kiss you – 1D – סיפור על וואן דיירקשן – פרק 4 חלק ב'

loveyourself 16/02/2013 1263 צפיות 6 תגובות

~~~~~~~~ נקודת מבט נייל – חדש ~~~~~~~~~~
רצינו לצחוק עם הבנות … אז הכנסנו אותם לבריכה… ואז שירז התחילה לצרוח שהיא לא יודעת לשחות.. ואז לואי אמר שזה לא יעזור לה.. 'מה אתה דפוק… היא באמת לא יודעת לשחות.. בואו תעזרו לי..' נוי אמרה… ישר הורדתי חולצה ונכנסתי לבריכה הוצאתי אותה … היא שכבה שם.. כל כל יפה.. 'נו..תעשה משהו.. ' נוי התחילה לצעוק שמה.. התחלתי להנשים אותה…. ואז היא התחילה להשתעל.. ולהוציא מים..
'מה קרה?' היא שאלה … 'אמממ.. טבעת…' נוי אמרה….. 'אוויייייי… מזה הרעש הזה??' זאיין בא ושאל… 'אממ… סיפור ארוך…' אמרתי.. 'זאיין..' אביה באה לבחוץ… עם מגבות…. 'אבייה….' זאיין אמר…. 'התגעגעתתתייי…' אביה אמרה וקפצה עליו בחיבוק… 'רגע.. מאיפה אתם מכירים…??' נוי שאלה… 'אנחנו חברי ילדות..' אביה הסבירה בקצרה.. 'ולא חשבת לספר לנו??…' נוי שאלה… 'אממ.. לא..' אביה אמרה ונתנה לשירז מגבת… 'את בסדר..??' היא שאלה את שירז… 'אממ.. לא כואב לי הראש..' היא אמרה.. הרמתי אותה והנחתי אותה על הספה… והלכתי להכין לה תה..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~נק' מבט שירז..~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
פתחתי את העיניים והייתה לי סחרורת וכאב ראש ענקי….. 'את בסדר ??' אביה שאלה אותי.. 'אממ.. לא כואב לי הראש..' עניתי לה.. ועצמתי את העינייים שוב ואז הרגשתי שמרימים אותי פתחתי את העיניים וראיתי שאני בין הידיים של נייל והוא הניח אותי על הספה והלך לסלון… 'אני לא מאמינה שהם עשו את זה..' נוי אמרה וישבה ליד הרגליים שלי.. 'הם לא עשו את זה בכוונה…/' אמרתי לה… 'איך זה שדווקא לך קוראים את כל הדברים הנוראים..??' היא שאלה אותי.. 'ענייין של מזל רע..' אמרתי והתיישבתי על הספה… 'אני לא מבינה את זה… אחרי כל מה שקרה לך את עדיין שמחה.. איך את עושה את זה??.' היא שאלה אותי.. 'לא יודעת אני מנסה להדחיק את זה…. ' אמרתי ואז נייל בא עם כוס תה… והניח על השולחן ובא ללכת.. 'נייל??' שאלתי והוא הסתובב.. 'תודה..' אמרתי…' anytime ' הוא אמר וקרץ לי ועלה לחדר שלו.. 'אוקיי מה זה היה??' נוי שאלה.. 'מה???' שאלתי אותה…. 'אווייי… אתם כאלה חמודיםם…' היא אמרה.. ואז היה צלצול בדלת.. 'אני פותח..' ליאם צעק… מאיפה הוא הגיע…….. 'אממ… היי.. אני מחפשת את אביה היא אמרה לי שהיא פה…' ילדה עם שיער שטני בלונדיני בהיר כזה ומשקפי שמש…. נכנסה… 'אביה.. איפשהוא.. אני הלך לחפש אותה…' אמרתי…. ועליתי חיפשתי בחדר כלשהוא… פתחתי את הדלת והארי היה שם עם נייל.. 'היי' אמרתי להם… 'אתם יודעים אולי איפה אביה אולי??' שאלתי אותם.. 'אממ.. בחדר ליד אולי עם זאיין..' הארי אמר 'תודה…' אמרתי והלכתי לחדר שליד.. פתחתי את הדלת וראיתי את אביה וזאיין מתנשקים..???… 'אחמ אחמ..' זייפתי שיעול.. והם התנתקו.. 'אממ.. מישהי מחפשת אותך..' אמרתי לאבייה.. 'אעע.. זאת בטח שובל.. את יכולה לתת לה את זה..??' היא שאלה והביאה לי מפתח.. לקחתי אותו וירדתי… 'אממ.. אביה דיי עסוקה בלנקות את הפה של זאיין אז היא נתנה לי את המפתח… הנה קחי..' אמרתי ונתתי לה… 'תודה…' היא אמרה לקחה את המפתח והלכה… 'אממ.. נראה לי שאני הלך הביתה..' אמרתי ולקחתי את הטלפון שלי…. 'בואי אני אקפיץ אותך..' נוי אמרה והלכנו..

~~~~~~~~~~~~~~נק' מבט אביה..~~~~~~~
פגשתי את זאיין… אחרי מלא זמן שלא ראיתי אותו…… הוא נהפך להיות חתייךךך…
עלינו לחדר שהיה שם.. התיישבתי על המיטה… 'אז מה חדש?' הוא שאל…. 'אממ… אין כל כך חדש חוץ מזה שאני השכנה החדשה….. עזבתי את הבית… ואת הבית ספר… שיישרףףףף אמן…..
ועברתי לגור בלונדון……………. ' אמרתי…. 'ומה איתך???' שאלתי.. 'אני.???. אני נהפכתי להיות בד בוי כזה… שיניתי את הלבוש שלי.. ונהפכתי להיות בלהקת הבנים שכבשה את המדינה..' הוא אמר…
'התגעגעתי אליייייייייך…' אמרתי 'גם אני אלייייייייייך פיצית..' הוא אמר.. 'אוףף נו… חשבתי שלפחות את הכינוי הזה תשכח..' אמרתי לו.. 'לא… דווקא ללא שחכתי כלום… טוב את יודעת זה די קשה לשכוח מישהי שגדלת איתה כל הילדות….' הוא אמר… ואז הוא התקרב אליי והתנשקנו..
ואז שירז נכנסה (ואת השיחה אתן יודעות)……….


תגובות (6)

או מיי גאד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
את ממש מוכשרת והסיפור הזה מושלם (:
תמשיכי אותו אני רוצה כבר המשך ^…^

16/02/2013 12:17

זה מושלם !!! תמשיכיי מידד !!
חחחחחחחחח פיצית הרגת אותי ;) תמשיכייי דחוף סיפור מושלם !! ❤❤❤❤

16/02/2013 12:27

רגע רגע רגע מה אני תפאורה בכל הסיפור?!
חחח גם אני רוצה להיות בו!!!!
תוסיפי אותי^-^ ותמשיכי מהר:)

16/02/2013 12:33

אני יכולה להצטרף עם לואי???
תמשיכי!!!!!!!!!

16/02/2013 12:36

היהיהיהיהיהיהיהי מושלם (:

16/02/2013 12:50

תמשיכי ואת יכולה לצרף אותי עם ליאם אז ?
עם כן אז ……
שם : אריאנה
גיל : מה שצריך
מראה : עיינים אפורות לבנות שיער שחור אבל ממש שחור יש לה צבע עור לבן לא ממש גבוה 1.69 אבל רזה
לא רואים אבל יש לה קעקוע על הגב ליד בכתב של 'איי וואנט טו דאי '
יש כאלה ששונאים אותה אבל אין ממש סיבה ההורים שלה מתו כשהיא הייתה בת 11
היא דיי שונאת את החיים שלה אז ליפיימים היא חותכת אבל בלי שאף אחד רואה
תמיד פחדו ממנה בגלל העייניים שלה אז לא ממש היה לה פעם חבר אז….היא תמידלבד אין לה חברים
היא יכולה להרביץ למי שמעצבן אותה והיא יודעת לעקוץ טוב זהו בערך
אמ.. את לא חייבת להוסיף אותי אבל עם את תוסיפי אני מאד אשמח

28/09/2013 05:33
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך