Now or never -פרק ארבע עשרה
*מנקודת מבטו של הארי*
נכנסתי לתחנת המשטרה כשהשוטרים תפסו אותי חזק . בתחנה לא היה לקוחות או מפקד משמרת פשוט טיילור ועוד כמה שוטרים היו שם. שזה אומר… הם השתלתו פה על התחנה העניין הזה לא באמת טופל עם משטרה אמיתית! יש אני לא באמת נכנסתי לכלא! אני לא מאמין! ויייייייייייייייי! טוב הארי עדיין לא צריך לשמוח כי השוטרים שמו אותך בחדר לבד):
אחרי כמה דקות הסתכלתי לצד וראיתי את טיילור מתנשקת עם שוטר צעיר. "תביאו לי את הארי" אמרה כאילו אני בובה. השוטרים לקחו אותי אליה ועמדתי מולה. "היי הארי" אמרה מתקרבת אלי. "מה את רוצה ממני?" שאלתי עצבני. "את זה " אמרה והחטיפה לי סטירה (אאוץ בת החטיפה לי סטירה ועוד האקסית שלי XD) "מה את חושבת שאת עושה?" שאלתי עצבני עם פרצוף עוד יותר. "מרביצה לך?" שאלה כאילו זה הדבר הנכון. "חכי חכי ברגע שאני אצא מפה כל התקשורת תבין מי זאת טיילור האמיתית והמכוערת" אמרתי עוד שניה נותן לה בעיטה. "שתוק"אמר השוטר. "למה מי אתה בכלל" שאלתי. "מקס מדה וונטד יש בעיה אדון סטיילס" ענה. אוף אני לא מאמין היא יוצאת עם זה מדה וונטד ועוד הקירח הזה. בנוסף לזה הם השלטתו על התחנה והיא משחדת אותם. ואוי שירז מה איתה אני מקווה שהיא קמה.
*מנקודת מבטה ששל גמה*
סיוט סיוט סיוט! אני לא ממליצה לבעלי לב חלש להיות מפורסמים! אני לדוגמה יכולה להיות כוכבת בהוליווד כי ראיתי שמרביצים לאח שלי מול העניים ולא בכיתי חברה שלו שגם היא חברה שלי התעלפה והדופק שלה מואט בקיצור אין עלייי! ראיתי ששירז התעלפה ורצתי אליה. ניסיתי להעיר אותה בכל דרך אפשרית אבל המכה חזקה והיא הייתה כבר מותשת מכל היום הזה. אז לא התאפקתי והתקשרתי לאימא שלי. "אימא" אמרתי. "גמה מה קרה" אמרה בפיהוק. "הארי נכנס לכלא וחברה שלו פה מעולפת ואני חייבת עזרה" אמרתי מהר. "מה מה גמה אני באה איפה אתם" אמרה דואגת. "בתחנת משטרה שקרובה לבית של הארי" אמרתי. אימא שלי ניתקה את השיחה ובאה. אחרי כמה דקות ראיתי אותה. "אימא " אמרתי מחבקת אותה. "גמה בואי ננסה להעיר את חברה שלו ואז אני אלך לדאוג להארי" אמרה. "טוב " אמרתי. שפכנו אליה מים והרמנו לה את הרגליים אבל זה היה ממש חמור . הארי לא יעמוד בלחץ הזה אז לקחתי אותה לבית חולים ואימא שלי הלכה לראות מה עם הארי. נראה לי שאחרי מה שקרה לו היא תיצמד אליו 24 שעות. והארי מסוגל להכל. פעם אחת שהוא היה קטן הוא נכנס לבית של השכנים וצייר להם על הרצפה. אח טמבל מה לעשות ועוד אותו מעריצים. כי הוא ירש ממני את כל היופי. טוב גמה מה את חופרת לעצמך יש לך מישהי כמעט מתה באוטו אח שלך בכלא ועוד 4 ימים את מתחתנת. איזה חיים אחלה! (או שלא)
תגובות (4)
זה לא משעמם ולא מעפן תמשיכי!!!!
זהה יפהה תמשיכיייי מאוהבת בסיפור :))
משעמם?!?! מעפן?!? מה את רצינית זה הסיפור הכי יפה שיש!!
עאלק משעמם
סיפור מהמםםםם
תמשיכי….. בהצלחה לך….