששילב את ידו בידי ויצא איתי החוצה.
״אלה! זאת היילי בדלת יש מצב את הולכת לפתוח לה?״ שאל נייל מהבריכה, הנהנתי ונכנסתי לבית, פותחת לרווחה את הדלת לבחורה הברוטנית.
״היי לאב,״ אמרתי בחיוך.
״היי יפה, מה קורה?״ שאלה בחיוך כשנכנסה.
״רגיל.. נייל מחכה לך בחוץ,״ אמרתי מצחקקת כשיצאנו החוצה.
״בייבייייייי!!,״ צעקה אחרי שהורידה את השמלה שלבשה וקפצה למים לנייל ונישקה אותו.
״היי היילי!״ נופפה לה אלי שישבה על לואי במיטות שיזוף.
״ליאם תזיז את עצמך לאש!״ צעק הארי, ליאם התקרב אליי נישק אותי והלך לעזור להארי על האש, מוריד את חולצתו מהחום. נותן לכולם מבט לביטנו השרירית.
״אחריי שאת וליאם עליתם ללמעלה נזכרתי מי את ליאם סיפר לי עלייך הרבה,״ אמר ג'סטין בחיוך כשהתיישב לידיי במיטת שיזוף.
״באמת?״ שאלתי מסמיקה, ליאם מדבר עם חברים שלו עליי? רק המחשבה הזאת גרמה לי להסמיק עוד יותר.
״כן, הוא ממש אוהב אותך,״ אמר מחייך, כנראה שהוא לא כזה נורא כמו שחשבתי שהוא.
״אני יודעת,״ אמרתי בחיוך ״גם אני אוהבת אותו,״ ציחקקתי.
״אז מה איתך?״ שאלתי כשהתחיל להיות מביך.
״אני רווק כרגע, אבל כרגע. אל תופתעי עם תיראי אותי מכבב על שער עם סלינה גומז,״ צחק.
״סלינה גומז? איך אתה מכיר אותה?״ שאלתי בבילבול.
״אני האקס שלה,״ אמר , איך לעזאזל כל המפורסמים מכירים אחד את השני?
״טוב לדעת, אני מכירה אותה. היא ממש חמודה, אני מקווה שילך לכם טוב ביחד,״ חייכתי אליו.
״אתה מכיר את ליטל מיקס?״ שאלתי כשניהייה שקט ומביך.
״אממ אלה ששרות את ווינגס ואת מוב נכון?״ שאל.
״כן, אז נכון יש שם אחת מתולתלת?״ שאלתי.
״אוי כן אני מכיר אותם! המתולתלת זאת לי – אן נכון?״ שאל כשנזכר.
״כן, בקיצור היא מעריצה ממש גדולה שלך,״ אמרתי מצחקקת.
״באמת? אני אגש לדבר איתה באחד הטקסים,״ אמר בחיוך.
״אל תגיד לה שסיפרתי לך, היא תמות מבושה,״ ציחקקתי.
״אלה! ג'סטין! בואו למים!״ קרא לנו זאין.
״אני מחכה לליאם,״ אמרתי.
״תיכנסי איתו אחר כך, בואו כבר,״ אמר כשהשפריץ עלינו.
״טוב טוב״ מילמלתי כשהורדתי את השמלה, נתקפת בבושה שכולם הסתכלו על הבטן ההריונית והמגעילה שלי.
״דיי אל תסתכלו זה גם ככה מכוער עם חולצה וזה נורא בלי חולצה,״ אמרתי מתלוננת.
״אנחנו לא בוהים בבטן,״ אמר נייל.
״אז..?״ שאלתי בבילבול.
״יש לך סימן של כף רגל על הבטן,״ אמר בעודו מסתכל על הבטן שלי.
״מה? של איזה רגל?״ שאלתי מבולבלת.
״תינוק,״ אמר המום.
״ליאם!״ קרא לו לואי.
״אה?״ שאל ליאם.
״בוא דחוף!״ צעק לו חזרה.
״מה קרה?״ שאל בדאגה.
״יש לאלה סימן של הכף רגל של התינוקת שלכם,״ אמר כשהמשיך לחקור את זה.
״מה?? תנו לי לראות,״ אמר בבילבול.
״זה כואב לך?״ שאל כשבחן את ביטני.
״לא,״ אמרצי מבולבלת.
״תצלם לי את זה,״ ביקשתי, הוא שלף את הטלפון שלו וצילם את ביטני.
״זה ממש מוזר,״ אמרתי מבולבלת כשהבטתי בתמונה.
״אני יודעת מה זה!״ אמרתי בהתלהבות שנזכרתי מה הרופאה אמרה לי בתחילת ההריון 'עם יש לך סימן של הרגל של התינוק על הבטן, סימן שהוא רוצה לצאת כבר, וזה אומר שכמה ימים אחרי זה את תילדי'.
״אני הולכת ללדת עוד כמה ימים,״ אמרתי בבהלה.
״מה איך את יודעת?״ שאלו.
״אני זוכר!״ אמר נייל, הוא היה איתי בבפגישה הזו.
״בתחילת ההריון הרופאה אמרה לאלה שעם יש לה סימן של רגל על הבטן סימן שהיא תלד עוד שבוע פלוס מינוס,״ אמר נייל.
״יאו אלה! אני כל כך שמח בישבילך!״ אמר בחיוך.
״מזל טוב אהובה,״ חייכה אלי היילי.
״תיהיה לנו תינוקת עוד כמה ימים,״ אמר לי ליאם כשחייך אליי את החיוך המקסים שלו.
״אני לא מאמינה עדיין,״ אמרתי נושכת שפתיים בהתרגשות כשהבטתי בבטן העגולה והמוצקה שלי.
״אני מפחדת ושמחה באותו הזמן״ אמרתי כשהבטתי בתמונה
״גם אני, אבל אנחנו נעבור את זה בייב נכון? אנחנו נגדל ילדה,״ חייך אליי ואני מהנהנת לו כשלפתע כמה דמעות בוגדניות זלגו על לחיי.
״אל תיבכי,״ אמר כשחיבק אותי, ראשי צמוד לחזהו החשוף ומרטיב אותו.
״זה מאושר״ מילמלתי כשנישקתי את החזה שלו
״ליאם אני מצטער להפריע לרגע שלכם אבל אנחנו צריכים אותך שם,״ אמר הארי כשהתקרב אלינו.
״אני כבר בא,״ אמר ונישק אותי, מראה לי שהוא כאן איתי ותומך ביי, הוא לא יודע כמה משמעות לנשיקה הזאת יש בישבילי.
״אנחנו נעבור את זה ביחד,״ אמר בחיוך תומך והלך לאש.
״המים קרים,״ מילמלתי כשהכנסתי רגל אחת.
״בואי,״ חייך אלי ג'סטין כשהושיט לי את ידו, לקחתי אותה והוא משך אותי בעדינות למים, הוא באמת נחמד.
״תודה,״ ציחקקתי.
״אלה הבטן שלך תופסת מקום בכל הבריכה,״ נייל התלונן צוחק.
״תחשוב שיש ביפנים תינוקת שנעלבה ממך עכשיו, תבקש סליחה,״ אמרתי במבט מאשים.
״סליחה..?״ שאל מבולבל.
״יאו זה קשה לשחות,״ אמרתי צוחקת כשניסיתי לשחות, אך הבטן חסמה לי את אפשרות ומשכה אותי לתחתית הברכה.
״אז איך זה להיות מפורסם לבד?״ שאלתי את ג'סטין שנעמדנו בצד לבד, התכוונתי לזה שהוא לא עם להקה או משהו כזה..
״דיי כיף, אבל תמיד יש לי את האנשים שלי איתי, אמא שלי, אבא שלי, אחים קטנים, חברים וכל זה..״ אמר.
״נחמד,״ אמרתי בחיוך קטן, יש לנו הרבה רגעים שקטים ומביכים.
״אז באיזה חודש את?״ שאל בחיוך.
״תשיעי מלפני כמה ימים,״ אמרתי בחיוך קטן.
״בן או בת?״ שאל.
״בת,״ חייכתי.
״וואו זה מקסים, אני אבוא לבקר אותך אחריי שתלדי,״ אמר בחיוך.
״מבטיח?״ אמרתי מצחקקת.
״תיהיי בטוחה שאני אטוס אלייך,״ צחק.
״הו, זה משמח,״ המשכתי לצחוק, אני באמת מצטערת ששפטתי אותו, הוא בן אדם נפלא.
״בואו לאכוללל!״ קרא הארי.
״לעזור לך?״ שאל ג'סטין בחיוך כשהתיישבנו על קצה הבריכה בשביל לצאת..
״אני אשמח לעזרה,״ חייכתי כשתפסתי את ידו שמושטת לעזרה.
״אלה! ג'ס! תפסו,״ צעק נייל וזרק לנו מגבות.
״אני צריכה מגבת גדולה יותר, הבטן תופסת את כל המקום,״ אמרתי ממלמלת.
״דונל זה בשבילך,״ אמר ליאם שהושיט לי צלחת מלאה בבשר.
״אני לא מתכוונת לאכול את כל זה״, אמרתי.
״כן את כן, יש לך תינוקת בבטן שמחכה לאוכל,״ אמר כשהצביע על ביטני.
״אז אתה אוכל איתי,״ אמרתי.
״אני כבר אכלתי,״ אמר.
״אוף אבל אני לא רוצה לאכול את כל זה,״ רטנתי.
״תתחילי זה יעזור,״ קרץ לי ליאם לפני שהלך לאש.
התחלתי לאכול פוערת את עיניי בעודי מביטה בנייל אוכל בשקיקה את הבשר כאילו לא ראה אוכל מיימיו.
״נייל, תירגע יש מספיק אוכל,״ אמרתי בפחד, הוא פירק את כל הצלחת שלו בחמש דקות, והצלחת שלו הייתה מלאה!
״כן.. אבל זה טעים״ אמר כשהעביר לצלחת שלו עוד כמות נכבדת של בשר.
״בתאבון(?)״ שאלתי.
״ליי אחריי הלידה את תחזרי לדגמן?״ שאלה היילי. כשהכרנו את היילי אמרתי לה שקוראים לי ליי ולא אלה, אני לא תמיד מזכירה את שתיי השמות, אז היילי רגילה לקרוא לי ליי.
״אני חושבת שכן, ג׳ייק ייתן לי כמה זמן להוריד את הבטן שבטח תגדל לי אחריי, וגם זמן לילדה ולליאם שצריך גם את היחס שלי כי הוא קנאי,״ אמרתי.
״אני לא קנאי,״ אמר ליאם, נעמד מאחורי הכיסא שישבתי עליו.
״לא קנאי בכלל מה, מה עם הפעם הזאת מחוץ למועדון שמישהו שאל אותי איפה רחוב כל שהוא ואחריי שסיימתי להסביר לו התעצבנת עליי ועל כל דבר והרבצת לאיזה מישהו בבר?״ שאלתי כשהרמתי את ראשי למעלה.
״אני אוהב אותך?״ שאל כשנשק למצחי.
״לא קנאי בכלל,״ אמרתי בגיחוך.
״למה אתה עומד?״ שאלתי.
״כי כל הכיסאות תפוסים.״ אמר בפשטות.
״בוא,״ אמרתי, קמה מכיסאי לפני שנתתי לו נשיקה על האף.
״דונל שבי, את בהריון,״ אמר בדאגה.
״שאני יביא את הארי שיכניס אותך גם להריון שתשב?״ שאלתי.
״אוקיי אוקיי אני יושב, לפי מה שבדקתי אני לא גיי ואני ממש לא אוהב לקבל בתחת,״ אמר בניעור ראש בגועל.
״בואי לכאן,״ אמר כשמשך את ידיי לשבת עליו.
״אתה ממש מכוער,״ אמרתי, מביטה בו בחיוך מקרוב כשנישקתי את שפתיו נשיקה קטנה.
״ואת הדבר הכי יפה שקיים,״ אמר כשנשק לי בחוזקה.
״אני אוהבת אותך קוף שלי,״ אמרתי, נושקת לו שוב על שפתיו, אך הפעם זה היה צרפתית.
״אוי איכס, לפחות לא ליידנו,״ אמרו כולם בגועל.
״תירגעו, זה לא שהם הזדיינו לנו מול הפרצוף,״ אמר ג׳סטין מגחח.
״אני עם ג׳סטין,״ אמרצי בהתנשמות כשהתנתקנו.
״דאמנ אני לא נושמת,״ אמרתי מתנשפת.
״איך לא נגמר לך האוויר?״ שאלתי את ליאם, מסדירה את נישמתי.
״ריאות של זמר,״ אמר בקלילות.
״שוויצר,״ אמרתי מצחקקת.
אז אני כבר חודש תשיעי, מסתבר שאני אמורה ללדת עוד כמה ימים, השיפוץ שעשינו לכבוד התינוקת יצא ממש טוב ויפה, וכבר סידרנו את הדברים, הכל מסודר לכבוד התינוקת, עגלה, מיטה, לול, וגם בגדים. אני וליאם דיי מרוגשים, זה נורא קירב ביננו.
אז עוד כמה ימים אהפוך לאמא.
״את לא אוכלת בייב,״ אמר ליאם כשבא להכניס אוכל לפי.
״אני לא רוצה אבל,״ התלוננתי.
״בלי לרצות,״ אמר בחיוך.


תגובות (7)

לא אל תמחקי ואל תפסיקי אני וחברות שלי קוראןת את הסיפור ומחכות תמיד לפרק הבא, זה פשוט מהמם תמשיכייי

17/07/2014 19:13

זה אלוהי ♥ תמשיכי !
ודרך אגב קראתי את הפרופיל שלך ואני חייבת להגיד לך – את התאומה שלי בכל דבר חוץ מזה שלוק יותר טוב מאשטון לדעתי .. קיצר ניילרית בנשמה ופרי התחתנה איתי ועם זאין בסתר .. .

17/07/2014 19:16

"עדיף לכתוב לעצמך ולהישאר ללא קהל,
מאשר לכתוב לקהל ולהישאר ללא עצמך."
– סיריל רונולי –
אל תמחקי את הסיפור, אני חושבת שהמשפט אומר הכל.
ותמשיכי (:

17/07/2014 19:20

אל תפסיקיי ותמשיכיי זה מושלם

17/07/2014 20:33

תמשיכייייייייי

17/07/2014 21:23

תמשיכיי זה מושלםםם

20/07/2014 17:58

שלמות
פאק נדיר
תמשיכיייי

04/08/2014 17:39
44 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך