שירז סוייפר דיירקשנית
הפרק הוא מנקודת מבטה של שירז פשוט שחכתי לכתוב בהתחלה!
תגובות וממשיכה (8

Now or never -פרק עשרים ושלוש

הפרק הוא מנקודת מבטה של שירז פשוט שחכתי לכתוב בהתחלה!
תגובות וממשיכה (8

אני מודיעה רשמית פאפרצי זה דבר מעצבן!
לפני שיצאתי עם הארי ושהייתי צופה בבית בחדשות בידור והיית רואה איך הסלבס מתייחסים לפאפרצי לא הבנתי למה. כי הם בסך הכל צילמו אותם. אבל עכשיו הבנתי. יש לי פרטיות!!!!! omg הם ממש משוגעים הם יכולים למעוך בן אדם שהוא בדרך לסידורים בשביל תמונה. איזה מקצוע מטומטם! הלכנו והפאפרצי יצאו מכל הכיוונים. אחרי כמה זמן הצלחנו להסתנן לתוך החנות. אני קניתי פיג'מה ירוקה ונעלי בית ירוקות ( כן ירוק בגלל הארי) כל אחת קנתה פיג'מה ונעלי בית ויצאנו מהחנות. "אפשר ללכת" אמרה אביה עצבנית.
"לא זה המקצוע שלנו" אמרו הפאפרצי. הצלחנו להגיע לבית לליאם אחרי שהפאפרצי חפרו. "בנים סיימתם להתלבש" שאלתי דופקת על הדלת. "לא סיימנו" צעק נייל. "כמה זמן להתלבש מוגבלים" אמרה שחר. "הרבה זמן" אמר לואי. אחרי כמה שניות שמענו לחישות מעבר דלת. "ברוכים הבאים " אמרו הבנים בתחתונים. "איכסססס!" אמרנו כולנו ביחד והבנים צחקו. "טוב סגרו את הדלת" אמרה אושר ועשתה פרצוף. הם התלבשו ונכנסנו. "אחלה תחתונים" אמרתי להארי. "תודה" אמר.
"כולם לסלון" צעק ליאם.
"מה עכשיו" אמרה סלינה.
"צריך לארגן את המסיבה" אמר ליאם.
"אז נחלק תפקידים" אמר לואי.
"המשפט הבא שלי"אמר ליאם.
"הארי ושירז היחידים שיודעים לבשל אז אתם לכו למטבח" אמר ליאם.
"לואי ואושר אתם לכו לתכנן פעילויות" הוסיף.
"שחר וזאין לסדר כריות סדינים ועוד" שוב אמר.
"קייט ונייל לנקות את הבית" אמר.
"אני ואביה נשטוף כלים". אמר.
"אוקיי" אמרתי והלכתי עם הארי למטבח.
"מה נכין שפית שלי?" שאל אותי הארי.
"אין לי רעיונות" אמרתי.
"לי יש מה דעתך על חביתות וסלטים?" שאל.
"מעולה" עניתי.
"ועכשיו מה שנשאר זה להתחיל לבשל" אמר מבואס.
"לא נורא לפחות אנחנו לא צריכים לנקות" אמרתי לו.
"את חייבת תמיד להיות הצודקת" שאל.
"זה פשוט קורה לי" אמרתי . הארי הרים אותי כך שהברכיים שלי היו על האגן שלו וידיו היו סביב צאוורי הוא נישק אותי את הנשיקה הכי נהדרת שהייתה לי אי- פעם!!!!!!!!!


תגובות (2)

מהמםםם תמשיכיי !!

23/01/2013 10:57

המשך!!!

24/01/2013 06:13
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך