« dark_side »
מקווה שאהבתם! ממש קצר.. סורי :-)

night changes – פרק 1

« dark_side » 07/12/2014 716 צפיות 3 תגובות
מקווה שאהבתם! ממש קצר.. סורי :-)

~עוד לא קראתם את ההקדמה? ממליצה לקרוא לפני~

"מ..מתי אנחנו טסים?" גימגמתי בעצב. "בסוף השבוע אמ" הוא ענה.
הוא התקרב אלי וחיבק אותי חיבוק אוהב ואני קפאתי במקומי.

~ביום הטיסה~
היום אני טסה לניו ג'רזי. מצד אחד אני שמחה סוף סוף לעזוב את המקום המשעמם הזה ולהשיג חברים נחמדים.
אבל אני לא רוצה לעזוב אני אוהבת לחיות פה.
את הימים האחרונים העברתי במחשבה למה ההורים שלי רוצים שאני אעבור לניו ג'רזי? משהו אמר לי שהם הרגישו, הרגישו שהולך להיות פה משהו, אבל מה?
לוק אמור לבוא לקחת אותי בחמש לפנות בוקר ועכשיו שלוש לפנות בוקר, התעוררתי מוקדם כדי שיהיה לי זמן להתארגן.
המזוודות הגדולות שלי ארוזות כבר מזמן, אפשר להגיד שארזתי את כל הבית. לוק קנה לי בית חדש בניו גרזי, הוא אמר שאני אוהב אותו וכשלוק אומר זה בדרך כלל נכון.
התאפרתי מעט ועשיתי קוקו גבוה בשערי הדק. לבשתי טייץ ארוך וגבוה וסריג חמים בצבע ורוד שעליו כתוב בשחור "home". נעלתי את נעלי הטימברלנד הבהירות שלי על רגלי וירדתי במורד המדרגות. לוק אמור להגיע בקרוב, אני לא מאמינה שאני עוזבת.
עברתי בכל חדרי הבית הריק וירדתי במדרגות האפורות לעבר הסלון. דפיקה נשמעה על הדלת, זה לוק, ליבי החסיר נשימה.
נאנחתי והסתכלתי על הבית שלי בפעם האחרונה.
"היי לוק" אמרתי שפתחתי את הדלת וציחקקתי למראה לוק הישנון שנראה כאילו רק התעורר. "על מה את צוחקת" הוא לחש בקול צרוד וצחק. "מתרגשת?" הוא שאל וידע שהתשובה ברורה. "כן" עניתי לקחתי את המזוודות מחדרי ולוק עזר לי. "להתראות" לחשתי כשיצאתי מהדלת.
"הכל יהיה בסדר" לוק אמר ונכנסנו לאוטו.


תגובות (3)

תמשיכיי! אהבתי מאוד!
אשמח עם תקראי את סיפורי

07/12/2014 21:10

ממש יפה
תמשיכי

08/12/2014 23:38

אהבתי, אשמח אם תקראי סיפורים שלי!

03/01/2015 19:25
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך