בנות אלינור שנמצאת כרגע היא אינה אלינור שכיום חברה של לואי ,אלינור חברה של לואי (אלינור קלדר )והיא תצטרף במהלך הסיפור וכבר אתם תראו מה יקרה ....
מקווה שאהבתם עד עכשיו <3

story of my life-סיפור חיי פרק 7

20/12/2013 1193 צפיות תגובה אחת
בנות אלינור שנמצאת כרגע היא אינה אלינור שכיום חברה של לואי ,אלינור חברה של לואי (אלינור קלדר )והיא תצטרף במהלך הסיפור וכבר אתם תראו מה יקרה ....
מקווה שאהבתם עד עכשיו <3

-נקודת מבט ליאם-
אלינור לא ידעה לומר ואני הייתי מובך ואז היא שברה את השתיקה ואמרה 'גם אני !! ' וקפצה עליי בחיבוק גדול!! איזה אושר..אין יותר מאושר ממני !!
'אבל תשמע אם אנחנו מתחילים מערכת יחסים אז רק שתדע שאני רוצה שנתקדם לאט ולא מהר …טוב ?' אלינור אמרה 'אין בעיה אהובתי ' אמרתי אמרתי ונשקתי לה לראש.
ירדנו למטה בערך אחרי רבע שעה משהו כזה וניגשתי למטבח להביא את הכריך ניייל ואת השתייה וזה לאחרים.

-נקודת מבט קייט-
'וואי מעניין מה הולך איתם למעלה ' אמרתי לפני שיצאנו לגינה .
'היוששששש' אמילי אמרה 'היושיםם' אמרתי והלכנו אליהם לתת חיבוק לכל אחד מהם .
הארי ניגש לכל אחד מאיתנו ונתן לנו חיבוק ולי נתן נשיקה בלחי ,אותו דבר גם שאר הבנים עשו.
'יואו זאיין מתי פרי והבנות באותת ? ' נייל אמר לזאין .
'כןכן הם עוד מעט באות ' זאין אמר והלך לעמדת הדי-ג'יי שלו,ווואי הוא נראה חתיך שם רצח,כולם חתיכים .
ניגשתי לכיסאות שיזוף עם אמילי ועדי ומרחנו את עצמנו בשמן שיזוף ןנשכבנו ועל הכיסאות ולאחר בערך 20 דקות חצי שעה ראיתי דמות גדולה מעליי ומים נוזללים,הורדתי את המשקפי שמש וראיתי את הארי.
'אעאעאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעאעע האריייייי אני אהרוג אותך !!!!' אמרתי לו והוא צחק.
'בבואי' הארי אמר,'לאן? ' אמרתי 'לבריכה ידפוקה לאן ' הוא אמר לי 'אני לא דפוקה אני רק נראית כזזאת ' אמרתי חחחחחחחחח 'טוב טוב אם את לא באה אני איקח אותך בכוח,סימנתי עם הראש ללואי ונייל והם באו ולקחו את אמילי ועדי ממש מהירות בלי שיספיקו להגיב וקפצו עם שלושתינו למים .
'אעאעאעאעעאאע אני יהרוג אותכם !! את שלושתיכם !! 'אמילי אמרה ושאמילי כועסת אף אחד לא רוצה לראות אותה ,ואני מכירה אותה כמו את כף היד שלי בואו נגיד את זה ככה.
קפצתי להארי על הגב ונפלנו לתוך המים ויצא ששתינו יצאנו עם הפנים ממש ממש צמוד והרגשתי את הנשימות שלו,היינו כמה שניות ספורות מנשיקה אבל התרחקתי ךא יודעת היה לי איזה צורך להתרחק !!אמאלה אני לא מאמינה שסירבתי לנשיקה כמעט ממנו !! מהארי סטיילס !! האיידול שלי !!
'מה קרה ? למה התרחקת?' הארי שאל בדיוק שבאתי לצאת מהבריכה.
'לא יודעת הארי זה לא מרגיש לי נכון בשלב הזה …' אמרתי 'טוב' הוא אמר וזה נרא כאילו הוא נעלב הוא משהו..
'זאיןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן!!!!' שמעתי צעקה וראיתי את פרי ,אומייגד היא כזאת מושלמת במציאות אפילו יותר מהתמונות !!
ראיתי אותו עוזב הכול ורץ אליה מנשק אותה ,אוווף באלי גם אהבה כזאת כמו שלהם.
'התעגעגתי אליך !'שמעתי את זאין אומר לפרי.
'בואי אני רוצה שתכירי כמה בנות ידידות טובות שלנו ' הוא אמר ,'זאת קייט' והצביע עליי והיא באה נתנה לי חיבוק ,'זאת עדי ' והוא הצביע על עדי וגם אליה היא ניגשה ונתנה לה חיבוק ,'וזאת אמילי' והצביע על אמילי וגם אליה היא ניגשה ונתנה חיבוק,יואו היא כזאת חמודה !! 'נעים להכיר אותכם,אתם נראות לי בנות ממש חמודות !!' אמרה 'יואו איזה חמודה גם את !! עדי אמרה וחייכה אליה והיא חייכה אלינו חזרה..

-הערת כותבת –
טוב אני רוצה לספר לכם טיפה על אלינור כי לא סייפרתי והסברתי מי היא…!
טוב שמה הוא אלינור קרמר היא הודיה ובאה מישראל יש לה שיער בלונדיני ועיניים ירוקות חומות כאלו היא בגובה הממוצע לבת בערך המשקל המתאים אבל הבעיה היא שהיא לא בטוחה בעצמה בגוף שלה.
את ליאם היא הכירה שהיא נתקלה בו ברחוב והוא עזר לה לקום משם העיניינים התגלגלו והסתבר בסופו של דבר שהם עוברים לגור בביניין שלה וזה … והוא הכיר ליהאת הבנים ועד היום היא חברה מאוד טובה שלהםם..

-חזרה לסיפור ,נקודת מבט קייט-
היינו בבריכה לפחות איזה 4 שעות ואז הבנים הזמינו לנו כלומר לכולנו ארוחת צהריים ולא היה נעים לנו אז שמנו לב את הכסף על השידה בחדר עם פתק.
אכלנו שתינו צחקנו ורק שתדעו לכם שלואה (לואי) ממש ממש ממש מצחיק בקטעים האלה שהוא בחברה.
'בואו אמת או חובהה' נייל אמר ,'זורםם רצח 'עדי אמרה .
הארי רץ להביא בקבוק ואמר את החוקים של המשחק:
1.אין רגשות כמו שנאה אהבה קנאה טינה כל משהו אחר זה משחק נטו פעולות ללא רגשות.
2.החובה או האמת שמוטלת עליך או שנשאלת חייבים לעשות בלי היסוסים בלי פחדים ושוב בלי רגשות.
3.אף אחד פה לא שיייך לאף אחד כולם שייכים לכולם.
4.שום דבר שקרה במעגל הזה לא יוצא מפה ולא נכנס.
5.להיות הכי כן ואסור לשקר במהלך המשחק.
'מי שהחוקים לא ברורים או לא מוצאים חן-בעיניו מוזמן לצאת עכשיו כי ברגע שהבקבוק מסתובב אין דרך חזרה' הארי אמר .
לא אכפת לי שאין דרך חזרה ,חשבתי לעצמי חחח מה שאני אצטרך לעשות אני אעשה..
הארי סובב את הבקבוק 'נייל שואל את קייט' הארי אמר והסתכל על נייל….


תגובות (1)

מהמם תמשיכיייי

22/12/2013 22:38
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך