The Nerd Who Stole My Heart-הארי סטיילס-פרק 20
נשמתי נעתקה ממני.לא יכולתי להאמין לזה.הוא נראה כל כך טוב.ראיתי את בלה מתקרבת אליו.כלבה.היא אף פעם לא חיבבה אותו כשהוא היה חנון ועכשיו היא אוהבת אותו.היא עשתה את זה רק כדי לפגוע בי.
"היי הארי" היא אמרה בבירור מפלרטטת איתו.הוא לא נראה מעוניין אבל אי אפשר לדעת.רציתי לרוץ אליו,לחבק אותו ולהתנצל.אבל לא יכולתי.הוא נראה כל כך שמח עכשיו,הוא לא צריך אותי יותר.זה נראה כאילו הארי ואני החלפנו תפקידים.עכשיו אני הייתי הלוזרית שלא היו לה חברים והוא היה מר מקובל שכל הבנות אוהבות אותו.
הצלצול של השיעור הראשון צלצל ורצתי מיד מחוץ לכיתה.נזכרתי שהארי איתי בשיעור הראשון ואני יושבת לידו.טוב זה יהיה מביך.
-נקודת המבט של הארי-
יצאתי מהכיתה.שמתי לב שאלייזה הייתה מקדימה.פשוט רציתי אותה.כל התשומת לב הזאת הייתה נחמדה אבל אני מעדיף להיות חנון ושיהיה לי את אלייזה מאשר "בחור חתיך" עם המון חברים.אבל היא לא צריכה אותי,היא הראתה לי את זה באותו יום שנישקתי אותה והיא התרחקה.
נכנסתי לכיתה והכסא היחיד שהיה פנוי היה ליד אלייזה.מהזווית של עיניי ראיתי שהיא מסתכלת עליי.מעניין מה היא חושבת.
-נקודת המבט של אלייזה-
הוא היה מושלם אבל הוא לא היה הארי.רציתי את הארי החנון.אבל לא יכולתי להפסיק להסתכל.הוא היה דבר כל כך יפה להסתכל עליו.אף פעם לא שמתי לב שיש לו גוף כל כך יפה מתחת לכל הבגדים החנוניים שלו.
השיעור הראשון נמשך מיליון שנים.עכשיו כבר הייתה ארוחת הצהריים.נאנחתי ופתחתי את דלתות הקפיטריה.עברתי ליד השולחן הישן שלי ושמעתי את טיפני.
"ראיתם את הארי?או מיי גאד אני רוצה לנסות להשיג אותו.הוא כל כך סקסי." גלגלתי את עיניי וישבתי בשולחן שלי ושל הארי.רק שעכשיו רק אני ישבתי בו.ראיתי את הארי נכנס והוא לא היה בטוח איפה לשבת.
"היי הארי" קבוצה של בנים מקובלים קראה לו לשולחן שלהם.כנראה ששם הוא יושב עכשיו.
פתאום ראיתי את טיפני הולכת אליו ומביאה לו פיסת נייר.היא נתנה לו את המספר שלה.הוא לא הולך להתקשר אליה.כדאי לו שלא.היא רק רוצה לדפוק אותו.זה ממש עיצבן אותי.
-נקודת המבט של הארי-
"אתה הולך לדפוק אותה אה גבר?" אחד מהבנים אמר.לדפוק אותה?לא הבנתי מה זה אומר.
"מה?" שאלתי.
"אתה הולך לעשות איתה סקס?" נחנקתי כששמעתי את המילים שלו.אני אף פעם לא יעשה דבר כזה.אני לא אוהב אותה.
"לא" עניתי.
"חחחחח אני עשיתי" הוא נראה מורשם מעצמו.זה נראה כאילו כל השולחן עבר על טיפני.
לא אהבתי איך שהבנים האלה התנהגו.שנאתי את זה.רציתי לשבת ליד אלייזה.
-נקודת המבט של אלייזה-
ראיתי את טיפני מתקרבת לשולחן שלי שהיה גם ליד הפח זבל.שאר החברות הכלבות שלה היו מאחוריה.היא זייפה נפילה וזרקה את כל הנאצ'וס שלה עליי.הסתכלתי על הבגדים שלי.נאצ'ו כיסה אותם לגמרי.הפה שלי נפתח וידיי התכווצו לאגרופים.
"אופס זו הייתה תאונה" היא אמרה בקול מזוייף.זו ממש לא הייתה תאונה.
"את כלבה מסריחה" צעקתי ונתתי לה כאפה.ראיתי את המבט המופתע שעל הפרצוף שלה וסימן אדום מהסטירה שהבאתי לה.
"אופס זו הייתה תאונה" חיקיתי אותה מדברת על הסטירה שהבאתי לה.
כל הקפיטריה צפתה בנו.
-נקודת המבט של הארי-
ראיתי את אלייזה מביאה לטיפני סטירה ישר בפרצוף.אלייזה אף פעם לא התעניינה ממה שאנשים עשו או חשבו.היא פשוט שכחה מזה.
"את לא עשית את זה עכשיו" טיפני אמרה.
"עשיתי ואני יעשה את זה שוב" אלייזה ענתה ונתנה לה שוב סטירה כנראה חזקה יותר.
זו לא הייתה אלייזה.זה היה חצוף ואפילו סקסי.אבל זו לא הייתה האלייזה שהכרתי ואהבתי.
"אני שונאת אותך" טיפני צעקה על אלייזה.
"לפחות אני לא שוכבת עם כל מה שזז" אלייזה צרחה.שמעתי אנשים מופתעים.וילד אחד אמר "או שיט".
טיפני לא ידעה איך לענות.
"תרימו את היד אם אי פעם שכבתם עם טיפני" אלייזה אמרה לכל הקפיטריה.מספר מפתיע של אנשים הרים את ידו.
טיפני לא ידעה מה לעשות אז היא רצה מחוץ לקפיטריה.
-נקודת המבט של אלייזה-
לא האמנתי למה שהרגע קרה.זו לא הייתי אני.אני לא יודעת מה נכנס בי.הסתכלתי על החולצה ההרוסה שלי.נזכרתי שיש לי חולצה בלוקר.יצאתי מהקפיטריה כדי לקחת את החולצה שלי ולהירגע קצת.הייתי כל כך עצבנית.
תגובות (14)
תמשיכי (:
תמשיכי
אני ימשיך כשיהיו עוד תגובות
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ועם אני מקבלת דום לב זה בגללך
אז תזכרי את זה זה על אחריותך !!!!!!!!!!!
תמשיכי!!!
תמשיכי זה מושלם
תמשיכיייייי אני לא יכולה לעמוד במטח
תודה :)
תמשיכי דחוף!
תמשיכי. עכשיוווווווו
אני ימשיך עוד מעט
עדיין לאא המממששככתת?
חחח כדאי לך מאוד
אני ממשיכה עכשיו
אני מעלה עכשיו את הפרק הבא