I have to believe in myself 36
פרק 36:
לקראת הערב החלטנו לצאת למסעדה, רק אני וג'סטין- לדייט. לבשתי על עצמי שמלה צמודה בצבע כחול רויאל,ונעלי עקב בצבע שחור התאפרתי רק קצת-כמו שג'סטין אוהב, ויצאנו.
הוא לקח אותי למסעדה יקרה והזמין בשביל שנינו ספגטי בולונז וספרייט. ישבנו שם שנינו מדברים קצת על המסע הופעות,קצת על הקולג' כי כבר הכרנו אחד את השני אז זה לא היה כמו בדייט רגיל ששם הם מכירים.
אחר כך הוא לקח אותי להסתובב לאור הירח בפארק שבו הכרנו- ביום שניסיתי להתאבד, הוא אפילו לקח אותי למקום המדויק על יד האגם והראה לי את האבן שעליה הוא יושב כשהוא עצבני ובא לפה. ג'סטין התיישב על האבן וחלץ את נעליו, אחר כך, הוא פינה לי מקום על האבן ותפח על המקום לידו,רומז לי להתיישב גם. התיישבתי על ידו וחלצתי את נעלי. הוא הניח את ידו על מותני וקירב אותי אליו יותר, "המקום הזה כל כך מרגיע" אמר בקול רגוע ושלב והמשיך לשחק עם רגליו במים.
כשהגענו לבית כל אחד מאיתנו פנה לחדר שלו אבל רגע לפני שנכנסתי לחדרי ג'סטין קרא בשמי,הסתובבתי אליו והוא לא אמר מילה רק התקרב אלי והניח נשיקה קטנה על שפתי "לילה טוב יפהפייה" אמר "לילה טוב אהוב שלי" אמרתי ונישקתי אותו גם אני נשיקה קטנה.
בבוקר התעוררתי בשעה 7:10 על ידי השעון המעורר שלי שאני לא מחבבת במיוחד. התלבשתי בשמלה בגזרת פעמון בצבע סגול לילך עם ואנס פרחוניות ואספתי את שערי לקוקס מתוח, התאפרתי מעט ולקחתי תיק עם ציוד הקולג' שלי.
בוקר טוב אהוב שלי
יצאתי כבר לקולג' אז תתקשר כשתראו את הפתק.
ביי, אוהבת.
כתבתי על פתק שכמובן מיועד לג'סטין מהבית. כשיצאתי בפרארי מהחניה בבית של ג'סטין חבורת צלמי פאפרצי קפצו עלי וצילמו תמונות שלי בפרארי.
כשהגעתי לכיתה בקולג' התיישבתי במקומי על יד החברים שלי, ג'ואי אפילו לא הספיק לשאול אותי על ההתפטרות המפתיעה שלי, סיפרתי להם על הפאפרצי שרדפו אחרי וג'ואי סיפר לי שכשניק שמע שהתפטרתי הוא סיפר למדור רכילות שאני וג'סטין יוצאים.
תגובות (12)
מושלם מושלם מושלם
תמשיכייי
תודה :)
תקשיבי אני גם בליברית ואני קראתי את כל הפרקים של הסיפור שלך ולא פספסתי אחד אני מקווה שתמשיכי ואני פתחתי משתמש באתר הזה רק כדי להגיד לך כמה את מוכשרת ואני ממליצה להמשיך גם אם אני אשאר הקוראת היחידה אני אמשיך לקרוא.
נ.ב:: את מאוד מוכשרתת והסיפור מושלללםם.
תודה :)
ואני אמשיך מחר
מושלם מצטערת על התגובה מאוחרת!
מצטערת אני לא עונה לשאלות כי אני מאוד עייפה …
תמשיכי דחוף כמובן שמחר!
כל פעם אני מחכה לפרק שלך ,את כותבת מדהים!!!!!!
תודדה ואי אתם לא מבינים איזה חיוך יש לי עכשיו מלשמוע (או לקרוא) את המחמאות שלכם
אין בעד מה :)
בטח שיש, זה לא מובן מאליו כל הפרגון שלכם.
הפרגון שלנו מגיע לך את כותבת מושלםםםםם ואני כבר מחכה לפרק הבאה שתכתבי…
אומיגד את לא מבינה איך הסמקתי פה ואני יושבת בסלון וכולם הסתכלו עלי מוזר ._. חחחח
הבא*
עלה פרק :)