loveyourself
שובל אני מכניסה אותך בפרק הבא...

kiss you – 1D – פרק 4

loveyourself 16/02/2013 805 צפיות 4 תגובות
שובל אני מכניסה אותך בפרק הבא...

'אז מה קורה איתך ועם הארי??' שירז שאלה אותי…
'מה צריך לקרות ביני לבין הארי??' שאלתי אותה … 'אוי באמת… רואים איך אתם מסתכלים אחד על השני…' היא אמרה לי….
'לא קורה כלום…' אמרתי ואז אביה הגיעה עם שקית ובה מלא בגדים.. 'יופי.. עכשיו מתחילים בחגיגה.
.' הארי אמר… 'בנים מוכנים??' לואי שאל את מייל והארי.. 'אוקיי..' נייל אמר.. 'אוקיי בנות אני צריך שתאצמו עיניים ותנו לנו להוביל אתכם….' לואי אמר ראיתי שאביה ושירז עצמו עיניים אז עצמתי גם ואז הרגשתי מישהו לוקח אותי ואז עוצר.. פתחתי רףקצת את העיניים וראיתי שאנחנו ליד הבריכה.. ולפני ששמתי לב.. היא. זרקו אותנו לבריכה…

~~~~~~~~~~ נקודת מבט שירז ~~~~~~~~~~~
עצמתי עיניים הם לקחו אותנו ואז הם הכניסו אותנו לתוך הבריכה לכיוון של העמוקים…. יש רק בעיה אחת…… אני לא יכולה דעת לשחות… 'אעעעע… הצילו…אני לא יודעת לשחות…הצ..י..לו..' אמרתי 'זה לא הולך לך… אנחנו לא הולכים להיכנסס' לואי אמר… לאט לאט נחנקתי.. ומאז הכל שחור….

~~~~~~~~ נקודת מבט נייל – חדש ~~~~~~~~~~
רצינו לצחוק עם הבנות … אז הכנסנו אותם לבריכה… ואז שירז התחילה לצרוח שהיא לא יודעת לשחות.. ואז לואי אמר שזה לא יעזור לה.. 'מה אתה דפוק… היא באמת לא יודעת לשחות.. בואו תעזרו לי..' נוי אמרה… ישר הורדתי חולצה ונכנסתי לבריכה הוצאתי אותה … היא שכבה שם.. כל כל יפה.. 'נו..תעשה משהו.. ' נוי התחילה לצעוק שמה.. התחלתי להנשים אותה…. ואז היא התחילה להשתעל.. ולהוציא מים..

סורי שזה קצר.. ממשיכה במוצאי שבת‎ ‎;)‎


תגובות (4)

או מיי גאד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זה מושלם (:
איזה כיף ניילר עשה לי הנשמה!!!!!!!!!!!!!!!
חחחחחח תמשיכי ^…^

16/02/2013 06:28

חחחחחחח מושלםםםםםםםםםםםםם תמשיכיי

16/02/2013 06:40

זה לא מצחיק אני טבעתי!!!!!!!!!!!
חחחחח סתםםם
תמשיכי אבל…

16/02/2013 06:44

מושלםםם תמשיכיי !!!

16/02/2013 12:23
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך