New life- סיפור על הארי פרק 7

lidor123 04/12/2013 1503 צפיות 7 תגובות

" היי הארי " אמרתי שראיתי אותו עומד בדלת
"היי .. אממ קייט .. את רוצה אולי לצאת לטיול בפארק " ? הארי שאל
" כן , רק תתן לי להתארגן ואני באה " אמרתי ועליתי מהר להתארגן
לבשתי גינס ארוך , חולצה שחורה ונעלי אולסטאר וירדתי למטה .
התחלנו ללכת לכיוון הפארק ועצרנו לשבת על ספסל בתחילת הפארק .
הארי התחיל להתקרב אליי , כנראה במטרה לנשק אותי
" לא הארי " אמרתי והוא הלך אחורה
" מצטער , לא יודע מה עבר עלי " הוא אמר שהוא מסתכל על הרצפה
" זה בסדר " אמרתי וחייכתי והוא הרים את מבטו אלי וחייך
"פשוט אני צריכה שתבין שאני לא רוצה להיות בקשר עכשיו , ואני לא רוצה לפגוע בך " אמרתי והרגשתי שהדמעות מאיימות לצאת החוצה כי אני כן רציתי להיות בקשר עם הארי אבל עוד פעם הלב שלי עצר את זה ולא נתן לרגשות לצאת .
" זה בסדר , אני מבין " הוא אמר והבעת עצב נראתה על פניו .
עבר שבועיים מאז שהחופש התחיל , הקשר שלי עם שון דעך לא יודעת למה , אולי בגלל שאני יותר בקשר עם הבנים מאשר איתו , אבל משום מה זה לא הציק לי , גם הקשר עם מאי והיילי נותק אבל גם זה לא הציק לי כי הכרתי 2 בנות מדהימות שמן קיילי ואמנדה , הן מדהימות , לקיילי יש שיער שחור ארוך ועיניים חומות והיא רזה , ולאמנדה יש שיער שטני עם עיניים ירוקות , הן מדהימות .
אנחנו מספרות הכל אחת לשנייה , נפגשות מלא , והכרתי להן את הבנים , אני מתחילה לחשוב שיש משהו בין קיילי לבין נייל ואני צריכה לחשוב על איך לחבר בינהם .
" בוקרר טוב " צעקתי וקפצתי על קיילי ואמנדה שישנו אצלי
" בוקר טוב " קיילי אמרה
" כן , בוקר .. " אמנדה אמרה והתחלנו לצחוק
קמנו , התארגנו , שטפנו פנים וצחצחנו שיניים וירדנו למטה לאכול ארוחת בוקר .
אף אחד לא היה בבית , כנראה יצאו לטייל או לסידורים , אז הכנו לעצמנו ארוחת בוקר.
אחרי שעה של בישולים , אוכל שרוף וכמעט מטבח שרוף התיישבנו לאכול .
הייתה דפיקה בדלת אז קמתי לפתוח אותה וראיתי את הבנים .
" היי קייט מה את עושה ? " זאין שאל אותי
" כלום , אוכלת ארוחת בוקר עם קיילי ואמנדה " אמרתי
" ארוחת בוקר ? איפה "? נייל אמר ונכנס בריצה למטבח
התחלנו כולנו לצחוק , " בואו תכנסו " אמרתי והם נכנסו והתיישבנו כולנו לאכול .
" אז בנים , מה חשבתם לעשות היום ? " אמנדה שאלה
" לא חשבנו על משהו , אבל אפשר לחשוב על משהו " לואי אמר
" באלכם לים ? " שאלתי וחייכתי
" אוקיי " כולם אמרו ביחד וכל אחד הלך להתארגן
לבשתי בגד ים ביקיני ומעל שמלת חוף , ארגנו תיק עם כל מה שצריך ויצאנו מהבית , ראינו בדיוק את הבנים יוצאים מביתם גם .
התחלנו ללכת ברגל , בכל זאת הים במרחק של חמש דקות הליכה , ושהגענו מצאנו מקום מוצל ופרסנו את המגבות והציוד .
הבנים רצו לים , ואנחנו נשכבנו להשתזף , אחרי עשר דקות הרגשתי מים מטפטפים מעליי הורדתי את הכובע שהיה לי על הראש וראיתי את הארי .
" בואי " הוא אמר והושיט לי את היד
" לא , לא בא לי לים " אמרתי
" לא שאלתי , אמרתי " הוא אמר ומשך אותי
" בסדר, אבל רק קצת " אמרתי ורצנו לים .
" המים קפואים " אמרתי
" אני יכול לחמם אותך " הוא אמר ועוד לפני שהספקתי להגיד שזה בסדר הרגשתי שתי ידיים גדולות עוטפות אותי .
" ועכשיו ? עדיין קר ? " הוא שאל מחייך
" עכשיו בסדר " אמרתי וצחקתי
היינו עוד קצת במים , צחקנו , השפרצנו אחד על השנייה מים , עד שהיה קטע שבו מעדתי והיינו צמודים .
הרגשתי את הנשימות שלו עליי , הסתכלנו אחד לשנייה בעיניים , לא יכולתי שלא להסתכל בעיניים המדהימות שלו .
" הארי , קייט , בואו צריכים לחזור " שמענו את ליאם צועק לנו
שנינו יצאנו מהקטע המביך אך באותו זמן מושלם ואמרנו " אנחנו באים " ושחינו לחוף .
אחרי הים קיילי ואמנדה הלכו לבתיהן ואני עליתי להתקלח , אחרי המקלחת התלבשתי ושכבתי במיטה חושבת על מה שקרה בים עם הארי , עד שצלצול הטלפון שמודיע על הודעה העיר אותי מהמחשבות שהייתי בהן .
הרמתי את הטלפון וראיתי שקיבלתי הודעה מהארי , הרגשתי את הפרפרים קופצים לי בבטן ואת הלב שלי דופק על 200 .
פתחתי את ההודעה והיה כתוב : " היה לי כיף איתך היום , אני שמח שהכרתי אותך קייט . " ההודעה הזאת שימחה אותי כל כך , אבל עדיין המוח פעל ולא הלב .


תגובות (7)

מושלםםם תמשיכיי

04/12/2013 04:06

וווואו
תמשיכי

04/12/2013 04:10

איזה חמוד האריייי!!! שיהיי ביחדדדדדדד
מושלםםםםםם תמשיכייי:)

04/12/2013 04:15

*שיהיו

04/12/2013 04:16

תמשיכיייייייייייייייייייי

04/12/2013 04:49

תמשיכייי

04/12/2013 04:55

תמשיכי!!!

04/12/2013 06:53
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך