noalovejb6
תקשיבו אני רוצה שתכתבו לי ביקרות לא רק 'יפה,מושלם,תמשיכי'. אחרי הכל אני כותבת באתר בשביל להשתפר. תכתבו מה אתם חושבות על העלילה, דברים שאתם אוהבות, מה אתם חושבות שיקרה בהמשך... לפעמים אני במת לוקחת את הרעיונות האלה ומשתמשת בהם. למשל אני בסיפורים בפייסבוק וכשקורה משהו כמו ריב או כשהם דבקים או משהו כזה אז אני תמיד כועסת על הדמויות וכל מיני כאלה.. וזה נורא מצחיק אותי לקרוא גם תגובות של בנות אחרות שמגזימות בתגובות שלהם. טוב חפרתי. סליחה. ותגיבו.

I have to believe in mayself 48

noalovejb6 27/05/2014 1162 צפיות 11 תגובות
תקשיבו אני רוצה שתכתבו לי ביקרות לא רק 'יפה,מושלם,תמשיכי'. אחרי הכל אני כותבת באתר בשביל להשתפר. תכתבו מה אתם חושבות על העלילה, דברים שאתם אוהבות, מה אתם חושבות שיקרה בהמשך... לפעמים אני במת לוקחת את הרעיונות האלה ומשתמשת בהם. למשל אני בסיפורים בפייסבוק וכשקורה משהו כמו ריב או כשהם דבקים או משהו כזה אז אני תמיד כועסת על הדמויות וכל מיני כאלה.. וזה נורא מצחיק אותי לקרוא גם תגובות של בנות אחרות שמגזימות בתגובות שלהם. טוב חפרתי. סליחה. ותגיבו.

תקראו מה שכתבתי ב'רציתי להוסיף'.

פרק 48:
היום השלישי שלי ושל ג'סטין ביחד התחיל-120 שעות נשארו לנו ביחד והשעון ממשיך לספור לאחור.

התעוררתי בשעת בוקר מאוחרת מהרגיל- כי ג'סטין לא העיר אותי.
עשיתי את כל ארגוני הבוקר שלי ולבשתי על עצמי שמלה בגזרת פעמון בצבע טורקיז ונעלי ואנס בצבע שחור ושמתי על עצמי גם עליונית שחורה רופפת כי הימים כבר התחילו להתקרר.

הבית היה שקט אז הלכתי לחפש את ג'סטין.
תחילה הלכתי לחדר שלו- אבל הוא לא היה שם, אחר כך הלכתי לסלון וגם שם הוא לא היה, הלכתי גם למטבח, לבריכה, לחדר מוזיקה ובקיצור לכל מקום אפשרי בבית והוא לא היה בשום מקום- הוא הלך.

התקשרתי לטלפון שלו והוא ענה לי:
"היי ג'סטין" אמרתי כשהוא ענה.
"היי" הוא אמר.
"איפה אתה?" שאלתי,
עם קייטלין אצלה בבית, למה?" שאל, התעצבנתי, מאוד, אנחנו רבים ושנייה אחרי זה הוא הולך לחברה הכי טובה שלי?!
"אתה עם קייטלין?!" צרחתי,
"כן, מה הבעיה?" הוא שאל באדישות.
"מה הבעיה ג'סטין?!אנחנו רבים ואתה הולך לחברה הכי טובה שלי?! אני אמרוה ללכת לפרוק אצלה לא אתה!" צעקת- זה לגמרי מעצבן אותי, והיא? מימנה ציפיתי להיות חברה טובה ולהגיד לו שהיא לא המקום שלו לפרוק את הריבים שלי ושלו.
"סופיה, את קצת מתבלבלת, את מכירה את קייטלין הרבה פחות מימני, והיא הידידה הכי טובה שלי, והיא הייתה חברה שלי, ובזכותי את מקירה אותה" הוא אמר.
"ג'סטין! איך אתה היית מרגיש אם אחרי ריב שלנו הייתי הולכת לראיין ופורקת אצלו והוא אהיה מרחם עלי ותומך בי במקום בך?" העמדתי את ג'סטין במקומי.
"הייתי מבין,אחרי הכל הוא גם חבר טוב שלך לא רק שלי" אמר.
"זה שקר ג'סטין, ושנינו יודעים את זה, כאילו ללכת לחברה הכי טובה שלי?! אתה מחפש סיבות לריב איתי?" צעקתי עליו והוא בתגובה ניתק את הטלפון.


תגובות (11)

קודם כל הסיפור הזה מושלם ואני מקווה שתמשייכי כבר מחר.
אבל חוץ מזה אני חושבת שהסיפור שלך כבר כתוב ברמה טובה ואני לא חושבת שאת צריכה להשתפר אולי את צריכה לכתוב רק פרקים יותר ארוכים ויותר מעניינים שיהיה ריבים למשל שגסטין פתאום יבגוד בסופיה עם קייטלין ואז הוא יצטער על זה והם יריבו וייפרדו לתקופה קצרה ..
את גם ממש השתפרת בכתיבה מאז הפרק הראשון ואנימחודבת שהסיפור שלך ממש מושלם יותר מהרבה סיפורים על גסטין שראיתי באתר הזה ואין להם תוכן מעניין כמו שלך.

27/05/2014 22:42

    לא תהיה בגידה אבל יקרה משהו בקרוב מאוד

    28/05/2014 11:46

ואני חושבת**

27/05/2014 22:43

את חייבת לכתוב פרקים יותר ארוכים,הסיפור משגע ומדהים אבל אני כקוראת רוצה לקרוא סיפור ארוך ולא עם שלושה משפטים וגמרנו.
אני ישמח אם תוכלי להאריך את הפרקים,ואם תקראי את הסיפורים שלי ותגיבי זה יהיה ממש משמח.

אוהבת ♥

28/05/2014 10:27

    בגלל שאני מתה עליכם אני יתחיל לכתוב היום פרק ארוך כשאני יחזור הביתה אבל לא בטוח שהוא יעלה היום

    28/05/2014 11:45

מסכימה עם "הגולשת "…
את צריכה לכתוב פרקים יותר ארוכים …
זה קצר בערך כי אני מרגישה שאת כותבת איזה בערך בקצרה על הפרק .
אני לא ממש טובה בלהסביר !
אולי תעשי עוד פעם דרמה עם המשפחה של סופיה שהיה לה קשה והיא לא תיצא מהחדר…
תמשיכי!

28/05/2014 15:34

    טוב אני יעשה פרקים ארוכים יותר, ולגבי העלילה עכשיו בפרקים האלה שמתם לב שסופיה וג'סטין רבים כל יום? אם לא תקראו שוב, אם כן, אתם תראו עוד מעט ושהל יתחבר ופרק האחרון של העונה יהיה משהו שבואו נגיד שאף פעם לא חשבתם עליו.

    28/05/2014 18:24

מתי את ממשיכה?????

29/05/2014 20:07

לא היום כי אני בבייביסיטר מכשחזרץי מבית ספר ואני עוד שם כשאני יחזור אני מניחה שאני יהיה גמורה וגם הפרק לא גמור כי הבטחתי פרק ארוך אבל מחר בעזרת השם.

29/05/2014 20:41

סבבה תודה

29/05/2014 23:56

עלה פרק, תקראו לדמבו הפיל המעופף תעלו עליו את כל המשפחה/ חברים וטוסו לקרוא את הפרק החדש.
הפרק הוא באורך כפול מפרק רגיל אז אני מצפה לתגובות בהתאם!

30/05/2014 12:42
סיפורים נוספים שיעניינו אותך