kiss you – 1D – סיפור על וואן דיירקשן – פרק 3
תודה על כל מה שכתבתם…….. .
כשקראתי את מה שכתבתם חייכתי … חיוך אמיתי… כי אולי עוד הרבה עברו את זה.. אבל זה רק חיזק אותם…… ואני מרגישה… הרבה יותר טוב.. מה שכתבתם גרם לי להשתחרר… אז תודה על מה שכתבתם..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
'אז איך היה עם נייל?.' נוי שאלה אותי……
'אמממ… סבבה..' אמרתי משפילה את ראשי…
המשכנו לדבר ואז הגעתי הביתה החלפתי בגדים והלכתי לישון..
~~~בוקר~~~~
'קומייייייייייייייי..' נוי צרחה…. 'לא רוצה..' אמרתי וחזרתי לישון.. אחרי חמש דקות הרגשתי שזורקים עלי כרית… פתחתי את העיניים וראיתי את נוי עם כרית… 'בסדר.. קרצי… אני קמה..' אמרתי והלכתי לצחצח שיניים..
'היא הולכת לרצוח אותי..' נוי אמרה והסתכלה על השעון..
'כולה אחרנו בחמש דקות..' אמרתי… ותקתקתי על הדלת… 'באה….' שמענו את אביה אומרת…
'נויוווווווווש…' היא צרחה וקפצה עליה…. בנות דודות…… מה לעשות… 'שירזוש…..' היא אמרה וצרחה..
'טוב בואי.. צריכים לפרוק את כל הארגזים…' היא אמרה ונכנסנו…
חצי מהארגזים היו פרוקים…. או יותר נכון הרוב… 'כל הארגזים האלו ואת גרה לבד??…' אמרתי…
'אממ.. לא אני גרה עם עוד חברה שלי שובל… ואולי עם עוד חברה אבל היא צריכה להחזיר לי תשובה….' היא ענתה.. 'כמה חדרים יש פה?.' נוי שאלה.. '4' היא ענתה…
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
אביה –
בת 17 וחצי….
שיער שחור חלק וארוך , עניים חומות בורקות , חיוך יפה , יש לי חולשה ללקים ועקבים .
: אני יודעת לשיר קצת אבל מזייפת , מנגנת על גיטרה כבר מון שנים , יודעת לבשל , יודעת גם לצייר
החברות שלי זה הדבר הכי חשוב לי , אני אובססיבית לגבי ריחות (בשמים , וכאלה)
אני קצת ילדותית ושטותית , אוהבת לבלות ולהנות
אני חברת ילדות של זאיין…
אני מכירה אותו מגיל 7… גדלנו ביחד… עד שהוא החליט ללכת ל – X פקטור..
מאז ניתקנו קשר..
~~~~~~~~~אחרי שעה וחצי~~~~~~~~~~~~
'סיימנו…' נוי אמרה אחרי שראינו שכל הארגזים בפח… 'אני רעבה…' אביה אמרה.. 'גם אני ..' אני ונוי אמרנו ביחד וצחקנו בקטנה… 'אני הלך לראות מה יש במקרר..' אביה אמרה.. 'רוצים חביתה??' היא שאלה.. 'אממ.. כן..' אמרתי… ונוי הנהנה… 'טוב יש לי רק שני ביצים.. אממ… שירז אכפת לך להביא מהשכנים ביצים??.. אני פשוט צריכה לדבר עם נוי…' היא אמרה.. 'אממ.. בטח..' אמרתי ויצאתי..
הלכתי לבית שלידנו… תקתקתי ונייל פתח לי את הדלת??… 'אממ… היי??' אמרתי.. 'הי…. שירז..' הוא אמר… הוא זכר את השם שלי?…. אעעעעעעעעעע הוא זכר את השם שלי..
'איך הגעת לפה?.' הוא שאל… 'אממ.. אני ונוי עזרנו לבת דודה של נוי לפרוק את הארגזים היא השכנה החדשה שלכם.. ואנחנו רעבות.. והיא ביקשה ממני לבקש ביצים מהשכנים.. כלומר מכם..' אמרתי..
'אעע.. אוקיי.. כנסי..' הוא אמר.. 'ואו..' מילמלתי כשראיתי את הבית.. 'מה קרה??' הוא שאל..
'מה זה הבלאגן הזה?.' שאלתי .. כל הבית היה מבולגן.. 'אממ… לואי והארי הזמינו אותנו למסיבת פיג'מות… וזה מה שקרה..' הוא אמר והצביע על הספה שהייתה מלוכלת.. כל הרצפה כוסות.. על הספה בגדים.. 'אוקיי.. ומי הולך לסדר את כל זה???' שאלתי.. 'אממ.. המנקה??' הוא שאל מגרד את העורף.. 'אוקיי איפה המטבח??' שאלתי.. 'שם..' הוא הצביע על המטבח… באתי ללכת ואז נייל עצר אותי והחלקתי ונוצר מצב שנייל מעליי ואני על הרצפה… הסתכלנו אחד על השני… עצמתי את העיניים ואז הרגשתי שפתיים על השפתים שלי… פתחתי את העיניים וראיתי את נייל מנשק אותי??..
אעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
עצמתי את העיניים והמשכתי לנשק אותו.. 'בוקר טוב…' שמענו מישהו אומר.. ישר נייל הפסיק את הנשיקה וקם ממני… ונתן לי יד.. 'היי לואי..' הוא אמר מובך…. קמתי מהרצפה.. 'היי..' אמרתי מובכת גם.. 'אל תדאגו… הסוד שלכם שמור אצלי.. ' הוא אמר ונכנס למטבח…
נק' מבט נוי..
אניי ואביה דיברנו.. ואחרי רבע שעה… שמנו לב ששירז עוד לא הגיעה.. אז הלכנו לבית של השכנים..
תקתקתי בדלת… ונייל פתח לי?? 'היי.. שירז פה במקרה??' שאלתי אותו.. 'אממ.. כן היא בפנים.. כנסו.. הוא אמר נכנסנו והוא סגר את הדלת… 'אוו… ' אמרתי.. 'מיי…' אביה המשיכה אותי.. 'גזר..' אמרנו ביחד… 'אוקייי.. שירז הדביקה אותי…' אמרתי בגועל.. 'היי… מישהו אמר גזר??' לואי אמר ויצא עם גזר.. 'אוקיי.. מה זה הגועל הזה??' אביה שאלה הבית היה מבולגן ברמוווווווות
'בוקר טוב…' הארי אמר וירד במדרגות עם תחתונים… מיד כיסיתי את העיניים ואביה אחריי..'הארי פליז תלבש מכנסיים..' אמרתי.. 'מאיפה את מכירה אותו??' אביה שאלה אותי.. 'נפגשנו אתמול.. סיפור ארוך… אני אספר אחר כך…' אמרתי הארי עלה לשים מכנסיים.. 'שירז…' צרחתי לה.. והיא יצאה מהמטבח.. רטובה…'מה קרה לך??' שאלתי אותה צוחקת.. 'החלקתי..' היא אמרה והסתכלה על הרצפה שהייתה רטובה… 'אביה יש לך בגדים להביא לי??' היא שאלה את אביה.. 'אממ… כן.. בבית.. אני אלך להביא..' היא אמרה וקמה.. 'אה.. ותביאי גם לך ולנוי..' הארי אמר…. 'למה?.' שאלתי… 'הפתעה.. שאנחנו עושים לכל השכנים…' הוא אמר מרים גבות… לואי נייל והארי.. הלכו למטבח והתלחששו שם.. אביה הלכה לקחת בגדים ואני ושירז נשארנו שם…
'התנשקתי עם נייל…' שירז אמרה במהירות.. 'מה??.' צרחתי.. 'שתקי..' היא אמרה..'באתי לקחת ביצים מהמקרר והוא עצר אותי והחלקתי על הרצפה ובגלל שהיד שלי החזיקה בו הוא נפל עליי ואז הוא נישק אותי…' היא אמרה.. 'אוקיי… בואי נעביר נושא.. אני דיי מוטרדת' היא אמרה אחרי שבהיתי בה… 'אז.. מה איתך ועם הארי..???.' היא שאלה אותי
תגובות (13)
תמשיכי!!
מושלםםםםםם תמשיכייייי !
אני יכולה להיות עם לואי?
אבלל אני רוצה את זאין !!
ותמשיכייי דחוףףף סיפוררר מושלםםם ופרקק מושלםם כמו כול שאר הפרקיםם שאת כותבתת , כתיבה מדהיממה ותמשיכיי !!!!!
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!
Ellanini – תביאי את הפרטים שלך ואני אוסיף אותך…….
ואביה… אני אשים אותך עם זאיין..
ואיפה אני בסיפור?!
עלבון;( מה אני הפרת מחמד?!
אבל הסיפור אחד המושלמים הכתיבה מדהימה;) תמשיכי דחוף….
תודהה תוודה תודהה יאייי תמשיכיי דחוףף את הסיפור המושלם הזה !!
אלה שיער שחור חום חלק קצת יותר קצר מקרה עיניים חום ירוק קעקועים מפתח סול על פרק כף יד ימין ופרפר מאחורי אוזן ימין חורים אחד באף ובאוזן שמאל הליקס ושני חורים ובאוזן ימין חור אחד תכונות ילדותית יצירתית אמיצה וקצת קשוחה מנגנת על גיטרה תופים פסנתר וסקסופון עושה כל ספורט אפשרי בעיקר כדורגל שרה די יפה מציירת די יפה גובה 1.70 גיל כמו לואי אוהבת גזר מאוד ודי יפה בן לואי!!!!
גם אני רוצה להיות אם זאין
ואווו!!!!!!!!!!!
מהמם (:
התנשקתי עם ניילר!!!!!!! חחחחחחחחחחח
תמשיכי ^…^
לא שמתי לב שהעלת
לא משנה אני כבר לא רוצה להיות בסיפור ואני מבואסת אז גם אין לי כוח לכלום עכשיו