noalovejb6
קודם כל-אני כלכך מצטערת שלא עולה פרק כל יום, אני פשוט עמוסה בטרוף. דבר שני- איך הפרק? ומה נראה לכם שיקרה בהמשך? תגיבו.. אני מתה לקרוא כבר את התגובות שלכם.

I have to believe in myself 39

noalovejb6 08/05/2014 1187 צפיות 10 תגובות
קודם כל-אני כלכך מצטערת שלא עולה פרק כל יום, אני פשוט עמוסה בטרוף. דבר שני- איך הפרק? ומה נראה לכם שיקרה בהמשך? תגיבו.. אני מתה לקרוא כבר את התגובות שלכם.

פרק39:
אני פותחת את עני ומגלה שאני נמצאת בחדר של ג'סטין חבוקה בזרועותיו השריריות. אני תוהה במשך שניות אחדות איך הגעתי לפה ונזכרת באירועי אמש. אני מפנה את פני לג'סטין-רואה כי הוא עדין ישן, לרגע אני בוהה בפניו המלאכיות ונזכרת כמה אני אוהבת אותו. אני יוצאת בזהירות מהשמיכות בתקווה שג'סטין לא התעורר אך בדיוק השעון הארור מצלצל וג'סטין מתעורר "לאן את הולכת?" הוא שואל "אני נרדמתי פה בטעות אתמול,אני ממש מצטערת.." התחלתי לומר אך הוא קטע אותי "זה בסדר, אחרי הכל לא עשינו משהו שאסור רק צפינו בסרט ונרדמנו, נכון?" הרגיע אותי "נכון" עניתי והתרוממתי שוב פעם מהמיטה כשידו של ג'סטין החזירה אותי אליה "לאן את הולכת?" שאל " להתארגן" עניתי "בואי לפה" אומר וקירב את ראשנו " לך צחצח שיניים יא דוחה!!" צעקתי אבל הוא לא הקשיב לי ואחז בראשי מקרב את ראשנו עד לנשיקה.

יצאתי מהחדר של ג'סטין לכיוון החדר שלי ובדיוק פטי יצאה מחדרה שנמצא בדיוק מול חדרו של ג'סטין "סופיה!" היא קראה בהפתעה מוחלטת "היי פטי" אמרתי נבוכה במיוחד ולחיי בערו מבושה "מה את עושה אצל ג'סטין כלכך מוקדם בבוקר?" שאלה "אתמול ראינו סרט ביחד אצלו בחדר וכנראה ששנינו נרדמנו בטעות" אמרתי והשפלתי את ראשי, איך אני אסתכל לה בעיניים עכשיו? היא בטח חושבת דברים נוראיים עלי כרגע חשבתי לעצמי כשפטי קטעה את מחשבותיי ואמרה " זה בסדר, דבר ראשון אני מאמינה לך את לא צריכה להיות כלכך נבוכה, ושנית כשאני הייתי בגילך כבר הייתי בהיריון בג'סטין אז אני הבן-אדם האחרון שיכול לכעוס עליכם אם תשכבו" "פטי!!!" צעקתי "טוב סליחה היא אמרה והתקדמה לכיוון המדרגות.
יצאנו אני פטי וג'סטין בפרארי האדומה (והמועדפת) של ג'סטין בדרכינו למשרד של סקוטר. כמה צלמי פאפרצי 'נחמדים' תפסו תמונות שלנו כשיצאנו מהמכונית בחניית המשרדים של סקוטר.

"שלום לך סקוטר" קראה פטי בשמחה ברגע שנכנסנו בדלת משרדו "שלום לכם" ברך אותנו בחזרה סקוטר עם חיוך "הבאתי לך לאכול" אמרה פטי והגישה לו צלחת עמוסה פנקייקים בסירופ מייפל וסכום "תודה לך" אמר והוסיף "אני אוכל אחר כך" אז על מה רצית לדבר?" שאל אותו ג'סטין " על סופיה" ענה בישירות ואני כבר הרגשתי שהשיחה הזאת לא הולכת להיות נחמדה במיוחד "טוב אני אחכה בחוץ" הודעתי וקמתי מהכיסא שלי "לא זה בסדר תישארי את צריכה לשמוע את זה גם" אמר "אוקיי" עניתי והתיישבתי על הכיסא בחזרה "לצערי, סופיה לא תוכל להתלוות אלינו לבליב טוב" פתח סקוטר את השיחה. חשבתי שהשיחה לא תהיה נחמדה. טעיתי. היא נוראית.


תגובות (10)

אתם רציניים? כבר יותר מ24 שעות מאז העלה הפרק ואין אפילו תגובה אחת?! אני משקיעה מאוד בסיפור ובפרקים ולמרות שאני עמוסה בחיים אישים שלי אני ממשיכה לכתוב. בשבילו ובשבילכם. הפרק הזה זה פרק מאוד משמעותי בסיפור. וסתם שתדעו פרק 40 כבר מוכן כי חשבתי שיהיו הרבה תגובות ושאני יעלה היום פרק אבל ממש אכזבתם אותי.

09/05/2014 22:42

    24 שעות ואין תגובה…
    ברוכה הבאה למועדון.
    אם הייתי בליברי הייתי מקדישה זמן לרעיון עצמו, אבל אני לא, אז אני לא.
    הכתיבה טובה, זה כן. בדרך כלל אני לא קוראת סיפורי מעריצים כי [א] אני לא אוהבת וואן דיירקשן וג'סטין ביבר וכל זה ו[ב]לרוב הכתיבה זוועתית.
    במקרה שלך ב' לא חל.
    למרות שאני מהמעצבנים שיגידו שעדיף אנטר בכל דיבור, אבל אצלך זה קריא יותר מברוב המקרים.
    מקווה שתקבלי יותר תגובות פרק הבא, אני יודעת איך זה מרגיש. בהצלחה.

    09/05/2014 22:49

    לא זה פשוט מעצבן אותי כי בדרך כלל יש תגובות והיום אחרי אני כלכך השקעתי בפרק הזה אין ואת יכולה לקרוא בלי להתיחס למפורסם פשוט לחשוב שלדמות קוראים ג'סטין ביבר אני חושבת שאם סיפור כתוב טוב העלילה יכולה למשוך אותך גם אם זה לא הז'נר המועדף עליך אבל תעשי מה שאת (או אתה) רוצה אני אשמח אם בכל זאת תקראי…

    09/05/2014 22:52

    זה לא רק הקטע של מפורסמים. זה בכללי שאני לא מתה על רומנטיקה, ולרוב סיפורי מפורסמים זה רומנטיקה. אני תמיד יכולה לנסות, חסרים לי חומרי קריאה.

    09/05/2014 23:02

    אני אשמח אם תנסי, אם לא תרצי להמשיך לקרוא זה בסדר.

    09/05/2014 23:05

    ראיתי בפרופיל שלך שאהבת את אשמת הכוכבים (שדרך אגב אחד הספרים המועדפים עלי) והוא ללא ספק רומן, זה אפילו כתוב בכריכה (בדקתי עכשיו)

    09/05/2014 23:10

    יוצאי הדופן שמוכיחים את החוק.
    מסקנה: ג'ון גרין יגרום לכולם לאהוב רומאנס.
    מחפשים את אלסקה Q~Q
    אשמת הכוכבים Q~Q
    הכאב Q~Q

    09/05/2014 23:24

    אין ספק- הבן אדם גאון

    09/05/2014 23:28

נורא אוהבת את הסיפור.. התמכרתי וקראתי הכול. תמשיכי!!

10/05/2014 02:54

    בעזרת השם אני אמשיך היום יש לי כבר פרק מוכן

    10/05/2014 10:27
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך