שירז סוייפר דיירקשנית
תגובות וממשיכה אני ישים את כולם בפרקים הבאים!!!

Now or never -פרק שש

תגובות וממשיכה אני ישים את כולם בפרקים הבאים!!!

*מנקודת מבטה של שירז*
לאחר הארוחה אני וגמה ישבנו שוב במחשב והארי היה משועמם. "שירזוש" שמעתי את אימי קוראת לי "מה" עניתי "תשתפי את הארי איתך ועם גמה משעמם לו"אמרה."אוקיי" עניתי."הארי בא לך להיות איתנו במחשב" פניתי אליו. "סבבה" הוא ענה. אני הוא וגמה היינו במחשב הוא הראה לנו את -funny moments שלהם ולא הפסקנו לצחוק."בא לך לראות את החדר שלי" אמרתי לגמה. "ברור" הלכנו שיתנו לחדר."הארי אתה רוצה" לבוא אמרתי וחזרתי לסלון. "לא , לא בא לי אני אהיה במחשב" הוא ענה. "טוב" אמרתי ונכנסתי לחדר.
*מנקודת מבטו של הארי*
שירז וגמה הלכו לחדר ולא היה לי כוח לבוא איתם. מה אני יעשה? אוף משמם. יש לי רעיון ! היא אמרה שהיא לא אוהבת אותנו . בוא נראה אם היא שקרנית.
נכנסתי להיסטוריה שלה ביוטיוב וחיפשתי. וואו יש לה מלא שירים של סלינה גומז היא ממש מעריצה אותה. אווו הנה שלנו. דווקא את השיר-up all nigh טעם משובח. "הארי וגמה בואו הולכים הביתה" אימא שלי קראה לנו. קיבלתי הרבה חיבוקים מהגדולים. ואז ראיתי את שירז "הארי" "שירז" אמרנו באותו זמן. שתינו צחקקנו. "ביי -ביי" אמרה לי "ביי" החזרתי. ואז התחבקנו. הגשתי חום בחיבוק. היה לי נעים ורציתי להמשיך. "הארי אנחנו הולכים" גמה אמרה. יצאתי והתגעגעתי אליה
*מנקודת מבטה של שירז*
הם הלכו הביתה, החיבוק עם הארי העביר בי תחושה נעימה. נהנתי והרגשתי חום ואהבה . אני עדיין היית המומה אז התקשרתי לאושר. "אושר" אמרתי. "מה" היא ענתה. "שום דבר חוץ מזה שהארי סטיילס עכשיו היה בבית שלי וחיבקתי אותו ומסתבר שהוא היה החבר הכי טוב שלי עד גיל חמש" עניתי "omg את התבלבלת היום זה לא אחד באפריל " היא אמרה." אני יודעת זה אמיתי" אמרתי."אהההההההההההההה"
נשמעה צעקה מהצד השני של הטלפון והאוזן שלי כמעט נשרפה(= "אושר אני אדבר איתך בבית ספר לילה טוב" אמרתי "אוקיי החברה הכי טובה של הארי" אמרה וניתקה את השיחה. עליתי לישון בחיוך. קמתי בבוקר עשיתי צמה לצד והוצאתי את הפוני. שמת חולצת בטן נופלת בצבע צהוב וג'ינס לבן ונעלי ספורט לבנות.(אני לא אוהבת נעלי ספורט פשוט היה לי)יצאתי מוקדם והלכתי לאושר. כל הדרך היא חפרה לי וצרחה לי באוזן. זה מה שגרם לי לכאבי אוזניים איומים. הגענו לבית ספר והיה לנו שעתיים מוזיקה אבל במקום שמורה ילמד אותנו ואן דיירקשן לימדו אותנו(מורה עצלן!) למדתי את השמות שלהם: ליאם לואי נייל הארי ונייל. בהפסקה אני ואושר הלכנו למקום שלנו. למזלנו הבנים לא היו שם. אבל היה שם שתי ורדים ושתי פתקים." מזה?" שאלתי. "מאיפה לי" אושר ענתה . כל אחת לקחה את שלה. "הזמינו אותי לדייט!" צעקנו שתינו ביחד. התחלנו לצחקק." הארי הזמין אותי מה איתך" שאלתי את אושר "אותי לואי"ענתה.
*מנקודת מבטו של הארי*
אני מאוהב בשירז וגם לואי באושר אז החלטנו ששתינו נזמין אותם לדייט משותף. כתבתי לה מכתב וסיפרתי לה מה אני חושב עליה. אני יקדיש לה שיר בהופעה איזה רעיונות טובים יש לי. אני גבר חתיך וחכם!(=


תגובות (4)

מהמםםםםםםם תמשיכיי דחוףף מחכה כבר לפרק הבאא D:

19/01/2013 12:27

מדהים תמשיכי!!!!!!

19/01/2013 12:50

חחח…הוצאת אותו צנוע במשפט האחרוןXD

19/01/2013 15:57

מה שנכון נכון, למה את העלת כל כך הרבה פרקים כשישנתי??? לא פייר שאני הלכתי לישון מוקדם כי ישנתי עד ממש ממש ממש מאוחר יום לפני זה

20/01/2013 07:43
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך