מהפרק הבא הארי יופיע הרבה יותר אז כדאי לכם להגיב.

The Nerd Who Stole My Heart-הארי סטיילס-פרק 3

26/05/2014 988 צפיות 6 תגובות
מהפרק הבא הארי יופיע הרבה יותר אז כדאי לכם להגיב.

אספתי את התיק שלי והלכתי לכיוון הקפיטריה.אני יודעת שאני אשב עם אותן בנות כמו בשנה שעברה.לפחות יש לי את ניקי עכשיו.בלה לא מדברת איתי ואני לא מתכוונת לדבר עם טיפני או עם החברות הכלבות שלה.

לא היו המון אנשים הקפיטריה בכלל.הכיתה בה אני וניקי לומדות בשיעור הראשון שלנו נמצאת ממש ליד הקפיטריה אז הגענו לקפיטריה ממש מהר.ניקי הצביעה על השולחן של שנה שעברה.הנדתי בראשי.עברנו בין השולחנות.זרקתי את התיק שלי על השולחן עם אנחה.ניקי התיישבה לידי והסתכלה עליי בסקרנות.

״מה קרה?״ היא שאלה בעדינות.

״בלה ואני רבנו והיא לא מדברת איתי״. אמרתי.

״אתן אף פעם לא רבות.מה קרה?״ ניקי התפלאה.

״טוב הארי אה נפל בכיתת האם ואנשים צחקו עליו אז עזרתי לו״.עניתי.

״החנון המכוער?״ ניקי שאלה בגועל.

״למה את כל כך רעה?הוא בן אדם עם רגשות.״אמרתי מזועזעת.היום אנשים חושבים רק על המראה,זה נורא.

״למה עזרת לו?הוא לא יכול אפילו לעזור לעצמו.תסתכלי עליו.״
הסתכלתי לאן שניקח הסתכלה.ראיתי את הארי יושב לבד בשולחן האוכל.אנשים התלחשו וצחקו.

הפסקתי לדבר עם ניקי.חשבתי שהיא נחמדה,מתברר שלא.שאר הבנות נכנסו והתיישבו.בלה אפילו לא הסתכלה עליי.

הדבר הראשון שטיפני עשתה היה להוציא מראה ולבדוק איך היא נראית.

״אוי תפסיקי טיף,את נראית מושלם כל הזמן״ אחת מהחנפניות של טיפני אמרה. גלגלתי את עיניי.אז טיפני הביאה את תשומת ליבה אליי.

״מה שמעתי,עזרת לחנון?״ היא שאלה.

״כן״ אמרתי בגאווה.

״אם את רוצה להיות בקבוצה שלי את לא יכולה לעשות את זה״ היא אמרה בחיוך מרושע. לפני שיכולתי לענות לה רעש חזק נשמע בקפיטריה.הכל נהיה שקט לרגע,והעיניים של כולם עברו למקור הרעש.

פי נשמט כשראיתי את האקס שלי,מייק לוקח את הארוחה של הארי,זורק אותה על הרצפה ודורך עליה.החברים של מייק נקרעו מצחוק כשהם צפו במתרחש.להארי הייתה הבעה כואבת.לא יכולתי להאמין למראה עיניי.הארי יצא מהקפטריה בדמעות.ליבי כאב בשבילו.לא יכולתי לראות את זה קורה עוד פעם.


תגובות (6)

תמשיכיי

26/05/2014 10:36

אני אמשיך כשיהיו עוד תגובות

26/05/2014 11:04

תמשיכייייי (מוזמנת לקרוא את הסיפור שלי ) :)
ואני חייבת לומר שאת מתרגמת יפה מאוד :)

26/05/2014 13:57

    תמשיכי עכשיווווווו!!! דיייי אני מתה פההההההההההה!!!!

    26/05/2014 14:01

תמשיכיייי

26/05/2014 14:48

תודה רבה אני אעלה את הפרק הבא היום בצהריים

27/05/2014 07:28
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך