Now or never -פרק שבע
*מנקודת מבטו של נייל*
הארי ולואי יצאו לדייט והיה לי משעמם." אני רעב" אמרתי. "לא ציפיתי אחרת" אמר ליאם. "אוף משעמם" אמר זאין."יש לי רעיון!" אמרתי. "לא עוד הפעם להתחפש לאוכל נייל" אמרו זאין וליאם ביחד. "לא זה. בואו נלך ללונה-פארק" אמרתי בהתלהבות. "לאאא" ענו שניהם ביחד. "אז נתחפש לאוכל" אמרתי. "בואו ללונה-פארק" אמר ליאם במהירות. "יששששששששששששש" צעקתי. ליאם נהג והגענו . אני וזאין עלינו למתקנים מפחידים. "בוא נעלה לרכבת הזאת" אמרתי. "נראה לך זה יותר משלוש מטרים" אמר זאין בפחד. "נוו פליז" אמרתי ועשיתי פאפי פייס. "בוא קרצי "אמר זאין. "תודה תודה"אמרתי. עלינו לרכבת והסבירו לנו איך צריך להתנהג בזמן הנסיעה. הרכבת התחילה לעלות וזאין התחיל להזיע. כל הנסיעה צעקתי."תפסיק מה אתה נקבה?" אמר זאין. אחרי כמה דקות תחיל הוא לצעוק. אז התחלתי לצחוק. הנסיעה הפסיקה וזאין הקיא את כל הנשמה שלו. אני וליאם התחלנו לצחוק. אחרי שעלינו על מלא משחקים הייתי רעב. "אני רעב" אמרתי. "בואו נלך לאכול" אמר ליאם . מצאנו איזה מסעדה שהייתה בתוך הלונה פארק . למזלי זאת הייתה מסעדת המבורגרים. כל המסעדה הייתה מעריצות. אז הביאו לנו חדר v.i.p . אחרי כמה דקות הגיעה המלצרית.
*מנקודת מבטו של ליאם*
הגענו למסעדה ואחרי כמה זמן באה המלצרית היא הייתה ממש יפה עם שיער שחור וחלק. עניים בצבע חום בורקות ומושלמות. לא גבוה ולא נמוכה. היא באה וחייכה חיוך קורן אושר. " מה תרצו?" שאלה ברוך המלצרית. "המבורגר שתי צ'יפס ענק ושתייה" ביקשתי. "לא לא לא אני מזמין" אמר נייל. "אוקיי" ענתה המלצרית. "5 המבורגרים 2 קופסאות של שניצלים 4 כוסות של קולה עוד 3 קופסאות צ'יפס ענק ו-5 גלידות וניל" אמר נייל בנשימה אחת. המלצרית הלכה ותוך עשרים דקות חזרה. נייל אכל את הכל. וזאין ונייל הלכו להירשם לתחרות אוכל ואני נשארתי כדי לעזור למלצרית שדי נדלקתי עליה.
תגובות (7)
מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם פרק מושלמם כרגילללל תמשיכיי דחוףף D:
פרק מקסים אהבתי אותו מאד מאד ודרך אגב צפיתי לפני מספר ימים בסרט מעניין על ויין דירקשיין חשבתי על כל אלה שמכורים לו – חחחח האמת נהניתי אז את ממשיכה לכתוב ואני אמשיך להגיב – ממני בקי ♥
את כותבצ מאוד יפה …
תיקראי גם את הסיפר שלי;-)
מדהים תמשיכי!!!
תודה נסיכות
תודה נסיכות
לזאין יש פחד גבאים