noalovejb6
תגובות יתקבלו בברכה. וסתם בשביל לצחוק עליכם שאתם לא יודעים את ההמשך תכתבו מה נראה לכם שיקרה.

I have to believe in myself 41

noalovejb6 14/05/2014 1271 צפיות 11 תגובות
תגובות יתקבלו בברכה. וסתם בשביל לצחוק עליכם שאתם לא יודעים את ההמשך תכתבו מה נראה לכם שיקרה.

פרק 41:
נשארו עוד ימים ספורים עד ההופעה הראשונה של הבליב טור וההתרגשות רק הולכת וגוברת.
אני וג'סטין נעבור תקופה לא קלה-אזל זה שווה את זה, אני יהיה בהופעה הראשונה כי היא כאן בלוס אנג'לס ויום למחרת הוא ייסע באוטובוס של המסע הופעות ליעד הבא שלו.
ג'סטין נמצא בחזרות רוב שעות היממה ואני בדרך כלל איתו חוץ מהימים שיש לי קולג'.
" 1 2 3 ו.." צעק ניק והם התחילו לרקוד שוב את השיר הראשון,בדיוק קיבלתי טלפון מג'וני (האח הגדול שלה) ויצאתי לבחוץ.
"היי ג'וני" עניתי מופתעת "היי ילדה(ככה הוא קורא לה)תקשיבי אני ממש מצטער על כל הקטע עם אימא ואבא, אבל שמעתי שאת גרה עם הביבר שלך ושאתם יוצאים, את נראת דיי מאושרת" אמר "כן, אני מאושרת" עניתי "את רוצה מחר לבוא איתי לארוחת בוקר?" שאל "מה?" תהיתי "כן, נו.. אני ממש מתגעגע אליך ילדה" אמר "כן אבל אני צריכה להיות מחר עם ג'סטין בחזרות" אמרתי מנסה להתחמק "נו.. בסדר תבריזי לו לאיזה שעה" אמר "טוב בסדר" אמרתי "ביי ילדה" ענה "ביי" אמרתי וניתקתי את השיחה.
בבוקר התארגנתי לבשתי גופית ספגטי פשוטה בצבע לבן וג'קט ג'ינס עם טייץ פשוט ונעלים פשוטות ויצאתי לסטארבאקס שם אני הולכת לפגוש את ג'וני.
את האמת אני ממש מתרגשת- לא פגשתי אותו המון זמן אני בטוחה שהוא כל כך השתנה.
"היי ג'וני" אמרתי ברגע שהתיישבתי מולו על יד השולחן בסטארבאקס "היי ילדה" וכמה פפראצי מעצבנים צלמו אותנו-אויש הם כל כך קרציות.
"את כל כך יפה" הוא אמר "ואתה כל כך חנפן" אמרתי "לא נכון, את ממש השתנת מהפעם האחרונה שראיתי אותך" אמר "כן, גם אתה" אמרתי "איך עם ביבר?" שאל "מדהים" עניתי "מה אתם עושים ביחד?" שאל "בדרך כלל רואים סרטים, או סתם מבלים ביחד ועכשיו הוא לרוב בחסרות אז אני לרוב שם איתו" אמרתי "מה איתך? יש לך מישהי?" הוספתי "כן, את האמת שפגשתי מישהי בקולג', ויצאנו כמה פעמים אבל לא רציני" אמר "בינתיים" הוספתי בשקט.
לומר את האמת התגעגעתי אליו.


תגובות (11)

די אני לא יכולה אני מכורה לסיפור שלך!!!!!!
תמשיכי !
אני כל יום בודקת אפילו האם את המשכת ,אני רצינית!
הלוואי והייתי יודעת אבל בשבילך אני מנחשת …
היא תפגוש גם את אימא שלה …
ומה עוד? אה כן, גסטין ידאג לסופיה שהיא לא אמרה לו איפה היא ..
ויקרה לה משהו נורא ,אני מנחשת ..ניחוש פרוע חח.

14/05/2014 20:42

    שכחתי לכתוב אבל ג׳סטין יודע שהיא נפגשת עם אח שלה אבל אני ממש מתה כבר לכתוב את הפרק הבא!!

    14/05/2014 20:51

    לא נורא:)

    14/05/2014 20:56

תמשיכייייי
ואין לי מושג מה יקרה בפרק הבא

14/05/2014 23:03

    חחחח אני פשוט אוהבת שאתם מנחשים כי ברוב המקרים אתם טועים ואז זה מצחיק אותי חחחח ;)

    15/05/2014 08:21

טוב תקשיבי אני מורידה בפנייך את הכובע את כותבת מושלםםםם!!!
אני מצטערת שלא הגבתי אתמול לא נכנסתי לאתר ואני ממש שמחה שאת ממשיכה כי אני באמת אוהבת את הסיפור שלך ואני חושבת שגם עוד בנות באתר הזה אוהבות את הסיפור ואני גם חושבת שאת נורא מוכשרת!!!!!!

נ.ב: מקווה שתמשיכי כבר היום או מחר

15/05/2014 14:51

בעזרת השם מחר
:)

15/05/2014 21:32

אוקי תראי, קראתי את הסיפור שלך.
את כותבת יפה מאוד.
אבל פסקאותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת! זה לא כל כך קשה.
אני מתחננת, המסך במחשב מכוון על זום של לפחות 200, הכתב יותר מידי קטן לי ולא מספיק שלא לוקחים אותי לרופא עיניים.
מתחננת פסקאות! ופרקים ארוכים יותר. נכון שאת רוצה לעצור במתח וכזה, אבל אפשר להאריך ולהכניס עוד.
אה ו.
אין ו.

15/05/2014 21:37

    חחחח הרגתי אותי עלק אה ו אין ו.

    15/05/2014 21:47

    אהה גם לי יש משקפיים

    15/05/2014 21:47

ואי תקשיבו יש לי רעיון לסיפור (לא על ג'סטין) וזה סיפור שאני לא חושבת שמישהו חשב עליו אי פעם או בכל אופן לא קראתי אותו להעלות הקדמה (תקציר כזה על הסיפור לא שמציגים את הדמויות וזה)? ואני אכתוב אותו במקביל לסיפור הזה

16/05/2014 08:30
סיפורים נוספים שיעניינו אותך