All you need is love פרק 2
״לידיה גמרתי את המשמרת שלי״
״טוב ג׳יין, אל תחכי לי אני צריכה ללכת לדודה שלי אחר כך״
״ בסדר לידיה נתראה מחר״
״ביי״
״ביי״
יצאתי לכיוון הבית, אין לי בית גדול הוא דיי קטן וקומפקטי כל מה שאני צריכה. אני גרה לבד בנתיים, ההורים שלי גרים באל איי, לא רציתי להיות שם, הרגשתי הכי טוב בבית שלי, בלונדון! אני מבקרת מידי פעם, אנחנו בקשר דיי טוב, האמת מצויין הם באים לבקר אותי אני אותם אנחנו מדברים בטלפון הרבה. אני חושבת שבגלל שאני לא גרה איתם הקשר שלי איתם כל כך נוח כי הם לא לוחצים עליי.
עזבתי אחרי שאח שלי ניפטר, היה לי קשה, ליראות את הבית, את החברים את הדברים שלו, הרגשתי שאני לא מתמודדת.. טוב אני לא רוצה לחשוב על זה .
״ וואו אני רעבה״ אמרתי לעצמי… יש לנו ליד השכונה בית קפה קטן נחמד, אין בו רבה אנשים המוכרים נחמדים ומכירים אותי שם, אני באה הרבה לשם, אין שם הרבה אנשים זה מה שאני אוהבת במקום הזה.
התקרבתי למסעדה ושמעתי קצת רעשים וצעקות לא הבנתי מזה, נכנסתי וראיתי חבורה של בנים, הם דיברו וצחקו בקול רם היה אחד עם גלח, אחד עם בלונדיני מחומצן, אחד עם בלורית ופס בלונדיני הוא היה הכי שחום מבניהם, היה אחד עם שיער חום גם מורם ואז ראיתי את הבנאדם הכי יפה שראיתי אי פעם בחיים שלי!
היה לו שיער מתולתל שסודר לצד בצורה יפה, היה לו חיוך גדול השיניים שלו היו לבנות ומסודרות השפתיים שלו היו אדומות כאילו הם דורשות שמישהו ינשק אותן, פשוט טבעתי בעניים שלו. תמיד קראתי בספרים על זה לא האמנתי להרגשה כזאת והינה עכשיו זה קורה לי אני פשוט טבעתי בהן… הוא שם לב שבהיתי בו קצת, מיד סובבתי את הראש והמשכתי ללכת לכיוון הבר..
הזמנתי כוס שוקו לקחת, כן כן כבר אמרתי שאני אוהבת להיות ״צעירה״ חחח.. אני לא זקנה..
ישבתי והתחלתי להתעסק עם הטלפון שלי, דיברתי עם חברה טובה שלי, היא מעריצה את הלהקה הזאת דה וואנטד, אמרתי לה שהשגתי לה חתימה שלהם..
מידי פעם סובבתי את הראש לכיוון הבחור הזה, הוא היה ממש יפה.. סובבתי שוב את הראש והמבטים שלנו הצטלבו הוא חייך חיוק קטן וקרץ לי מיד סובבתי חזרה את הראש ובחשתי את השוקו עשיתי צורות עם הקקאו שתמיד נישאר קצת למעלה, עשיתי לב, ואז כוכב ואז סתם חירבשתי צורות, צחקתי לעצמי שחשבתי על הצרחה שהולכת להגיע מחברה שלי כשאומר לה שהלהקה הזאת וואן דיירקשן באים מחר במקום היום, היא ממש רצתה לי פגוש אותם והיא לא יכלה לבוא היום. היא ממש התבאסה..
שמעתי צעדים מתקרבים ליי הרמתי את הראש וראיתי אותו את הילד עם התלתלים והעניים היפות. הרגשתי את הבטן שלי מי הפכת מהתרגשות
״מה מצחיק?״ הוא שאל אותי
״סתם חברה לחוצה״ הסמקתי קצת
״את חמודה כשאת מסמיקה״
הרגשתי את הלחיים שלי בוערות, לא ידעתי מה לומר לו
״ אז.. מה השם שלך״ הוא שאל, מוציא את שנינו מהמבוכה
״ג׳יין, ולך?״ חייכתי חיוך קטן
״את לא יודעת? באמת?!״
״לא, למה אני צריכה לדעת?!״ שאלתי בבלבול
״חחחח.., לא יודע, לא משנה, אני הארי סטיילס״ הוא אמר בחיוך רחב
״שלום הארי סטיילס״ אמרתי בחיוך גדול הוא חייך אלי גם.
״אז ג׳יין, באלך להיפגש מתישהו?״
״ אני אשמח״ אמרתי חייכתי והוא חייך אליי חיוך ביישן ומרוצה. החלפנו ממספרים והוא ליווה אותי ליציאה ״היה נחמד להכיר אותך״ הוא אמר לי, הרגשתי את הפרפרים בבטן שלי מתגברים
״כן היה לי גם נחמד״ חייכתי אליו
״ אז אני אתקשר אלייך״, הוא אמר לי
מנקודת המבט של הארי:
״אז אני אתקשר אלייך״, אמרתי, היא הייתה יפה כל כך יפה הרגשתי את הבטן שלי עושה סלטות בכל פעם שהיא מחייכת אליי
״חחחחחחחחחח…״ היא התחילה לצחוק פתאום
זה משהו שאמרתי? אולי עשיתי? אולי היא עבדה עליי והיא לא באמת רוצה שניפגש הבעת פניי נהייתה לחוצה ומבולבלת, שמעתי רעשים מאחורי הסתובבתי וראיתי את הבנים עושים כל מיני פרצופים.
לרגע נרגעתי היא צחקה בגללם ואז נהייתי עצבני ״ מה אתם עושים?״ שאלתי
לואי ענה לי״ אוו הארי תירגע אנחנו לא עושים כלום!״
ראיתי שהיא מחייכת נהניתי מזה , מהחיוך שלה
״ טוב אני באמת חייבת ללכת״ היא אמרה הרגשתי קצת עצב, אבל ידעתי שאני אפגוש אותה שוב! בזה אני בטוח!
״הארי להתראות״ היא אמרה לי מחויכת
״ ביי״ אמרתי מחויך גם. היא עשתה שלום לבנים עם היד ויצאה
חזרתי למקום שלנו ונפלתי על הכיסא באנחה גדולה
לואי: הארי מאוהב
אני מאוהב? באמת? אפשר להיות מאוהב בכל כך קצת זמן? שאלות קפצו לראשי אחת אחרי השניה ולא היה לי את התשובה אליהן. חוץ מאחת אני מאוהב?
תגובות (4)
סוף סוף מישהו מרגיש כמוני כשהוא רואה את השפתיים של הארי וגם אומר את זה, סיפור מקסים, תמשיכי!!!!!!!!!!!1
מושלםם תמשיכייי , מזלל טוב לנסייךך ההורסס שלנווווו 3>
תמשיכי!!!!
תמשיכיייי וגם אני המשכתיי (: