New life-סיפור על הארי פרק 27

lidor123 28/05/2014 1398 צפיות 5 תגובות

נכנסתי לחדרו של נייל וטרקתי בחוזקה את הדלת , נשענתי על הדלת , שמתי את הידיים על ראשי ואת ראשי שמתי בין ברכיי , בכיתי .
הוצאתי את הכל , כל הכעס, האכזבה,התסכול,כל מה שקרה עכשיו עם הארי .
״ קייט ? הכל בסדר ?״ נייל ניגש אליי
״ לא , אני מרגישה נבגדת , מרגישה מאוכזבת , מרגישה פגועה ״ אמרתי והבכי התגבר
״ היי , אני בטוח שהארי לא התכוון לכך , ואולי זה היה רק נראה שהוא מסתכל או מפלרטט במבט איתה ״ הוא ניסה להסביר , מה שיותר הרתיח את דמי .
״ למה אתה מגונן עליו ? הוא פלרטט איתה במבטים שלו , הוא הסתכל עלייה כמעט כל הארוחה , אני לא עיוורת , אני לא מדמיינת ואני לא ממציאה דברים כדי לריב ולמצוא תשומת לב , אני אוהבת את הארי , הוא הבן אדם הכי חשוב לי אבל ראיתי את זה , אני אשקר אם אגיד שלא ראיתי ״ צעקתי , מוציאה את כל מה שעל לבי .
נייל שתק , לא היה לו מה לומר כי ידע שאני צודקת , הוא לא אמר מילה , הוא פשוט התיישב על ידי וחיבק אותי חזק אליו , התפרקתי עליו , דמעותיי נפלו על חולצתו והרטיבו אותה , הוא ליטף את שיערי וחזר על המשפט ״יהיה בסדר , את תראי , אתם אוהבים אחד את השנייה ״ .
לבסוף נרדמתי על חזהו , הוא המשיך ללטף את שיערי והרים אותי למיטה , הוא כיסה אותי בשמיכה ונישק את ראשי , משאיר אותי לישון ויוצא מהחדר למסדרון שבו כולם היו .
-נקודת מבט של הארי-
שמעתי את קייט צועקת ובוכה .
נייל דיבר איתה , שמענו את כל השיחה .
״ היא נרדמה ״ נייל יצא מהחדר אחרי שעה שבה הם היו סגורים בחדר שלו
״ איך היא ?״ שאלתי מודאג
״ היא פגועה הארי , היא מאוכזבת , היא לא הפסיקה לבכות , היא אמרה שאתה הבן אדם הכי חשוב לה ושהיא אוהבת אותך אבל היא מרגישה נבגדת ״ נייל אמר בקול שקט
כל מה שעשיתי זה היה להחזיק בראשי ולהחליק לאט לאט על הקיר למצב ישיבה , לא ידעתי מה לעשות , הייתי אובד עצות.
בלי ששמתי לב , דמעה ברחה מעיניי והשאר לא איחרו לבוא .
בכיתי , פעם ראשונה שבכיתי בגלל מישהי , אני לא אחד כזה .
״ היי הארי , אל תבכה , אתה תראה שהכל יסתדר ואתם תשלימו הרי אתם אוהבים אחד את השנייה ״ אלינור באה אליי
״ תודה אלי , אבל אני לא חושב שקייט תסלח לי , אבל אני נשבע לך שלא פלרטטתי איתה במבט , הסתכלתי עליה פעם או פעמיים אבל הכוונה הייתה אחרת ממה שקייט חושבת .״ אמרתי לה
״ אני מבינה הארי , אבל היא פגועה תן לה כמה ימים לחשוב על זה , להיות לבד , תן לה להתפקס ״ היא אמרה לי ונישקה את ראשי וחזרה ללואי .
– נקודת מבט כללית –
שהתעוררתי ראיתי את נייל ישן על הספה , קמתי בשקט וניערתי את הכתף שלו ״ נייל , נייל קום ״ לחשתי לו בשקט
״ קייט , התעוררת ״ הוא גיחך
״ כן , קום תשן במיטה אל תישן על הספה ״ אמרתי לו מורידה את השמיכה מעליו .
הוא קם לאט והתקדם למיטה , ונרדם אחרי כמה דקות .
לא יכלתי יותר להירדם , השעה הייתה 3 לפנות בוקר אז התיישבתי בספה וראיתי טלוויזיה .
לא היו תוכניות מעניינות אז החלטתי לצאת טיפה למסדרון הקומה , שעברתי על יד החדר של הארי שמעתי קול של בכי והתייפחויות .
הצמדתי את אוזני אל דלתו והקשבתי בשקט , שמעתי אותו בוכה , אף פעם לא שמעתי את הארי בוכה , זה חדש לי .
החלקתי נגד הדלת והתיישבתי על הרצפה , מקשיבה בשקט לקולות הבכי שלו , בלי ששמתי לב דמעות התחילו להרטיב את חולצת הפיג׳מה שלי .
״ קייט ? זאת את ?״ שמעתי פתאום את הקול של הארי קורא לי מהצד השני של הדלת .
שתקתי , לא רציתי לדבר , לא רציתי שהוא יידע שאני מקשיבה ובוכה , לא עניתי והלכתי בשקט לחדרו של נייל סוגרת אחריי את הדלת .
——
״ קייט , קומי אנחנו הולכים לארוחת בוקר ״ שמעתי את הקול של נייל מעליי .
״ הממ .. מה השעה ? ״ שאלתי משפשפת את עיניי בעייפות
״ 10 בבוקר ״ הוא חייך והזדקפתי
״ נרדמתי בספה , איך הגעתי למיטה ?״ שאלתי מגחכת
״ קמתי בחמש לפנות בוקר וראיתי אותך על הספה אז הרמתי אותך למיטה ״ הוא גיחך וחיבקתי אותו חזק
״ תתארגני , כולם מחכים ״ הוא אמר ויצא מהחדר
התארגנתי במהירות , לבשתי שורט וחולצת טריקו , נעלתי כפכפים , סידרתי את השיער , התאפרתי ואחרי רבע שעה בערך הייתי מוכנה .
״ סוף סוף ״ זאין אמר מיואש
״ אני רעב ״ לואי אמר והחזיק את בטנו
״ אל תדאג אתה לא תמות מרעב ״ אמרתי בחיוך
״ אוו , התגעגענו לחיוך הזה ״ כל הבנים אמרו ביחד אחרי שראו שאתמול כל הערב בכיתי .
״ אני אוהבת אותכם ״ אמרתי והם חיבקו אותי חיבוק קבוצתי
״ אממ .. איפה הארי ?״ שאלתי את הבנים שראיתי שהארי לא איתם
״ בחדר , הוא אמר שיבוא יותר מאוחר ״ זאין אמר והסתכל לכיוון חדרו של הארי.
ירדנו לחדר האוכל וכל אחד לקח צלחת עם מה שהוא רוצה והתיישבנו לאכול .
״ בוקר ..״ שמענו את הארי אומר לנו , הוא היה נראה נורא , העיניים שלו היו אדומות ונפוחות , האף היה שלו היה אדום , והקול שלו היה עייף , מבואס , היה נראה שהוא דיי בדיכאון .
איך ששמעתי את קולו של הארי החיוך שהיה על פניי נמחק .
לא יכלתי להסתכל עליו , היה לי קשה מדי להסתכל עליו ולומר לו ׳בוקר טוב׳ .
הוא התיישב ליד פרי שישבה על ידי .
״ אממ , אני .. הולכת ל.. חדר ״ אמרתי וקמתי ממושבי והתקדמתי למעליות .
נכנסתי למעלית ועמד בתוכה גבר שנראה בשנות ה-30 לחייו .
נכנסתי ולחצתי על הקומה , הגבר לא הוריד את עיניו ממני , הרגשתי איך הוא סוקר אותי מכף רגל ועד ראש.
הוא התחיל להתקרב אליי , פחדתי .
הגענו לקומה שהייתי צריכה לרדת בה והוא לא נתן לי , הוא לחץ שוב על קומת הכניסה והמעלית שוב ירדה .
הוא התחיל להתקרב יותר , הרגשתי את הידיים שלו נוגעות בי .
״ תעיף את הידיים שלך ממני ״ צעקתי והעפתי את הידיים שלו ממני
״ את יודעת שאת יפה ?״ הוא שאל אותי
״ כן אני יודעת עכשיו תעזוב אותי !״ צעקתי , הרגשתי את הדמעות מאיימות לצאת .
הוא המשיך לגעת בי , הוא השחיל את ידיו מתחת לחולצתי , לא הצלחתי להתנגד , הוא היה חזק ממני , גדול ממני ואני לידו קטנה וחלשה .
הוא התחיל לנשק את הצוואר שלי , התנגדתי אבל הוא החזיק אותי חזק שלא יכלתי להזיז את הידיים .
—-
״ אוו סוף סוף הגיעה המעלית ״ שמעתי קול מוכר אומר בדיוק שנפתחה המעלית על קומת הכניסה .
הסתכלתי הצידה וראיתי את הגב של הארי לכיווני ,״ הא..הארי תעזור לי ״ אמרתי בקול שקט אבל הארי שמע כי הוא הסתובב .
״ קייט ? ״ הוא צעק ונכנס למעלית מעיף מעליי את הבחור .
הוא נתן לו בוקס בבטן והבחור החזיר להארי .
״ די ! הארי מספיק ״ אמרתי והארי הפסיק
״ את בסדר ? הוא עשה לך משהו ?״ הוא שאל לחוץ
״ הוא התקרב אליי ואז התחיל לנשק אותי , אם המעלית לא הייתה נפתחת הוא היה גם מפשיט אותי ״ אמרתי והדמעות התפרצו
הארי לא אמר כלום הוא רק קירב אותי אליו , ״ מצטערת הארי , אני מודה לך על זה שהצלת אותי אבל אני לא מסוגלת לחבק אותך עדיין ״ אמרתי מתנתקת ממנו .
״ לאיפה נעלמת הארי ?״ פתאום שמענו את קולות הבנים
״ אממ הייתי פה , חיכיתי למעלית ״ הוא אמר להם שהם הגיעו
״ קייט ? לא אמרת שאת עולה לחדר ?״ זאין שאל אותי לא מבין מה אני עושה עם הארי במעלית
״ אממ .. אני יכולה להגיד שאם הארי לא היה מחכה למעלית , אז הייתי נאנסת על ידי גבר זר .״ אמרתי וכולם עמדו בפה פתוח מהלם .
״ את בסדר ?״ הבנות באו אליי ישר וחיבקו אותי חזק והבנים אחריהן .
״ אני בסדר ..״ אמרתי מחייכת חיוך שייראה אמיתי .
—-
״ בואי נלך לחדר ״ נייל בא אליי שהגענו לקומה ושנינו נכנסנו לחדר .
״ אני נכנסת להתקלח ״ אמרתי לנייל שישב וצפה במשחק כדורגל
״ טוב , אני פה ״ הוא אמר מחייך חיוך רחב
אחרי מקלחת של רבע שעה , שבה הורדתי את כל הזוהמה שהגבר הזה השאיר עליי , הדמעות שלי התערבבו יחד עם המים והמחשבות לא הפסיקו .
יצאתי מהמקלחת עם פיג׳מה , שיערי מסודר בצמה .
התיישבתי ליד נייל ושמתי עליו ראש , ״ מה אתה רואה ?״ שאלתי אותו
״ כדורגל ״ הוא חייך
״ אוף , אני הולכת לחדר של אחת הבנות ״ אמרתי וקמתי מהמיטה
״ חכי אני גם אבוא ״ הוא אמר וקם גם הוא מהמיטה.


תגובות (5)

תמשיכי מושלם!

28/05/2014 16:31

מושלםםם תמשיכייי

28/05/2014 17:15

תמשיכי

28/05/2014 18:01

למרות שלא קראתי את הכול הפרקים ..מאוד אהבתי..
הייתי מסוקרנת :)
מאוד יפה !
תמשיכי:)
נ.ב. אני מתחילה לקרוא מהתחלה !

28/05/2014 18:30

    קראתי ומאוד אהבתי!

    28/05/2014 21:38
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך