New life-סיפור על הארי פרק 41

lidor123 22/07/2014 1345 צפיות 5 תגובות

אחרי שמארק נסע מביתי נכנסתי חזרה והתיישבתי בסלון,עדיין המומה ממה שקרה כאן הרגע.
שאלות רבות התרוצצו בראשי, אבל השאלה העיקרית הייתה ׳למה מארק החליט פתאום להצטער על הכל?׳ השאלה הזו לא עזבה אותי.
הדלקתי את הטלוויזיה והתוכנית ׳משטרת האופנה׳ שודרה.
״והיום-מצעד המתלבשות הטובות ביותר.״ ג׳ואן מנחת התוכנית אמרה.
הגברתי מעט על מנת לשמוע ועל המסך החלו להופיע תמונות של מפורסמות,שלדעתי התלבשו יפה.
״מממ..הבחורה הבאה שנראה לדעתי התלבשה יפה ובהתאם לטקס אליו הלכה ובהחלט ראויה למקום הראשון במצעד שלנו.״ ג׳ואן אמרה ושהרמתי את ראשי אל מסך הטלוויזיה ראיתי תמונה שלי מטקס פרסי המוזיקה שבו הבנים השתתפו ואף זכו.
לבשתי שמלה ארוכה בצבע שחור ונעלתי נעלי עקב עדינות שבקושי ראו,שיערי היה פזור והייתי מאופרת באופן טבעי.אני לא מאמינה שהם בחרו בי למקום הראשון במצעד הזה.
חייכתי לעצמי חיוך קטן לאור המחמאות,לא חשבתי שזה יקרה לי אי פעם.
צלצול פעמון הדלת הפריע לי באמצע ותהיתי מי זה בשעה כזו.
ניגשתי אל הדלת ושראיתי אותו עומד בפתח הדלת חיוכי התרחב וליבי קיפץ.
הארי…
״ מה אתה עושה?״ שאלתי לא מבינה.
״ אני יכול להיכנס?״ הוא שאל כאילו אף פעם לא גר כאן בעבר.
״ בטח.״ אמרתי והוא נכנס.
הוא התיישב בספה וראה שהתמונה שלי על המסך.
״ממ..גם אני אהבתי את איך שהיית בטקס הזה..״ הוא אמר וחייכתי.
התיישבתי על ידו והוא הזדקף והסתכל אל תוך עיניי.
״ קייט?״ הוא מלמל.
״ ממ..?״ המהמתי.
״ אני מצטער..מכל פינה בגופי אני מצטער..״ הוא אמר והסתכלתי אל עיניו הירוקות שנצצו.
״ אז עכשיו אתה כן מאמין לי?״ אמרת בנימת אכזבה.
״ תביני, זה היה לי כואב לראות אותך מתנשקת איתו, ושהוא סיפר את הסיפור שלו משהו גרם לי להאמין לו ולא לך. והייתי טיפש קייט, הייתי טיפש כי האמנתי לאדם שאני לא מכיר במקום לאדם שאני מכיר ואוהב!״ הוא אמר. הסתכלתי אל עיניו, הן נצצו, היה נראה שהוא באמת מתכוון למה שאמר.
״ זה פגע בי הארי, אני אשקר אם אני אגיד שלא. ״ לחשתי ולגמתי מן נס הקפה.
״ אני יודע..ואני באמת מצטער קייט. אני אבין אם ייקח לך זמן לסלוח לי ואם בכלל תרצי לדבר איתי..״ הוא אמר והסתכל על נקודה לא ברורה בקיר.
לא הוספתי מילה פשוט נשענתי עליו ונישקתי אותו נשיקה אוהבת שהייתה חסרה לי המון.
״ אז..״ הוא חייך מבעד לנשיקה.
״ זה בסדר.. גם אני הייתי פועלת כמוך.״ אמרתי וחייכתי גם והוא חזר לנשק אותי שוב.
״ אני אוהב אותך..״ הוא מלמל והשענתי את ראשי על כתפו.
״ אני יותר..״ מלמלתי וחייכתי חיוך קטן לעצמי.
״הארי..״ לחשתי אחרי שקט של כמה שניות.
״ ממ..?״ הוא המהמם.
״ שלשום בלילה חלמתי שאני מוצאת אותך בבניין נטוש..״ התחלתי ואז עצרתי על מנת לקחת אוויר לריאות.
״ ו..אז שבאתי לחפש אותך מצאתי אותך מת באחד החדרים..״ לחשתי.הרגשתי את הדמעות עומדות לצאת למרות שידעתי שזה רק חלום.
״ אני בטוח שאין מה לדאוג קייט, אני פה ואני אשאר פה עוד הרבה..״ הוא אמר ונישק את קודקוד ראשי.
״ אני בטוחה!״ אמרתי.
״ אה והארי?״ אמרתי שוב לאחר שנזכרתי בבדיקה שיש לי מחר.
״ כן?״ הוא השיב.
״ יש לי מחר את הבדיקה השגרתית.״ אמרתי והתרוממתי מעט למצב ישיבה.
״ באיזה שעה?״ שאל.
״ עשר בבוקר.״ השבתי.
״ אוקיי, אני אבוא איתך.״ הוא אמר וקם למטבח להביא לו מים.
״ אני אלך להביא את הדברים שלי מהדירה.״ הוא אמר לפני שיצא מן הבית ונכנס למכונית.
המשכתי לצפות בטלוויזיה והרגשתי את העייפות משתלטת עליי.
אני לא יודעת כמה זמן עבר אבל הרגשתי ידיים גדולות וחזקות מרימות אותי ונושאות אותי באיטיות אל החדר ומשכיבות אותי על המיטה.
״ חזרת?״ מלמלתי מתוך שינה.
״ כן.. תחזרי לישון.״ הארי לחש וכיסה את שנינו בשמיכה.
הוא חיבק אותי מאחור ונרדם.

״ קייט, קומי לאב.״ שמעתי קול עמוק וסקסי לוחש לי באוזן.
״ בוקר טוב..״ אמרתי והסתובבתי שפניי מופנות אל חזהו המוצק.
״ קומי, הכנתי לך ארוחת בוקר. תתארגני ונצא לבדיקה.״ הוא אמר וקמתי מן המיטה מתהלכת בחצי עין פתוחה לשירותים.
״ איך אני אוהב שאת מצחצחת שיניים..״ הארי חיבק אותי מאחור שצחצחתי שיניים.
״ ממש אטרקציה..״ גיחככתי.
״ כל דבר אצלך זה אטרקציה..״ הוא אמר ושטפתי את פי ולאחר מכן מנגבת במגבת.
״ אתה מטומטם.״ אמרתי והלכתי לארון הבגדים על מנת לקחת בגדים.
״ מטומטם שאת אוהבת.״ הוא התגאה ונשכב במיטה.
״ אולי..״ אמרתי ולבשתי טייץ שחור וחולצה רחבה בצבע שחור.
״ מממ.. כל זה הכנת לי?״ אמרתי שירדתי למטה וראיתי צלחת חביתה, סלט ומיץ תפוזים סחוט נחים על השולחן.
״ בהתחשב לזה ששרפתי שתי חביתות וכמעט וחתכתי את האצבע, אז כן אפשר להגיד שאת כל זה הכנתי.״ הוא גיחך וגירד בעורפו.
״ איך אפשר לשרוף חביתות?״ שאלתי באי הבנה .
״ אמרתי לך.. אני מיוחד.״ הוא התגאה.
״ מאוד מיוחד.״ גיחכתי והתחלתי לאכול מן האוכל.
״ זה היה טעים..״ החזקתי בבטני אחרי שסיימתי לאכול.
״ נצא?״ אמרתי וקמתי מן כסאי.
״ כן..״ הוא אמר ונעל אחריו את הבית.
נכנסנו אל המכונית והתחלנו את הנסיעה לכיוון המרפאה.

״ שלום קייט.״ הרופאה קיבלה את פנינו בברכה.
״ שלום.״ השבתי.
״ אז..מה קורה?״ היא שאלה בחיוך ומילאה פרטים במחשב.
״ אני בסדר..״ השבתי והיא חייכה.
״ טוב, אז בואי תשכבי ואני אבדוק אותך.״ היא אמרה ועליתי על מיטת הטיפולים.
״ הארי, תוכל למרוח את הג׳ל על הבטן בזמן שאני ממלאה כמה פרטים?״ היא פנתה אל הארי והארי הנהן כהסכמה.
היא הושיטה לו את הג׳ל והארי החל למרוח לי על הבטן.
״ זה קר..״ צחקקתי.
״ סיימת הארי?״ היא שאלה והארי הנהן והושיט לה חזרה את הג׳ל.
״ טוב, אז בואו נראה מה קורה שם בפנים.״ היא חייכה והחלה להזיז את המכשיר על הבטן.
״ טוב, אז הנה הידיים.״ היא הצביעה על הידיים, הרגשתי איך אושר ממלא אותי.
״ תראה הארי, יש לו או לה את השפתיים שלך.״ התרגשתי והארי חייך.
״ יש לו את העיניים שלך.״ הוא חייך וליטף את ידי.
״ אתם רוצים לדעת מה מין העובר?״ היא חייכה ואנחנו הנהנו בהתרגשות.
היא החלה להזיז קצת את המכשיר על הבטן ואז עצרה.
״ מזל טוב, יש לכם בת.״ היא חייכה והרגשתי צורך עז לצרוח מאושר.
״ תהיה לנו בת קטנה.״ הארי לחש ונישק את ראשי.
דמעות של אושר החלו לזלוג במורד פניי והארי מיהר למחות אותם.
״ אני לא מאמינה שתהיה לי בת קטנה.״ אמרתי בהתרגשות והרופאה הושיטה לי נייר על מנת לנקות את הג׳ל.
״ אני אוכל לקבל את התמונות?״ שאלתי.
״ כן, אני עכשיו אדפיס לך.״ היא אמרה והדפיסה את התמונות.
״ תודה רבה.״ אמרתי שהיא הושיטה לי את התמונות.
״ בבקשה. מזל טוב חמודים.״ היא אמרה וקמנו לדלת.
״ תודה רבה.״ אמרנו ויצאנו מן החדר הולכים לכיוון המכונית.
״ נייל הזמין אותנו עכשיו לעל האש אצלו.״ הארי אמר שעצרנו ברמזור.
״ אוקיי.״ אמרתי והוא הגביר מעט את הרדיו.
שיר שאני אוהבת של קולדפליי התנגן. הארי החל לזמזם את השיר ואני הצטרפתי אליו עד שהגענו לשלב שצרחנו את השיר במכונית.
הסתכלתי ימינה וראיתי זוג מבוגרים מסתכלים עלינו במבט לא מבין. גיחכתי לאור העובדה שהם רואים אותנו רוקדים כמו משוגעים.
״ תפסיק! אנשים מסתכלים.״ צחקקתי ועצרתי את הארי.
הוא הסתכל ימינה ונופף לשלום לזוג המבוגר והמשיך לנסוע.
״ נראה לי הם חשבו שאנחנו זוג משוגעים.״ התחלתי לצחוק והארי הצטרף אליי לצחוק.
החנינו בחניה הקרובה לביתו של נייל.
הדלת הייתה פתוחה וראינו את כל הבנים ובנות זוגם בבריכה ואת נייל עומד על יד האש.
״ שלום.״ אמרנו שנכנסנו.
״ שלום לזוג השנה.״ ליאם אמר וכולם גיחככו.
״ אני לא יכולה להיכנס לבריכה עם הבטן הגדולה שלי.״ התבכיינתי.
״ אויש נו, תכנסי כבר.״ זאין אמר והם התחילו להשפריץ עליי מים.
״ בסדר בסדר , אני אכנס עוד מעט.״ אמרתי ושכבתי במיטת השיזוף בזמן שהארי הלך לעזור לנייל באש.


תגובות (5)

יואו גם את רואה משטרת האופנה? חשבת שרק אני זאת תוכנית הורגת חחחחחחח
והפרק מושלםםםםם

22/07/2014 21:21

וואו את ממש כותבת יפה לדעתי זה סיפור ממש יפה קראתי אתמול ולא יכולתי להפסיק!
לפעמים יש טעויות פה ושם אבל זה בסדר גם אני עשיתי כאלה אחרי. שתסיימי את הסיפור פליז תעשי עונה שנייה! קראתי שאז תעשי סיפור על נייל האם תוכלי לעשות לאחר מכן סיפור על לואי טומלינסון ?

23/07/2014 12:07

וואו יש לך סיפור מדהים אני ממש אוהבת אותו.
אתמול קראתי את הכל מהתחלה ושמתי לב לכמה טעויות שיש.
1.יש לך לפעמים שגיאות כתיב אבל הן קטנות וזה בסדר את תשתפרי עם הזמן גם לי לפני שנתיים היו שגיאות כתיב נוראיות ועכשיו אני כותבת בדרך כלל ללא שגיאות.
2.חסרים לך תאורים של מקומות בהם וואן דרקשיין נמצאים הייתי ממליצה לך לעשות יותר תאורים גם של אנשים.
3.תנסי גם להעמיק את העלילה אצל דמויות אחרות או יותר נכון עלילת משנה נגיד אצל נייל והיילי או אלינור ולואי.
אל תביני לא נכון אני ממש מאוהבת בסיפור שלך ואני כל יום קוראת פרקים כתבתי את זה רק לטובתך ואת כמובן לא חייבת לעשות מה שאמרתי אבל אלו רק עצות לשיפור.
ועוד משהו את ממש חייבת לעשות עונה שתיים ואם תוכלי תעשי סיפור על לואי טומלינסון.

23/07/2014 12:19

מושלם תמשיכיייי

23/07/2014 13:45

זה סיפור מושלם תמשיכייייי

23/07/2014 17:32
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך