noalovejb6
תודה למי שמגיב ולמי שקורא את הסיפור שלי, שאלות כדי שתענו עליהם בתגובות: 1.מה אתם חושבים על התכניות של ג'סטין וראיין(החבר הכי טוב של ג'סטין)? 2.מה אתם חושבות שיקרה בהמשך? תודה למי שתענה על השאלות.

I have to believe in myself 24

noalovejb6 17/04/2014 1233 צפיות 6 תגובות
תודה למי שמגיב ולמי שקורא את הסיפור שלי, שאלות כדי שתענו עליהם בתגובות: 1.מה אתם חושבים על התכניות של ג'סטין וראיין(החבר הכי טוב של ג'סטין)? 2.מה אתם חושבות שיקרה בהמשך? תודה למי שתענה על השאלות.

פרק 24-לא מוקדש לאף אחד כי אף אחד חוץ מנועה לא הגיב וכבר הקדשתי לה פרק-
_נקודת המבט של ג'סטין_
כן,יצאתי עם סופיה והצוות שלה למועדון הכל בשביל התכניות שלי ושל ראיין.
~פלשבק לצהרים ~
"ברו (אחי) אני לא יודע מה לעשות ניסיתי להיות נחמד אליה- לא הלך,אני פשוט לא יודע מה לעשות" אמרתי לתוך הטלפון "ברו הכי טוב זה שתבלבל אותה,ביום -תעשה בשבילה הכל,בלילה-תביא בחורות לבית,באיזה שהוא שלב היא תגיד לך שזה מפריע לה אם היא אוהבת אותך" אמר ראיין "אז אני יצא איתה היום למועדון שם אני יתחיל עם בחורה ויביא אותה לבית?" שאלתי "בדיוק ברו"
~סוף פלשבק~
ראיתי בחורה בלונדית והלכתי לכיוונה,שוב אותו דבר כמו אתמול דיברנו מספר דקות ואז התנשקנו בערך בשעה 00:00 הלכנו הביתה כי סופיה צריכה לעבוד מחר, הבאתי איתי את הבחורה לבית וכשנכנסנו לבית עלינו ביחד לחדר.
_נקודת מבט של סופיה_
למחרת בבוקר קמתי על ידי השעון המעורר שלי ונזכרתי באתמול כמה נחמד הוא היה אלי בבוקר וכשחזרתי מהעבודה וכמה מגיל הוא היה כשיצאנו למועדון, איך לעזאזל בן-אדם יכול להתהפך בכזאת קלות? מה הקטע של להיות נחמד ביום ומניאק בלילה?
נכנסתי למקלחת מורידה מעצמי את הגועל של אתמול-ריח הזיעה עם אלכוהול.
יצאתי ולבשתי על עצמי טי שרט לבנה חלקה וג'ינס עם ואנס טורקיז-הכי פשוט הכי יפה.
התאפרתי במעט מסקרה ומעט אודם.
לבשתי על עצמי חיוך מזויף-שיסתיר את הכעס על ההתנהגות של ג'סטין ויצאתי לפרארי הלבנה (שמרוב שאני נוסעת בה הפכה להיות שלי).
נכנסתי לבניין העיתון ועליתי לקומת מדור אופנה-קומה 9,נכנסתי למשרד שלי שנמצא בחדר 920 ונתתי לצוות הכתיבה את ההוראות שהכנתי אתמול-הוראות לכתבה.
נכנסתי למעלית שוב והפעם ירדתי לקומה 8-קומת הרכילות,אחרי הכל אני צריכה לעבור היום את הראיון על 'המגורים עם ג'סטין ביבר' מה שרציתי לעשות זה להגיד שכלכך חרא לגור עם ג'סטין כי הוא מביא בנות הביתה-אבל רק בגלל שאכפת לי קצת מהקריירה שלו ואני גרה אצלו אני יוציא אותו בן-אדם טוב- כמו שהוא ביום.


תגובות (6)

תמשיכיייי דחווף
את כותבת ממש יפה!

17/04/2014 16:48

    ואני חושבת שהתוכנית של ראיין תצליח ואין לי מושג מה יקרה בהמשך כי את כותבת את הסיפור :-)

    17/04/2014 16:50

    תודה וכל הקטע זה לנחש וכשאת תקראי את הסיפור את תראי אם את צודקת או טועה

    17/04/2014 17:21

תמשיכי דחוף דחוףףףף!!!!!!!
תשובה לשאלה הראשונה -אני חושבת שהתוכנית עובדת מצוין!
תשובה לשאלה השנייה -הלוואי והייתי יודעת אבל אני לא יודעת .
אבל אני ינסה לנחש ,בשבילך כמובן!
אמ…נכון שהיא צריכה לומר איך לגור עם גסטין ביבר -אז היא תספר איך לגור ,שתחזור מכל העבודה המעייפת היא תראה את זאת שהייתה עם גסטין ותקנא והיא לא תראה לו את זה בתחלה ,וזאת שעם גסטין צריכה ללכת היא תלך ואז לסופיה יצא בטעות מהפה שהיא מקנאה אבל היא לא תרצה לומר זאת.
ואז גסטין יגיב בצורה שאת כותבת וכו…

17/04/2014 17:52

    אולי..
    ואולי לא
    ואני בדיוק כותבת את הפרק אז הוא יעלה בקרוב.

    17/04/2014 17:59

העלתי :)

17/04/2014 18:36
סיפורים נוספים שיעניינו אותך