The Nerd Who Stole My Heart-הארי סטיילס-פרק 11

02/06/2014 1051 צפיות 5 תגובות

התעוררתי ובדקתי מה השעה בפלאפון שלי.אנחנו אמורים לעזוב בערך ב-12:00 בצהריים ליום ההולדת של הבת דודה שלי.היא לומדת בבית הספר שלי אבל היא שכבה מעליי.קוראים לה קלייר.

השעה הייתה 11:00.שיט.יש לי רק שעה כדי להתכונן.קפצתי מהמיטה ורצתי לעבר הארון שלי.הוצאתי שמלת מחוך פחונית.לבשתי אותה ורצתי לעבר האמבטיה.שמתי קצת קרם על השיער ונתתי לו לנוח על כתפיי בטבעיות.שערי היה מלא בתלתלים.התאפרתי הכי מהר שיכולתי.

בדקתי את השעה.11:50.סיימתי בדיוק בזמן.מיהרתי לסלון לעבר הוריי שחיכו לי.

"את מוכנה ללכת?"אבא שלי שאל.לקחתי את התיק הקטן שלי מהמטבח.

"כן" עניתי בזמן שיצאתי מהדלת.אמא שלי פתחה את המכונית ונכנסתי אליה.ההורים שלי נכנסו מספר שניות אחריי.

שמתי את האוזניות שלי והתחלתי לשמוע מוזיקה.תופפתי עם אצבעותיי על רגלי לפי הקצב של המוזיקה.

בלופ!קיבלתי סמס.נכנסתי להודעות כדי לראות ממי זה.קיויתי שזה מהארי.

צהריים טובים,אלייזה-הארי

התחלתי לחייך.

אני חייבת ללכת,אנחנו הגענו,אני אדבר איתך מאוחר יותר :)-אלייזה

שמתי את הפלאפון בתיק שלי ופתחתי את דלת המכונית.הלכתי לעבר דלת הכניסה.צלצלתי בפעמון וקליירי פתחה לי את הדלת.

"יום הולדת שמח" בירכתי כשקליירי חיבקה אותי.תמיד הייתי קרובה לקליירי.היא כמו האחות שאף פעם לא הייתה לי.

הסתובבתי ובירכתי את שאר משפחתי.הדודות שלי,הדודים,הסבים והסבתות.כמה חברות ישנו אצל קליירי היום.

התיישבתי ליד קליירי והתחלנו לדבר.

"אז איזה מורות את אוהבת השנה?" היא שאלה.

"אני מאד אוהבת את גברת סמית'" עניתי.

"או היא לימדה אותי שנה שעברה היא ממש נחמדה" קליירי הוסיפה.

"את אוהבת את המורות שלך השנה?" שאלתי.

"אמ הם אוקיי נראלי" היא ענתה.

קמתי ולקחתי לעצמי קצת אוכל.הסתכלתי על השולחן.המבורגרים,נקניקיות,עוף,סטייק.לקחתי נקניקייה ושמתי עליה חרדל.חזרתי לשולחן כדי להמשיך את השיחה שלי עם קליירי.

"אז שמעתי שאת חברה של חנון?"היא שאלה.לפי הקול שלה הבנתי שהיא לא בטוחה אם זו שמועה או לא.

אלוהים שמועות רצות אצלנו בבית הספר כמו רוח.

"אמ כן" פחדתי שהיא גם תשפוט אותי.זה נראה כאילו אף אחד לא היה בצד שלי בזמן האחרון.

"אני חושבת שזה מאד נחמד.את מרגישה רע בשבילו ואת רוצה לעזור" היא אמרה עם חיוך.היא לא שפטה אותי אבל היא לא מבינה אותי.

אני לא מרגישה רע בשביל הארי.אני ממש מחבבת את הארי,אני רוצה להיות חברה שלו כי הוא בחור נחמד לא בגלל שאני מרגישה רע בשבילו.

"כן" אמרתי בפשטות.לא רציתי להסביר את זה.נמאס לי שאנשים מתייחסים לזה כאילו זה פשע להיות חברה שלו.

"אני יודעת שאת עוזרת לו אבל זה לא פוגע בך?" היא שאלה בסקרנות.

"איך זה פוגע בי?יש לי חבר אמיתי" אמרתי בעצבים.התחרטתי על הטון שבו אמרתי את הדברים כי קליירי לא דיברה בכוונה רעה.

"אני יודעת….אבל לא איבדת את שאר החברים שלך?אני לא רואה אותך איתם יותר." היא אמרה בעדינות.

"הם אף פעם לא היו חברים אמיתיים,הם רק השתמשו בי.חוץ מזה שזו אשמתם לא אשמתי" עניתי.

דודה שלי קראה לכולנו למטבח לשיר היום יום הולדת.קליירי התיישבה מול העוגה וחייכה.דודה שלי הדליקה את הנרות וכולנו התחלנו לשיר.

"יום הולדת שמח לקליירי……."כולם שרו.אף פעם לא הייתי זמרת טובה אבל אהבתי לשיר.

שכבתי במיטה נכנסת לאינסטגרם.נאנחתי במחשבה על בית ספר מחר.הדבר הטוב היחיד בזה הוא שאני יראה את הארי.אני עדיין לא יודעת למה הוא עניין אותי כל כך.היה לו פשוט את הדבר שחיפשתי בחבר.בדיוק אז קיבלתי הודעה מהארי.

לילה טוב אלייזה-הארי

חייכתי ואז עניתי.

חלומות מתוקים הארי-אלייזה

אם זה נפלתי לשינה עמוקה.


תגובות (5)

תמשיכיי!!!
אולי תעשי לו מייקאובר??(~;

02/06/2014 19:10

תמשיכי!
יש סיכוי שיעבור כמה שנים ואז ארי היה זמר כמו החשב?

02/06/2014 20:36

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

02/06/2014 21:59

מדהימוש!!!!

02/06/2014 22:36

הארי עוד יעבור מייקאובר ואני ימשיך כנראה מחר

03/06/2014 09:06
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך