noalovejb6
מה פה קורה פה?!?

I have to believe in myself-עונה 2 פרק 4 (64)

noalovejb6 21/06/2014 1174 צפיות 10 תגובות
מה פה קורה פה?!?

עונה 2 פרק 4 (64) :

כשהגעתי לתחנת המשטרה בלוס אנג'לס לבי דפק מהר כל כך.

"שלום" אמרה גברת שישבה מאחורי דלפק "שלום, אממ.. אני יכולה בבקשה לראות את ג'סטין דרו ביבר" אמרתי ברשמיות "מי את בשבילו?" שאלה "חברה שלו.. לשעבר" אמרתי "את עוד אחת מהמעריצות?!" שאלה והזעיפה פנים "לא אני נשבעת" אמרתי וחיפשתי כתבה עלינו באינטרנט "טוב רגע.." היא אמרה וקראה לבחור גדול שילווה אותי לתא של ג'סטין.

"ביבר יש לך אורחים" קרא אותו אדם שהתברר כסוהר "אני לא מעוניין לקבל אורחים. תודה." אמר ג'סטין, כבר הרבה זמן שלא שמעתי את קולו, הוא שכב על מיטת ברזל וידיו השריריות והמקועקעות מאחורי ראשו, הוא היה לבוש בפיג'מה כתומה של כלא ושערו היה פרוע, "אפילו לא אותי?" שאלתי וג'סטין התרומם במהירות ומבטו נשלח אלי "סופיה?" הוא תהה "זאת אני" אמרתי וחייכתי אליו.

ג'סטין קם ורץ אלי, אסף אותי בזרועותיו בחיבוק נעים, הריח שלו היה בדיוק כמו שזכרתי, הוא שיחרר אותי מהחיבוק והביט בי, בוחן כל פיפס בפני "התגעגעתי" הוא מודה "גם אני" אמרתי והוא חיבק אותי שנית, "ג'סטין, למה אתה פה?" שאלתי כשהוא שחרר אותי מהחיבוק "אני… "הוא החל לומר והפסיק.

"סופיה, בבקשה אני יודע שאת שונאת אותי וכועסת עלי אבל דברי עם סקוטר ותשחררו אותי מפה, אני לא שייך לפה, אני אספר לך הכל אני מבטיח" הוא אמר כשהסוהר אמר שזמן הביקור נגמר.

בדרכי לבית של פטי התקשרתי לסקוטר והוא אמר שהוא בדיוק מנסה להעביר את הכסף של השחרור בערבות.

"סופיה?" פטי שאלה כשהופעתי בוכה בכניסה לביתה "מה קרה סוויטי?" שאלה "ג'סטין.. הוא נעצר והלכתי לראות אותו וסקוטר מנסה לשחרר אותו בערבות" סיפרתי בזמן שאני
מתייפחת על כתפה.

סוקטר התקשר אלי ואמר שמשחררים את ג'סטין ושהוא בדרך אליו ושאל אם לבוא לאסוף אותי ואת פטי, אמרתי לו שכן והוא ניתק.

עלינו אני ופטי למכונית של סקוטר ונסענו לשחרר את ג'סטין.


תגובות (10)

אתם יודעים שאם תגיבו יותר ככה יעלה פרק מהר יותר…

21/06/2014 16:52

בוואי לדוא"ל . עם יש לך של walla .

21/06/2014 16:53

    ותמשיכי יצא מה ם!

    21/06/2014 16:54

    תודה.. ואין לי וואלה אבל זה לא קשור שלחי לי מייל רגיל ונתכתב במיילים…

    21/06/2014 16:57

את כותבת יפה!
תמשיכי!!!
מצטערת שתגובה קצר היום אני צריכה ללכת …

21/06/2014 17:05

לכתוב עוד פרק או לא לכתוב עוד פרק זאת השאלה…

21/06/2014 18:36

כןכןכןכןכןכןכןןןןןן!!
את תעשי לי את השבתתתתת מווווןשלמת!

21/06/2014 18:51

    אני בדיוק כותבת את הפרק^^

    21/06/2014 18:51

עלה פרק והוא יותר ארוך מרגיל אז אני מקווה שהיו הרבה תגובות!!

21/06/2014 19:31
סיפורים נוספים שיעניינו אותך