Noa *~*
מצערת שלא העלתי כמה ימים פשוט נכנסתי לתקופה שלי בגרויות ומתכונות אז זה טיפה לחוץ לי... תגיבו

AFTER~ פרק 6…

Noa *~* 12/05/2014 796 צפיות 4 תגובות
מצערת שלא העלתי כמה ימים פשוט נכנסתי לתקופה שלי בגרויות ומתכונות אז זה טיפה לחוץ לי... תגיבו

השיער שלי היה מסולסל באופן מושלם, דחפתי שתי סיכות ראש קטנות בשתי הצדדים של השיער כדי לשמור שהפוני לא יהיה על הפנים.

"את רוצה להשתמש במשהו מהאיפור שלי?" סטף שאלתה אותי, והסתכלתי במראה שוב.

העיניים שלי תמיד נראות טיפה יותר גדולות יחסית לפנים שלי אבל בכל זאת אני מעדיפה להשתמש במעט איפור, בדרך כלל אני שמה רק טיפה מסקרה ושפתון. אני מאוד גאה באיך שאני דואגת לעור הפנים שלי, הוא תמיד נראה חלק ונקי, אז למה להסתיר את זה אם אני לא צריכה?

"אולי קצת אייליינר?" אמרתי, עדיין לא בטוחה.

היא חייכה והביאה לי שלושה עפרונות. אחד סגול, אחד שחור ואחד חום. שיחקתי איתם וגלגלתי אותם בין האצבעות שלי, מתלבטת בין החום לשחור.

"החום יראה מהמם עם העיניים החומות – ירוקות שלך" היא אמרה וחייכה, מנערת אותי ממחשבותיי.

"העיניים שלך כלכך ייחודיות, רוצה להחליף?" היא צחקה

יש לה עיניים יפות בצבע ירוק, למה היא בכלל רוצה להחליף איתי?
לקחתי לבסוף את העיפרון השחור וציירתי את הקווים הדקים ביותר שאפשר לעשות מסביב לעיניים שלי, גורמת לחיוך גאה מצדה של סטף. הטלפון שלה צלצל והיא אמרה לי "נייל פה", לקחתי את התיק שלי, סידרתי את השמלה, ושמתי נעלי תומס לבנות. היא הסתכלה מוזר על הנעליים שלי אך לא הגיבה.

נייל חיכה מחוץ למבנה שלנו, מוזיקת רוק כבד יצאה מהחלונות של האוטו. לא יכולתי להגיד כלום אבל סובבתי את הראש וראיתי שכולם בוהים בנו. השארתי את הראש למטה ומתי שהרמתי אותי ראיתי את הארי יושב במושב הקדמי. איכס. ליפני זה הוא בטח התכופף.

"גבירותיי." נייל נופף לנו והארי שלח לי מבט נוקב, אני עליתי אחרי סטף, נתקעת בלשבת מאחורי הארי.

"את יודעת שאנחנו הולכים למסיבה בלי מישהו אחראי נכון טרסה?" הארי אמר עם גיחוך.

"אל תקרא לי טרסה בבקשה. אני מעדיפה טסה." הודעתי לו, איך הוא בכלל יודע שהשם המלא שלי הוא טרסה? אני שונאת שאנשים קוראים לי טרסה.

"אין בעיה טרסה", הוא אמר וגלגלתי את עיניי. אני לא הולכת לרדת עליו בחזרה, הוא לא שווה את הזמן והמאמץ שלי.

אחרי מה שהרגיש כמו שנים, אנחנו סוף סוף הגענו לשני בתים ענקיים עם שיחי גפנים מגודלים שרועים על צד הבית. THETE XI ׁׁ( זה סוג של מילה ביוונית ) היה כתוב באותיות שחורות גדולות על הבית המסיבי. זה היה נראה כמו משהו מתוך סרט.

"זה כלכך גדול, כמה אנשים יהיו פה?" גמגמתי. הדשא היה מלא באנשים שהחזיקו כוסות אדומות, זה ממש לא הליגה שלי פה.

"הבית מלא, תזדרזו", הארי אמר ויצא מהמכונית, סוגר את הדלת אחריו.

אני צפיתי איך אנשים זרים לחלוטין מחבקים את הארי ולוחצים לו את היד.
אף אחד שראיתי לא היה מכוסה בקעקועים כמוהו, אהה נייל וסטף, כמובן.
אולי אני יכולה למצוא פה למרות הכול כמה חברים הלילה.

"את באה?" סטף חייכה, הנהנתי לחיוב ויצאתי מהמכונית, בודקת בפעם האחרונה שהשמלה שלי מסודרת.


תגובות (4)

תמשיכי את מתרגמת ממש יפה! :)

12/05/2014 19:13

תמשיכיי

12/05/2014 19:41

תמשיכי!

12/05/2014 20:13

זה מושלם!!!!!!!!!!!1

12/05/2014 22:40
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך