A-188
מקווה שאהבתם , תגיבו *~*

מה שאביה (אני חחחח ) לבשה לים - http://www.polyvore.com/untitled_31/set?id=72348518
מה ששירז (הנסיכה שלי ) לבשה לים - http://www.polyvore.com/cgi/set?id=72350841
מה שאור (לילוש) (החמדמדונת ^.^ ) לבשה לים - http://www.polyvore.com/untitled_36/set?id=72350369
מה שאור (היפה שלי) לבשה לים - http://www.polyvore.com/untitled_35/set?id=72350003
מה ששובל (החיים שלי) לבשה לים - http://www.polyvore.com/untitled_34/set?id=72349484
מה שרום (היפיופה) לבשה לים - http://www.polyvore.com/untitled_33/set?id=72349220
מה שפז (המדהימה ) לבשה לים - http://www.polyvore.com/untitled_32/set?id=72348752
מה שבריט (המושלמת) לבשה לים - http://www.polyvore.com/untitled_30/set?id=72348195

Live My Life – פרק 12 (1D + JB)

A-188 14/02/2013 1322 צפיות 9 תגובות
מקווה שאהבתם , תגיבו *~*

מה שאביה (אני חחחח ) לבשה לים - http://www.polyvore.com/untitled_31/set?id=72348518
מה ששירז (הנסיכה שלי ) לבשה לים - http://www.polyvore.com/cgi/set?id=72350841
מה שאור (לילוש) (החמדמדונת ^.^ ) לבשה לים - http://www.polyvore.com/untitled_36/set?id=72350369
מה שאור (היפה שלי) לבשה לים - http://www.polyvore.com/untitled_35/set?id=72350003
מה ששובל (החיים שלי) לבשה לים - http://www.polyvore.com/untitled_34/set?id=72349484
מה שרום (היפיופה) לבשה לים - http://www.polyvore.com/untitled_33/set?id=72349220
מה שפז (המדהימה ) לבשה לים - http://www.polyvore.com/untitled_32/set?id=72348752
מה שבריט (המושלמת) לבשה לים - http://www.polyvore.com/untitled_30/set?id=72348195

-נקודת מבט שירז-

אחרי שדיברתי עם ג'מה בפלאפון נסעתי אליה לבית .
ישבנו ביחד בסלון מכורבלת מתחת לשמיכת פוך חמה , וצפינו בסרט קומדיה למרות שלא ממש התעמקנו בו .
"ג'מה מה אני יעשה עכשיו ?" שאלתי אותה והנחתי את ראשי על כתפה התומכת .
"דבר ראשון תשכחי מטום , הוא לא שווה את זה , ודבר שני מחר נלך להכיר חתיכים " אמרה מרוצה .
"אני לא חושבת שאני מוכנה כבר להכיר אנשים אחרים" אמרתי לה , "אני עדיין מרגישה משהו אל טום" הוספתי על דבריי .
"את מרגישה אליו שנאה , ואת מוכנה סמכי על אחותך , מחר נלך לים ונכיר בנים חמודים , גם לי חסר קצת זוגיות בחיים" צחקה .
"תודה אחותי , באמת שאין עלייך" אמרתי לה וחיבקתי אותה , "לא סייסטר , אין עלינו" אמרה וחיבקה אותי בחזרה .

-נקודת מבט נייל-

כול הערב חיכיתי שרום תחזור מהדייט שלה עם זאין , אני לא מאמין שהיא יצאה אתו לדייט .
הוא גדול ממנה , אני לא מוכן לקשר הזה , כשהיא תבוא אני אשאל אותה מה פשר כול השקר שלהם .
הרי זה לא הגיוני רק לפני כמה ימים הם רבו .
אור הלכה בערך אחרי חצי שעה שהחלטתי לחכות להם , היא כול כך יפה , אני לא מאמין שזכיתי בחברה כזאת מדהימה .
"היי אחי , למי אתה מחכה ?" שמעתי את הקול של ג'סטין .
הבטתי לכיוונו הוא בדיוק ירד במדרגות לכיווני לבוש בטרנינג שחור של אדידס .
"לרום וזאין , שיחזרו מהדייט" אמרתי וכיבתי את הטלוויזיה הדלוקה .
"אחי , הילדה בת 16 וחצי , תן לה להנות מהחיים זה בסך הכול דייט , זה לא שהם הודיעו לך שהם מתחתנים" אמר ג'סטין .
הוא נכנס למטבח וחזר אחרי רגע עם חטיף גדול , "אחי אני אוהב אותך" אמרתי לו וחטפתי את השקית צ'יפס שבידו .
"התכוונתי לאכול את זה" אמר בצניות וצחק , הוא התיישב לידי והתחלנו לאכול מהחטיף .
"אז איך הקשר עם אביה?" שאלתי אותו , לסחוט קצת פרטים .
"מעולה , היא מדהימה , בחיים לא היה לי קשר כזה עם בחורה , אף פעם לא התאהבתי ככה בבחורה כול כך מהר" אמר .
"אתה מאוהב אחי ?" שאלתי אותו ודחפתי לפי ערמת צ'יפס .
"תזהר לא להיחנק " צחק , "וכן אני חושב שאני מפתח אליה רגשות" אמר לי .
"ואתה , איך הקשר עם אור ?" שאל אותי ולקח גם הוא קצת מהצ'יפס .
"מדהים , אור היא בחורה מדהימה , אני מאוהב בה , ובמגע שלה , ובנשיקות הרכות שלה , ובעניים החולמניות שלה" אמרתי לו .
"ואו אחי , יותר מידי פרטים" אמר ושנינו התחלנו לצחוק .
"מה אתם עושים ערים ?" שמעתי את הקול הישנוני של לואי , הוא ירד במדרגות ובא לשבת לידנו .
"אני מחכה לזאין ורום " אמרתי לו , "אני לא נרדם אז אני מחכה עם נייל" אמר ג'סטין ללואי שעוד שנייה נרדם על הספה .
"אה " מלמל ונשכב על הספה השנייה כדי לישון , "דביל אחד לך למיטה" צחק ג'סטין ונתן לו בראש כרית .
"אני לא יכול , הארי ראה סרט מפחיד והוא פחד לישון לבד אז הוא בא לישון איתי" אמר לואי והתהפך על הספה שהראש לכיוננו .
"והוא זז כול כך הרבה" אמר לואי ושם מתחת לראשו כרית .
אני וג'סטין צחקנו , שמעתי רעשים של מכונית מחנה , ואז דלת הבית נפתחה .

-נקודת מבט רום –

נכנסו אל הבית ומצאנו את לואי ישן על ספה אחת , ואת נייל וג'סטין על הספה השנייה מסתכלים לכיווננו .
"אוי וי" אמר זאין בשקט .
התאפקתי לא לצחוק , זה הולך להיות עכשיו כול כך מצחיק , תפסתי בידו של זאין כדי לעצבן קצת את נייל .
"מה את עושה ?" נרתע זאין אך בכול זאת החזיק את ידי , "שש תזרום" אמרתי לו בשקט ונייל בא אלינו בריצה , ג'סטין נקרע מצחוק על הספה .
"למה עד שעה כזאת ?" שאל נייל עצבני .
"היה פקקים" שיקר זאין , "פקקים באהבה שלנו" אמרתי ועצרתי את הצחוק מלהתפרץ .
נייל ניהיה אדום וכעס השתקף בענייו , זאין עוד שנייה התעלף .
הסתכלתי על ג'סטין שנקרע מצחוק , ועל לואי שהתעורר והצטרף אל הצחוק של ג'סטין .
"אתה כול כך מת זאין" אמר נייל עצבני , "רום תעלי מיד לחדר" פקד עלי נייל .
"אוקי " אמרתי במבט מבואס , נסיתי כמה שיותר לבלום את הצחוק שגאה בי , "זאין אני מחכה לך במיטה" אמרתי וקרצתי לזאין .
"אלוהים אדירים " מלמל ושם את ידו על פניו , "זה לא מה שאתה חושב" אמר זאין לנייל שעוד שנייה פיצץ אותו מכות .
עליתי במהירות לחדרי ונתתי לצחוק להתפרץ שהייתי מחוץ לטווח שמיעה , הם כאלה סתומים , מלמלתי לעצמי .

-נקודת מבט זאין-

"אני נשבע לך , לא עשינו כלום !" אמרתי לנייל שעוד שנייה רצח אותי .
רום כול כך הולכת לשלם על זה , אני לא מאמין שהמצאתי סיפור מטורף כזה .
"בבקשה תגיד לי שרום עדיין בתולה" אמר נייל עצבני ורותח מכעס ועצבים .
"אני לא יודע" אמרתי לו והמבט העצבני של נייל החמיר למבט רצחני , "לא עשיתי כלום!!" אמרתי , "היא בתולה !!" אמרתי לו .
"אני לא מאמין שאתה יוצא עם אחותי , ועוד עם נערה בת 16 וחצי" אמר נייל שכמעט התעלף .
הוא הלך לשבת בספה ליד ג'סטין שלא הפסיק לצחוק לרגע , וגם לואי שנקרע מצחוק .
"טוב די חברים , שניהם ילדים גדולים והם יעשו מה שהם רוצים" אמר לואי שרק רצה ללכת לישון .
"אתה צודק" אמר לבסוף נייל ונראה שהוא נרגע קצת .
"רגע מה?" שאלתי והתחלתי לגחך מעט , "אתה מוותר לי ?" שאלתי אותו קצת מופתע .
"כן , צריך לחיות כול עוד אנחנו צעירים" אמר והתחיל לזמזם את השיר LWWY .
נשמתי לרווחה , הכול בסדר .

-נקודת מבט שובל-

נשארתי לישון אצל הבנות , בריט הלכה לישון בחדרה וגם אור הלכה לישון בחדר שלה , אני נשארתי לישון עם אביה .
האייפון שלי רטט , יצאתי בשקט מהמיטה כדי לא להעיר את אביה והלכתי אל הסלון לענות לשיחה .
-"הלו?" עניתי בקול חצי ישנוני לשיחה , אפילו לא טרחתי לבדוק מי מתקשר .
-"אהבה שלי" שמעתי את קולו של ליאם שהעיר אותי בשנייה , וגרם ללב שלי לדפוק בעוצמה חזקה .
-"כן נסיך שלי ?" שאלתי טיפה משועשעת .
– " אני לא מצליח לישון , את מפריעה לי " אמר לי , מפריעה ? מה זאת אומרת מפריעה ?
-"איך אני מפריעה לך בדיוק ?" שאלתי אותו לא כול כך מבינה .
-"את לא עוזבת לי את המחשבות " אמר בנימה רומנטית .
-"אני אוהבת אותך אתה יודע?" אמרתי לו טיפה משועשעת .
-"אני אוהבת אותך , לא אני לא אוהב אני מאוהב בך" אמר , "אני רוצה לנשק אותך עכשיו " הוסיף על דבריו .
-"אתה תצטרך לחכות למחר" אמרתי לו וצחקתי מעט .
-"טוב אז אני הולך לישון , כדי שמחר יגיע במהירות" אמר לי .
-"לילה טוב ליאם" אמרתי בשקט כדי לא להעיר את הבנות הישנות בבית .
-"לילה טוב מדהימה שלי" אמר והשיחה התנתקה .

אני לא מאמינה , אני פשוט מאוהבת בבן אדם הזה , הוא החצי המשלים אותי , אני בכמה ימים התאהבתי בו עד מעל הראש .
הוא מדהים כול כך , הוא אישיות מושלמת להערצה , בגלל זה מעריצות אותו בנות בכול העולם , כי הוא מדהים .
הוא לא יוצא לי מהמחשבות , הנשיקה שלו , והמגע העדין שלו , והקול הגברי והנעים שלו .
אני אוהבת אותו , אני מתגעגעת אליו אני רוצה כבר לראות אותו מחר .
במחשבות אלה , חזרתי בחזרה למיטה ונרדמתי לצד אביה שישנה שינה עמוקה .

~כעבור יום~

-נקודת מבט אור (לילוש) –

הבנים והבנות הזמינו אותנו לחוף הים , כולנו הולכים .
אני ופז הגענו לחוף גדול וריק רק כמה קבוצות על החוף , הבחנו בחבורה גדולה על החול הצהוב והרך , חלק משתזפים , וחלק במים .
אפילו הבחנתי בשער הבלונדיני של נייל ששיחק בחול , והעיף חול מידי פעם על ג'מה ושירז שהשתזפו .
השמש הגדולה עמדה באמצע השמים והאירה את היום , התיישבנו אני ופז ליד שירז וג'מה .
לואי ישר יצא מהמים ורץ לכיווני , "אני כול כך שמח לראות אותך" אמר ונשק לי בלחי , "בואי ניכנס למים" אמר .
הורדתי מעלי את החצאית המיני הקצרה ואת הגופייה , נשארתי בבגד ים ורצתי אחרי לואי למים .

-נקודת מבט פז-

אור רצה עם לואי אל המים ואני נשארתי להשתזף עם ג'מה ושירז .
הורדתי את הבגדים העליונים ונשארתי רק עם בגד ים , הסתמסתי כול הזמן הזה עם קייל .
לפתע שני בנים באו והתיישבו ליד ג'מה ושירז והתחילו איתן .
לא כול כך התעניינתי במה שקורה הייתי עסוקה לכתוב לקייל כמה שאני אוהבת אותו .
לפתע שמעתי רעש חזק של אגרוף , הבטתי וראיתי מישהו מכה את אחד מהבחורים שהתחיל עם שירז.


תגובות (9)

תמשיכייייי זה מושלםםם

14/02/2013 12:09

אההההההההההההההה השארת אותי במתח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

14/02/2013 12:12

מושלם תמשיכי מהר :)

14/02/2013 12:19

דייי דיייי דיייי אני לא יכולההההה
הדבר הזה מושלם מידי בדיוק כמו אבייושית המושלמת שליייי
אין מצב שאת לא ממשיכה בקרוב מאוד מאוד….חחחח
מתה על זה אבל עלייך יותר יום האהבה מדהים לכולםםםם
אוהבת אתכםםםם

14/02/2013 12:20

יום אהבה מדהים לכולכם נסיכות !!
ומחר אני ימשיך את הסיפור ;-)

14/02/2013 12:40

תמשיכי!!!!!

14/02/2013 12:41

מושלםםםםםםם!!!!!
תמשייכככי <3<3<3<3<3

14/02/2013 13:22

ויש לי שאלה, לזאין תהיה בהמשך חברה? כי בנתיים אין לו ואם גם בהמשך לא אז אני שמח להיות ((;

14/02/2013 13:33

בינתיים אין לו , אבל בהמשך יהיה לו , אבל גם לך מחכה בהמשך הפתעות ;)

14/02/2013 22:24
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך