The Nerd Who Stole My Heart-הארי סטיילס-פרק 18
-נקודת המבט של הארי-
שמעתי את אלייזה אומרת את שמי אבל לא הפסקתי לרוץ.דמעות זרמו במורד לחיי.אני כזה אידיוט.הייתי צריך לדעת שהיא לא אוהבת אותי.הלב שלי נשבר למיליון חתיכות.אזרתי כל כך הרבה אומץ רק כדי להידחות.אני לא חושב שאני יכול לראות את אלייזה שוב.
נכנסתי לבית,רצתי לחדר שלי ונפלתי על המיטה.פניי היו על הכרית ובכיתי.
-נקודת המבט של אלייזה-
״פאק״ אמרתי ונשענתי על גבי הקיר.
הייתי כל כך מבולבלת.הארי מאוהב בי?ראיתי אותו רק כידיד.אבל אין לי מושג.הייתי צריכה לנשק אותו כדי לבדוק אם אני מרגישה משהו?המשכתי לחשוב על הכאב בעיניים שלו והרגשתי ממש רע.כל מה שידעתי הוא שפישלתי.הלב שלו בטח שבור.
-נקודת המבט של הארי-
כעס מילא אותי.לקחתי את הכרית שלי וזרקתי אותה על הקיר.באמת חשבתי שהיא אוהבת אותי וזה כאב לראות איך היא דחתה אותי.אז חשבתי האם זה בגלל שאני חנון וכולם צוחקים עליי?זה היה כי אני לא חתיך?זו הסיבה לזה?אני יראה לה מה זה חתיך עם זה מה שהיא רוצה. לא היו לי משקפיים יותר אז זו כבר התחלה.
-נקודת המבט של אלייזה-
קמתי וראיתי את המשקפיים של הארי.הוא שכח אותם.דמעות החלו להופיע בעיניי.זה הכל באשמתי.הרסתי את החברות שלנו.הוא בטח לא רוצה לראות אותי יותר.
-נקודת המבט של הארי-
נכנסתי לאמבטיה כדי לראות מה אני יכול לעשות עם השיער שלי.החלטתי להתקלח כדי שיהיה לי קל יותר לעבוד עם השיער שלי וכדי שלא יהיה בו ג׳ל.
אחרי שסריקתי את השיער ולבשתי פיג׳מה חזרתי לאמבטיה ועמדתי מול המראה.בחנתי את פניי בלי משקפיים.ממש אהבתי אותם.העיניים שלי נראו הרבה יותר טוב ככה.
התחלתי להתעסק עם השיער המתולתל שלי.הרמתי אותו למעלה והזזתי אותו קצת הצידה (התסרוקת הרגילה של הארי במציאות). אני לא מתכוון לשקר זה נראה ממש טוב.נשאר רק דבר אחד הבגדים שלי.אני יבקש מאמא שלי שנלך לקניון מחר כי היא בחופש מחר.
הלכתי למטבח כדי סוף סוף לאכול משהו.הייתי ממש רעב והייתי צריכה משהו שיסיח את דעתי מאלייזה אבל המוח שלי פשוט חזר על מה שקרה.חלק קטן ממני מת כשחשבתי על זה.
פתאום דלת הבית נפתחה ואמא שלי נכנסה.היא נכנסה למטבח וכשהיא ראתה אותי היא הייתה בשוק.
״היי מותק״ היא אמרה,הלוק החדש שלי מדהים אותה.
״היי״ אמרתי בלי רגש.
״למה שינית את המראה שלך הארי?״ היא שאלה מבולבלת.
״רק מנסה משהו חדש״ עניתי.
״אה״ היא אמרה עדיין בשוק.
״אנחנו יכולים ללכת לקניון מחר?״ שאלתי.
״כן בטח״ אמא אמרה.
״מעולה״ אמרתי ועליתי לחדרי.
התעוררתי עם עיניים רטובות.בכיתי בזמן שישנתי.המוח שלי המשיך להראות לי את הכמעט נשיקה עם אלייזה.הלוואי שאף פעם לא הייתי מנסה זו הייתה טעות גדולה.אני פשוט טיפש.קמתי כדי לבדוק את השעה.12:04.ישנתי הרבה יותר מהרגיל אבל היה לי קשה לישון.חשבתי על אלייזה דבר שהקשה עליי לישון.
קמתי והתארגנתי כדי ללכת לקניון.
לבשתי את הבגדים החנוניים שלי וגלגלתי את עיניי.כבר לא יכולתי לחכות כד שאני יקנה בגדים חדשים היום.נכנסתי לאמבטיה כדי לשים את העדשות ולסדר את השיער שלי.לא ישנים עם עדשות אז אני צריך לשים אותם כל בוקר.
היה לי קצת קשה אבל ממש לא כמו אתמול.העברתי את אצבעותיי בשיעורי וסידרתי אותו כמו אתמול.השיער שלי היה ממש מתולתל.צחצחתי שיניים.הסתכלתי במראה וממש אהבתי את המראה שלי.
נראתי כמו באד בוי.לא כל כך אהבתי את זה אבל אני חושב שאחרים יאהבו.הייתי רחוק מלהיות באד בוי ואני אף פעם לא אתנהג כמו אחד כזה.
״הארי אתה מוכן?״ שמעתי את אמא שלי קוראת מלמטה.
״כן״ עניתי וירדתי למטה.
אמא שלי הסתכלה עליי בשוק כמו אתמול.
הייתה לי הרגשה שייקח לה זמן להתרגל לזה.
תגובות (8)
תמשיכיי
ץמשיכייי מושלם!!!
את כותבת ממש יפה, תמשיכי!
כמו תמיד ארי חמוד..
תודה רבה :)
תמשיכייייי
תמשיכי :-)
חחח מגיעה לאלייזה :ם
תמשיכי זה היה פרק מושלם
וסוף סוף הארי הופך להיות גבר
עזבו את זה סוף סוף הוא עושה מהפך,באמת זה מגיעה לאלייזה
תודה אני ימשיך מחר