The Nerd Who Stole My Heart-הארי סטיילס-פרק 24
פתחתי את עיניי.הראש שלי היה על החזה של הארי.היה ממש חם.לא רציתי להעיר אותו אז קמתי בעדינות מהמיטה.הלכתי לשידה שליד המיטה ולקחתי את הפלאפון שלי.
בדקתי את השעה והיא הייתה 10:23.שיט.ישנו עד מאוחר.הנחתי את הפלאפון שלי בחדר על השידה והלכתי להעיר את הארי.להפתעתי הוא היה ער והסתכל עליי בעיניים ישנוניות.זה היה הדבר הכי חמוד בעולם.
״ב-בוקר טוב י-פה״ הוא אמר בקול הבוקר שלו.זה היה סקסי.הלב שלי קפץ כששמעתי שהוא קרא לי יפה.
״בוקר טוב סקסי״ צחקקתי כשקראתי לו ככה.
הוא צחקק והסמיק.ראיתי את עיניו של הארי מטיילות במורד גופי והוא נשך את שפתיו.אז קלטתי שאני בלי מכנסיים.
הלכתי לעבר הג׳ינס שלי על הרצפה ולבשתי אותם.הארי בהה בי.הורדתי את החולצה של הארי ולבשתי את החולצה שלי מאתמול.
הארי קם והלך לשירותים.הוא חזר אחרי דקה.
פתאום שמעתי את דלת הבית נפתחת והתחלתי להילחץ.
״הארי שמעת את זה?״ לחשתי.
אמא שלו הייתה בבית.הוא הנהן ולחץ הופיע בעיניו הירוקות.
״אני יסתתר בארון״ לחשתי באוזנו.נתתי לו נשיקה קטנה מתחת לאוזן ורצתי לארון.
-נקודת המבט של הארי-
״הארי״ אמא שלי אמרה ונכנסה לחדרי.
״היי מותק״ היא אמרה כשהיא ראתה אותי.עיניה הסתכלו למטה ונפתחו לרווחה.הסתכלתי על מה היא מסתכלת.בליטה גדולה לחצה נגד מכנסיי.אמא שלי יצאה מחדרי.
״כשאתה רוצה ארוחת בוקר תבוא למטה״ היא צעקה מהמסדרון,זה היה כל כך מביך והסמקתי.
למה זה קרה?אני מנחש שזה בגלל הנשיקה של אלייזה מתחת לאוזן שלי וזה שראיתי אותה בלי מכנסיים.המשכתי לדמיין את אלייזה בלי מכנסיים והתחושה בתוכי גברה.הרגשות הלא האלה תקפו אותי המון לאחרונה.
אלייזה הוציאה את ראשה מהארון כדי לוודא שהשטח נקי.ישבתי על המיטה מובך.אני לא מאמין שאמא שלי ראתה את זה.
אלייזה התיישבה לידי והסתכלה לי בעיניים.
״מה קרה בייב?״ היא הסמיקה מעט דבר שכמעט אף פעם לא קרה.אני חושב שזה בגלל שהיא קראה לי בייב.אהבתי את זה וחייכתי.
״אני אמ,לא י-יודע מה ל-לעשות לגבי ז-זה״ אמרתי לה מצביע על האזור הפרטי שלי.
״אה״ היא אמרה בשוק.אז היא נשכה את שפתיה.שמתי לב שהיא מסתכלת על זה.למה היא עושה את זה?
״אמא שלך ראתה את זה?״ היא לחשה.
״כן״ אמרתי מסתכל על האדמה.
״או״ היא אמרה.
"א-איך אני ,אמ,נ-נפטר מזה?" שאלתי בדאגה.
"טוב יש שתי אפשרויות.אתה יכול לחשוב על משהו אחר….או שאני יעזור לך" היא אמרה את הסוף בקול חושני והתיישבה עליי לא עוזרת לבעיה שלי.
"א-אמא שלי ב-בית" אמרתי לה.רציתי אותה.באמת רציתי אותה.רציתי להרגיש שוב את ההרגשה שהרגשתי אתמול בערב.
"זה בסדר.אתה צריך להיות בשקט ואני צריכה רק דקה אחת" היא אמרה לי באוזן.היה ממש חם.
הנהנתי.לא יכולתי להתנגד לה.היא התחילה להזיז את ישבנה עליי.גופנו נעים ביחד.הראש שלה היה בשקע שבתוך צווארי והיא גנחה בשקט.הרגליים שלה היו משני צידי המותניים שלי.היא התחילה לזוז מהר יותר והתחלתי להרגיש את ההרגשה מאתמול בלילה.לא ידעתי איך להשאר בשקט,אתמול לא הייתי בשקט.
"תגיד לי כשאתה קרוב" קרוב למה?אני מנחש שזב כאשר אני מגיע לנקודה שבה ההנאה גבוהה מידי.רציתי לשאול אבל גם לא רציתי להישמע אידיוט וגם לא יכולתי לדבר.הנשימה שלי הייתה ממש כבדה.
"א-אני ק-קרוב" בקושי אמרתי.אלייזה נישקה אותי וזה היה מספיק כדי לגרום לי לגמור.הרגשתי את הנוזל כמו אתמול בלילה מתפשט בבוקסר שלי.
"ל-למה נ-נישקת אותי?" חייכתי.
"כדי לשמור עלייך שקט" היא צחקה.
"אה" אמרתי וקמתי להחליף בוקסרים.
חזרתי מהר לחדר שלי.אלייזה אספה את החפצים שלה כדי ללכת.לא רציתי שהיא תלך אבל היא הייתה חייבת.
"אז איך אני עוזבת בלי שאמא שלך תופסת אותי?"אלייזה שאלה.היינו צריכים לחשוב על תוכנית.חשבתי ממש הרבה.
"י-יש לי" אמרתי לאחר כמה שניות.
"אוקיי מה התוכנית?" אלייזה שאלה עיניה החומות מביטות בשלי מחכות לתשובה.אבדתי את עצמי בעיניים שלה.
"אה אוקיי אני יכול להגיד לאמא שלי שמשהו לא טוב בחצר האחורית שלה ואז כשנצא את יכולה לברוח" הסברתי.
"אוקיי נשמע טוב" היא ענתה.
התחלתי ללכת לכיוון הדלת.
"הארי" אלייזה קראה לי והסתובבתי אליה.
"אתה יכול לנשק אותי" היא אמרה עיניה מסתכלות על הדלת.אני כזה אידיוט ידעתי שאני צריך לנשק אותה.אני חדש בדברים האלה.
הזזתי בעדינות את שערה מהפנים שלה ונישקתי אותה.פרפרים הופיעו בבטני.אלייזה שמה את ידה בתוך תלתליי.
"ביי הארי" היא לחשה כשסיימנו להתנשק.
"ב-ביי א-אלייזה" אמרתי והלכתי למטה.אלייזה הייתה עדיין בחדר שלי מחכה לסימן שלה.
"אמא אני חושב שמשהו לא בסדר בצמחים שלך" אמרתי מנסה להסתיר את השקר שלי.
"באמת?אני אלך לבדוק" היא אמרה והלכה לחצר האחורית.אלייזה יצאה מהחדר שלי ורצה למטה,התקרבתי אליה.
היא נישקה אותי מהר.הלוואי שהנשיקה הייתה ארוכה יותר אבל היא הייתה חייבת ללכת.
"אני אוהבת אותך" היא אמרה ויצאה.הלב שלי החסיר פעימה.
התיישבתי בספה והדלקתי את הטלוויזיה כדי שכשאמא שלי תיכנס זה יראה כאילו הכל נורמלי.לא הייתי רגיל לדברים האלה וזה היה קצת מפחיד.סוף סוף הרגשתי שמח ולא לבד.המוח שלי התחיל לנגן את אירועי אתמול ולא האמנתי שזה באמת קרה.ההרגשה שאלייזה הביאה לי הייתה מדהימה ואין לי מילים לתאר את ההרגשה.
המחשבה שלי עברה למקומות שבחיים לא חשבתי עליהם.חשבתי על כל הדברים שאני רוצה לעשות לאלייזה.רציתי להרגיש כל סנטימטר בגופה.
"הארי" הוצאתי מהמחשבות הסוטות שלי.אני שמח כי אני לא אוהב לחשוב ככה.
"כן אמא" עניתי.
"הצמחים היו בסדר גמור" היא אמרה עולה על השקר שלי.
"אה סליחה אמא אני פשוט לא מבין כל כך הרבה בפרחים" השקר הזה נהיה גרוע יותר בכל רגע.
זה לא נראה שאמא שלי שמה לב לזה.
"אוקיי" היא חייכה והלכה למעלה.
החלטתי ללכת לחדר שלי ולקרוא ספר.הלכתי למדף הספרים וחיפשתי את ספר שהתחלתי.לקחתי אותו והתיישבתי על המיטה.הוצאתי את הסימניה והתחלתי לקרוא.
תגובות (9)
תמשיכייי
הוא כזה חמוד שהוא מיתפדח ומסמיק כל שניה..חחחחח..
תמשיכי!!
אווו הוא כזה חמודיי.
יואווווו איזה ממי הוא אבל שיפסיק לגמגם !!!
אני רוצה המשךךך זה מושלם
תמשיכייעי
וואו, זה פאקינג מדהים!!!!!
אני לא צוחקת היה שם פאקינג… אני לא אמשיך השאר יהפוך אותי לסוטה ואני לא כזאת
עוד משהו… סורי שלא קראתי הרבה זמן אני לא הייתי פה מלא זמן ועכשין אני משלימה…:)
תודה לכולם אני כבר ממשיכה