אלהקנטי
תגייייייייייייייייבו פליז :)

פרק ראשון-סיפור על וואן דירקשן-Great Britain

אלהקנטי 01/09/2013 775 צפיות 2 תגובות
תגייייייייייייייייבו פליז :)

*נקודת מבט יהל*

"למה אני? למה אני צריכה לטוס לחו"ל בחופשת הקיץ? למה אני לא יכולה להישאר עם החברות שלי בארץ ולעשות דברים רגילים של אנשים רגילים?" צרחתי מכעס "למה רק בגלל שאבא שלי כזה עשיר והבית שלי עטוף במשרתים אני צריכה לטוס לחו"ל?" ריילי, המשרתת הכי צעירה בבית נכנסה אל חדרי "קרה משהו?" היא שאלה "לא קרה שום דבר" שקרתי, "טוב אני הולכת" אמרה ריילי "ביי" בבית שלי יש 12 משרתים 4 מתוכם שלי: ריילי,רומי,עדן (הוא בן),וסוזנה. "השעה עוד מעט 2:00 אני צריכה לישון לפחות קצת הטיסה בשש!" אמרתי ובדקתי שאכן השעון המעורר מכוון לשש. שכבתי על הצד ניקיתי את הראש ממחשבות נשמתי נשימות עמוקות ונרדמתי.

*נקודת מבט הארי*

"יאללה מסיבה" צרחתי בכל כוחי רקדתי בכל הכוח אני חולה על מועדונים בבריטניה הכי כיף לרקוד שם מדי פעם מזהה אותי מעריצה אז אני חותם לה אבל בשאר הזמן אני עסוק בלהתפרע עם זאין, ליאם, לואי ונייל אני לא שותה, השאר לפעמים כן הם משקרים לברמן בקשר לגיל שלהם הברמן לא מתייחס לעיניינים האלה הוא פשוט נותן להם לשתות וזהו.

*נקודת מבט יהל*

השעון המעורר שלי קטע את חלומותיי "אוף" אמרתי מנומנמת "שונאת לקום מוקדם" הלכתי לחדר אמבטיה התקלחתי, שטפתי פנים, הברשתי את שיערי ושמתי בושם של שאנל (יש יתרונות בלהיות עשירה) והלכתי לקרוא לאחת משרתות שתעזור לי לארוז את המזוודות "ריילי" קראתי לה מלמעלה "בואי תעזרי לי לארוז את המזוודות" אמרתי "אני לא יכולה אני עוזרת לאבא שלך" אמרה ריילי נאנחתי, לעזור לאבא זה אומר להכין לו אוכל לעשות לו מסאז' ולעשות לו את העבודה אבא שלי כזה מפונק, אני לא, אני כמו אמא שלי, זה מה שעדן אמר לי הוא המשרת הכי ותיק והוא פגש אותה לפני שהיא מתה אבא לא רוצה לדבר על זה אז אני לא יודעת עליה כמעט כלום "סוזנה" קראתי למשרתת "אני באה" היא אמרה ותוך כמה דקות היא הייתה שם "תעזרי לי לארוז" אמרתי "סבבה" היא אמרה ואחרי שעה מלאכת האריזה הסתיימה "יהל" קראה לי רומי המשרתת הנחמדה ביותר מתוך הארבעה "המונית הגיעה" "אני באה" עניתי לה וירדתי למטה שיצאתי החוצה ראיתי לימוזינה לבנה ענקית שכתוב עליה באותיות גדולות "השכרת לימוזינות יותר טוב ממוניות!!!" "אוי אבא" מלמלתי לעצמי "מתי הוא יבין שלא אכפת לי לנסוע במונית רגילה" עליתי לימוזינה הנהג הכניס את המזוודות ללימוזינה והתחיל לנסוע מיד שהוא התחיל נרדמתי יש לי איזה קטע כזה להירדם בנסיעות אחרי שעה נסיעה הגעתי לשדה תעופה "טוב הגיעה הזמן לשלם" קרצתי לנהג "בסדר כורסאות עור פלוס 5 מזוודות פלוס בר משקאות קרים פלוס מונה 1500 שקל בבקשה" "מה?!" פלטתי הנהג הסתכל עליי מבולבל "אה זה מחיר מצוין" אמרתי לו וברחתי מהלימוזינה נכנסתי לשדה התיעופה והסתכלתי על לוח הטיסות ובאותו רגע חשכו עיניי…


תגובות (2)

תמשיכי!!! ואפשר להצטרך ללואי?
אם כן הנה תיאור
שם : שירה
גיל : כמו כולם
מראה : שיער מתולתל בצבע חום עם קצוות סגולים עיניים כחולות ירוקות אפורות גומה בצד שמאל 3 עגילים באוזן ימין ו2 בשמאל
הנה קישור לאיך שהיא נראת: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQdryC-a5AfD0CgWwrtRoBdLArFEY54ZorUxuS18tAltFA81bpj
יש לה קעקוע בכתף שכתוב עלי "i hate my life" ואפחד לא יודע מזה
אופי: מצחיקה שובבה חולה על ילדים עקשנית וביישנית מאד
לא מאמינה לאהבה ממבט ראשון ולא ניתנת להשגה בקלות
וגם אוהבת לשיר (בלי שאף אחד שומע אותה) וגם אוהבת לשמוע שירים תוך כדי שהיא מטיילת והיא גם חותכת את עצמה ואפחד לא יודע מזה
והיא מאומצת על ידי משפחה עשירה אחרי שההורים של מסרו אותה כי היא היתה "מיותרת"
וסגנון לבוש: לא הולכת עם גופיות בגלל הקעקוע והיא לא אוהבת עקבים וחשוף

02/09/2013 10:29

תודה על התיאור אני אשתדל להוסיף
:)

02/09/2013 10:58
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך