A-188
מקווה שאהבתם , מעל שבע + תגובות ממשיכה :-)

Live My Life – פרק 24 (1D + JB)

A-188 28/02/2013 1041 צפיות 11 תגובות
מקווה שאהבתם , מעל שבע + תגובות ממשיכה :-)

לונדון-

-נקודת מבט לואי-

"נייל יהיה בסדר , תרגע " פקדתי על נייל אבל מפי זה נשמע כמו שקר , אפילו אני לא בטוח במה שיקרה .
הוא בכה , בחיים שלי לא ראיתי את נייל בוכה ככה , בוכה בכי קורע לב , אני כול כך מרחם עליו , אני לא יכול לראות אותו ככה בוכה .

-כעבור ארבע שעות-

ישבנו אני , נייל , הארי , בריט ושובל מחוץ לחדר שבו שכבה אור , כול השאר הלכו , ליאם חזר עם דילן ורום לבית כדי לטפל בזאין .
אור (לילוש) חזרה אל הבית שלה , היא לא הרגישה כול כך טוב להיות הרבה בין קירות בית החולים זה עשה לה רע והיא הבטיחה שהיא תבוא לבקר מאוחר יותר .
הרופאים עדיין לא יוצאים ומעדכנים אותנו , אבל אנחנו יודעים דבר אחד , היא חיה .
השקט השתלט עלינו , לא היה לנו על מה לדבר , הכול שקט ושומם , רק אנשים שעוברים במסדרון , רופאים ואחיות , הפרו את השקט .
אבל חוץ מזה , הכול שקט , ביקשנו להעביר אותה למחלקה פרטית , כדי שלא יפריעו לה או יצטרכו פתאום להוציאה אותה מהחדר שלה .
תיקתוק השעון הפר את השלווה , כולם מכונסים במחשבותיהם , כולם שקועים בעצמם .
שמענו רעש צעדים , כולם הפנו את מבטם אל עבר הכניסה למסדרון .
ראינו את אביה ואת ג׳סטין נכנסים ביחד אל המסדרון ומתקדמים לעברינו , כמו מאיזה סצנה מסרט רומנטי , הם זוג מושלם לפי דעתי ואני שמח שהם לא נפרדו בסוף .
בריט ושובל קמו לחבק את אביה , ואני והארי קמנו להגיד שלום לג׳סטין .
ג׳סטין התיישב ליד נייל ותפח לו על הכתף , ״הכול יהיה בסדר אחי ״ אמר לו ואביה התיישבה מצידו השני .
״הכול יהיה בסדר״ אמרה וניסתה לנחם את נייל וגם אותה ביחד .

-נקודת מבט זאין –

רום ודילן ישבו איתי בחדר וראיתי סרט , זה עול כך מעצבן שכולם שמה בבית החולים ואני תקוע פה עם רגל שבורה .
הבטתי על רום ודילן אחי שישבו מחובקים בספה שלצד הקיר והביטו בסרט .
איך זה שאחי הקטן מוצא אהבה עם בחורה כזאת יפה , ואני ? בודד .
ברגע שהרגל שלי תבריא אני ילך לנסות למצוא חברה .
אני חייב .

-נקודת מבט רום –

אני ודילן ישבנו לראות סרט ביחד עם זאין, כשהיינו בבית החולים ואמרו שג׳סטין ואביה באים מארה״ב ללונדון ברחתי מהר הביתה , לא בגלל הרגשות שלי , בגלל הבושה , זה יותר ממביך .
״בייבי מה יש ?״ שאל דילן בשקט בעוד אני מניחה את ראשי על כתפו החסונה .
״שום דבר״ מלמלתי בחיוך ונשקתי קלות ללחיו .
הוא הזיז את פניי בערת ידיו ונשק לשפתיי , ״אני אוהב אותך ״ אמר והדגיש כול מילה כאילו נחוץ לו שאני ידע את זה.
״אני אוהבת אותך ״ אמרתי לו והתכוונתי לכול אות אות ומילה , ולכול הבהרה .

-נקודת מבט בריטני –

ישבנו כולנו בחדר ההמתנה והמתנו שרופא או אפילו אחות יצאו וייתנו לנו תשובה או תוצאות של משהו , של כול דבר , רק שנדע מה קורה .
לפתע רופא יצא מהחדר של אור , הוא לבש לגופו חלוק לבן ארוך , ועל קצה אפו משקפיים .
נייל קם במהירות ממקומו , ״יש חדשות טובות ?״ שאל נייל לחוץ וג׳סטין קם לעמוד לידו .
״לצערי יש בידי חדשות טובות וחדשות רעות ״ אמר הדוקטור , ״עם מה אתה רוצה שאני יתחיל ? ״ הוסיף על דבריו ושאל את נייל .
״עם החדשות הטובות ״ אמר נייל בלי לחשוב פעמיים .
״אז ככה … היא חיה והיא במצב יציב , היא לא שברה שום דבר , היה לה רק דימום פנימי והצלחנו להשתלט על זה ועכשיו הכול טוב״ אמר הרופא בחיוך שירד אחרי שניה .
״והחדשות הרעות ?״ שאל ג׳סטין שהבין של נייל קשה לשאול את הרופא בעצמו .
״החדשות הרעות הן , כשהמכונית התנגשה בה זה גרם לזעזוע מוח קשה הדרגה של 5-7 , שזה חמור ״ אמר הרופא במבט שלא מסגיר דבר .
״אבל אמרת שהיא חיה !״ התפרצה לשיחה אביה שישבה עד עכשיו במד בשקט מקשיבה המגיעה לדבריו של הרופא .
״היא חיה , אבל היא אבדה את הזיכרון ואיננו יודעים אם זה לטווח הקצר או הארוך״ אמר הדוקטור .
״מה!?!?!״ כולנו צעקנו ביחד המומים .


תגובות (11)

תמשיכיי!!!

28/02/2013 07:41

תמשיכיייייייי מהמםםםםםםםם

28/02/2013 07:41

כשלשירז אבד הזיכרון לא ידעתי איך לעשות את זה מותח ואז הקפצת לי את הלב!!!!!!!!!!!!!!!!
די נו תמשיכי זה מושלם (:

28/02/2013 07:44

תמשיכי!!!!!!

28/02/2013 07:54

זה מושלםם!!
תמשיככי ♥♥

28/02/2013 08:10

קראת שאמרתי שאני נחשבת שתי תגובות?
אז הנה השניה

28/02/2013 08:12

אביה תעלי את נעדרת !!!

28/02/2013 08:21

תמשייכייי

28/02/2013 09:58

היוש אביה! זוכרת אותי…? חחח
אני רוצה לומר לך שיש לך סיפורים מהממים!!! כמוך…
אז תמשיכי זה פשוט מהמם!!!

28/02/2013 10:55

תמשיכי!#@

28/02/2013 12:45

תמשיכיי :)

01/03/2013 08:48
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך