story of my life -סיפור חיי פרק3
הגענו לים וראינו את לואי וליאם מוואן דיירקשן !! אעאעאע !!
'טוב טוב בנות אל תצעקו הם לא אוהבת בנות שצועקות' אמרתי ,'טוביק' עדי אמרה.
עברנו לידם והם לא הורידו את העיניים מאיתנו..
-נקודת מבט לואי-
'וואו אחי איזה ים יש היום' אמרתי
'כן טוב שבאנו היום,אבל תשמע עוד מעט צריך ללכת בגלל שיש היום בערב את ההופעה שלנו' ליאם אמר.
'טוב' אמרתי ,ואז פתאום עברו שלוש בחורות אבל אחת במיוחד תפסה לי את העין-שיער שחור ועיניים כחולות או ירוקות נראלי,לא ראיתי בבירור אבל היא מושלמת,לא ראיתי יותר יפה ממנה בחיים שלי !!
' וואו ליאם תראה איזה מושלמת זאת עם השיער השחור 'אמרתי 'כן אה' ליאם אמר
'תיזהר אני ראיתי אותה ראשון 'אמרתי 'טוב טוב ,אתה יודע נראלי זאת עם השיער השטני תמצא חן בעיני הארי חייבים להכיר אותם אחי' ליאם אמר ' סבבה בוא.' אמרתי.
-נקודת מבט קייט-
עברנו לידם והם התלחששו ואז ניגשו אלינו ,התאפקתי לא לצעוק או לבכות 'הי בנות' לואי אמר והסתכלתי על אמילי והיא לא הפסיקה לבהות בו , 'הי' אמרתי
' אז מה אתם עושות כאן היום?' ליאם שאל ' סתם באנו לבלות כאן עם ידידים עד ההופעה הערב' עדי אמרה.
'אהה אתם באות להופעה שלנו בערב ?' לואי אמר ,'כן חחחח 'אמרתי ,'יש לכם כרטיסים למאחורי הקלעים ?' ליאם שאל 'לא…:(' אמרתי .
'כמה אתם '? הם שאלו '3' עדי אמרה .
'טוב בואו איתנו שניה' ליאם אמר…..הלכנו איתם לתיקים שלהם והסתכלתי עליהם ,הם מושלמים !! אבל הארי יותר !! הסתכלתי מהצד על אמילי והיה להה מבט מאוהב על לואי ,יש לי הרגשה שלואי שם מבט עליה רק שהיא לא רואה את זה ,הסתכלתי גם על עדי והיה לה מבט מבואס כי עד שהיא רואה כמה מחברי וואן דיירקשן נייל לא שם ,טוב גם אני הייתי טיפה מבואסת שהארי לא כאן..
'טוב תשמעו יש לנו כרטיסים למאחורי הקלעים,תבואו ונכיר אותכם לשאר הלהקה ',ליאם אמר.
'יאייייי' אמרתי לעצמי בשקטט ,' אמילי נכון? את יכולה לצד שניה?' לואי אמר.
הסתכלתי על אמילי ואמרתי לה ללכת ..יואו איזה כיף לה !
הם הלכו לצד דיברו ודיברו הוא נתן לה את המספר שלו (כככה זה היה נראה חח ) והיא נתנה לו,אחרי זה הם נתנו חיבוק וחזרו לכיווננו.
' טוב תודה בנים נתראה בערב 'אמרתי,'ביי' שניהם אמרו ביחד.
'נווווווווווווווו??????' צעקנו אני ועדי על אמילי לראות מה היה .
הלכנו לצד ו….
תגובות (2)
הן הלכו לצד ואת המשכת!!!! אז תמשיכי!!!!!!
תמשיכייי