A-188
מקווה שאהבתם , תגובות מתקבלות בברכה , וגם הערות (מקווה שרק טובות )

הלבוש של שירז (הנסיכה שלי) למועדון - http://www.polyvore.com/untitled_22/set?id=71947560
הלבוש של רוזי למועדון - http://www.polyvore.com/untitled_19/set?id=71943188
הלבוש של רום לדייט שלה - http://www.polyvore.com/cgi/set?id=72250643

Live My Life – פרק 11 (1D + JB)

A-188 13/02/2013 1316 צפיות 9 תגובות
מקווה שאהבתם , תגובות מתקבלות בברכה , וגם הערות (מקווה שרק טובות )

הלבוש של שירז (הנסיכה שלי) למועדון - http://www.polyvore.com/untitled_22/set?id=71947560
הלבוש של רוזי למועדון - http://www.polyvore.com/untitled_19/set?id=71943188
הלבוש של רום לדייט שלה - http://www.polyvore.com/cgi/set?id=72250643

-נקודת מבט בריט –

אחרי שסיימנו לטפל בג'מה , הארי לקח אותי לבית שלי ושל הבנות .
"את בטוחה שאת לא רוצה לבוא לישון אצלי?" שאל אותי בפעם החמישית , הוא עצר מתחת לביניין שאני גרה בו .
"אני בטוחה , בטח אביה בבית אני לא רוצה להשאיר אותה לבד!" אמרתי לו ובאתי לצאת מהרכב .
לפני שיצאתי הוא טפס בידי וסיבב אותי אליו , השפתיים שלו נחו באופן מושלם על שלי .
נישקתי את שפתיו הרכות והנעימות , "עכשיו אני כבר לא בטוחה שאני רוצה ללכת" מלמלתי בין הנשיקות שלו .
"אז אל תלכי" אמר בעוד הוא ממשיך לנשק אותי , "אבל אני חייבת" אמרתי ועצרתי את הנשיקה למרות שלא רציתי .
רציתי שהרגע הזה ימשך לעד ולא יפסק , אני רוצה להישאר בין זרועותיו של הארי לתמיד , ולנשק את שפתיו כול הזמן .
"אוקי בי" אמר בבאסה , נישקתי אותו נשיקה קטנה וחיוך קטן עלה על פניו , לפני שיצאתי הוא משך אותי לנשיקה נוספת ארוכה ונעימה .
יצאתי מהרכב ונופפתי לו לשלום , הוא נסע ונעלם הרחק בכביש .
נכנסתי אל הבניין והזמנתי את המעלית , תוך דקה המעלית הגיעה ושתי דלתות הפלדה שלה נפתחו .
נכנסתי אל המעלית ולחצתי על הכפתור המוביל אל הקומה שלנו .
נכנסתי אל הבית שהיה פתוח , "מי פה ?" קראתי אל עבר הבית .
"אנחנו" שמעתי את הקול של אביה ושובל מהחדר של אביה .
נכנסתי אל החדר של אביה והתיישבתי לידן על המיטה , הם ישבו על המיטה מתחת לפוך עבה ומחמם ואכלו מקופסת גלידה גדולה .
"נראה טעים" צחקתי וחטפתי את הכפית מהיד של אביה , "בבקשה" צחקה אביה .
לקחתי כף מהגלידה השוקו עוגיות , "טעים!!" מלמלתי ודחפתי לפי עוד כף גלידה .
שובל ואביה צחקו , "אז בריט איך היה עם הארי ?" שאלה אותי שובל .
"מדהים , התנשקנו !" אמרתי להן והחזרתי לאביה את הכפית והיא התנפלה על הגלידה .
שובל צחקה וגם אני , "אני שמחה בשבילך בריט" אמרה אביה בפה מלא גלידה .
"גלידה זה הדבר הכי מנחם שיש " אמרה ונעצה את מבטה בתמונה שעל השידה שלה , תמונה ממוסגרת של שלושה אנשים .
שני בנים ובת אחת , אביה מאור וגל , הם חברי ילדות מאז שהיו קטנים הם גדלו ביחד ככה אור סיפרה לי .
"איך היה עם ליאם ?" שאלתי את שובל שגם היא הייתה עסוקה בבלוע כף גדולה מהגלידה .
"התנשקנו !!" צעקה בהתרגשות .
"אני כול כך שמחה בשבילכן" אמרה אביה ואכלה עוד כף גדולה מהגלידה , היא נראתה ממש עצובה ומבואסת .
"מה עם ג'סטין ?" שאלתי אותה ולקחתי עוד כף מהגלידה הטעימה שהתחילה להנמס .
"מעולה" אמרה בחיוך מזויף ודחפה כף גדולה של גלידה לפה שלה .
"עושות מסיבה בלעדיי ?" שאלה אור שעמדה בפתח הדלת .
"בואי הנה" קראה אליה שובל וגם היא הצטרפה והתיישבה על המיטה ולקחה את הכף שהציעה לה שובל .
היא לקחה כפית גדולה מהגלידה ואכלה אותה , "זה כול כך טעים" מלמלה ולקחה את כף , כולנו צחקנו .

-נקודת מבט אור (לילוש) –

לואי התקשר אלי והציע לי לצאת אתו לדייט , שמחתי זה כמו חלום שמתגשם מי חשב שאני יצא עם לואי טומלינסון ?
קבענו לצאת מחר בערב לדייט , אני מקווה שזה יהיה מדהים , אני כול כך רוצה שהקשר הזה יעבוד ואולי יהיה בנינו משהו .
אני ופז גרות ביחד , ברחנו שנינו מהבתים שלנו , לפני שעברנו לבריטניה גרנו בשכונת עוני ופשע בניו יורק , והחיים שמה קשים .
הייתי צריכה לעבוד בשביל להאכיל שלוש פיות בניהם הפה של אימא שלי , היא גם עבדה אבל לא במקצוע מכובד .
היא עבדה בתור חשפנית בלילות , אבא שלי נטש אותנו ממזמן והשאיר אותי ואת אחותי הקטנה יחד עם האימא המשוגעת שלנו .
והמצב נמאס עלי אז יום אחד החלטתי לקחת את אחותי הקטנה ולברוח , אחותי לא רצתה לטוס איתי לבריטניה ולגור עם פז .
אז היא עכשיו בפנימייה בצרפת , ומתי שהיא מחוץ לפנימייה היא נמצאת אצל דודים .
הסיפור של פז דומה לשלי , גם היא גדלה בשכונת עוני ופשע בניו יורק , אבל היא הייתה בת יחידה , אימא שלה נרצחה לפני עשר שנים
ואבא שלה שיכור רוב הזמן , אז החלטנו יום אחד ששנינו צריכות לברוח .
ישבתי על הספה מכוסה בשמיכות , פז ישבה על הספה הגדולה בתוך זרועותיו של קייל החבר שלה .
אני גם רוצה אהבה כמו שלהם , יש להם אהבה כול כך מדהימה אמתית ונכונה , אולי גם לי תהיה אהבה כזאת עם לואי .

-נקודת מבט רום –

הדייט לא הלך משהו , הוא היה גרוע , אז התקשרתי לזאין שיבוא לקחת אותי , תוך עשר דקות הוא כבר חיכה לי מחוץ למסעדה .
"איך היה ?" שאל כשנכנסתי לרכב , "גרוע! , אפילו יותר מגרוע!" אמרתי לו ונאנחתי .
"עד כדי כך ?" צחק והתחיל לנסוע בחזרה לבית .
"אני לא יודעת למה בכלל יצאתי אתו לדייט , בסך הכול הייתי נחמדה ואמרתי לו כן מנימוס" אמרתי לזאין שלא הפסיק לצחוק עלי .
"תזהר זאין אחרת אני יספר את הסוד הקטן שלנו" אמרתי לו והוא השתתק בין רגע , הפעם אני זאת שצחקתי .
"אל תספרי" אמר בפנים רציניות מה שגרם לי לצחוק עוד יותר .
"אל תדאג אני לא יגיד כלום " אמרתי והוא נשף לרווחה , "בכול מקרה נייל רוצה להרוג אותך" אמרתי לו והוא החוויר שוב .
"מה באמת נעשה בנוגע לזה ?" שאל וגירד בעורפו בעצבנות .
"אל תשאל אותי , אתה הסתבכת עמוק בבוץ" אמרתי ומשכתי בכתפיי מביטה אל הנוף המשתקף מעבר לחלון .

-נקודת מבט שירז-

ישבתי בדירה שלי , בדירה הריקה שלי , אני לבד , אני וארבע קירות .
ישבתי בסלון בוהה במבט אטום על מסך הטלוויזיה המכובה , אני לא מאמינה שהוא בגד בי , מי שאני אהבתי או יותר נכון חשבתי שאהבתי .
האייפון שלי צלצל ועל המסך כתוב את שמה של ג'מה .
-"היי אחותי , איך את מרגישה ?" שאלתי אותה .
-"די יותר טוב , הארי היה פה וטיפל בי קצת , והכרתי גם את החברה החדשה שלו בריט ממש חמודה " אמרה .
-"כן אני גם הכרתי אותה היום , היא ממש נחמדה" אמרתי לה .
-"היי חיים שלי למה את נשמעת ככה ?" שאלה אותי , היא תמיד יודעת מה עובר עלי , היא יודעת עלי הכול .
הקשר שלנו טוב מאוד , אני ג'מה והארי , הקשר שלנו מעולה , שלושת האחים של משפחת סטיילס .


תגובות (9)

תמשיכי!!!!

13/02/2013 10:35

מושלםם תמשיכיי!!

13/02/2013 11:01

מושלם לגמרי תמשיכייי

13/02/2013 11:04

תמשיכיייי

13/02/2013 12:05

מדהיםםם תמשיכככי !! <3

13/02/2013 14:04

פרק מהמם!!!!!!!!!!!
חחחחח גמוש שלי ^…^
אני מתה עליך נסיכה שלי (:
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

14/02/2013 06:46

תמשיכי מושלמת שלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

14/02/2013 06:59

אולי בערב אני יעלה עוד פרק , אם לא אז מחר ;)

14/02/2013 07:09

יואוווווו סליחה שלא הגבתי פשוט לא הייתי בבית :-\
והסיפור שלך מושלםםםםם !! תמשיכי יפהשלייי :-* ♥♥

14/02/2013 07:54
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך