rayli101
לאב יו אול!
מקווה שאהבתן <3
5 תגובות מבנות שונות ואני ממשיכה!

cause its you פרק7:העלאה שניה

rayli101 16/07/2013 893 צפיות 7 תגובות
לאב יו אול!
מקווה שאהבתן <3
5 תגובות מבנות שונות ואני ממשיכה!

מנקודת המבט של רוני*
נכנסתי הביתה,ריחות ביתיים חדרו אל אפי.אימי בישלה כל מיני מאכלים בכדי לעזור לאמא של עדן.
אנחנו כמו משפחה אחת,תמיד מבלים ביחד ,אוכלים ביחד,עושים הכל ביחד.
אמא שלי הבחינה בי וסימנה לי לבוא אליה.התקרבתי בכיוונה,נכנסת למטבח הגדול.היא חיבקה אותי ולא אמרה לי כלום על כך שלא הייתי בבית בלילה ושהיא אפילו לא ידעה איפה אני,כזאת היא אמא שלי ואני אוהבת אותה על כך.עליתי אל חדרי,ונשכבתי על מיטתי,חושבת על הבלונדיני המתוק שלי.אני עדיין לא מעכלת שפגשתי את וואן דיירקשן!!!!!!!!!!! אומייגוד!!! התחלתי לשיר "בא לי בימים בא לי בליולות,בא לי לצעוק באל לי שטויות…בא לי לצעוק אני פרחההההה!" (זרמו אין לי מושג מה המילים)
פתאום,אחי הקטן רועי בא וקפץ עליי,הוא כזה קטנצ'יק שזה אפילו לא כואב."רונוש,את יכולה לשחק איתי בספיידרמן?" הוא שאל אותי בקולו החמוד המתוק? "ברור", עניתי לו,אי אפשר שלא להיכנע לכל בקשותיו עם הקול הזה…יצאנו מהחדר שלי ונכנסנו לחדרו,הוא הביא מהבית ארגז שלם מלאבמשחקים,חרבות,רובים ובובות של גיבורים .הוא הוציא את אחת הבובות שלמיטב זכרוני זהו בכלל באטמן.חחחח אני ממש גאון בגיבורי על,אני צריכה לעשות עם זה משהו…
התחלנו לשחק,ולא עשיתי כלום,הוא העיף את הבובות באוויר צווח מאושר,ואני? אני מתתי לי בשקט…
אחרי כמה דקות של שקט לא הבנתי למה כל כך שקט לי.הסתכלתי על רועי וגיליתי שהוא נרדם על הבאטמן שלו.הרמתי אותו והכנסתי אותו למיטתו.העפתי מבט בשעון הספיידרמן שהוא התעקש (כמו חמור)להביא עמו.חמש וחצי."פאק,שחכתי להתארגן". במהירות שיא מדהימה נכנסתי להתקלח ,אני צריכה ללכת לאולימפיאדה, וגמרתי תוך חמש דקות,אני חושבת שמגיעה לי מדליה כבוד כבוד!!!.הוצאתי מארוני חולצה שחורה ריקה בסגנון וי עם מחשוף קטן ושרוולים עד למרפק,הוצאתי גם חצאית שמגיעה לי עד כמעט לברך מקושקשת בצבעים כתום חום ואפור.ממגירת הנעליים הוצאתי סנדלים אהובות עלי.רצועות דקות בצבע אפור עם סגירה מאחורה ועקב פלטפורמה.
אני יודעת שזה נשמע דתי וזה לא!אני פשוט אוהבת ללבוש דברים כאלה בשבתות.
יצאתי החוצה ונפגשתי עם עדן ומאיה..רוני לבשה גופיה לבנה שעליה היה כתוב "קייפופיסטית פוראבר בייבי!" בכתב שחור זרוק ומעל עליונית שחורה ארוכה,היא שמה חצאית שחורה בגזרה גבוהה שהגיעה לה עד לברך כמעט,היא שילבה את זה ביחד עם עקבים יפים,היא שמה אודם אדום,זה היה לה מהמם.עדן לבשה חולצה קצרה בצבע אדום עם מכנסיי טיטול בצבע כחול.היו לה נעלים גבוהות רחבות בצבע כחול חזק ועיניה הודגשו במסקרה כחולה,היא הייתה פשוט מושלמת.נכנסנו כולנו למכונית ונסענו.
נכנסנו לבית של הבנים לאחר שנתנו נשיקות חטופות לבנים.אם היה יותר זמן זה היה יותר רציני…
מסתבר שקייט וזוהר כבר הלכו לביתן להביא לעצמן בגדים.זוהר לבשה שרוואל שלושת רבעי בצבע חאקי עם חולצה לבנה קצרה לבנה עם הכיתוב:"פייס יט!!!" בצבע חאקי,היא שמה ואנס אפורות ואחרי שקייט הכריחה אותה היא שמה גם כובע אפור כמו של ברונו מארס,מוטה באלכסון על ראשה, היא שמה גם צעיף אפור בסגנון מרושל,היא הייתה ממש יפהפיה.
וקייט לבשה אוברול ג'ינס קצר גופיה,מתחת היא שמה גרביונים שחורים שקופים ואחרי שזוהר לא הרשתה לה ללכת עם גופיה כי זה שבת ולואי לא הרשה לה לצאת עם גופיה כי קר בחוץ היא שמה מתחת חולצת עשויה מרקמה שחורה, היא שמה נעלי אוקספורד אפורות .היא הייתה מדהימה.
צחקתי בשקט לעצמי,צריך רק להסתכל על כולנו ביחד וישר תתחילו לצחוק,נראינו כמו חבורה של בנות שלא קשורות אחת לשנייה בעליל.הלכנו אל הבנים,מדמיינות עליהם כל מיני דברים…(חחח לכל הדרדסות,זה הזמן להפעיל את המוח!),הגענו אל הבנים וכל אחת הלכה אל שלה,כולם החליפו את אותם המבטים הדביקים,אני מתארת לעצמי את התגובה של אחותי הקטנה,משחזרת את המשפט הקבוע שלה""איכס!!!אני שונאת בנים" אויי ילדים,ילדים,ילדים…על מה לעזאזל אני חושבת עכשיו כשהשלמות לידי? אהההה? עזבו,אפילו אני לא מבינה את עצמי לפעמים…נישקתי את נייל וכמעט והתפתתי שלא___(אתם יכולות לדמיין לעצמכן ברמה שמתאימה לכן)
יצאנו החוצה,כל זוג יצא במכונית של הבן,ורק אני ונייל יצאנו בשלי כדי שאחר כך המכונית לא תישאר פה.כשהגענו לבית של עדן,יצאנו מהמכוניות וראיתי את הארי מחייך…


תגובות (7)

המשךךךךךךךך ;~)

16/07/2013 08:40

ברור שאהבנו זה מושלם חחח תמשיכייי

16/07/2013 08:43

המשך. במידי.ועכשיו.כי.אם.לא.אני.לא.יודעת.מה.אני.יעשה.לך.

16/07/2013 09:22

המשך. במידי.ועכשיו.כי.אם.לא.אני.לא.יודעת.מה.אני.יעשה.לך.♥♡

16/07/2013 09:22

אוהבת אתכן בננות!!!
עוד תגובה אחת ואני ממשיכה <3
לאב יו אול

16/07/2013 12:17

מושלם!
ולמה הארי חייך כי הוא ראה אותם ביחד?

16/07/2013 12:23

זה ממש מושלם תמשיכי מהר!

16/07/2013 13:47
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך