Live My Life – פרק 14 (1D + JB)
-נקודת מבט רום-
קרני השמש ליטפו את עורי שהתחיל להשחים ולהשתזף , הורדתי מעל ראשי את הכובע התרכיז שלבשתי , ואת משקפי השמש
הרמתי מעייני והנחתי אותן על ראשי כמו קשת שיער .
זאין ישב לידי וזמזם אל מילות השיר LWWY , והביט מסביבו על כולם .
ישרתי את מבטי אל עבר הים הכחול והמרגיע , אביה וג'סטין עמדו על קו החוף מחובקים וצוחקים .
הצחוק של ג'סטין משך את תשומת לבי , החיוך שעל פניו כול כך יפה והעניים שלו ברקו מרחוק .
'רום ? מה את חושבת ? תוציאי את ה מהראש שלך ! ' אמרתי לעצמי ומהר הסטתי את מבטי מהם , משום מה לראות אותם
ככה מחובקים גרם לי לצביטה קטנה בלב .
זאין ככול הנראה הבחין לאן אני מסתכל , "אל תתאמצי אפילו" אמר והפסיק לשיר .
"על מה אתה מדבר?" שאלתי פני תמימה .
תמיד זאין ראה באמת מה אני מרגישה , והוא יודע לקרוא את המחשבות שלי רק מלהביט מבט חטוף בפניי .
"אני לא מחבבת את ג'סטין , אם לזה אתה מתכוון" אמרתי בקול עוקצני .
"נכון , את לא מחבבת" אמר כאילו הוא מצווה עלי לא לחבב אותו .
'רום תפסיקי לדבר שטויות , את לא מחבבת , אפילו לא טיפה , תוציאי את המחשבות המטומטם האלה מהראש שלך , זה בגלל השמש' .
"אני חושבת שהספיק לי להיום" אמרתי וקמתי מהמגבת שעליה שכתבתי .
זאין נאנח ונשאר במקומו , התקדמתי אל עבר נייל ואור שלא הפסיקו להתנשק לרגע .
"נייל , אתה יכול להקפיץ אותי הביתה ?" שאלתי אותו .
"כן" אמר והתנתק מאור , "אני עוד מעט חוזר אהובתי" אמר לה ושנינו הלכנו לכיוון הרכב שלו .
-נקודת מבט בריטני-
"הארי , די !!" צחקתי בעוד הוא מדגדג אותי , "די , זה מדגדג" צחקתי בקול .
"זה בגלל שאני אוהב אותך" אמר והמשיך לדגדג אותי .
"די כבר!!" צחקתי ונתתי לו מכה קטנה בכתף , "אווץ' " אמר בציניות ותפס את הכתף בדרמטיות .
"אפשר נשיקה שתרפא את המכה?" שאל הקול ילדותי ועשה פאפי פייס .
"ברור שאתה יכול" אמרתי והתקרבתי לנשק אותו , השפתיים שלנו נגעו והרגשתי את ידיו תופסות בפניי .
"אני אוהב אותך" מלמל בין הנשיקות .
"אני לא" אמרתי צוחקת ונתתי לו נשיקה קצרה על שפתיו , הוא עשה פני נעלב .
"עכשיו את תשלמי על זה !" צחקק והתחיל במתקפת דגדוגים נוספת .
-נקודת מבט שירז –
"אני פשוט לא מאמינה שטום עשה את זה , אחרי כול מה שקרה במועדון !" אמרתי נרגזת , ופז וג'מה גיחכו מעט .
"כנראה שהוא עדיין אוהב אותך" אמרה פז בחיוך והמשיכה להסתמס עם החבר שלה .
"אוהב בתחת שלי , אם הוא היה אוהב הוא לא היה מנשק את הפרחה הבלונדינית הזאת" אמרתי להן והן פרצו בצחוק .
"זה לא מצחיק" אמרתי ונסחפתי אל הצחוק שלהן , צחוק מידבק שאתה לא יכול שלא להצטרף לצחוק המשגע שלהן .
"פשוט תניחי לזה , זה נגמר" אמרה ג'מה .
"צודקת , זה נגמר , והיום בערב נלך למועדון ונכיר חתיכים " אמרתי מרוצה מעצמי ובחיוך מנצח .
"זאת האחות שלי !!" צחקה ג'מה .
"אבל מה אני ילבש ?" הרהרתי בקול , וג'מה ופז פרצו בצחוק מתגלגל שוב .
-שמונה בערב –
התארגנו לצאת למועדון כולנו , הבנים והחברות שלהם חזרו אל הבית שלהם , ואני וג'מה הלכנו אל הבית שלנו .
לבשתי שמלה בצבע כחול כהה , ולרגלי נעלתי נעלי עקב חצי מגף גבוהות בצבע בז' .
לשפתיי מרחתי אודם ורדרד , והשפרצתי כמה שפריצים מהבוש של ליידי מליון .
"קדימה הבנים כבר במועדון" צעקה ג'מה מחדרה ובאה אל חדרי .
"איך אני נראית?" שאלתי אותה ועשיתי סיבוב במקומי .
"מדהים , איך אני נראית ?" שאלה ועשתה סיבוב גם היא .
היא לבשה מכנס שחור , מחוך תחרה שחור , נעלי עקב שחורות ורודות חזקות , ולראשה שמה כובע שחור וורוד .
"מושלם" אמרתי לה ויצאנו מחדרי .
התקדמנו אל דלת הכניסה , יצאנו מהבית , ג'מה נעלה ושמה את המפתח במקומו הקבוע מתחת לשטיחון הכניסה .
ויצאנו אל עבר המועדון שקבענו בו יחד עם הבנים והחברות שלהם .
-נקודת מבט אור-
לבשתי שמלה ורודה וחגורה שחורה במותניים , לרגליי נעלתי נעלי עקב סירה שחורות גבוהות.
לשפתיי מרחתי אודם ורדרד , והשפרצתי על צווארי כמה שפריצים של בושם נעים .
"זה בסדר ככה?" שאלה אביה נכנסת לחדרי , היא לבושה מהמם .
שמלה כחולה כהה , עם עיטורי כסף במחוך , לרגלה נעלי עקב שחורות גבוהות .
"זה מושלם" חייכתי אליה , וגם בריט נכנסה לחדר .
היא לבשה שמלה ורודה חלשה , ונעלי עקב שחורות גבוהות .
"מוכנות ללכת ? ג'סטין וליאם באו לאסוף אותנו , שובל מחכה בסלון" אמרה בריט .
יצאנו אחריה אל הסלון ושמה ראינו את שובל מחויכת , לבושה בשמלה בצבע תרכיז נעלים תואמות ואקססוריז תואם .
-במעדון-
נכנסנו אל המועדון , ג'סטין יש משך את אביה אל רחבת הריקודים , לואי משך את אור (לילוש) אחריו גם הם אל רחבת הריקודים הגדולה .
ליאם ושובל נעלמו איפה שהוא בין ההמון , שירז וג'מה הלכו אל הבר בתירוץ להשתכר , אבל הם רק רצו לדבר עם חתיכים שישבו שמה .
זאין הלך ישר לבר להשתכר כרגיל , ורום נעלמה איפה שהוא ברחבה עם אביה ג'סטין לואי ואור .
"קדימה בייב , בואי לרקוד" אמר נייל ומשך אותי גם אני לאזור שכולם רקדו בו .
-נקודת מבט שירז-
אני וג'מה הלכנו לבר והתיישבנו ליד חבורת חתיכים , ג'מה לא הפסיקה להגניב מבטים .
"מה להביא ליפיופות כמוכן ?" שאל הברמן וחייך אלינו , "שתי כוסות וודקה , עלינו" אמר אחד מהחבורה של החתיכים .
הוא קרץ לג'מה שהסמיקה ברמות .
הברמן הביא לנו שתי כוסות של וודקה עם קרח .
לגמתי חצי מהכוס בשלוק אחד , האלכוהול שזרם בגרוני נתן הרגשה כול כך טובה , אני חייבת לשכוח מטום .
הבחור שקרץ לג'מה ניגש אלינו עם עוד שניים מהחברים שלו משני צדדיו .
"אני טיי" אמר לג'מה שחייכה בביישנות , "ג'מה" אמרה לאחר שנשמה נשימה עמוקה , "שירז" אמרתי אחריה וחייכתי .
טיי וג'מה הלכו לשבת לבד , ואני נשארתי עם שתיים מהחברים שלו .
"אני קונור " אמר הבלונדיני , "ואני דין" אמר זה עם השיער השחור והעניים הירוקות חלשות .
"ובגלל שלך יש חברה , אני לוקח את שירז לרקוד" אמר דין והושיט את ידו , "אין לי חברה" אמר
קונור מוחה .
"אני יודע , אבל אני שמתי עליה עין ראשון" אמר דין צוחק ומשך אותי אחריו אל רחבת הריקודים .
-נקודת מבט שובל-
רקדנו ברחבת ריקודים , ליאם עשה כול מני תנועות מצחיקות ואני לא הפסקתי לצחוק .
"נאט קצת את הקצב חברים" שמעתי את קולו של הדי ג'י ברקע , והמוזיקה התחלפה לשיר אטי ושקט .
ליאם הושיט את ידו ואני אחזתי בה , עמדנו קרוב אחד אל השני ורקדנו ביחד סלואו .
"אני אוהב אותך" אמר כשהנחתי את ראשי על החזה שלו , "אני אוהבת אותך יותר" אמרתי וחייכתי חיוך קטן .
רקדנו לכול אורך השיר צמוד והגנבנו נשיקה או שתיים , השיר נגמר והתחלף למוזיקת סלסה .
"אז מי יודע לרקוד סלסה ?" שמענו את קולו של הדי ג'י מבעד למיקרופון והקהל הריע .
כולם זזו לצדדים עד שנוצר מעגל ריק באמצע , "קדימה זאין !!" צעק לואי ודחף אותו לרחבת הריקודים .
כולם מחאו כפיים והשתוללו וצעקו בשמו של זאין .
"הופה , זאין מאליק ברחבה!!" אמר הדי ג'י בקול שמח , "עכשיו האם יש בת זוג שמוכנה לרקוד איתו ?" שאל .
"קדימה אביה !!" צעק נייל ודחף אותה למרכז הרחבה ליד זאין .
" אני לא יכולה לרקוד " סימנה לאור בידה , "קדימה את יכולה !" אמרה לה אור מעודדת אותה .
השיר השהיה ברקע התחלף לשיר סלסה קצבי יותר .
אביה וזאין התחילו לרקוד צמוד , ובתנועות חדות , בחיים שלי לא ראיתי ריקוד כזה מדהים , הם זזו בתיאום מושלם .
כאילו הם משלימים אחד את השני , התנועות חלקות ויפות .
לפתע ג'סטין התפרץ לרחבה , שמבט עצבני בעיניו .
תגובות (8)
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
מושלמייייייייייייייייייי
מאוהבת מאוהבת מאוהבת בסיפורים שלךךךךךךךך
ובך גם :)
חחחחח תמשיכי מהר מהר
וגם את נעדרת אני במתחחחחחחחחח
^-^
יאו מהמם תמשיכייייי ותמשיכי גם את נעדרת פליזזזזזזז ((:
תודה נסיכותת שליי התגובות שלכן עושות לי את היום , הפרק הבא של נעדרת יעלה בקרוב D:
מהמםם!!<3
תמשיכי<3<3
מושלםםםםם! תמשיכי!
תמשיכי
תמשייייכיכיכיכיכיכיכייכיכי
המשך נסיכה