Now or never -פרק שישים וארבע
*מנקודת מבטה של שירז*
"בנות נגמר העגבניות אני הולכת להביא מהבנים" אמרתי וקייט הנהנה לחיוב. הבית של הבנים ממש קרוב אלינו ולכן לא ממש התאמצתי. נכנסתי לבית וראיתי את הארי וליאם במטבח.
"נישקתי את לורן בסדר?!?!" צעק הארי על ליאם. אחרי כמה שניות הוא הסתכל עליי והדמעות יצאו מעניי.
"שירז חכי!!" צעק הארי. רצתי והבכי המשיך. איך? איך הוא עשה לי את זה… אני סבלתי בשבילו כל כך הרבה ומה הוא עושה מנשק את בת דודה שלי. אני לא מאמינה שהוא עשה לי את זה…
*מנקודת מבטו של הארי*
"יופי ליאם" אמרתי ודחפתי אותו. רצתי אחרי שירז מנסה להשיג אותה.
"רגע נו שירז!" צעקתי וניסיתי לתפוס אותה.
"רק תני לי להסביר" אמרתי ותפסתי בידה.
"לך ממני" צעקה ודחפה אותי.
"נו שירז הייתי שיכור והיא נישקה אותי אני ממש ממש מצטער" אמרתי גם מתחיל לבכות.
"כן באמת? זה לא ממש מעניין אותי. אני יגיד לך למה… אני לא בגדתי בך ולא הלכתי מאחורי הגב שלך והאקס שלי ירה לי ברגל יכולתי לא ללכת אני כמעט מתתי מכל האקסיות שלך אז לך ממני חוצפן אני לא רוצה לראות אותך יותר ולא לדבר איתך ואל תנסה אפילו!!! אני מתחרטת על כל נשיקה וחיבוק שלנו ואני לא רוצה לשמוע ממך ומלורן יותר!!!!!!" צעקה עליי והלכה.
"שירז חכי אני מצטער" אמרתי מתחנן.
"מילים לסיום: We are never ever ever getting back together" שרה והלכה.
"אני לא מאמין!" צעקתי והיא רצה. כולם באו אליי ושאלו מה רה.
"את קולטת מה עשית? חברה שלי נפרדה ממני בגללך!!!!!!!!!" צעקתי על לורן. הייתי ממש עצבני ולא שקלתי את המילים שלי. היא ברחה והתחילה לבכות ואחריה הלכו כל הבנות לנסות להבין מה קרה.
רצתי לחדר שלי. הסתכלתי על התמונה של שירז ושלי ואני עדיין לא מאמין שעשיתי לה את זה. באמת שלא מגיע לה…
"הארי תפתח שנייה" ביקש ליאם.
"לך מפה לפני שאני מפרק אותך" צעקתי ובעטתי בדלת. הצלמים כבר הקיפו את הבית והשיחות החלו לבוא.
"הלו" אמרתי שגמה התקשרה אליי.
"אני לא מאמינה שלא אמרת לי עד עכשיו!" צעקה.
"גמה את יכולה להשים את האגו שלך שניה בצד כי את יודעת ששירז נפרדה ממני עכשיו!" צעקתי פעם ראשונה כל כך עצבני על גמה.
"אוי מה כבר עשיתי.." אמרה נעלבת והרגשתי שזה אמיתי.
"סליחה אני פשוט עצבני" אמרתי.
"טוב הארי אם את צריך משהו תתקשר אליי" אמרה וניתקה.
תגובות (2)
וואי אני במתח תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכיייייי מושלםםםם !!!