MUSIC❤️
כל כך התגעגעתי לסיפור הזה! עם מי אתן חוגגות היום את ל״ג בעומר? ומי חגגה כבר? (: מאוהבת בכן קשותתתת❤️ ואני עוד שניה מעלה מהסיםור השני, ואמן תיתנו ביקורת בונה, אני חייבת לדעת עם הכתיבה שלי התקלקלה. ביי לאברס, יש לי עוד סיפור להעלות לכן(;

Well Liam Payne? Thank you פרק 32 ❤️

MUSIC❤️ 18/05/2014 1693 צפיות 7 תגובות
כל כך התגעגעתי לסיפור הזה! עם מי אתן חוגגות היום את ל״ג בעומר? ומי חגגה כבר? (: מאוהבת בכן קשותתתת❤️ ואני עוד שניה מעלה מהסיםור השני, ואמן תיתנו ביקורת בונה, אני חייבת לדעת עם הכתיבה שלי התקלקלה. ביי לאברס, יש לי עוד סיפור להעלות לכן(;

– פרק 32 –

״הם לא יאהבו את זה והם ישנאו אותי ואנחנו ניפרד והילדה תגדל רק איתי כי אני האמא ואנחנו ניהיה עניים כי אני בחיים לא יתקבל לעבודה ואני סתם מטומטמת ולמה פשוט אנחנו לא עושים הפל-״ פי נסתם בשפתיים לוחצות שהשתיקו את חפירותיי.
״אולי תסתמי? הם מחכים שאני יתחתן ויביא ילדים ועם את עוד פעם אחת תדברי על זה שאנחנו נפיל אני יכניס אותך להריון מתאומים ותפסיקי להגיד שטויות כבר מעצבנת קטנה.״ אמר כשדחף את שפתיו על שלי שוב.
״בטוח?״ שאלתי בהיסוס.
״מיליון ושלוש אחוז עכשיו בואי כבר,״ אמר כשיצא מהאוטו ובמהירות פתח הדלת
״ילד שלי! כמה התגעגעתי אלייך מתוק שלי!״ אמרה קארן כשמשכה את ליאם לחיבוק מוחץ.
״אלה, מותק את לגמרי נעלמת לי! איזה יפים אתם!״ אמרה קארן בעודה מתנתקת מליאם ועוברת לחבק אותי.
״גם אני התגעגעתי אלייך קארן,״ אמרתי בחיוך כשחיבקתי אותה חזרה.
״איפה אבא?״ שאל ליאם כשחיבק את קארן בחוזקה.
״אני פה!״ הודיע כשדחף את כל המזוודות לביפנים.
״אנחנו באנו מהר כששמענו שזאת הודעה חשובה, ניקול ורות׳ כבר נכנסו לחדר לשירותים, אתה יודע, נשים והצרכים שלהם,״ אמר ג׳ן מכחכח בגרונו באיי נעימות.
״אז אנחנו נחכה להן כאן בלובי, זה חשוב שכולם יביעו את דעתם על הנושא.״ אמר ליאם ואנחנו התיישבנו בשולחן הקרוב.
״אתם מתחתנים? הללויה!!״ צעקה קארן באושר.
״לא לא, קרוב.״ אמר ליאם במבוכה וקארן התייבשה.
״את רוצה שאני והמכוערת הזאת נתחתן, לא רוצה נכדים יפים?״ שאל מגחח כשנשך את אוזני.
״אווץ׳ מגעיל, אל דבר איתי חצוף.״ אמרתי לו, מוציאה לו לשון והוא נשך אותה.
״בקצב הזה לא יהיו לנו נכדים בכלל, אלה עוד תסרס אותך,״ אמר ג׳ן מגחח.
״ותפסיק להציק לה לפני שאני יתן לך נבוט בראש.״ הזהירה אותו קארן באצבע נוקבת.
״אני עם ההורים שלך,״ אמרתי בחיוך.
״מה החדשות??????״ צעקו ניקול ורות׳ שרצו יחד לעברנו.
״שבו ותיהייו רציניים רגע. זה לא צחוק.״ אמר בהזהרה ליאם, ניקול ורות׳ הייתישבו וכולם ניהייו בשקט.
״את או אני?״ שאל ליאם.
״אתה.״ אמרתי שבשקט.
״א-אלה בהריון. ממני.״ אמר בנשימה עמוקה.
״זה יותר טוב מחתונה! מזל טוב אהובים שלי! מתוקים שלי! אני תמיד פה בשבילכם! יאו אני יהיה סבתא!״ צעקה בהתרגשות.
מה לעזאזל?
״א-אני וואו פשוט וואו, אני הולך להיות סבא. אלה אני מאושר שזה ממך מתוקה. מזל טוב אהובים.״ אמר בחיוך כשחיבק אותנו.
״אומייגאד! אני הולכת להיות הבייביסיטר שלו כל יום! אומיגאאאד!!״ צעקה ניקול בהתלהבות.
״תינוק?״ שאלה רות׳ בשוק.
״וואו אממ, מזל טוב.״ אמרה מרימה את גבותיה בהתפעלות.
״דברי מה קרה?״ שאל ליאם באנחה.
״אני יודעת, אתם עוד נערים שניכם, אבל תעשו חיים. בן או בת?״ שאלה רות׳ בחיוך ספקני.
״בת,״ ענינו יחד בחיוך.
״ואיזה חודש את אלה?״ שאלה ניקול בחיוך.
״חמישי פלוס,״ השיב ליאם.
״טוב לדעת שקוראים לך אלה,״ ענתה בציניות.
״רגע אלה, איך סיפרת לי שיש לך עדיין צילומים ואת בהריון? לא קולטים את הבטן במצלמה?״ שאלה קארן בבילבול.
״עושים פוטושופ להוריד אותה, אבל יש לי עוד כמה צילומים אחרונים וזהו, הסוכן שלי אחר שהוא מניח לי כי בכל זאת, זה דיי קשה העיניין הזה.״ השבתי בחיוך קטן.
״מה זאת אומרת סיפרת לי? אתן מדברות שתיכן חוץ ממתי שאתן נפגשות כשאני נמצא?״ שאל ליאם בבילבול.
״כן, אני גם מדברת עם ניקול ורות׳ חוץ ממך.״ עניתי בגיחוך עם חיוך.
״טוב שאתן מספרות לי,״ אמר מגלגל את עיניו כשנשק ללחיי.
״אתה לא צריך לדעת הכל,״ אמרה ניקול.
״כן אני כן. זאת החברה שלי לא שלכם, שחררו ממנה.״ אמר במעט כעס.
״אווו ליאמוש מקנא??״ שאלה בילדותיות.
״כן כן מה שתגידי..״ מילמל מגלגל את עיניו.

*

עמדתי על הריצפה הלבנה, בהלבשה תחתונה בלבד. מחכה שאחד העובדים ימצא את הבגדים לצילומיים שאיבד לי.
״ליליייי!!״ צעקות נשמעו וחבורת הבנים המוכרת רצו לכיווני בעוד חברותיהן גם רצות על עקביהן.
״אומיגאד מה אתם עושים פההה???״ צעקתי בחיוך ענקי
״מנשק אותך״ לחש ליאם שנדחף לכיווני ונשק לשפתיי.
״למה את בהלבשה תחתונה?״ שאל לואי שבהה בי כשליאם התנתק ועמד לצידי.
״אוי פאק,״ מילמלתי ולקחתי את המגבת הקרובה שהייתה שם, מסתירה בה את גופי הדקיק.
״אחת המלבישות הלכה להביא לי את הבגדים לצילומים הבאים.״ אמרתי
״אה..״ מילמל לואי.
״אלה הבגדים לעכשיו, אחר כך פשוט תחליפי חולצה,״ אמרה לי המלבישה.
״תודה ג׳ן,״ הודתי לה בחיוך קטן.
״אני הולכת להתלבש,״ מילמלתי כשהבגדים בידיי.
״אני בא איתך,״ אמר ליאם כשהלך מאחוריי וחיבק אותי.
״כל כך התגעגעתי אלייך,״ מילמלתי כשחיבקתי את ידייו שחיבקו אותי מאחורה.
״תאמיני לי שאני יותר,״ אמר בחיוך קטן שנשק ללחי.
״אני שניה נכנסת בייב, חכה פה.״ ביקשתי כשעמדנו מחוץ לתא ההלבשה.
״או שתיכנס איתי,״ אמרתי מצחקקת כשהוא נכנס גם לחדר הלבשה.
״לא חשבתי שבחורה תשפיע עליי כמו שאת משפיעה עליי.״ לחש לי כשנצמד אליי.
״גם אני לא, אתה כל כך חסר לי בייב,״ לחשתי כשריפרפתי בעדיונות את שפתיי על שלו.
הוא התקדם אליי יותר, מצמצם כל פיסת אוויר שעוד נשארה, מנשק את שפתיי בעדינות, ולאט דוחף את לשונו הרכה, הכל הלך כל כך בעדינות.
״אני אוהב אותך דונל״ לחש לי כשהתנתקנו, מיצחנו מוצמדים והנשימות נפלטות על השני.
״גם אני אותך מיקי״ אמרתי בחיוך קטן כשעטפתי את גופו בידיי, מחבקת אותו בחוזקה, הוא חסר לי!
״אנחנו מפסיקים להיפרד לזמן כל כך ארוך״ אמר לכתפי שחיבק אותי בחזרה.
״אני בעד״ אמרתי בחיוך שלא יכל לראות.
״מישהו ראה את אלה?? חייבים להמשיך!״ צעק מישהו מבחוץ.
״פאק״ פלטתי בלחץ.
״בואי אני אעזור לך״ אמר ליאם ולקח את השמלה המעוצבת, משחיל אותה במהירות לגופי.
״תודה בייב,״ אמרתי בחיוך קטן כשהוא סגר את הרוכסן שבגב, מסובב אותי לחיבוקו ומחבק את גופי. מחליק את ידיו למטה לישבני, משחיל את ידיו מתחת לשימלה בעודו סוחט את ישבני בעוד הוא מעביר כמה נשיקות רופפות לצאוורי.
״א-אני ליא-ם צרי-כה ל-לכת״ נאנקתי עם תחושות העונג שליאם הביא לי, מנסה לדבר כמה שיותר נורמאלי.
״אז תלכי״ מילמל לצאוורי
״אני הולכת״ לחשתי לפני שיצאתי במהירות מחדר ההלבשה, משאירה שם את ליאם לבדו.
״אני כאן!״ צעקתי
״כמה זמן לוקח לך להתלבש? צריכים להזדרז!״ ביקש אחד מאנשי ההפקה.
״ה-הרוכסן לא נסגר לי״ אמרתי.
״אוקיי אוקיי, תעלי לצילומים״ אמר נאנח כשהצביע על הרקע הבא שהיה שם.
״אוקיי תעברי מבט תשוקתי, שובב, מושך, סקסי, הכל במבט אחד!״ אמר הצלם בהתלהבות ואני נענת לדרישותיו בעוד חבריי מביטים בי.
הוא לקח עוד כמה צילומים שבהם ליאם חזר ליד כולם.
ואני הלכתי שוב להחליף בגדים, הפעם הביאו לי בגדים יותר חשופים וחדשניים, סטרפלס לבן וחצאית מתנפחת בצבע צהוב. זוג עקבים ושינו לי את האיפור והתסרוקת.
בסך הכל, להיות דוגמנית, זה חוויה שלא כל אחד חווה.
הצילומים הסתיימו, ואני החלפתי את בגדיי חזרה.
״זהו?״ שאל זאין.
״כן,״ עניתי.
״סוף סוף! כמה זמן לוקח לעשות צילומים?״ שאל נאנח.
״זה לא כזה פשוט כמו שזה נראה, יש המון דברים שצריך לעבוד עליהם,״ אמרתי.
״בייב זה לא שאני לא יודע מה זה צילומים, עשיתי כמה כאלה בעבר נסיכה,״ אמר לי בחיוך זאין כשחיבק אותי.
״התגעגעתי אלייך צפלוחה,״ אמר כשנשק למצחי.
״אני לא צפלוחה, תראה איזה בטן יש לי!״ התלוננתי וידו של ליאם משכה אותי אחורה אליו.
״שחרר שחרר ממנה, ואת אל תשכחי מי עשה לך את הבטן הזאת.״ אמר ליאם מגחח כשעטף אותי בידיו לחיבוק.
״אני לא ביקשתי שתעשה לי אחת, חצוף ראיתם אותו?״ שאלתי שכלא מאמינה בציניות.
״בכל מצב, מה אתם בכלל עושים פה? אין לכם הופעה עכשיו?״ שאלתי כשהתקדמתי לחפש את ג׳ייק.
״הזמנים שונים, ההופעה כבר נגמרה קוף,״ אמר נייל מצחקק.
״הו, טוב לדעת. אז אתם סוף סוף בבית,״ אמרתי בחיוך.
״אממ לא ממש. ההורים שלי הזמינו אותי ואותך לארוחה משפחתית עם כולם, אנחנו נהיה שם חמישה ימים, מחר על הבוקר נוסעים.״ הודיע ליאם.
״יאו יש! התגעגעתי לקארן, לא ראיתי אותה שבועיים!״ אמרתי בחיוך.
״איך שבועיים? לא ראינו אותם כבר ממזמן.״ אמר בבילבול.
״אני קארן וניקול יצאנו למסעדה לבד. אתה לא תמיד קשור,״ אמרתי מצחקקת.
״זה טוב שאתן מתחברות, בדרך כלל אמא שלי הייתה מתהפכת על החברות שלי. אבל עם היא הייתה מתהפכת עלייך לא ממש היה מזיז משהו, את עדיין היית אישתי לעתיד,״ אמר.
״באמת?״ שאלתי בחיוך קטן כשהבטתי בעיניו החומות שאני כל כך אוהבת, מכירה בהן כל חלק מקרוב.
״מה חשבת? שאנחנו לא נתחתן? אם אני יתחתן איי פעם זה יהיה רק איתך. לא אף אחת אחרת.״ אמר בחיוך קטן ומובך.
״ועם זה יהיה מישהו אחר?״ שאלתי בהתחכמות וחיוך, מדגישה את המישהו בקולי.
״התינוקת שכרגע בבטן שלך מעידה על זה שאני לא גיי חצופה קטנה, כמה אני אוהב אותך ואת הכיעור שלך,״ אמר צוחק כשנשק לשפתיי.
״נו אלה, רואה שהחבר שלך בסוף הסתדר עם ההופעה האחרונה?״ שאל קולו של ג׳ייק.
״היה קשה בילעדיה, שלא תיקח לי אותה ככה שוב, אני צריך אותה,״ אמר ליאם מצחקק כשהשעין את ראשו על שלי.
״זה עבודה לכל דבר אחי, עם זה לוקח לך אותה אתה יכול פשוט להוציא אותה ממני ולתת לה להשתעמם לבד כל הזמן,״ אמר ג׳ייק בהרמת גבות.
״מה אתה רוצה? יאללה תרגע ומהר למה שמתי לי של היא הבת זוג כבר שנתיים והיא עדיין איתי, סתום עדיף,״ ירק ליאם בעצבים.
״תרגע תרגע, מה התהפכת. הייתי ציני לגמרי״ אמר ג׳ייק ביריקה.
״טוב עם תסלחו לי, לי יש אישה לאסוף מהעבודה. אלה, ביי יפה. נדבר.״ אמר כשקרץ לי.
״למה זה היה טוב, הא? עכשיו אתה בכאסח איתו אוף איתך!״ התלוננתי בכעס.
״כי הוא לא יגיד לי מה לעשות. בקצב הזה אני עוד יעביר אותך סוכן,״ אמר בעצבים.
״תירגע ותיהיה בשקט, הוא סתם אמר את זה, הוא בן אדם ציני.״ אמרתי נאנחת, איך הגענו בכלל למצב הזה?


תגובות (7)

המשךךך!!!❤️

18/05/2014 18:36

את לא מבינה איך התגעגתי לסיפור הזההההה
תמשיכיי דחוף והכתיבה שלך מושלמתתתת

18/05/2014 18:56

אני חולה על הסיפור הזה!!!!!!!
זה ממושלםםםםםםםםם

18/05/2014 19:06

    התגעגעתי לסיפור שלמות הזההההההההה!!!!!!
    מיד בזה הרגע את ממשיכה!!!!
    שמעת אותי?! לכי עכשיווווו לכתוב עוד פרק ;)

    18/05/2014 19:59

mmm, הערה היחידה שיש לי זה אם ועם.
את משתמשת הרבה ב-עם, במקום שהוא שאלה וצריך להשתמש באם.

18/05/2014 19:53

אומייגאד תמשיכי

19/05/2014 13:51

אוקייי וואוו תמשיכיי
מיני מאוס

21/05/2014 19:48
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך