Story of my life -סיפור חיי פרק 17
טיסה וואן דיירקשן3587 נא לעלות למטוס׳ שמעתי בכריזה וקפצתי מהמקום שלי , נתתי יד להארי והתקדמנו לכיוון המטוס.
׳ווהווווווו עולים למטוססססס׳ צעקתי ונכנסתי למטוס והייתי בשוק וואו איזה מטוס מושלם!! זה לא מטוס רגיל..
׳אני יושבת שמה!!׳ אמרתי והצבעתי על המקום ליד החלון.
׳אני ליד לאב שלי!׳ הארי צעק והצביע על המקום שלידי.
׳בוא חיי׳ צעקתי להארי והוא בא וחיבק אותי ׳נוסעים יקרים נא לחגור חגורות אנחנו ממריאים׳הדיילת אמרה במקרופון ׳אמא אני פוחדת׳ לחשתי להארי ׳אל תפחדי את איתי פה ועם כולם בעיקר עם הגולם הזה׳ הוא אמר והצביע על נייל חחחחחחחח איזה מטומטם ׳ידבע תפסיק לרקוד על הכיסא ממריאים׳ זאין אמר לנייל.
-אחרי כמה זמן-
׳אנחנו באוויר, אתם רשאים לקום ולעשות מה שבראש שלכם׳ הדיילת אמרה וחייכה, הבעיה היא שהיא חייכה להארי!!
אוף וואי זה מעצבן !! הארי כנראה שם לב שהבעת הפנים שלי השתנתה שהוא חייך אליה ׳מה קרה?׳ הוא שאל אותי ׳כלום׳ אמרתי וקמתי והלכתי התיישבתי ליד אמילי ׳אני צריכה לדבר איתך ועם עדי׳ אמרתי לאמילי ׳עדי!!!׳ צעקתי וכולם הסתכלו עלי בסימן של כאילו מה עובר עליך ?!?! ׳מהההההה??? למה את צועקתתת?׳ עדי אמרה לי ובאה והתיישבה לידי ׳אחרי שהדיילת אמרה שאנחנו כבר באוויר היא סגרה את המיקרופון וחייכה אל הארי והוא חייך אליה חזרה וזה החיוך הפלרטטני שלו!! וואי וחברה שלו יושבת לידו!׳ אמרתי ׳אין לך מה להתעצבן חברה את צריכה להגיד לו על זה וזהו ותראי איך הוא מגיב׳ עדי אמרה לי ׳אני מסכימה עם עדי׳ אמילי אמרה ׳תודה חברות עכשיו אני אלך לדבר איתו׳ אמרתי לבנות ׳מתי שתרצי אחותנווו׳ אמילי אמרה וחיבקתי את שתיהן.
׳הארי אני צריכה לדבר איתך׳ אמרתי לו ׳מה לאב?׳ הוא שאל אותי ׳קודם שישבתי לידך והדיילת אמרה שאנחנו כבר באוויר אז היא חייכה אליך ואתה חייכת אליה בחזרה את החיוך הפלרטטני שלך ותאמין לי שאני יודעת איך נראה החיוך הפלרטטני שלך!׳ אמרתי בעצבנות
׳מה?? לאב מהרגע הראשון שראיתי אותך התאהבתי בך בחיוך שלך בעיניים שלך בכל דבר אפשרי אצלך את מבינה ? אין לך מה לקנאות כי אני אוהב רק אותך׳ הוא אמר לי וישר עלה חיוך על פניי ׳בסדר׳ אמרתי כאילו אני עצבנית ׳אבל אל תעשה את זה שוב פעם:/׳ השלמתי את המשפט ׳בסדר, אני אוהב אותך!!׳ הוא אמר ונישקתי אותו.
הוא הניח את ראשו עליי בזמן הכי לא נכון ׳קיי?׳ נייל שאל אותי ׳אה ניי?׳ שאלתי אותו ׳אני צריך לדבר איתך את יכולה לבוא שניה?׳ נייל שאל אותי ׳כן שניה רגע׳ אמרתי והרמתי את ראשו של הארי ממני בזהירות רבה שלא יתעורר או משהו חחח ׳מה ניי?׳ שאלתי אותו ׳אני צריך שתעזרי לי להשיג את עדי אני רוצה שתהיה חברה שלי׳ הוא אמר ואני כולי קפצתי משמחה ׳אין בעיה!!׳ אמרתי וקפצתי עליו ׳רק תודיע לי מה אני צריכה לעשות׳ אמרתי לו ׳טוב׳ הוא אמר ושנינו חזרנו למקום לטיסה של עוד שעה בלבד חחחחח עבר מהר.
-נקודת מבט עדי-
׳איזה מפגרת קייט הזאת איך היא הבהילה אותי׳ אמרתי לאמילי ׳כן דבעית הילדה׳ אמילי אמרה לי ׳טוב אני הולכת לישון לעוד כמה זמן שנשאר לטיסה׳ אמילי אמרה לי ׳טוב לילה טובי׳ אמרתי לאמילי והתקדמתי לאיזה כיסא פנוי ופתאום ראיתי את קייט ונייל בצד מתלחששים וזה עצבן אותי כי אני לא מדברת עם הארי בצד למרות שאין לי מה להתעצבן הוא אפילו לא חבר שלי:(
מכל המחשבות האלה כנראה נרדמתי אבל קמתי בבהלה מהדיילת הסתומה הזאת שאמרה איזה משהו במיקרופון לא כזה הקשבתי לה.
׳איזה כיף שהגענוו סוף סוף!!׳ אמרתי והתמתחתי ׳באמת סוף סוף!׳ נייל אמר ובא וחיבק אותי בתור ידידה שלו כמובן? כן? נראלי ,נראה כבר מה אני צריכה להגיד לו מה אני מרגישה.
תגובות (3)
מושלם תמשיכיי
מושלם! מושלם!
צמשיכי!!!
תמשיכייייייי