Now or never -פרק שלושים!!!!! (:
*מנקודת מבטה של שירז*
במשך כל השיר עצמתי את עניי. פחדתי מהתגובה של אנשים בגלל שה…
~~~~~~לפני שש שנים~~~~~~~
היה יום הולדת לאחותי ואמא שלי בקשה שלי ביקשה שאני ישיר את השיר של גסטין ביבר ( בגלל שהכיתה של אחותי הייתה מעריצה אותם) לא הייתי סובלת אותו! היה לו קול של בחורה (עכשיו אני חושבת עליו אחרת ) אבל שרתי. שכחתי את כל המילים וחברות שלה התעצבנו אז הן החליטו לעשות לי סדר בחדר! וכשאני מתכוונת סדר… הם פשוט זרקו לי את המחברות קרעו לי חולצות קשקשו על הקירות! כן מעצבנות! מאז אני לא שרה מול אנשים.
~~~~~חתונה גמה~~~~~
רציתי לשמח את גמה אז החלטתי לשיר. בסוף השיר פתחתי את העניים וראיתי שכולם מסתכלים עליי.
"הארי זייפתי?" שאלתי מפוחדת.
"חחח מה את רצינית את שרה מהמם!" ענה הארי מצחקק. אחרי כמה שניות כולם החלו למחוא כפיים ולהריע. "עוד שיר עוד שיר" צעקו בקצב. הסתכלתי הצידה וראיתי את גמה קוראת לי ולהארי.
"omg את שרה מהמם!" אמרה גמה מחבקת אותי.
"תודה" עניתי.
"איזה שירים עוד את יודעת?" שאל אותי הארי.
"אף אחד" עניתי.
"טוב הארי עכשיו הארוחה תלמד אותה בנתיים" אמרה גמה. התיישבנו בשולחן והתחלנו ללמוד את השירים.
"אנחנו נתחיל מ Kiss You ואז נזרום" הארי אמר.
"אוקיי" אמרתי. אכלנו ועלינו לבמה. כולם צרחו והתחילו לשיר איתנו. אחרי חצי שעה הארי התעייף והיה לו קשה לעמוד.
"הארי אתה בסדר?" שאלתי.
"נראה לי שעלה לי החום" ענה. נגעתי בו והוא היה קודח.
"טוב בוא נלך לאן" אמרתי.
"טוב" אמר והלכתי לחפש את אן.
"אן הוא לא מרגיש טוב והוא קודח" אמרתי.
"אוי הארי שוב עלה לך החום?" שאלה מודאגת.
"כן" ענה .
"טוב בואו אני ייקח אתכם הביתה" אמרה אן. היא לקחה אותנו לבית של הארי.
"תשתה את הכדורים" אמרתי לו והוא שתה.
"תישני איתי" ביקש.
"טוב" אמרתי ושכבתי לידו. ליטפתי אותו והוא נרדם. נכנסתי לטוויטר כדי לראות מה חדש וראיתי שיש לי שש הודעות חדשות.
"תעזבי אותו" רשמו "עוד הפעם תתקרבי לבעלי את תחטפי" רשמו שוב.
"תעזבי אותו עכשיו תיזהרי ממני אני מסוגלת להכל" אמרו "אנחנו נהרוג אותך" כתבו.
דיי זה נמאס והתגובה האחרונה הייתה ממש מעצבנת "תתרחקי ממנו מהר אני יודעת איפה את גרה אז תירגעי עם הנסיך שלי!" כתבה אחת. די די די זה נמאס עלי!!
תגובות (7)
תמשיכי ;-)
תמשיכיייייייייי דחוףף מושלםם
אויי מסכנה
לא נורא תמשיכי ואיך לעזאזל את מגיע לפרק שלושים???? אני התחלתי לפנייך ואני רק כותבת את 7???
תמשיכי!!!!
תמשיכי
המשך :)
המשכוש