give your heart a break ~פרק 20~ ♥

Zohar horan malik 17/03/2013 1000 צפיות 4 תגובות

“לך אליה, תזמין אותה לרקוד.” משכתי אותו מהכיסא והוא נעמד.
"אני לא יכול." הוא אמר והתיישב חזרה. שוב הניצוץ שדלק בעיניו כבה. נאנחתי בייאוש "עדיין לא נפרדתי מדניאל. זה לא בסדר." הלוואי וכל הגברים בעולם היו כל כך ישרים ומדהימים כמו ליאם.
"לא ידעתי שיהיה כל כך קשה לעודד אותך." נאנחתי וצחקקתי. "תסתכל על זאין. אתה מוכן לעזור לו לרקוד? הוא רק מביך את עצמו." הפנתי את תשומת ליבו אל זאין ולואי שרוקדים בצורה הכי מוזרה שראיתי.
זאין סימן לי מרחוק להביא לו שתיה.
ביקשתי מהברמנית את מה שזאין הזמין בפעם הקודמת.
היא מזגה לי והגישה את הכוס בחיוך.
התקדמתי אל עבר זאין כשהכוס בידיי מאיימת להישפך.
בלי ששמתי לב, בחור נתקע בי תוך כדי הליכה ושפך עליי את השתייה שהייתה לי ביד. נשמתי נשימה עמוקה. אין צורך להתעצבן עליו. זה היה בטעות.
"שיט." הוא מלמל. "אני ממש מצטער," הוא אמר ולקח במהירות מפיות מהשולחן. תחילה הוא בא לנקות את בגדיי, אבל אח"כ התחרט והגיש לי אותן ביד.
"הכל בסדר." אמרתי והלכתי לשירותים.
נעמדתי מול המראה, לקחתי כמה חתיכות נייר וניגבתי את החולצה שלי כמה שיכולתי כמובן.
אני נוהגת להתעצבן כל כך מדברים כאלו, אבל מסיבה לא ברורה שלטתי בעצמי. מלמלתי לעצמי כל מיני דברים תוך כדי שניקיתי את החולצה. בלי ששמתי לב הרגשתי זוג ידיים שעוטפות אותי מאחורי גבי וראש שמונח על כתפי.
מתוך אינסטינקט השלכתי את המרפק שלי אחורה וחבטתי בו.
זה היה זאין. הוא התקפל מהמכה.
"אידיוט! כמעט עשית לי התקף לב!" אמרתי והסדרתי את נשימתי.
"לא הבנתי כמה זמן לוקח להביא שתייה." הוא אמר בקול חנוק מהמכה. "אבל לא משנה, פעם הבאה אני לא אבדוק."הוא חייך חיוך קלוש.
"אין לי מה להגיד. אתה פשוט אידיוט." אמרתי ונשקתי לו קלות על שפתיו.
"עד כדי כך נבהלת?" הוא שאל וצחק.
"אתה לא מבין איך נבהלתי-" אמרתי אך הוא קטע אותי.
"תני לי לנחש, אידיוט?" הוא אמר משלים את המילה שבאתי לומר.
"לא מצחיק." אמרתי וחבטתי בחזה שלו קלות. לפתע הוא השתנק והחזיק במקום שחבטתי בו. אולי לא שמתי לב וחבטתי בו חזק מדיי בטעות?
הוא נתמך בקיר "יש לי שם פצע!" הוא נאנק מכאב.
"איזה פצע? מה קרה?" התחלתי להילחץ. לא הבנתי מה קורה כאן. הרמתי את חולצתו כדי לבדוק באיזה פצע מדובר, אך לא ראיתי כלום. "אני לא מבינה, על איזה פצע אתה מדבר." אמרתי.
הוא נאנח ותפס את מותניי. "את כזו תמימה." הוא אמר וצחק. גלגלתי את עיניי ושחררתי את אחיזתי ממנו.
"אני שונאת אותך." הבטתי בו. ניסיתי כל כך לשמור על ארשת פנים רצינית, אבל זה היה משימה קשה לנוכח פרצופו של זאין.
"לא את לא." הוא מחה והרים אותי למצב שאני יושבת על השיש והוא עומד. "אני אוהב אותך, אין לך מושג כמה" הוא מלמל אל תוך שפתיי ונישק אותי.
"זאין, אנחנו בשירותי נשים. מישהו עלול להיכנס." אמרתי תוך כדי שהוא נישק את צווארי.
"מה את חושבת שעושים פה חוץ מלהתמזמז ולשכב?" הוא שאל וחייך חיוך ממזרי. "מה דעתך לעבור לשירותי גברים? הגיע הזמן שאני ארגיש בנוח." הוא אמר.
"אני אוותר על זה. מסריח שם" אמרתי והזזתי אותו ממני. "כדאי שנצא." אמרתי. יצאנו מהשירותים.
כשיצאנו ראינו את נייל עומד בכניסה לשירותים של הגברים כשהוא משעין את ראשו על הקיר. הוא הביט בנו לכמה שניות. עוד לפני שהספקתי לשאול אותו איך הוא מרגיש הוא נכנס בריצה לשירותים כדי להקיא.
"אני אתקשר לנהג," זאין אמר והלך טיפה הצידה.
הבטתי לצדדים כדי לראות שאף אחד לא רואה ונכנסתי אחריו לשירותים. נייל עמד אל מול הכיור. באותו רגע הוא נפל על הרצפה כשאיבד את השיווי משקל.
"ממש יודע לשתות." מלמלתי תוך כדי שעזרתי לו לקום. נזכרתי שנייל התרברב בזה שהוא יודע לשתות ושבחיים לא נראה אותו מקיא. הוא זרק גם כמה משפטים כמו- ילדים, צעירים שלא יודעים לשתות. אני הולכת לצחוק עליו אחר כך.
הוא היה כבד. ממש כבד. הרגשתי כאילו אני מרימה גופה מהרצפה. השתדלתי לא ליפול תוך כדי שהרמתי אותו. השענתי אותו על הכיור והוא שטף לעצמו את הפנים. הסיטואציה הרגישה לי מוכרת. רק שפעם שעברה אני הייתי במצב המביך הזה.
לפתע הוא התכופף והקיא. על הבגדים שלי.
"סליחה," הוא בקושי הצליח לדבר.
"זה בסדר," הפעם החזקתי ממש חזק את האוויר בתוכי כדי לא להתפרץ עליו וכדי לא להקיא בעצמי.
"הנהג יגיע ממש בעוד כמה דקו-" זאין אמר וקולו הלך ונחלש כשראה את הקיא של נייל על החולצה שלי.
"בוא נעוף מפה." אמרתי "וקח אותו." ציוויתי עליו. זאין תמך בנייל ויצאנו.
נפגשנו עם כולם בחוץ וחיכינו לרכב.
"מה זה הריח הזה?" הארי שאל וכיווץ את פניו בתגובה לריח.
"אל תשאל על זה אפילו."עניתי במבט כעוס.
"יש לי פה סוודר. בבקשה תשימי אותו. אני לא מסוגל לנשום." הוא אמר והושיט לי את הסוודר.
"זה מה שיש בקיבה של חבר שלכם, לא שלי." אמרתי והצבעתי על נייל שישב על הרצפה.
"היה דווקא כיף היום." אביה אמרה ונשענה על לואי. גלגלתי את עיניי.
"אני צריכה להתרחק מכל האקשן הזה ולהיות איתכם כדי שפעם אחת אוכל לסיים את הערב בכיף." אמרתי. הלכתי אל מאחורי רכב, הורדתי את החולצה שלי ושמתי את הסוודר עליי. זרקתי את החולצה שלי לפח. גם אם הייתי מנקה אותה , לא הייתי לובשת אותה שוב רק בגלל העובדה שנייל הקיא על זה.
הרכב הגיע ונכנסנו כולם.
במשך כל הנסיעה כולם ישנו ורק אני נשארתי ערה. כרגיל, חשבתי על הכל. חשבתי על הבנים. מבחוץ תמיד נראה שטוב להם, שהחיים שלהם מושלמים כי הם גרים בבית יפה וגדול, הם הולכים למסיבות שוות, הם עושים חיים. אבל מההיכרות האחרונה שלי איתם הבנתי רק את ההפך. החיים שלהם מסובכים כל כך ובמקום לפנות למקומות הנכונים הם פורקים כל עול. אם רק היה להם אנשים שהם סומכים עליהם בחיים שלהם, שהם יכולים באמת לפרוק להם ולשתף אותם- היום הזה היה נראה אחרת מבחינתם.
הגענו לבית של הבנים. הערתי אותם.
"אולי תבואי אליי? נראה סרט?" זאין שאל בקול ישנוני.
"מאוחר עכשיו. אנחנו נירדם," אמרתי.
"אז נירדם ביחד." הוא אמר וחיוך עלה על פניו מהמחשבה.
"ואיפה אני אתקלח? מאיפה יהיה לי בגדים?" שאלתי.
"אני אביא לך, תתקלחי אצלי ויחד איתי." הוא אמר חבטתי בו שוב בכתף.
"אתה מגזים. אנחנו יוצאים בקושי יום." חייכתי חיוך ערמומי.
"קדימה, בואי." הוא אמר במבט מתחנן.
"אוקיי, אוקיי." אמרתי. הערתי את סם ואמרתי לה שאני נשארת אצל זאין.
נכנסנו אל הבית שלהם. הם עלו כמו זומבים אחד אחרי השני לחדרים שלהם. עלינו לחדר של זאין. הוא פתח את הדלת והאור. כשנכנסתי, הייתי צריכה לדלג בין כמה בוקסרים ומכנסיים.
"מצטער על הבלגן. תיכנסי בינתיים להתקלח ואני אסדר כאן." הוא אמר, הוציא לי מהארון מגבת , טרנינג וחולצה שלו. נכנסתי להתקלח.
כשיצאתי וראיתי את זאין עם המחשב שוכב על המיטה. הוא גם היה כבר מקולח.
"סוף סוף," הוא אמר ופינה לי מקום שאשכב על ידו. זה היה ממש מוזר להיות בבגדים שלו בהתחשב בעובדה שהוא יותר גבוה ממני והבגדים שלו יותר ארוכים ממני.
הוא הדליק את הטלוויזיה והפעיל את הסרט. הנחתי את הראש שלי על החזה הערום שלו. התכסיתי בשמיכה על ידו.
"אני מקווה שלא שמת איזה סרט קיטשי." אמרתי והבטתי בו.
"ככה את מכירה אותי?" הוא צחק.
לאחר חצי שעה, מבלי ששמתי לב, נרדמתי.

-הגרסה הישנה-

"אני הולך להפרד מימנה"הוא אמר מאושר "רגע רגע ישלי שאלה"אמרתי "כן"הוא אמר "אממ ת'אמת אני מתביישת לשאול את זה אבל אני רוצה את ההכי טוב בישבילה אתה ממהר ?"שאלתי "לאן?"הוא שאל "לא טמבל אתה ממהר בזוגיות כיאלו אתה יודע למה אני מתכוונת כן?"אמרתי "לא לא למה היא ממהרת?"הוא שאל "לא כי מהיר ואיטי לא הולכים ביחד בזוגיות…"אמרתי "צודקת תודה אנג'ל את מלאך (מי שלא יודע\ת אנג'ל זה מלאך באנגלית)"הוא אמר וקרץ לי ונתן לי חיבוק מוחץ "אני צריכה קצת אוויר עם לא אכפת לך"אמרתי משתעלת "אהה סליחה"הוא אמר והשתחרר מימני "תקשיב לי ותקשיב לי טוב אם אתה תפגע בה איך שהוא אני יהרוג אותך שמעת?"אמרתי לו נתתי לו חיבוק והוא הלך לקחתי את הכוסות והתקדמתי לזאיין .נתקעתי במישהו וכול הבגדים התלכלכו לי "סליחה סליחה אני ממש מצטער "הוא אמר והתחיל לנגב לי את הבגדים "זה בסדר תודה "אמרתי והלכתי לכיוון השירותים וניקיתי את החולצה "תגידי לי כמה זמן לוקח להביא את השתייה ?"שמעתי קול מאחוריי הסתכלתי לאחור ולא ראיתי אף אחד פתאום אני מרגישה שמישהו מחבק אותי מהמותניים הסתובבתי "עעאעאעאעעאאע"צרחתי וקפצתי כדי להשתחרר מהחיבוק "מטורף!!אמרתי והיישבתי על הכיור "סליחה לא חשבתי שאת תפחדי כול כך"הוא אמר וחיבק אותי "אני שונאת אותך!"אמרתי ונתתי לו בוקס בחזה"אחח זה בניתוח"הוא אמר וצנח על הריצפה "מה זאיין סליחה סליחה סליחה אמרתי ונישקתי לו את המקום שכואב לו ירדתי למטה והתיישבתי על הברכיים לידו הוא שם יד על הכתף שלי קירב אותי אלייו ונישק אותי "את כזאת פטי!"הוא אמר והתחיל לצחוק "אוף מגיע לך עונש!,אני יודעת נשיקות "אמרתי והתחלתי לנשק אותו בכול מקום בפרצוף באף בפה בעיין "תאמיני לי שזה העונש הכי כיף שיהיה לי "הוא אמר "תגיד אתה מודע לזה שאתה בשירותים של נשים ?" שאלתי אותו "כן בואי נלך לשירותים של הבנים"הוא אמר "אתה היית רציני עכשיו?"שאלתי אותו "כן"הוא השיב כיאלו אין הבעיה בזה "אתה שיכור או משהו ?"שאלתי אותו "לא לא לא בכלל לא אני רציני "הוא אמר "תגיד לי אתה מטורף?"שאלתי אותו עדיין בשוק בהבקשה שלו כיאלו זה בסדר שאני יכנס לשירותים של גברים "כן אני מטורף…. עלייך"הוא אמר והדביק לי נשיקה "אוו גם אני"אמרתי לו ונתתי לו עוד נשיקה "אנג'ל את כאן"שמעתי מישהו אומר "כן אני כאן יצאתי וראיתי את סם "יאללה אנחנו הולכים איפה זאיין ?"היא שאלה "הוא פה תקשיבי אין לו גבולות לנער הזה"אמרתי "אל תגידי לי שהוא כול כך זריז שהוא כבר הספיק ל…זה נו את יודעת לה אני מתכוונת "היא אמרה "לא ….לא לא לא אנחנו לא ממש לא,ככה את מכירה אותי נו באמת סם " אמרתי "טוב סליחה את צודקת "היא אמרה "טוב תקראי לו"היא אמרה לי "זאיין בוא הולכים"צעקתי לו הוא יצא מהשרותיים ואמר "תחשבי על זה פעם הבאה כן?"הוא לחש לי וקרץ לי "חרמן!"אמרתי לו
"היי אל תדברי אל אחי ככה שמעת?"קול אמר מאחורה "הסתובבנו לאחור וראינו מישהי עומדת ושותה "מרטינה מה את עושה כאן?"הוא אמר וחיבק אותה (אני לא זוכרת איך קוראים לאחותו של זאיין אבל לא משנה המצאתי שם ) "סתם"היא אמרה "מה זה את שותה אלכוהול?הוא בא להריח את הכוס אבל זה לא אלכוהול אמא ואבא יודעים שאת כאן?את פה עם מישהו?זה גבר ?בן כמה הוא?הוא מהכיתה שלך?"הוא שאל כול כך הרבה שאלות ואפילו לא נתן לה להספיק לענות "אולי תשתוק קצת האא?,אבא ואמא יודעים שאני כאן אני פה עם חברה אף אחד לא התחיל איתי אני לא שותה אלכוהול ואני הולכת עכשיו הביתה"היא אמרה מנסה לענות על כול השאלות "בואי תיסעי איתנו במילא פול בא לאסוף אותנו כי כולנו שיכורים" הוא אמר "שנייה אני באה "אמרתי ורצתי לנייל כדי לוודואת שהכול בסדר איתו "הארי ראית את נייל?"שאלתי "כן הוא בשירותים נדמה לי מקיא שם"הוא אמר ורצתי לשירותים "נייל את כאן ?"שאלתי כשנכנסתי לשירותים לא שמעתי את קולו שמעתי רק מישהו מקיא פתחתי את התא של השירותים ראיתי את נייל יושב על הריצפה מקיא על החולצה שלו "נייל מה קרה לך?שתית יותר מידי אלכוהול?"שאלתי אותו וליטפתי את פניו "לא אני בסדר "הוא אמר "אבל אתה לא כול כך נראה טוב אתה חיוור נורא אני דואגת לך"אמרתי לו "בוא לכיור אני ישטוף את הפנים שלך טוב ?שאלתי אותו חייגתי לזאיין "הלו זאיין תקשיב אני צריכה שתביא דחוף וכמה שיותר מהר את הנהג הזה לפה נייל חיוור ואני דואגת לו"אמרתי לו "בסדר אני יתקשר אליו ביי" הוא אמר וניתקתי "בוא תשב על הכיור אני ינקה אותך" אמרתי לו וניקיתי אותו בעדינות "את דואגת לי ממש כמו אמא"הוא אמר לי "ואתה מתנהג כמו ילד קטן שלא דואג לעצמו למרות שאמרתי לך לא לשתות הרבה כי זה מסוכן בישבילך ואני דואגת לך אתה ממש כמו אח בישבילי"אמרתי לו "אבל אני לא שתיתי יש לי רק כאבי בטן "הוא אמר "טוב יש לי פה כדור כי גם לי קצת כאבה הבטן ועוד כמה דקות פול הזה יבוא וניקח אותך לבית שלך ואני וזאיין נדאג לך" אמרתי לו "תודה אנג'ל את מדהימה"הוא אמר "אנג'ל את פה ?"שמעתי את קולו של זאיין "כן כן פה בשירותים"השבתי לו "טוב אז פול הגיע כדאי שנזוז ?"הוא שאל "כן"נייל אמר נייל עקף אותנו "ואיתו את כן מסכימה להכנס לשירותים של הבנים בסדר."הוא אמר ועשה פרצוף נעלב "אני אוהבת כשאתה מקנא "אמרתי ותתי לו נשיקה קצרה הגענו לרכב פול נהג והיה הרבה יותר מקומות אז ישבנו ככה:סם+הארי (כרגיל)אני+זאיין +,לואי+אביה ,ליאם+מרטינה
"תזהר עם אחותי כן?"זאיין אמר לליאם זאיין נרדם ואני עליו הוא כול הזמן החזיק לי את ידי ראיתי שנייל תמיד מסתכל עליי במבטים מוזרים כאלה הגענו שיחקתי לזאיין את השיער כדי שיקום "זאיין הגענו"אמרתי לו "את רוצה להשאר אצלי נראה סרט ?"הוא שאל "כן אבל אין לי בגדים והבגדים שלי מלאים באלכוהול ובקיא של נייל"אמרתי לו "אז מה אני יביא לך בגדים"הוא אמר "כן ואיפה אני יתקלח?"שאלתי אותו "אצלי ויחד איתי"הוא אמר ועשה פרצוף ערמומי נתתי לו בוקס בחזה "עוד פעם בניתוח "הוא אמר ועשה את עצמו מתקפל מכאב "חחח הפעם אתה לא תקבל שם נשיקה .."אמרתי לו "אוף…"הוא אמר "אין מה לעשות .."אמרתי ונכנסנו הביתה "יש לך פופקורן פה?"שאלתי אותו "כן"הוא אמר זה בארון למעלה הוא אמר והוציא קערה בהארון המשכתי לחכות עד שישים לב שאני לא מגיעה "טוב זה כבר ממש פוגע"אמרתי "מה פוגע?"הוא שאל לא מבין "איך אתה רוצה שאני יגיע למעלה?"שאלתי אותו "אהה כן "הוא אמר והרים אותיעל הכתפיים לקחתי את הפופקורן "טוב תוריד אותי"אמרתי לו "בסדר"הוא אמר ורץ לסלון הוריד אותי על הספה ועלה עליי והתחיל לדגדג "די נו זאיין אני מסריחה תקום מעליי "אמרתי לו "אז עכשיו גם אני צריך להתקלח אז בואי ביחד ונחסוך במים"הוא אמר "חחחחחחחחחח חי בסרט."אמרתי לו "בואנה כולכם שמנים פה קום אני נחנקת פה" הוא קם ועזר לי לקום "בפעם הבאה אני לא יוותר לך "הוא אמר "כן כן שמענו … טוב תכין את הפופקורן אני עולה להתקלח"אמרתי לו "בואי אני יראה לך איפה הבגדים" הוא עלה איתי ונתן לי טרנינג וקפוצון ואת המגבת נכנסתי ואחרי איזה 20 דקת שיצאתי ראיתי את זאיין על הספה ועל השולחן פופקורן וחטיפים התיישבתי לידו התכסתי בשמיכה ולאחר חצי שעה נרדמתי עליו


תגובות (4)

חחחח תמשיכי!!!!!!

17/03/2013 14:50

תמשיכככי!
את מוזמנת לקרוא את הסיפור שלי;)

17/03/2013 15:47

קורל אני קוראת את הסיפורים שלך תמיד!!

17/03/2013 15:56

תמשיכיייייי !!!!

17/03/2013 16:41
22 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך