The Nerd Who Stole My Heart-הארי סטיילס-פרק 8
– נקודת המבט של הארי-
המחשבה של לראות את אלייזה בסוף השבוע לא עזבה אותי כל היום.ככל שהכרתי אותה יותר,אהבתי אותה יותר.אני ממש רוצה לנשק אותה,אני רוצה שהיא תהיה החברה שלי.אבל אני יודע שהיא לא אוהבת אותי.מי יכול לאהוב אותי?בנוסף,אין לי ניסיון בדברים האלה.היא לא אוהבת אותי אבל כל הזמן תהיה לי תקווה קטנה בלב.
הוצאתי את התיק שלי מהלוקר,סגרתי אותו,אז התחלתי ללכת לכיוון השער למקום שבו אלייזה חיכתה לי.
איך שהתחלתי ללכת מייק,החמור הגיע אליי עם חיוך ענק.
״חחחח לאן מר מכנסיים חכמות חושב שהוא הולך?״ מייק אמר ברשעות.
״אני בדיוק…..הלכתי״ מלמלתי.
אחרי שנייה מייק תפס את ידי.אז הוא דפק את ראשי בלוקר.הייתי תפוס.אנשים סתם עברו ליד והחברים המפגרים של מייק עודדו אותו להמשיך.זרקתי את אגרופיי לאוויר.
״תתרחק ממני״ צעקתי.
מייק התעלם ממני.פתאום הוא הכניס את כל גופי ללוקר.
״תעצור״ צרחתי אבל זה היה מאוחר מידי,הוא סגר את דלת הלוקר והתרחק בצחוק היסטרי. היה לי קשה לנשום.לא יכולתי לזוז בכלל.הייתי תקוע.היה חשוך,חוץ מהשלושה חורים שהיו בלוקר.הסתכלתי דרך החורים כדי לראות אם מישהו נמצא במסדרון.
אף אחד.כולם הלכו או לאוטובוס שלהם או לאוטו שלהם.המורים היו עדיין בכיתות אבל אף אחד לא היה במסדרון.לאן אלייזה הלכה?
-נקודת המבט של אלייזה-
איפה הארי?הוא כבר היה צריך להיות בחוץ.רק מכוניות של מורים נשארו בחנייה וכל האוטובוסים כבר עזבו.הסתכלתי על השעון.2 בצהריים.הארי היה צריך להיות פה עוד לפני 15 דקות.התחלתי לדאוג ויצאתי מהמכונית.אולי אני צריכה לבדוק בבית הספר?
פתחתי את דלתות הבית ספר והלכתי במסדרון לעבר הלוקרים והכיתות.
-נקודת המבט של הארי-
ראיתי מישהו הולך במסדרון.זו הייתה אלייזה.הלב שלי התחיל לפעום חזק מהמראה שלה.היא הגיעה להציל אותי שוב.
"אלייזה!אלייזה!" צעקתי את שמה ודפקתי על דלת הלוקר.היא קפצה.בטח הבהלתי אותה.
"הארי איפה אתה?"היא שאלה בבלבול.
"בלוקר שלי,בדיוק פה."עניתי.
-נקודת המבט של אלייזה-
הלוקר של הארי נמצא ליד הלוקר שלי.הסתכלתי על הלוקר ומיד ראיתי עיניים ירוקות דרך הפתחים של הלוקר.רצתי לשם ישר.
"או מיי גאד.מה?" שאלתי לא מאמינה.
"את יכולה בבקשה להוציא אותי מפה?אז אני א-אסביר" הנשימה של הארי הייתה כבדה.בטח היה ממש קשה לנשום שם.
"מה הקוד שלך?"שאלתי בפאניקה.
"31,17,37" הוא ענה.
סובבתי את המפתח כמה שיותר מהר אפילו שהיד שלי רעדה.כשסיימתי עם הקוד,דלת הלוקר נפתחה לרווחה.עזרתי להארי לצאת מהלוקר.
"או מיי גאד!איך היה לך מקום שם?ואתה עוד אם התיק שלך" שאלתי בהפתעה.
הארי התמתח."האמת היא שאני….אני לא יודע" הוא ענה.צבע ורוד מגיע ללחייו.
"מי עשה לך את זה?" שאלתי.
"מייק" הוא מלמל.רק אמירת השם נראתה כאילו זה מציק לו.אוף אני שונאת את מייק.
"מייק הוא חמור" אמרתי.
"אנחנו יכולים פשוט ללכת הביתה?" הארי שאל.
"כן בטח.בוא נלך" עניתי.
תגובות (9)
מהמם!!!
תמשיכי <3
תודה :)
תמשיכייי
אני ימשיך כשיהיו עוד תגובות
למה זה נגמר?????????!!!!!!!!!!!!!111
תמשיכי לפני שאני אמות ממתח פליזפלי פליז?!!!???@?!?@?#??
אני ימשיך עוד מעט
תמשיכי!
תמשיכי
תודה אני ממשיכה עכשיו