Story of my life -סיפור חיי פרק 12
עליתי למעלה לחדר של הארי ונעלתי את הדלת , וואייייי!! עד שפעם אחת בחיים שלי קורה לי משהו טוב הוא חייב להסתיים?
דפקו על הדלת של החדר ׳קייט !! קייט תפתחי!! ׳ שמעתי וזה היה הארי ,
פתחתי לו וכל העיניים שלי היו שחורות מהאיפור שנמרח לי והארי הסתכל עליי ואמר לי ׳לאב אין לך מה לבכות הכול יהיה בסדר ׳ וחיבק אותי ׳לא!! לא הכול יהיה בסדר!! עד שקורה לי משהו טוב בחיים זה חייב להיהרס ?? אוף!׳ אמרתי.
׳אל תדאגי הכול יהיה בסדר ׳ומשום מה האמנתי לו ונרדמתי על המיטה שלו שהוא מחבק אותי.
~בוקר אחרי~
׳בוקר טוב אהובתי ׳ שמעתי קול והתעוררתי וראיתי את הארי עם מגש שעליו ארוחת בוקר, ׳אני אוהבת אותך תודה׳ אמרתי לו והוא בא לנשק אותי אבל ׳אפאפאפ לא צחצחתי שיניים, אני צריכה מברשת אין לי פה ׳ אמרתי ׳טוב שניה׳ הארי אמר וקם מהמיטה ולכיוון המקלחת.
׳קחי ׳הוא חזר ומברשת שיניים בידו, ׳תודה ׳ אמרתי לו וחבקתי אותו וקמתי לעבר המקלחת.
צחצחתי שיניים והרמתי את ראשי למראה והייתי נראית זוועה כל האיפור היה מרוח והכול!! ישר התקשרתי לאמילי ועדי ואחרי עשר דקות הם כבר היו בבית
עם הבגדים שלי ואיפור והכול.
~כעבור חצי שעה~
׳זהו סיימתי לאפר אותך יחופרתתת עלוקה שלייי !׳ אמילי אמרה לי והסתכלתי על עצמי במראה והייתי נראית טובבב.
יצאתי החוצה ואף אחד לא היה בחדר וירדתי למטה עם אמילי ועדי.
-נקודת מבט עדי –
׳אמיליייייי תעני׳ אמרתי ישנונית וכל מה ששמעתי זה צלצול טלפון , ׳אוף אמילי ימעצבנת׳ אמרתי תוך כדי שקמתי מהמיטה לכיוון הטלפון ׳הלו?׳ אמרתי ׳עדיייייייי אני חייבת שאת ואצילי תביאו לי בגדים איפור הכול ותבואו לבית של הבנים׳ קייט אמרה ׳איזה בנים?׳ שאלתי ׳נו עדי איזה בנים? הארי לואה נייל וזה׳ קייט אמרה וישר הערתי את אמילי תוך כדי שאני מדברת עם קייט ׳טוב אנחנו באות׳ אמרתי וניתקתי. ׳אמילייי תתעוררי קייט צריכה את העזרה שלנו!!׳ אמרתי לאמילי והיא התעוררה והלכה לצחצח שיניים ואחרי זה אני הלכתי.
~ אחרי עשר דקות ~
׳תצלצלי׳ אמרתי לאמילי והיא צלצלה בפעמון שלהם ואז נייל פתח ופשוט הלב שלי נפל לתחתונים הוא כזה חתיך!! חבל שהוא לא שם לב אליי..
עלינו לקייט והתחלנו לסדר אותה ותוך כדי לדבר איתה מה קרה.
׳מה????? הם מתחילים סיבוב הופעות??? ׳ שאלתי תוך עדי שאני מסדרת לקייט את השיער ׳כן׳ וקייט עשתה פרצוף עצוב ואמילי בכלל הייתה בשוק בצד שהאיפור היה ביד שלה.
~אחרי עשר דקות~
׳טוב הנה את מוכנה׳ אמילי אמרה לקייט ואני בדיוק סיימתי את הפן שלה.
-נקודת מבט נייל –
פתחתי את הדלת ואמילי ועדי הופיעו שמה ועדי הייתה יפה כמו תמיד אבל לא היה לי את האומץ להגיד לה את זה והיא בטח חושבת שאני לא אוהב אותה וירד לה ממני עליתי למעלה ושמעתי אותם מדברות ׳כן הם הולכים לסיבוב הופעות׳ זיהיתי את הקול הזה .. זה היה קייט , ׳מהההה? הם מתחילים סיבוב הופעות?? ׳עדי שאלה ואת זה הבנתי בבירור ואז עלה לי רעיון ורצתי למטה לספר לבנים את הרעיון הכי מבריק שהיה לי מאז היום בבוקר.
׳בנים שמעו יש לי רעיון מבריק רצח מאז הרעיון שהיה לי בבוקר ללכת לננדוס׳ אמרתי ואז כולם הסתכלו עלי בפרצוף של נווווו תספר כבר ..׳נו באלך לספר ??׳ הארי שאל ׳תשמע נכון אתה אוהב את קייט ? ואתה לואי את אמילי? אז חשבתי שאולי הם יבואו איתנו לסיבוב הופעות !! ׳ אמרתי וכולם חייכו והנהנו להסכמה ואז בדיוק הבנות ירדו מהקומה למעלה.
קייט הלכה התיישבה על הארי , אמילי ליד לואי ועדי התיישבה ואני באתי התיישבתי לידה ׳שמעו בנות יש לנו רעיון אש… רוצות לבוא איתנו לסיבוב הופעות??׳ שאלתי והם פתחו עיניים וישר ראו את השמחה שלהם בעיניים.
׳אנחנו מתות לבוא !!!! אבל אנחנו צריכות אישור מההורים … ׳ קייט אמרה ׳אנחני נדבר איתם׳ הארי אמר וכולם הנהנו להסכמה (הבנים הנהנו).
תגובות (4)
תמשייכי מושלםםם
תמשיכייי זה מושלם
מהמםם תמשיכי
תמשיכיייי