story of my life
זאין זאין תקום חמוד כבר בוקר, שמעתי את קולה של אמא נו עוד חמש דקות אמא ,אמרתי ויתהפחתי לצד השני. אופס,סליחה שכחתי להציג את עצמי, היי,קוראים לי זאין פיין ,אני בן שש לומד בכיתה א' יש לי שיער שחור חלק ועניים ירוקות,אני שזוף ובקיצור אני חתיך. לאמא שלי קוראים אריאנה פיין אין עליה ,ואבא שלי ליאם פיין . אוקי.קמתי התקלחתי ולבשתי מכנס ג'ינס וחולצה לבנה עים סמל של בית הספר שמתי נעלי אדידס בצבע כתום שחור וירדתי למטה ,אבא ואמא כבר יצאו לעבודה.לקחתי את האוכל ויצאתי מהבית. הגעתי לבית הספר וכל הבנות מהשכבה יסתקלו עלי אני די רגיל לזה הן מסתקלות עלי כבר מתחילת השנה.נכנסתי לכיתה וישבתי במקומי הוצאתי את האיפון ושיחקתי בו ופתאום שמעתי בווום,יסתובבתי וראיתי את דילן. עצור!!! דילן זה החבר הכי טוב שלי יש לו שיער חם נוטע לבלונד ,עניים בצבע כחול נוטע לטורקיז וגם עליו כל הבנות מסתקלות. נקודת המבט של דילן: היי,קוראים לי דילן ,ההורים שלי מתו בתאונת דרכים שהיתי בן 3 ,עברו מאז 3 שניים אני גדלתי אצל סבתא, יש לי אח קוראים לו פביאן יש לו שיער בלונדיני עניים כחולות שרירי גבוה ,הוא היה בין 16 שהורינו מתו היה לו קשה לקבל זאת,והוא התחיל לקחת סמים , להיות בכנופיות , הוא רצח את סבא שלי בגלל שהוא היחיד שגילה שהוא בכנופיה,אבל הם לא ידעו שאני הייתי באותו החדר שמעתי,ראיתי את הרצח זה רודף אותי,אף אחד לא יודע מה קרה חוץ ממני , הוא שרף אותו והכניס את עפר הגופה לבקבוק וזרק לנחל,מאז אחי נעלם ולא שמענו ממנו עוד. קמתי מהמיטה השעה היתה 7:00 , נכנסתי למקלחת שמתי מכנס ג'ינס וחולצה כחולה עם סמל של בית הספר נעלי נייק כחולות והוי בשחור.ירדתי למטה סבתא שמה לי את האוכל בתיק ונישקה אותי אמרתי ביי ויצאתי,הגעתי וכרגיל כל המבטים עלי אני לא אומר שאני שונא את זה,אני אומר שבלי זה אני לא חושב שהיתי מסתדר. נכנסתי לכיתה וראיתי את זאין באיפון באתי מאחוריו וצעקתי בוום!!!!!!!!! חחחח הוא נבהל ויסתובב , נו איך היה בחג? מקווה שצברת הרבה כח כדי למרר את החיים של המורה המטומטמת הזאת!!!!!!!!!!!
תגובות (3)
מצטערת על התגובה הקשה. אבל זה נשמע דפוק. ילד בכיתה א' עוד תמים. מה זה "חתיך"?! חבל שלא רשמת גם שיש לו קוביות בבטן. ובנות מסתכלות עליו? רציני?! ועוד קראתי רק את ההתחלה עד שהוא יושב עם האייפון בכיתה… יש לי כל כך הרבה לומר ולהוסיף אבל אני פשוט אסתום כי אני בטוחה שהבנת.
אם כבר סיפור על ילד בכיתה א', כל היופי זה לכתוב את התמימות שבילד. החשיבה השונה שלו. על זאין או לא זאין. זה עדין סיפור על ילד בן 6-7. כל מה שהכנסת לכאן (ושוב אני מזכירה קראתי רק את ההתחלה) פשוט דפוק.
ולא לרשום שהוא מתיישב ומשחק באייפון. להציג את החיים של ילד. כמה הוא תמים כמה החשיבה שלו שונה. רעיונותיו. המעשים שלו. יש הבדל בין ילד בדיל 16 לילד בגיל 6.
טוב קראתי עוד קצת. מזעזע. ילד בן שש כותב שאחיו התחיל לקחת סמים ולהיכנס לכנופיות?? וואי תמחקי את הדבר הזה. ויש לך שגיאות כתיב. ושוב סליחה על אם הייתי תוקפנית
אוקיי,תודה אני פשוט אף פעם לא כתבתי וזאת הפעם הראשונה שלי!!
אני גם חושבת שזה טיפה מוזר… זה נכון שזה אמור להיות ילד תמים בכיתה א׳, אם את אוהבת את הסיפור תוכלי לעשות שזאיין ודילן בני 16/17/18 ואז זה ישמע קצת יותר הגיוני, אבל סך הכל גם אני רק התחלתי לכתוב סיפורים ותמיד ההתחלה קשה!
כדאי לך לתקן את השגיאות כתיב ולהוסיף :/״/!/?/, זה יוסיף המון לפי דעתי ויהיה יותר ברור!
אני מאחלת לך המון בהצלחה!, ואם את רוצה את יכולה לקרוא את הסיפור שלי! https://www.tale.co.il/%d7%a1%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%a4%d7%99-%d7%a0%d7%95%d7%a9%d7%90/%d7%a1%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%a8%d7%99-%d7%9e%d7%a4%d7%95%d7%a8%d7%a1%d7%9e%d7%99%d7%9d/%d7%9e%d7%a8%d7%93-%d7%a0%d7%a2%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%a7%d7%93%d7%9e%d7%94-%d7%a1%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%a8-%d7%a2%d7%9c-%d7%95%d7%95%d7%90%d7%9f-%d7%93%d7%99%d7%99%d7%a8%d7%a7%d7%a9%d7%9f.html