rayli101
3 תגובות ואני ממשיכה!!!3>
ירדו קוראים :(
אבל לא נורא אני ימשיך ומקווה שהקוראים יחזרו שוב :)
סורי הפרקים הראשונים יצאו משעממים אבל זה יהיה יותר מעניין מאוחר יותר 3>
תודה לכל מי שממשיך לקרוא את הסיפור אוהבת אתכם 3>

irresistble פרק 4 one direction

rayli101 04/06/2013 844 צפיות 5 תגובות
3 תגובות ואני ממשיכה!!!3>
ירדו קוראים :(
אבל לא נורא אני ימשיך ומקווה שהקוראים יחזרו שוב :)
סורי הפרקים הראשונים יצאו משעממים אבל זה יהיה יותר מעניין מאוחר יותר 3>
תודה לכל מי שממשיך לקרוא את הסיפור אוהבת אתכם 3>

בפרק הקודם:
כשנכנסתי ראיתי את כולם עם החברות שלהם.כשהם הבחינו בי הם חייכו,וזאין אמר:"היי ריילי תכירי את הדר אמבר אלה ושחף"

פרק 4:
הסתכלתי על הזוגות.עדיין לא הבנתי מי עם מי אז שאלתי את ליאם והוא אמר:"את רואה את זאתי עם השיער החום,חלק וארוך,מתעסקת באייפון?זאת אמבר והיא עם הארי.
הבלונדינית עם הקצוות הורודים שכל הזמן צוחקת זאת הדר והיא עם זאין.
עם השיער הכהה הקצר והעיניים חומות ירוקות זאת אלה והיא עם לואי.
והאחרונה, זאתי עם השיער השטני זאת שחף…והיא עם נייל" המשכתי אותו וצחקנו,ביחד.
המשכתי להסתכל על הזוגות,זה היה ממש מצחיק.
קודם כל הארי ניסה לנשק את אמבר,אבל אמבר תוך כדי הנשיקה הייתה עסוקה מאוד,בלמרוח לק.
נייל ליטף את שחף,אבל שחף צרחה עליו שהוא מפריע לה בזמן שהיא בפיסבוק!!!!!
הדר הצחיקה את זאין תוך כדי שהם התנשקו,והם רעדו תוך כדי הנשיקה,עד שנפרדו כדי לצחוק.
ואלה ולואי היו עסוקים יותר מדי,ולא שמו לב מה קורה לידם בכלל.הם נסחפו עד שהיינו צריכים לצרוח עליהם כולנו שיפסיקו,הם הסמיקו,והחזיקו ידיים,משלבים אצבעות בסתר.וואי,פשוט חבורת הזויים!!!
המראה של הזוגות השונים הצחיק אותי ואת ליאם,צחקנו כמו משוגעים.והצחוק שלנו הדביק את כולם שהסתכלו על עצמם וצחקו גם הם.לאחר שעה ארוכה של צחוקים ודיבורים החלטנו לשחק אמת או חובה.
אבל אחרי חצי שעה השתעממנו והחלטנו לראות סרט.
בגלל שלא כולם רצו את אותו הסרט עשינו הצבע.חחחח הרגשתי ביסודי.
זאין שעל מי בעד הארי פוטר? ליאם הארי ולואי הרימו יד.
זאין שאל שוב הפעם שאל מי בעד רטטוי? נייל וזאין הרימו יד, נלהבים (בכל זאת סרט על אוכל)
זאין שאל ומי בעד דמדומים? כל הבנות הצביעו (בכל זאת סרט על חתיכים!!!)
אוףףףףףףףף!!! כל הבנים נאנחו במקהלה לשמע התוצעה שעלתה בהצבעה.
צחקנו עליהם והפעלנו בלהיטות את ה D.V.D
אחרי שעה וחצי הסרט עדיין לא נגמר,והבנים כבר לגמרי השתעממו.וגם על אלה ניכרו סימני חוסר סבלנות.
הבנים קמו והלכו,לא ממש ראינו לאן וגם לא היה לנו ממש אכפת.אחרי 5 דקות שמענו רעשם חזקיים מכיוון המטבח.כיבינו בעצב את הסרט,על אלה עלה שמץ של חיוך.
הלכנו לראות ממה מגיעים הרעשים,ומה קרה שהם כאלה חזקים.
הגענו למטבח ומה ראינו?…..את הבנים!
הילדים הקטנים האלהה!!קודם כל נייל וזאין זללו שוקולד במקרר.
ליאם ולואי שיחקו סיף.רבות ממערוכים ומגנים ממכסי סירים.
הארי היה הפרשן.שמענו אותו אומר:"והנה לואי מקרב את החרב אל ליאם.הוא יצליח?הוא יצליח? אנשים נכבדים אנחנו בעיצומו של אחד הקרבות הגדולים בהיסטוריה…"הארי ראה אותנו והקול שלו נחלש עד המילה האחרונה.הוא הסמיק,ושמט מידיו את המזלג שבו השתמש כתחליף למיקרופון,
הוא ישר את שערו במבוכה.נייל וזאין הציצו עם אחורה,עם פנים מרוחים בשוקולד.
ליאם ולואי ניסו להחזיר את החרבות והמגינים בתקווה שלא נראה,תקווה מטופשת למדי.
אנחנו הבנות,נשפכנו מצחוק למראה הבנים המגוחכים.
החלטנו שעקב בעייתם הקשה של הבנים והמחסור שלהם בקשב וריכוז,נפסיק את הסרט ונעשה דברים יותר כיפים,לדעתם הבלעדית!!!
הוצאנו מכונת קריוקי מהארון בקומה השלישית והתחלנו לשיר.
הבנים עשו לנו הופעה והקדישו לנו שירים.וכל אחד בתורו שר סולו לחברה שלו.נשבעת שכמעט בכיתי כשליאם נעץ בי את מבטו הממיס והאוהב.
אחרי ההופעה המרגשת,הכרזתי על תחרות,זיופים!
הארי מחה ואמר:"אני לא יכול לזייף, אני יותר מדי מוכשר".זרקנו עליו כריות.
בר אמרה שזה נכון וזו האמת,זרקנו גם עליה כריות.
שיחקנו והשתעשנו עד שעה מאוחרת בלילה.בערך בשלוש החלטנו שזה מספיק ושזה כבר מאוחר.
ליאם לא היה עייף ורצה להיות אתי לבד.אז הוא לקח אותי לבית שלי כי לא רציתי להישאר לישון שם.
כשהגענו לתוך הבית,הכנו לנו תה עם חלב,והלכנו לשבת בסלון.
פתאום ליאם אמר:"עכשיו תספרי לי על עצמך…"


תגובות (5)

מושלם תמשיכי!

04/06/2013 14:54

יא קוף ישלי בת דודה מוכשרת תמשיכי !!! <3 <3 ניילר בעלי חיחיחיחי

07/06/2013 05:16

אעאעאעאעעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאע תמשיכיכיכי

11/06/2013 12:37

מי זאת בר? והסיפור שלך מהממם

22/06/2013 06:08

קוראת חדשה ואת כותבת פשוט מושלם!!

13/10/2013 11:46
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך