give your heart a break ~פרק 24~ ♥
~נקודת מבט אנג'ל מלינסון~
ירדנו ללמטה, התיישבנו על יד השולחן וחיכינו שהארי יתיישב כדי שנוכל להתחיל לאכול.
"אז דיברתי בינתיים עם חברת הובלות. בזכות הקשרים שלי הם מוכנים לעשות לנו את הנחה של 1,000 שקלים." לואי אמר תוך כדי שהתיישב.
"לא יכול להיות." אמנדה אמרה. "איזה בן אדם שרוצה להתפרנס כראוי יעשה לך הנחה כזו משמעותית?" היא גיחכה ומזגה לה כוס עם מים.
"המנהלים של חברת ההובלה הם קרובי משפחה שלי." הוא אמר. "דרך אגב תרשמו לעצמכם שב-1/5 יש לנו הופעה פרטית קטנה בהרמת כוסית של החברה." הוא מלמל.
"ידעתי שלא נצא בזול מהקומבינות שלך." זאין רטן לעברו.
"היי, אני לפחות ניסיתי להשיג חברת הובלה בזמן שאתה התקלחת!" הוא אמר.
"שניכם עשיתם כמיטב יכולתכם כדי לעזור ואנחנו ממש מודות לכם על זה." אמרתי מרגיעה את שניהם. "זה באמת לא מובן מאליו מה שקורה פה." אמרתי.
"וואו, אתם פשוט עושים דרמה מכל דבר. אולי תתחילו לאכול?" נייל אמר והמשיך לאכול את האוכל שלו. כולנו החלפנו מבטים בינינו. האווירה איתו הייתה קצת רעילה. האמת? שאני מרגישה שזה מתחיל להימאס על כולם האווירה הזו. אני מניחה שאף אחד לא יודע מה עובר עליו וגם מה שקרה עם אלכסיס לא הוסיף למצב.
"נייל?" קראתי לאחר כשהכל נרגע. הוא לא ענה. כנראה לא שמע. "נייל?" קראתי שוב יותר בקול.
"נייל, אתה יכול להעביר לי את המלחייה?" שאלתי שוב בתקווה שהוא ישמע. הוא לקח את המלחייה והעביר לי אותה. תוך כדי דפיקה בחוזקה על השולחן.
***
"מה עובר עליו לעזאזל?" אביה שאלה כשישבנו בסלון "את ראית איך נייל התנהג כרגע?" היא אמרה כדי להעיר אותי מהבהייה שלי בנייל כדי להבין מה עשיתי לעזאזל.
"הוא בטח שונא אותי עכשיו." מלמלתי. "אבל מה הוא ציפה? שיהיה לו קשר ארוך עם דוגמנית שמתלבשת כמו זונה?!" שאלתי. חשבתי יותר שדיברתי לעצמי אך גם אביה שמעה.
"מה עשית?" היא שאלה עם מבט מיואש ממני.
"אמרתי לנייל שאני חושבת שאלכסיס היא זונה ושהוא מנצל אותה כדי להעביר את המצב רוח הדיכאוני שלו." הסברתי. "מסתבר שהיא דוגמנית."
"נו ו..?" היא אמרה ולא הבינה למה שיתפתי אותה בזה.
"מסתבר שהיא גם שמעה את זה. זה הסתיים בסטירה." אני חושבת שזה מסביר הכל.
"תגידי לי שאת צוחקת עליי." היא אמרה. עכשיו המבט המיואש היה מוצדק.
"את כל כך אוהבת להתערב בדברים האלו ואת רק עושה נזק. ביקשת סליחה?" היא שאלה והקימה אותי מהספה.
"כבר ביקשתי. כל פעם שאני רואה אותו. כמה אני יכולה לבקש?" אמרתי אך היא דחפה אותי אל נייל.
"כמה שצריך." היא אמרה. שלחתי אליה מבט כעוס והתקדמתי עוד קצת אל נייל שישב לבד כשפניו ממופנות אל המרפסת והוא בוהה בחצר. יש לו מנהג כזה. לשבת ולערער במרפסת.
"נייל?" כמעט לחשתי. קיוויתי שהוא לא ישמע ושאני אוכל להסתובב על עקבותיי ולחזור פנימה. אך הוא שמע. ידעתי שהוא שמע.
עדיין הייתי מאחוריו כי הייתי כל כך מובכת. "נייל?" קראתי שוב. הוא התעלם. התיישבתי מולו במהירות.
"אני כל כך מצטערת על היום. אתה יודע שלא התכוונתי. אני בסך הכול רציתי בטובתך. אני מוכנה אפילו לסדר את זה ביניכם בחזרה ושתחזרו להיות ביחד. רק תסלח לי בבקשה!" אמרתי. ידיי הונחו על ירכיו כשהתכופפתי על ברכיי תוך כדי שאני מתחננת.
"לא נראה לי שהיא תרצה לדבר איתי אי פעם." קולו רציני אך גם מעט ציני. "זה נכון. הייתי איתה כדי להעלים את המחשבות. הסטירה דיי הגיעה לי." הוא אמר.
***
~נקודת מבט נייל~
"אנחנו עולים לישון," הארי אמר והצטרפו אליו כולם. לא שמתי לב שאני ואנג'ל דיברנו במשך למעלה משעה וחצי.
"לילה טוב," היא אמרה ונשקה לזאין. המראה הזה צבט בי, אבל הייתי חייב להראות שלא אכפת לי.
התיישבנו על הספה אחד מול השניה. היא החזיקה את ידי בחוזקה אך לא כל כך חזק.
"אני כל כך שמחה שדיברנו עכשיו. כבר הרבה זמן שלא יצא לנו לדבר ככה." כל הזמן החיוך היה על פניה. חיוך מתוק כל כך שאי אפשר להסתכל עליו ולא לחייך.
"את לא עולה לישון?" שאלתי תוך כדי שפלטתי פיהוק קטן.
" אני לא כל כך עייפה. אני מניחה שאני אשאר לראות כאן טלוויזיה. " היא השיבה
"כדאי שתלכי לישון." אמרתי"מחר את אמורה לחפש עבודה וזה דיי מעייף ומייאש. את צריכה לבנות פה הרבה על הרושם הראשוני," אמרתי ועמדתי על המדרגה הראשונה, בדרך לעלות למעלה לחדר שלי.
"אני אדאג לא למרוח את הזמן. בכל אופן, אם אני ארגיש שכבר ראיתי יותר מדיי טלוויזיה אני פשוט אסגור אותה ואלך לחדר. " היא אמרה והתיישבה על הספה מול הטלוויזיה.
"לילה טוב." אמרתי וחייכתי.
"לילה טוב," יכולתי לשמוע את החיוך שלה בקול. זה מה שעשה לי את כל הלילה.
-הגרסה הישנה –
"אתה בטוח שאתה בסדר?"אמרתי "כן"הוא אמר נתתי לו נשיקה על הלחי "יאאלה"אמרתי ונתתי לו יד כדי שיקום מהמיטה ירדנו למטה התישבנו זאיין היה מימני והארי משמאלי "סם תגידי רגע מה נעשה עם הדירה?"שאלתי אותה "נשכור אותה למישהו ההורים שלי חוזרים מהשליחות עוד 4 שנים ביינתים יגורו שם אחרים"היא אמרה והמשיכה לאכול את הסלט "תגיד לי זאיין אתה ואנג'ל כבר עשיתם אתה יודע מה"הוא אמר בלי בושה אפילו שאני פה שמתי את היד שלי על הכתף של הארי הורדתי אותו למטה כיאלו הוא מתכופף "שתוק הארי שתוק"אמרתי לו והחזרתי אותו בחזרה למעלה "אוקי אז אני מבין שלא עשיתם"הוא אמר "תשובה נכונה הארי "אמרתי לו "נייל תגיד איפה החברה שלך סתם הכנתי כמויות של אוכל?"הארי אמר "לא היא תכף צריכה להגי…."הוא אמר אבל נקטע בגלל צילצול בדלת "זאת היא"הוא אמר שמעתי צעדים של עקבים מתקרבים "אמה תכירי אלה החברים שלי"הוא אמר "היי לכולם"היא אמרה ראינו אותו היה לה חצאית מיני אבל מזה מיני אפשר להגיד לבשה תחתנוים מרוב שזה קצר גופייה שעוד שנייה רואים לה את הציצי מחריד !! היא נראתה ממש ז** "מזה הדבר הזה נייל יוצא עם ז**"אמרתי לסם ראיתי את כול הבנים בוהים בה "זאיין!"אמרתי ונתתי לו כאפה ועליתי לחדר "רגע אנג'ל"הוא אמר ורץ אחרי "אני צדקתי אתה פשוט חרמן "אמרתי "כן אבל החרמן הזה אוהב אותך ורק אותך"הוא אמר והדביק לי נשיקות "אני……סולחת….לך…אבל….אל….תעשה…..את…..זה……יותר"ניסיתי להשחיל משפט מכול הנשיקות שזאיין נתן לי "בסדר"הוא אמר גם כן בין הנשיקות
תגובות (2)
מושלם!!!!!!!!!!
תמשיכי מהר (:
תמשיכיייייי