Live My Life – פרק 10 (1D + JB)
מוקדש לשובלוש היפה שלי ולכול המדהימות שקוראות את הסיפור D:
-נקודת מבט שירז-
נכנסו אל הבית אביה , זאין ורוזי חברה טובה שלי .
אור בריט ושובל ישר קפצו על אביה בחיבוק , ורוזי התיישבה לידי .
היא נראתה כרגיל מדהים השיער החום המתולתל שלה נח ברכות על כתפייה ונפל בבקבוקים גדולים ויפים על גבה .
העניים הירוקות שלה נצצו בברק יפה כמו כול הזמן .
"מה קרה ?" שאלה וניסתה לעקוב אחרי הדרמה בבית , "אני בעצמי לא כול כך יודעת , אני רק הבנתי שחבר ילדות של אביה מת" אמרתי לה .
היא הנהנה והחזרנו את תשומת ליבנו אל ההמולה בסלון , זאין התיישב ליד רום , וג'סטין קפץ על אביה ופילס לעצמו דרך בין שובל אור ובריט .
היא חיבקה אותו , והוא חיבק אותה חזק והוביל אותה אל המרפסת כדי שהיו לבד .
"איזה דרמה" מלמל לואי בין הביסים של פרוסת העוגה המלאה קרם כתום .
רום דפקה לו כרית לראש , " שקט יצור" מלמלה אליו והוא סתם מיד , למרות שהוא לא התכוון לרע .
"אנחנו צריכות ללכת" אמרו ביחד אור (לילוש) ופז , אור נפרדה מלואי הם החליפו בניהם מספרי טלפון ופז חיבקה את כולם והלכו .
"גם אני צריך ללכת" אמר טום ונישק אותי נשיקה קטנה על שפתיי , "מה כבר?" שאלתי אותו טיפה מאוכזבת .
"מצטער ביבי , יש לי עבודה" אמר ויצא מהבית אחרי שנתן לי נשיקה נוספת על שפתיי .
טום עובד בתור ברמן באיזה מועדון , ככה הכרתי אותו .
"אני חייב ללכת" קפץ הארי אחרי שדיבר בפלאפון שלו , "מה קרה ?" שאלו אותו ליאם ובריט ביחד .
"ג'מה חולה ואין מי שיטפל בה , בריט את רוצה לבוא איתי ?" שאל אותה היא הנהנה ושניהם יצאו מהבית .
"מה קרה כולם הולכים ? רק הגעתי!" צחקה רוזי , במהרה הצטרפתי אל הצחוק המתגלגל שלה .
"נהדר!" מלמל ליאם תוך כדי הסתמסות באייפון שלו , "כריס חבר שלי בבית חולים הוא עשה תאונה" אמר .
"או מי גאד , הוא בסדר?" שאלה אותו שובל .
"כן הוא חי , הוא רק שבת את הרגל , אני הולך לבקר אותו את רוצה לבוא ?" שאל את שובל שכמובן הסכימה ושניהם יצאו מהבית .
האספה לאט לאט התפזרה וכול אחד הלך למקום אחר , "או מי גאד!" צעקה לפתע רום כשהיא מביטה בשעון .
"מה קרה ?" שאל זאין בבהלה , ושפשף את האוזן שלו כי היא ישבה לידו וצרחה .
"יש לי דייט ואני מאחרת !" אמרה בבהלה וקמה .
"מה דייט ? " נייל הפסיק לנשק את אור , "איזה דייט ?" שאל ורץ אחריה אל עבר הקומה השנייה משאיר את אור לבד .
אז נשארנו רק אני רוזי , זאין , אור , ולואי .
"אז מה עושים עכשיו ?" שאל זאין והביט משועמם על לואי .
"לא יודע מה אתכם אבל אני הולך להתקשר לאור (לילוש) ולהציע לה לצאת איתי לדייט" אמר לואי ורץ אל עבר הקומה העליונה .
"אולי נלך למועדון שטום עובד בו?" הציעה רוזי ואני הסכמתי וגם שנינו יצאנו מהבית .
-נקודת מבט זאין-
נשארנו בסלון רק אני ואור , "אז מה אמרת לאביה שגרם לה לחזור הנה?" שאלה אותי .
"הבטחתי לה שהכול יהיה בסדר" אמרתי לה ונזכרתי במבט השבור שהיה על פניה של אביה .
הבטתי על ג'סטין ואביה שעמדו במרפסת , הוא חיבק אותי והיא הניחה את ראשה על חזהו , מדקרת כאב מוזרה כזאת
הכאיבה לי בלב , מה קורה לי לעזאזל ?
אור בחנה את הפנים שלי וראתה שהבטתי על אביה וג'סטין , "אני מכירה את אביה " אמרה לאחר רגע
"אני מכירה אותה במשך ארבע שנים , זה לא ג'סטין , הוא לא הסגנון שלה" אמרה לי .
"על מה את מדברת?" שאלתי אותה והבטתי במבט מוזר על פנייה .
היא צחקה מעט , "זאין באמת תעשה לי טובה , עלי אתה לא תצליח לעבוד " אמרה .
"אבל יש לי חברה" אמרתי לה כשהבנתי לאן אור חתרה .
"מה ?" שאלה מופתעת .
-נקודת מבט אור –
"מה ? , יש לך חברה ?" שאלתי אותו טיפה מופתעת , חשבתי שהוא רווק .
"כן" אמר וצחק מעט , "אז מה חשבת ?" שאל אותי עם מבט קצת מוזר , אוי יצאתי כזאת סתומה !
"חשבתי שאתה רווק" אמרתי לו .
"רגע " אמר והתחיל לצחוק מעט , "חשבת שאני דלוק על אביה ?" אמר והתחיל לצחוק .
"אמ.. לא , אולי , כן … " אמרתי לו וחייכתי קצת מבוישת .
"למען האמת יש לי אתה עכשיו דייט" אמר והצביע לכיוון המדרגות .
הבטתי אל המדרגות , רום ירדה לבושה בשמלה ועקבים וחיוך על פניה , נייל ירד אחריה צוחק .
"רום אהובתי , כמה זמן לקח לך להתארגן ?" שאל אותה זאין וקם לעברה , הוא כרך את הזרוע שלו סביב כתפיה .
"מה ?" מלמל נייל שלא הבין כול כך , "את יוצא לדייט עם זאין ?" שאל אותה והחיוך ירד מפניו .
-נקודת מבט רום-
זאין הרגע קרא לי אהובתי ? , מה לעזאזל קורא פה ?
"את יוצאת לדייט עם זאין ?" שאל אותי נייל , ואור הביטה בי במבט בוחן ונוקב שהיא בעצמה לא הבינה מה קורה פה .
זאין הביט בי וסימן לי עם עיניו , "כן" אמרתי לאחר רגע , אני עוד אתחרט על זה .
"כן אני יוצא לדייט עם זאין הנסיך , הקושקושוני , הגוזלון היפה הזה" אמרתי לו בכווה כדי לעצבן אותו מעט .
"כן כן הבנו" מלמל זאין וחייך כדי שלא יבחינו שהוא מדבר איתי .
"אני לא מאמין " מלמל נייל ועלה אל הקומה העליונה במהירות ואור רצה אחריו .
אחרי שה יצאו מטווח שמיעה הבטתי על זאין במבט רצחני .
"מה זה היה עכשיו ?" שאלתי אותו .
"תזרמי" אמר לי כשראיתי את ג'סטין ואביה נכנסים בחזרה אל הסלון .
"לאן כולם הלכו ?" שאלה אביה אותי ואת זאין .
"כולם הלכו " אמר זאין וקירב אותי אליו יותר , "אתם זוג?" שאל ג'סטין צוחק מעט .
"כן" מיהר זאין לענות לו וחייך חיוך מנצח , מה עובר עליו ?
"אתם כאלה חמודים ביחד" אמרה אביה .
זאין שחרר את האחיזה שלו ואביה באה לחבק אותי , "מזל טוב!" אמרה לי וחיבקה אותי חיבוק מוחץ ואוהב .
"תודה נסיכה שלי" אמרתי לה והשבתי לה חיבוק גדול .
אביה שחררה את החיבוק וחזרה לעמוד ליד ג'סטין , שחייך כול הזמן הזה .
"מזל טוב אחי" אמר ג'סטין לזאין וקרץ אליו , "קדימה עכשיו נשיקה" אמר ג'סטין וצחק ואביה הצטרפה לצחוק שלו .
"קדימה !" צחק ג'סטין והאיץ בזאין שטיפה נלחץ .
אוי הוא כזה תינוק חשבתי לעצמי ונישקתי אותו כי הבנתי שהוא לא יעשה את הצעד הזה .
"אני הולך להתעלף" שמעתי את הקול של נייל כשהוא יורד במדרגות ורץ מהר למטבח שאור מנסה להרגיע אותו .
"היא גדולה היא יכולה לדאוג לעצמה" אמרה לו אור והלכה אחריו למטבח .
"אני חייב אוכל , ועכשיו !" אמר והתחיל לחפש במקרר .
"אוקי , אנחנו הולכים עכשיו" אמר זאין תפס בידי ומשך אותי אל מחוץ לבית .
"ביי" קראתי אחרי כולם ויצאתי אחריו .
נכנסנו אל הרכב שלו , "אתה חייב לי על זה" אמרתי לו והבטתי עליו במבט תחמן .
"אוי רום אם לא הייתי מכיר אותך , הייתי חושב שאת נצלנית" אמר וצחק מעט .
"כמה את צריכה ?" שאל אותי והוציא את הארנק מהכיס שלו , "300 פאונד" אמרתי צוחקת .
"מה!?!" שאל והחוויר זאין , "אני לא מביא לך 300 פאונד" אמר וסגר את הארנק שלו .
"אוף איתך , אז 100 " אמרתי לבסוף וצחקתי , "ואתה לוקח אותי לדייט שלי " אמרתי לו .
"בסדר , בסדר " אמר והוציא 100 פאונד מהארנק נתן לי אותם והתניע את הרכב .
נתתי לו את הכתובת של המסעדה איפה שהדייט שלי מתקיים .
"את משהו מדהים " צחק .
"אתה חולה עלי אז די !" אמרתי בציניות והתחלתי לצחוק צחוק מתגלגל וזאין הצטרף אלי .
-נקודת מבט שובל-
אחרי שביקרנו את החבר של ליאם בבית החולים , הלכנו אל חוף הים , אל חוף שקט וריק מאנשים .
ישבנו על החול הצהוב הקריר , ליאם ישב לידי וכרך זרועה חזקה סביבי ומשך אותי לחיקו .
"את יודעת שאת יפה ?" שאל אותי והביט בי .
"באמת?" שאלתי אותו , אף פעם לא אמרו לי שאני יפה .
אמא שלי מתה לפני המון שנים כשעדיין הייתי ילדה קטנה , אבא שלי נכנס לכלא בגלל כמ החלטות שגויות שהוא עשה .
לא הייתי קשורה אליהם אף פעם , גדלתי עם סבתי בארה"ב בפלורידה , אבל אני רציתי לראות את העולם אז עברתי לגור בבריטניה .
אני חופשיה , אני לא תלויה באף אחד .
"את הבחורה הכי יפה שראיתי בחיים שלי " אמר וגרם ללבי לדפוק בחוזקה , ולפרפרים להתעופף בבטני הרזה .
חייכתי חיוך מאושר , אני לא מאמינה שזה אמיתי , אני אשכרה יושבת פה בזרועות של ליאם פיין מוואן דיירקשן והוא אומר לי שאני יפה .
הוא התחיל לשיר לי את השיר What Makes You Beautiful .
הקול שלו מדהים , יותר מהשירים שלו שאני שומעת במחשב , קול עדין אך בכול זאת גברי .
"את מאמינה באהבה ממבט ראשון ?" שאל אחרי שסיים לשיר , הלב שלי השתולל .
משכתי את כתפי וחייכתי חיוך ביישני , "אף פעם לא התאהבתי" אמרתי לו .
"תמיד יש פעם ראשונה" אמר ונישק אותי על שפתיי .
חשבתי שזה הרגע הכי מדהים שקיים , הרגשתי איך הזמן עצר מלכת , והכוכבים הזורחים בשמיים אך ורק בשבילנו .
אני מודה לאביה שהכירה לי בן אד מדהים כזה , אני מודה גם לאור ולבריט שהם מדהימות גם הן בזכותם גם הכרתי את ליאם .
כרכתי את זרועותיי סביב צווארו , הוא תפס את ראשי בין שני ידיו הרכות והשעין אותי אחורונת על החול הצהוב .
הוא המשיך לנשק אותי ברכות בעוד הוא רוכן מעלי וממלמל בין הנשיקות , "התאהבתי בך ממבט ראשון , אני אוהב אותך" .
-נקודת מבט שירז-
אני ורוזי נכנסנו אל המועדון שטום עובד בו , הצלחתי להבחין בו בבר משרת אנשים .
לרגע חשבתי שעיני משקרות לי , חשבתי שהן התחילו לבגוד בי פתאום .
"היי תראי , ריקודים" אמרה רוזי וניסתה למשוך אותי לרחבת ריקודים , אבל היא לא הצליחה ואני עמדתי רקועה במקומי .
הייתי בהלם , בשוק , זה לא נכון ! זה לא יכול להיות ! או בעצם שכן ?
"הוא לא שווה את זה " אמרה לי רוזי אבל המילים שלה נכנסו מאוזן אחת ויצאו מהשנייה .
ראיתי את טום , הגבר שאני אוהבת , או שחשבתי שאני אוהבת , מתנשק עם איזה בלונדינית .
התקדמתי לעבר הבר ישר אליהם בלי לחשוב פעמיים , "שירז מה את עושה ?" שאלה אותי רוזי ורצה אחרי .
"היי" אמרתי לטום שהתנתק מהפרחה הבלונדינית במהירות , הוא התחיל לגמגם .
"שי..רז.. זה.. ל..א מ..ה שא..ת .. חושבת " אמר והחוויר מעט .
"זה לא מה שאני חושבת ?" שאלתי אותו , הוא לא ענה .
הפרחה הבלונדינית לא הבינה מה קורה אבל המשיכה לעמוד במקומה על העקבים הזנותיים שלה .
"את לא מבינה בובה , יש לך רגליים יפות בואי נראה אותן בתנועה" אמרה לה רוזי ודחפה אותה משם .
היא הלכה נעלבת והתערבבה ברחבה , "תביא לי קנקן מים , אני צריכה להירגע" אמרתי לטום .
"קנקן ?" שאלה רוזי מופתעת , "אני עצבנית!!" אמרתי לשניהם .
טום רץ להביא לי את מה שביקשתי " הוא הניח מולי קנקן זכוכית שקוף מלא במים קרים עם קוביות קרח .
"אני כול כך מצטער שירז" התחיל לומר אבל קטעתי אותו .
"לא טום , אני מצטערת , אני מצטערת שיצאתי עם אפס כמוך !" צעקתי עליו וכול האנשים שהיו מסביבנו הסתכלו עלינו .
"בבקשה שירז , לא פה , את מפדחת אותי" אמר לוחש מעט מביט על האנשים שמסתכלים .
"מפדחת ? , או לא מותק , אתה לא יודע מה זה מפדחת" אמרתי לו והרמתי את הקנקן המלא במים .
שפכתי את כול תחולת הקנקן על ראשו של טום , כול האנשים מסביב צחקו עליו , ואני חייכתי חיוך מנצח .
"אוי אופס , אני מצטערת , זה לא מה שאתה חושב" אמרתי בקול ילדותי וציני .
רוזי החניקה צחוק , ואז פרצה בצחוק מתגלגל .
"בואי נלך" אמרתי לה ושנינו יצאנו מהמועדון הזה .
"כול הכבוד אחותי , זה מגיע לו" אמרה וצחקה , צחקתי אתה .
"משאית צריכה לדרוס אותו , זה מגיע לו !" אמרתי לה ושנינו צחקנו בדרך אל הרכב החונה בחנייה .
תגובות (14)
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ואת כולם את מראה אבל אותי ואת הארי כמעט ולא!!! אני לא באה בתלונות כי זה הסיפור שלך אבל גם את כולם את כן מראה…..
גאיה בפרק הבא את תופיעי מלא מבטיחה D:
אביה אהובתי….
לא להמשיך היום את הדבר המושלמוש הזה זה פשוט פשע!!!!
איזה חמודה את איך שאת מתארת אין מהממת שלי את מדהימה!!!
לוב יו סואו סואו מאץ'!!!!
לאאבב יו מוררר <3
ואני לא יכולה להמשיך היום רק מחר סורי בנות חחחח :\
תמשיכייייי וגם אני רוצה להופיע :/
יואו באסה לי כולי דמעות ;(
תמשיכי דחוף!!!!
תמשיכי דחוף!!!!
וואי תודה תודה תודה פשוט כשמחשבים את זה (הכל רק לא לקרוא את הספר שאמא שלי הביאה לי) אז יוצא שבנות אחרות מופיעות מלא אבל רק אמרתי ותודה(:
בטח שאהבנווו!!! תמשיכייי
פזוש אל תדאגי את גם תופיעי הרבה בסיפור , כולם יופיעו הרבה אל תשכחו שזה רק ההתחלה אני רק בפרק 10 אני רוצה לעשות סיפור ארוך ואולי גם עונה 2 D:
זה מהמםםםם!! תמשיככי ! (((:
ואווווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מגיע לו!!!!!!!!!!!!!!
חחחחחחחחחחחחחחח נקרעתי פה (:
איזה חרא הוא……
חחחחחחחחח טוב תמשיכי!!!!!!!!!!
סורי שזה מאוחר….
חחחחחחחחחחחחח מגיייייעעע לווו !!!
זאת אני שהוספת נכון ?!
כי אם כן!! שייווו איזה התרגשווות !!!
חחחחחחחח